| Betreft: | stad: Utrecht |
niet waar je samen terecht komt volgens mij????
nou niet iedereen hoor
lagen er nog flink wat verstopt her en der
hier Op Flierbosdreef keer gehad met ze 10en in 1 cel en toen in utrecht ook met ze 10 en ofzo
wanneer weer pokeravondje bij jou??
Heb er wel weer zin in
nou idd.... zullen we die is ff inplannen hey!?!?!?!?!
wordt wel januari dan, maar als we hem ff bijtijds inplannen ken ik ff achter de kristallen aan
op de terugweg uit Hull nog ff aangepakt.... had de 1e 2 potjes gewonnen en toen ben ik met hun geld aan de bar gaan hangen
lijkt me in principe verstandig
was terugweg dus het geld was erg welkom
En dat is??
En je hebt nog 1 nachtje gratis gehad
zaterdag de 16e of zaterdag de 30e januari 2010
dat was pas na stappen dus dat budget was er al netjes doorheen
dan de 16e..
30ste is er meiden stap avond.. en ben ik op wintersport..
Gooi het morgen in de groep bij de chicks..
jij bij de joekies??
hehe op zulke weekendjes heb je niks aan een budget.. daar ben je zo doorheen
enige voordeel morgen zonder kater opstaan
Heerlijke avond gehad gister..
Doet je tv t ook al?
Ben benieuwd!
Top fit op de zaterdag
Ken wel gewoon dvd kijken maat tv doet t nog niet, wel de afstandbediening gevonden dus ga zo ff kijken of het aan de instellingen ligt.
dag waar alles kan en alles mag
JOEKIE JOEKIE JOEKIE, take nou eens een lookie, Piet gooit een gasfles, boven op het hoofd van Suarez, Het wordt de joodjes te dol, vlinderbommen richting Jol, De Galgenwaard in vuur en vlam, een ziedend schot van Mertens en BAM, De zege op het veld is binnen, oh wat heerlijk van de joden winnen, Nu moeten de boys van 410 eraan, Huphup zet maar open die gasssssskraan! Groetjes van de Sint! @ maakt mij nou uit waar joh
ken me niet heugen dat ik jou gebeld heb hahaha
JOEKIE JOEKIE JOEKIE, take nou eens een lookie, Piet gooit een gasfles, boven op het hoofd van Suarez, Het wordt de joodjes te dol, vlinderbommen richting Jol, De Galgenwaard in vuur en vlam, een ziedend schot van Mertens en BAM, De zege op het veld is binnen, oh wat heerlijk van de joden winnen, Nu moeten de boys van 410 eraan, Huphup zet maar open die gasssssskraan! Groetjes van de Sint! @ maakt mij nou uit waar joh
hotsjeeeee
ja jij bent eigk ook gewoon voor de muziek he