11 volgers · 811038x bekeken
| Betreft: | stad: Utrecht |
saaie mensen op flock zeg
vandaar dat bat-signaal in de lucht
kom de boel ff opfleuren PRUTSERS..........
he orakel heje me nr?
Heb hem joekie
mis je man
moest je me hebbe zei wessio?
ja van de week...... we waren wat dingetjes aan het plannen met Big P.... jwt
nu niet meer dan
denk dat je wel op de hoogte ben
bel je morgen ff
nog steeds allemaal saaie mensen
voor interessante mense ken je beter naar de ECI boekenclub prutser!
laatste aanpassing
Shalom broeders
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa joekie
woensdag 4 juni 2008
Agent mishandeld op Riverdance
HOUTEN - De politie is de afgelopen dagen nog bezig geweest met het afhandelen van de arrestaties op Riverdance in Tull en 't Waal bij Houten.
Afgelopen weekend werden op het dancefestijn 27 bezoekers opgepakt, vooral wegens drugsdelicten en geweld.
Het evenement, dat lange tijd zonder problemen verliep, werd zaterdag om half elf 's avonds voortijdig beëindigd vanwege noodweer.
Bij het ontruimen van het terrein werd een groep jongeren lastig en zette de politie de wapenstok in. Een 22-jarige Schalkwijker, sloeg een agent een gebroken neus, maakte de politie woensdag bekend. De verdachte is dinsdagmiddag vrijgelaten in afwachting van zijn zaak.
zielige polisie boehoe
Agent mishandeld op Riverdance
HOUTEN - De politie is de afgelopen dagen nog bezig geweest met het afhandelen van de arrestaties op Riverdance in Tull en 't Waal bij Houten.
Afgelopen weekend werden op het dancefestijn 27 bezoekers opgepakt, vooral wegens drugsdelicten en geweld.
Het evenement, dat lange tijd zonder problemen verliep, werd zaterdag om half elf 's avonds voortijdig beëindigd vanwege noodweer.
Bij het ontruimen van het terrein werd een groep jongeren lastig en zette de politie de wapenstok in. Een 22-jarige Schalkwijker, sloeg een agent een gebroken neus, maakte de politie woensdag bekend. De verdachte is dinsdagmiddag vrijgelaten in afwachting van zijn zaak.
zielige polisie boehoe
zielige polisie boehoe
Zielige gepeste kereltjes zijn het. Normale mensen gaan niet bij de politie. Ze hebben zelf aardig lopen hakken wat ik begreep, krijgen ze een klap terug is het hek van de dam. Lachwekkend, ronduit lachwekkende josties.
AMSTERDAM - Oranjefans met vlaggetjes in de tuin moeten oppassen... De 78-jarige Chris Rutten uit het Limburgse Heel dreigt zijn huis uit te worden gezet, omdat hij zijn tuin te uitbundig heeft versierd...
zie nu dat hij ook wel heel erg zijn best heeft gedaan!!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4156387/_Oranjefan_hoeft_woning_niet_uit__.html?p=20,1
Normale mensen gaan niet bij de politie
heb je geen eergevoel of ambitie, word dan nsbr en ga bij de politie
Vind 't nog wel mee vallen.. Denk dat ondiep of sterrewijk nog wat meer oranje is
toch vind ik dat ie goed zijn best heeft gedaan...
en ja, je ziet hier alleen zijn huis natuurlijk, denk niet dat ondiep of sterrewijk door 1 bejaarde man van 78 is versierd
jaa het is maar een klein stukje van ze voortuin.. niet eens het hele huis
hij is wel helemaal in zijn element zo te zien
aaaah dat mannetje, laat m lekker ja toch
hee lekkertjes laatste aanpassing 5 juni 2008 12:16
Hoe is het?
ja, idd. als ie dat nou leuk vind!!
Dat is waar ja
:respekt:
Denk dak em in ga huren om mijn huis ook te doen
laatste aanpassing

![[img width=153 height=230]http://www.narrenkap.nl/Html/Images/3089oranjepruik%20smiffys.jpg[/img]](http://www.narrenkap.nl/Html/Images/3089oranjepruik%20smiffys.jpg)