Partyflock

Forumonderwerp · 928165
Waarschuw beheerder
Wat vind je van kinderen die schijt hebben aan hun alleenstaande moeder?
Die er alles aan doen om het leven van hun moeder een hell te maken?
En vast komen te zitten omdat hun moeder ze niet meer aankan.
Waarschuw beheerder
Ik heb zoieso een hekel aan mensen/kinderen die met opzet schijt aan het leven van hun moeder of een ander hebben.

Maar er is bij een hoop van die kinderen een hoop frustratie terug te vinden die gedeeltelijk door de opvoeding kan komen.. is allemaal veel complexer dan dat het hier neergepleurd word.. allemaal zo situatie afhankelijk

Waarschuw beheerder
ja idd ben ik het ook mee eens, eigenlijk zouden sommige mensen zoiezo geen kinderen mogen krijgen..

Is ook heel vreemd geregeld :S Als je sigaretten wil kopen moet je 16 zijn. Als je wil gokken moet je 18 zijn. Om auto te mogen rijden moet je eerst je rijbewijs halen, maar als het om kinderen gaat (een levend wezen dat ontzettend veel verantwoordelijkheid met zich meebrengt) Dan kan dat allemaal zomaar. Niemand die ernaar omkijkt :(

vreemd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 2 februari 2007 om 13:53:
die vrouwen worden in een isolement getrokken en zelfvertrouwen is verwoest :yes: .. ze denken niets anders meer te hebben dan de persoon waardoor ze geslagen worden

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 2 februari 2007 om 14:22:
soms spelen ook andere redenen een rol

geef maar :yes: ... miss kan ik dan een vriendin van mij beter begrijpen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 februari 2007 om 13:29:
Ieder kind heeft gewoon een GOEDE vader en moeder nodig!

Ja als je dat niet hebt gaat het gelijk al fout.

Waarschuw beheerder
ligt dr aan of ze zich aan dr belofte van de heroine af te blijven houdt. Zo niet, dan zou ze dood zijn voor mij.

Verwende kutkinderen is een ander verhaal... ervaring van mij met kennisen is dat alleenstaande moeder en enig kind een hele slechte combinatie is...