Partyflock

Forumonderwerp · 928605
1 volger · 8806x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Beste mensen,

sinds donderdag 25 januari is mijn pleegzusje Elizabeth Johanna de Jong vermist. (zie foto's)

[img width=500 height=375]http://modulo8.rendered.hyves.org/45600001-45650000/45634001-45634100/45634075_5_yzlB.jpeg[/img]

[img width=500 height=375]http://modulo8.rendered.hyves.org/45600001-45650000/45634001-45634100/45634078_5_dVyM.jpeg[/img]

Eliza is 14 jaar oud,
ongeveer 1,60m lang
ze heeft lang blond haar (misschien nu geverfd)
Ze heeft een normaal postuur
en blauwe ogen

Als iemand haar gezien heeft, of je denkt haar gezien te hebben, wil je dan contact opnemen met de politie, of een email sturen naar: Moontje177@hotmail.com

bij voorbaat dank,
Simone Dijks

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skippiebal op dinsdag 6 februari 2007 om 20:18:
Als onafhankelijk 3e persoon moet ik dit helaasch ontkrachten, m'am.

Op welke feiten baseer jij dat?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 20:47:
Op welke feiten baseer jij dat?!

15 jaar en een mokkakindje. Kinderen terwijl je nieteens een eigen inkomen hebt is sowieso not done. Het feit dat zo iemand haar eigen leven niet serieus neemt is 1, maar dat er dan andere kinderen zijn die haar als held zien.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skippiebal op dinsdag 6 februari 2007 om 21:36:
15 jaar en een mokkakindje. Kinderen terwijl je nieteens een eigen inkomen hebt is sowieso not done. Het feit dat zo iemand haar eigen leven niet serieus neemt is 1, maar dat er dan andere kinderen zijn die haar als held zien..

bet 15 en een mokka kindje, dan
volwassen en geen recht van spreken.

Ik ben trots omdat ze toch voor haar kindje
is opgekomen ook al is ze maar 15 jaar oud.

dat zouden namelijk veel meer mensen moeten
doen, blank of allochtoon.

Jij zou vast iemand zijn die het koste wat kost
weg zou willen laten halen en vrolijk verder
gaan alsof het niet gebeurt is.

en even over mijn opmerking,
dat sloeg op de reactie van meneer
en niet op zijn buurmeisje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 6 februari 2007 om 09:44:
Hmmmm dat zie ik toch anders.

:x

Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 6 februari 2007 om 19:05:
Ja godsamme ze is weggelopen. Waarom dan? Ruzie? Kan het nergens vandaan halen WAAROM ze is weggelopen.

zo doe anders even relaxt joh........

Uitspraak van Madouc op donderdag 1 februari 2007 om 15:08:
Ze is zonder ruzie of wat dan ook weggelopen, het kwam echt als een donderslag bij heldere hemel.

Waarschuw beheerder
Ja godsamme ze is weggelopen. Waarom dan? Ruzie? Kan het nergens vandaan halen WAAROM ze is weggelopen.

Nee, wij weten ook niet WAAROM ze is weggelopen.
Het ene moment was alles nog prima en zei ze dat ze het super naar haar zin had, bij ons en op school, en het andere moment was ze weg, verdwenen. Nu duidelijk?
Waarschuw beheerder

ga het dr ff vragen en geef het dan ff door
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Madouc op dinsdag 6 februari 2007 om 23:09:
Het ene moment was alles nog prima en zei ze dat ze het super naar haar zin had, bij ons en op school, en het andere moment was ze weg, verdwenen. Nu duidelijk?

Snap niet dat jij je moet verantwoorden hier :no:

Alsof jullie erom hebben gevraagd dat ze nu weg is :/

Meisje kan zoveel zeggen, maar je weet niet wat er in haar hoofd omgaat :no:

Hoop dat ze snel weer terecht is (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Madouc op dinsdag 6 februari 2007 om 23:09:

Ook verder niet iets op de pc kunnen vinden, oude msn gesprekken etc.?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 7 februari 2007 om 09:13:
Ook verder niet iets op de pc kunnen vinden, oude msn gesprekken etc.?

Nee helemaal niks, ze heeft alles gewist, en zelfs zo'n programmaatje om verdwenen bestanden mee terug te halen kon niks vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Madouc op woensdag 7 februari 2007 om 10:21:
Nee helemaal niks, ze heeft alles gewist, en zelfs zo'n programmaatje om verdwenen bestanden mee terug te halen kon niks vinden.

Man man dan was ze er waarschijnlijk dus al een poosje mee bezig.

Sterkte met het vinden van je zusje. :flower:
Waarschuw beheerder
Ja, ze heeft echt afgewacht tot er eventjes niemand in huis was, afgezien van mijn zusje, die op bed lag.

Waarschuw beheerder
Oh wat vreselijk :flower: maar weten jullie al wat meer? Heb er trouwens niks op TV ofzo gezien..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Madouc op woensdag 7 februari 2007 om 10:45:
Ja, ze heeft echt afgewacht tot er eventjes niemand in huis was, afgezien van mijn zusje, die op bed lag.

wat denk je zelf waar ze is of bij wie? Denk je dat ze in de verkeerde handen is gevallen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 7 februari 2007 om 10:47:
wat denk je zelf waar ze is of bij wie?

Ik ben echt door de ideeën heen over waar ze zou kunnen zijn, alles wat ik dacht is al uitgeplozen door de politie.

Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 7 februari 2007 om 10:47:
Denk je dat ze in de verkeerde handen is gevallen?

Die kans is heel groot, Eliza is een heel naief meisje, als iemand haar iets beloofd, zal ze makkelijk over te halen zijn om dingen te doen die ze anders (nog) niet zou doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 10:47:
maar weten jullie al wat meer?

Nee nog niks, helaas

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 10:47:
Heb er trouwens niks op TV ofzo gezien..

Ze is in de krant geweest, en op de regionale televisie.

Haar Opa (waar ze geen contact meer mee heeft, en met wie ze ook geen contact meer wil hebben) komt vandaag of morgen op sbs6 en is gisteravond ook op tv geweest. Maar ik ben bang dat dat averechts werkt. Het contact was immers bewust verbroken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Madouc op woensdag 7 februari 2007 om 10:51:
Die kans is heel groot, Eliza is een heel naief meisje, als iemand haar iets beloofd, zal ze makkelijk over te halen zijn om dingen te doen die ze anders (nog) niet zou doen.

dit is ook precies het type meisjes waar loverboys
op aasen,

ik hoop echt voor jullie en haar dat ze nu veilig is.
en dat jullie haar ook snel terug vinden.
Waarschuw beheerder
... oooh heel erg dit :(

hoop dat ze toch nog goed terecht komt, maar echt gerutstellend is het niet als je het topic zo leest (bv. dat ze bewust alles van haar pc heeft gewist, heeft gewacht met weglopen op t moment dat er niemand thuis was etc...)

iig heel veel sterkte, ik hoop het beste voor jullie!!
:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Madouc op woensdag 7 februari 2007 om 10:21:

heeft er wel wat opgestaan dan? pas na 7 keer een lege schijfruimte overschrijven met een random waarde is het oude bestand weg.

in geval van een vermissingszaak kan de politie het vaak nog wel terughalen omdat zij over software beschikken die niet commercieel beschikbaar is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 13:30:
heeft er wel wat opgestaan dan? pas na 7 keer een lege schijfruimte overschrijven met een random waarde is het oude bestand weg.

Ja er heeft van alles wel opgestaan, ze heeft echt alles wat ze ooit opgeslagen had gewist. Maar ik heb geen verstand van dat soort dingen, iemand anders heeft dat voor ons uitgezocht.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 februari 2007 om 13:30:
in geval van een vermissingszaak kan de politie het vaak nog wel terughalen omdat zij over software beschikken die niet commercieel beschikbaar is

Ja dat zouden ze inderdaad kunnen, nadeel is alleen dat ze dat niet mogen, ook niet als wij toestemming geven. Eliza heeft namelijk niet de wet overtreden.. het is een belachelijke regel, maar ook al is het belachelijk, de regel geldt wel.

Ik heb ook een beetje goed nieuws, Eliza is gisteravond en maandagochtend gezien in Assen, allebei de keren ging het over dezelfde wijk, en het is vrijwel zeker dat zij het was. Dus, tenzij ze doorheeft dat ze gezien is en hierom weer ergens anders heen gaat, zal ze naar alle waarschijnlijkheid gauw weer thuis zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Madouc op woensdag 7 februari 2007 om 20:37:
tenzij ze doorheeft dat ze gezien is en hierom weer ergens anders heen gaat, zal ze naar alle waarschijnlijkheid gauw weer thuis zijn

mag je wel opletten dat ze dit dan niet leest , sterkte trouwens (y)

Waarschuw beheerder
tenzij ze doorheeft dat ze gezien is en hierom weer ergens anders heen gaat, zal ze naar alle waarschijnlijkheid gauw weer thuis zijn.

pff hopelijk word ze nu gauw gevonden dan..
Waarschuw beheerder
ik hoop voor je dat zij het ook echt was en dat jullie haar snel weer terug vinden
Waarschuw beheerder
Hopelijk wordt ze nu snel gevonden.

Sterkte
Waarschuw beheerder
Donderdag heeft een mevrouw melding gemaakt van een vreemd telefoontje dat ze de vorige avond had gekregen. Een vrouw zei tegen haar: Boodschap voor (..)* Eliza de Jong is ziek.
* Ik weet niet welke naam er genoemd is.

We dachten dat we er zo dicht bij waren, aangezien ze in Peelo een aantal keren is gezien, maar nu begint het toch wel een beetje een vreemd verhaal te worden.

Waarschuw beheerder
Pff verschrikkelijk dit...
Heel veel sterkte, Ik hoop dat ze snel weer terug gevonden wordt (F)

Waarschuw beheerder
Ja dat zouden ze inderdaad kunnen, nadeel is alleen dat ze dat niet mogen, ook niet als wij toestemming geven. Eliza heeft namelijk niet de wet overtreden.. het is een belachelijke regel, maar ook al is het belachelijk, de regel geldt wel.

niet te geloven.. kán de politie een keer helpen, verschuilen ze zich achter regeltjes..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 12:09:
niet te geloven.. kán de politie een keer helpen, verschuilen ze zich achter regeltjes..

Ik weet zeker dat ze willen helpen,
maar ook hun mogen de wet niet overtreden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 12:19:
Ik weet zeker dat ze willen helpen,
maar ook hun mogen de wet niet overtreden.

tjah met de politie weet je het maar nooit....... voor vele ben je gewoon nummer 8985 bij wijze van..
Waarschuw beheerder
donateur
nog nieuws?

Waarschuw beheerder
sterkte...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 16:32:
tjah met de politie weet je het maar nooit....... voor vele ben je gewoon nummer 8985 bij wijze van..

pff,
krijgen we dit weer!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo bedoelde ik het niet hoor ik dacht dat dit onder het humor forum stond maar blijkbaar is het allemaal zeer serieus nou ja dan ga ik maar snel ergens een huisvrouwtje op de poolse markt exploiteren :) (y) laterzz kameraden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T.S op zaterdag 10 februari 2007 om 17:09:
nog nieuws?

Nee helemaal niks
Waarschuw beheerder
donateur
begint wel lang te duren zo.
Nogmaals sterkte ! Onzekerheid is t ergste wat er is
Waarschuw beheerder
Hoop voor jullie dat ze snel weer thuis komt!

succes en sterkte (F)
Waarschuw beheerder
Idd. hopen dat ze snel weer terecht komt .. tsjeee het zal je maar gebeuren zeg! :/

succes ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 08:44:
pff,
krijgen we dit weer!

tjah tis gewoon waar.. kijk maar eens naar kindermishandeling enz.. omdat politie gewoon te lax is in bepaalde dingen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 14:55:
kijk maar eens naar kindermishandeling enz.. omdat politie gewoon te lax is in bepaalde dingen..

Politie is niet altijd de schuldige!
bij kindermishandeling kan/mag de politie vaak niet eens wat doen, Jeugdzorg en andere instanties zijn daar voor.

En als je nog meer over politie hebt te zeuren ga dat ergens anders doen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snizzie op maandag 12 februari 2007 om 15:42:

Dat klopt, in dit geval doet de politie alles wat ze kunnen om mn zusje te vinden.

bij kindermishandeling kan/mag de politie vaak niet eens wat doen

Dan mogen ze echt wel stappen ondernemen, ze moeten het alleen wel weten. Te vaak wordt de politie niet, of te laat, ingeschakeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Madouc op maandag 12 februari 2007 om 15:51:
Dan mogen ze echt wel stappen ondernemen, ze moeten het alleen wel weten. Te vaak wordt de politie niet, of te laat, ingeschakeld.

Het word van de politie overgenomen, wanneer ze het weten en actie ondernemen, door andere instanties als ik mij niet niet vergis.
Maar ik weet er ook niet alles van...

Is er al meer nieuws over je zusje?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.rtvdrenthe.nl/9f64e8ae-dcae-4493-a990-f473f05f8208.aspx?newsId=11631

http://www.harendekrant.nl/nieuws.asp?bericht_id=2007621

Waar is ze nou precies weggelopen? de woning in Beilen of een woning in groningen??

En heeft de politie al meer informatie vrijgegeven?

Waarschuw beheerder

ik zeg ook niet dat de politie schuldig is... :s

Uitspraak van Madouc op maandag 12 februari 2007 om 15:51:
Dat klopt, in dit geval doet de politie alles wat ze kunnen om mn zusje te vinden.

gelukkig doen ze in dit geval er wel alles aan dan.. maar er zijn zat zaken waarbij de politie gewoon niet genoeg doen terwijl ze dat wel kunnen.. of waar er gewoonweg fouten worden gemaakt die nooit gemaakt mogen worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:32:
gelukkig doen ze in dit geval er wel alles aan dan.. maar er zijn zat zaken waarbij de politie gewoon niet genoeg doen terwijl ze dat wel kunnen.. of waar er gewoonweg fouten worden gemaakt die nooit gemaakt mogen worden..

inderdaad, en elke fout die gemaakt wordt is er weer één te veel :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Mir op maandag 12 februari 2007 om 19:21:
Waar is ze nou precies weggelopen? de woning in Beilen of een woning in groningen??

En heeft de politie al meer informatie vrijgegeven?

Ze is uit beilen weggelopen, deze keer. Het berichtje in de krant van Haren is een verouderd bericht, is van Oktober vorig jaar. Toen woonde Eliza nog bij haar grootouders, en daar is ze ook eens weggelopen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:32:

Ja dat is zeker waar, sommige gevallen schuiven ze terzijde alszijnde niet belangrijk. En dat zou niet moeten gebeuren.

Waarschuw beheerder
Al eens eerder weggelopen en zo jong.
Ellende in de familie....

Pfffff word er steeds rotter op.

En Jeugdzorg...waar is hun plaats in dit verhaal?

Ik hoop dat ze snel tot inkeer komt en weer naar huis gaat.