| Betreft: | stad: Utrecht |
stampvoeten enz..??
Neem aan dat je dan ook niks betaald die 6 weken.
Kpn opgezegd.. Nu tele2 maar genomen.. Veel sneller internet voor dezelfde prijs..
Enigste die sneller kan leveren is ziggo, maar daar moet je €50 betalen voor een draadloze
router en is duurder..
Wanneer kunnen hun leveren dan? Toen ik wilde bestellen konden ze pas 3 maanden later leveren
Beste is gewoon UPC maar die leveren dan weer niet in Utrecht
heb jij een eigen kantoor?
uiterlijk 20 februari.. Ja chris zei het al.. Maar ik hoef alleen internet van hun te hebben..
Nee ook geen N'gein..
Heb een aansluiting voor glasvezel internet zitten, maar dat kost 42,50per maand.. Jaa daag vind ik iets te gek voor dat beetje internetten wat wij doen..
Hij is veel te vinden in zijn adviescentrum in lelystad op de bronsweg 9
jij bent vrij vandaag
je doet ons een groter plezier door ff te checken hoe het zit, aanegzien we nog maar 11 maanden hebben tot de volgende oud en nieuw
ok ik ga me best doen
deze data is die zelf aanwezig i.v.m vrijwilligers werk dat wil die dus niet missen
Data:
5 zaterdagen: 4 en 18 april, 2, 9 en 16 mei 2009 van 10.00-16.30 uur.
en i.p.v gaus zelf te beroven voor die 40 euro losgeld, wacht tot eind van de dag want de prijs per deelnemer is Prijs:
euro 395,- (euro 245,- voor vrijwilligers of medewerkers van een asiel) (excl. BTW)
Dus hebben wij een mooie oud en nieuw als je het ff goed fixt joekie
je doet ons een groter plezier door ff te checken hoe het zit, aanegzien we nog maar 11 maanden hebben tot de volgende oud en nieuw
En de eerste plek gaat naaaaaar....
lach maar verheug me al zolang op het stadion komt er weer 3 jaar bij hehe
Denk dat we alvast een potje kunnen gaan maken voor de vaste groep in Murk elke zondag
We doen ons best Kroos, jwt
kk knjb weer 36 erbij ik ga voor de eerste plek nog 6 maande kroos dan heb ik je ingehaald hehe
eredivisie live ditdat