Partyflock
 
Forumonderwerp · 927839
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Veel mannen die keihard werken worden vaak bedrogen door hun vrouw / vriendin.


Ze werken heel de week keihard, om voor de vrouw en eventuele kinderen te zorgen. eten en drinken opleiding kleren etc etc. Dit is best een goede eigenschap vind ik. Een eigenschap die maar weinig vrouwen bezitten...helaas.

Maar omdat de man zoveel werkt is hij weleens moe en heeft niet altijd zin meer om te neuqen.

Wat veel vrouwen dan doen vind ik schandalig : ze gaan dan eventjes een piemel buiten de deur halen.

Dus ondanks dat de man alleen maar goede bedoelingen heeft, wordt ie gewoon keihard bedrogen.


Ik zal er van tevoren even bij vermelden dat het mij niet is overkomen ( voor zover ik weet dan ) Maar ik hoor het vaker tegenwoordig


Vrienden van het mannenras, wat vinden we hier nou van ?
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Vrienden van het mannenras, wat vinden we hier nou van ?

Voor zulke types die jij beschrijft is een passend beroep uitgevonden.

Namelijk:
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
eventjes een piemel buiten de deur halen

en daarmee vervolgens genoeg geld verdienen om
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
eten en drinken opleiding kleren etc etc

te betalen.

Het betreft hier een legitieme manier van zaken doen waarin beide partijen weten wat ze krijgen: de man krijgt seks, de vrouw krijgt geld. Simpel, eerlijk, en efficient!
Dit is eeuwenlang goed gegaan. Tot het moment dat sommigen zich ineens te goed voelden om als "hoer" de kost te verdienen. Sindsdien worden de hierboven beschreven economische activiteiten ook wel binnen een relatie beoefend i.p.v. via de reguliere vormen van prostitutie.

Kortom: door te doen alsof ze geen hoeren zijn (maar zich wel als zodanig te gedragen) houden ze niet alleen de desbetreffende mannen, maar ook zichzelf voor de gek.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 23:18:
ik heb je tepels nog steeds niet gezien trouwens..

nopez..
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op vrijdag 2 februari 2007 om 00:18:
Het betreft hier een legitieme manier van zaken doen waarin beide partijen weten wat ze krijgen: de man krijgt seks, de vrouw krijgt geld. Simpel, eerlijk, en efficient!
Dit is eeuwenlang goed gegaan. Tot het moment dat sommigen zich ineens te goed voelden om als "hoer" de kost te verdienen. Sindsdien worden de hierboven beschreven economische activiteiten ook wel binnen een relatie beoefend i.p.v. via de reguliere vormen van prostitutie.

Kortom: door te doen alsof ze geen hoeren zijn (maar zich wel als zodanig te gedragen) houden ze niet alleen de desbetreffende mannen, maar ook zichzelf voor de gek.

Jij komt bij deze in aanmerking voor de verkiezingen, voor de functie : voorzitter van de
Vrienden van het mannenras



Goed gesproken.