| Betreft: | stad: Utrecht |
helden
bzn en de cats
helden..
ja en dat die een x vast zat , en dat die een paar uur keihard liedjes had gezongen van de beatles enz, dat zijn buurman helemaal gek werd van hem
jij staat er niet op hoor, denk dat iemand anders fotos heeft gemaakt nog.. op deze fotos lopen de dames nog in gala, ipv huispakken met capusjonnies
capusjonnies
in principe wel, iedereen keek me aan zonnebril op kapuchen op
en dan hebben we orakel nog die presteerd het om om half 9 smorgens half koningsdal nog af te steken
iedereen keek me aan zonnebril op kapuchen op
oh ja wij liepen ook nog ergens buiten daarmee komt nu ineens weer (half) boven
alvast de fotos van mijn camera
1 van de drie en alle 3 kieer hetzelfde rondje
moeten die mensen wel niet gedacht hebben
in principe was het alleen een rit naar de auto
renee had het weer in de bol
Hey Jelt
we hadden ook nog een stel vuurpijlen..... hebben we die ook afgestoken of heb je alleen maar 30x geprobeerd om hem ergens in te steken!?!?!?!
huh.. ik dacht dat ik alleen met malle eppie en zijn broer liep
e hadden ook nog een stel vuurpijlen..... hebben we die ook afgestoken of heb je alleen maar 30x geprobeerd om hem ergens in te steken!?!?!?!
Hebben dr keihard uit staan lachen omdat ze het presteerde te gaan fietsen op nieuwjaarsdag..
Waren het er maar 3??
zet jij nou maar heel snel alle fotos online
bonje nog bedankt voor t vasthouden van de asbak he
kut he.... wij stappen bij ockels de deur uit smiddags wonen 3 huizen vederop hele goeie bekenden van me vader,die stond me aan te kijken waar haha..
we liepen met ze 5en lijk wit schele ogen en allemaal een kapuchon op haha
nee bon renee ik jij en marc haale dat vuurwerk of word ik nou gek
ja die andere 56 x dat we alleen een peuk hebben gerookt niet mee gerekend
zelfs drinken, asbak, lappies werd voor me gepakt door renee-heb-je-ja-kun-je-krijgen
buiten het rondje lopen ben ik geen enkele keer van me stoel opgestaan volgens mij heb er pijn van aan me billekes
wij liepen naar huis, micha diep in ze jas "koud he, jezus wat is het koud, kanker kou, oh het is echt koud, man man wat een kou, heb jij het niet koud, vind je het koud, die wind he die is koud, pfff koud, zijn we er al bijna ik heb het echt koud"
wij liepen naar huis, micha diep in ze jas "koud he, jezus wat is het koud, kanker kou, oh het is echt koud, man man wat een kou, heb jij het niet koud, vind je het koud, die wind he die is koud, pfff koud, zijn we er al bijna ik heb het echt koud"
ik weet niet.. op een gegeven moment zat ie ergens in, deed die kut (nee niet in een kut) aansteker het niet, peuk lukte ook al niet en had toch echt dat plasticje eraf..
Waarom is nou uteindelijk het geniale plan van de ontvoering van martin gaus niet doorgegaan. Had wel zin in beetje actie..
we wouden 25 euro losgeld hebben
hahaha jaaaaaaaaaaaa en dan zouden we hem hondekoekies voeren en laten aporteren
Volgens mij heeft schaap het later verhoogd naar 40..
vanwege onze inactieve vriendenkring