Partyflock
 
Forumonderwerp · 927839
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Veel mannen die keihard werken worden vaak bedrogen door hun vrouw / vriendin.


Ze werken heel de week keihard, om voor de vrouw en eventuele kinderen te zorgen. eten en drinken opleiding kleren etc etc. Dit is best een goede eigenschap vind ik. Een eigenschap die maar weinig vrouwen bezitten...helaas.

Maar omdat de man zoveel werkt is hij weleens moe en heeft niet altijd zin meer om te neuqen.

Wat veel vrouwen dan doen vind ik schandalig : ze gaan dan eventjes een piemel buiten de deur halen.

Dus ondanks dat de man alleen maar goede bedoelingen heeft, wordt ie gewoon keihard bedrogen.


Ik zal er van tevoren even bij vermelden dat het mij niet is overkomen ( voor zover ik weet dan ) Maar ik hoor het vaker tegenwoordig


Vrienden van het mannenras, wat vinden we hier nou van ?
 
Wat versta je onder heel de week hard werken?
Hoop dat het gaat om een normale werkweek gezien jouw reactie!
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Veel mannen die keihard werken worden vaak bedrogen door hun vrouw / vriendin.

rot!
 
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 28 januari 2007 om 20:55:
Terug ontopic aub!

sorry schat :flower:

maar er zijn ook zat vrouwen die mannen niet bedriegen , dus ben het niet met topic opener eens .

dat is nu weer typisch iedereen over 1 kam scheren
zo kortzichtig altijd :frusty:
er zijn ook genoeg goede vrouwen over ....
 
Tja dan doet die vent toch iets nie goed!
 
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
ze gaan dan eventjes een piemel buiten de deur halen.

Mijn piemel komt ook van buiten de deur :/
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 21:19:
Mijn piemel komt ook van buiten de deur

dus toch!
de goeien pik je er wel uit..
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 21:21:
dus toch!

Ja, ik had thuis geen piemel, dus die heb ik buiten de deur gekocht bij Christine :nosmile: Is toch niets raars aan?
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 21:22:
Ja, ik had thuis geen piemel, dus die heb ik buiten de deur gekocht bij Christine Is toch niets raars aan?

don't we all.... O:)
 
Die wijfen zijn gewoon nep en weten niet hoe goed ze t hebben thuis...
 
zou ik nooit kunnen joh
ik heb nog wel een beetje gevoel
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:42:
vreemd gaan is uberhaupt triest
en ja helaas gebeurd ht maar al te vaak

jammer genoeg wel.. brengt een hoop ellende met zich mee!!
 
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Maar omdat de man zoveel werkt is hij weleens moe en heeft niet altijd zin meer om te neuqen

dan moet ze ook een echte vent vinden hehehe... nee hoor .
zie het neuken niet echt als een verplicht klusje in bed hoor..
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Vrienden van het mannenras, wat vinden we hier nou van ?

ja moet die vrouw zelf weten .. op een gegeven moment maken ook veel vrouwen en mannen de fout dat ze niet meer praten , en dan gaat ze idd achter je rug om een piemel uit de muur (kroeg) trekken (dus ook letterlijk)
blijkbaar heeft ze dan behoeftes die bevredigd moeten worden zou ik zeggen.. anders gaat ze er niet op in .
Als je er dan eerlijk over kan zijn en ze eerlijk haar behoeftes bij je neer kan leggen valt er altijd wel een mouw aan te passen .
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:47:
Als je er dan eerlijk over kan zijn en ze eerlijk haar behoeftes bij je neer kan leggen valt er altijd wel een mouw aan te passen .

aha!
precies
 
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 28 januari 2007 om 22:54:
aha!
precies

ja idd precies..
sommige kunnen nu eenmaal niet sommige gevoelens onderdrukken..

heb jij dan liever dat het achter je rug om toch gebeurt, of hoop je op je partner hun trouw?

of je komt er eerlijk vooruit vantevoren en praat erover met zijn 2e zodat je van elkaar weet wat er in je om gaat?


keuze lijkt mij vrij simpel
 
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 28 januari 2007 om 23:12:
ik was het met je eens hoor....

whahaha
Jah dan kan het wel zo zijn dat de vent zich het schompes werkt om alles en iedereen maar te onderhouden.... maar de vrouw dan??? Vind dat de vrouw evenveel in te brengen heeft en nie de hele dag maar thuis loopt en loopt te zeiken wat voor huishouden ze wel nie heeft en blablabla. Krijg je ook nog eens van die zeikende huidvrouwen van, heb ik zo wie zo een hekel aan maar goed. Ik vind dat het allemaal zo geregeld moet worden dat je relatie er nie onder lijd. En als de vent alleen maar werkt en werkt en werkt en dan vaak moe is en thuis niets meer kan verrichten kan die vent wel allemaal goeie bedoelingen hebben maar dan zie ik dat alleen maar financieel en nie gevoelsmatig dus kan ik me heel goed indenken dat de vrouw het ergens anders zoekt.
Tis nie alleen zo dat dat met vrouwen zo is, tis nie meer zo als vroeger dat alleen het mannentje zoveel werkt, de man kan het net zo goed ergens anders zoeken..
 
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Veel mannen die keihard werken worden vaak bedrogen door hun vrouw / vriendin.


Ze werken heel de week keihard, om voor de vrouw en eventuele kinderen te zorgen. eten en drinken opleiding kleren etc etc. Dit is best een goede eigenschap vind ik. Een eigenschap die maar weinig vrouwen bezitten...helaas.

Maar omdat de man zoveel werkt is hij weleens moe en heeft niet altijd zin meer om te neuqen.

Wat veel vrouwen dan doen vind ik schandalig : ze gaan dan eventjes een piemel buiten de deur halen.

Dus ondanks dat de man alleen maar goede bedoelingen heeft, wordt ie gewoon keihard bedrogen.


Ik zal er van tevoren even bij vermelden dat het mij niet is overkomen ( voor zover ik weet dan ) Maar ik hoor het vaker tegenwoordig


Vrienden van het mannenras, wat vinden we hier nou van ?

net zoveel mannen die buiten de deur naaien. dat mensen zich niet schamen die dit doen, totaal geen respect voor (n)
 
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 28 januari 2007 om 23:12:
ik was het met je eens hoor....

:roflol:
 
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Veel mannen die keihard werken worden vaak bedrogen door hun vrouw / vriendin.

tja, als je bedrogen wordt door je buurvrouw doe je waarschijnlijk niet zo moeilijk :/
Uitspraak van FeMaLe-EroTiCs op zondag 28 januari 2007 om 23:25:
als de vent alleen maar werkt en werkt en werkt en dan vaak moe is en thuis niets meer kan verrichten kan die vent wel allemaal goeie bedoelingen hebben maar dan zie ik dat alleen maar financieel en nie gevoelsmatig dus kan ik me heel goed indenken dat de vrouw het ergens anders zoekt.

Tja, en dan heb je vrouwen die inzien dat hun man veel werkt en er moe van is, maar dat hij dat wel MOET doen om het gezinnetje boven water te houden, omdat de vrouw niet wil werken......en dan de piemel buiten de deur gaan halen, omdat ze energie teveel hebben
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Vrienden van het mannenras, wat vinden we hier nou van ?

schandaaalig :p

zou anders om net zo zijn btw ;)
Uitspraak van Fruitcake op maandag 29 januari 2007 om 21:45:
Tja, en dan heb je vrouwen die inzien dat hun man veel werkt en er moe van is, maar dat hij dat wel MOET doen om het gezinnetje boven water te houden, omdat de vrouw niet wil werken......en dan de piemel buiten de deur gaan halen, omdat ze energie teveel hebben

:/ jij kent slechte vrouwen :yes:
 
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Veel mannen die keihard werken worden vaak bedrogen door hun vrouw / vriendin.


Ze werken heel de week keihard, om voor de vrouw en eventuele kinderen te zorgen. eten en drinken opleiding kleren etc etc. Dit is best een goede eigenschap vind ik. Een eigenschap die maar weinig vrouwen bezitten...helaas.

Maar omdat de man zoveel werkt is hij weleens moe en heeft niet altijd zin meer om te neuqen.

Wat veel vrouwen dan doen vind ik schandalig : ze gaan dan eventjes een piemel buiten de deur halen.

Dus ondanks dat de man alleen maar goede bedoelingen heeft, wordt ie gewoon keihard bedrogen.


Ik zal er van tevoren even bij vermelden dat het mij niet is overkomen ( voor zover ik weet dan ) Maar ik hoor het vaker tegenwoordig


Vrienden van het mannenras, wat vinden we hier nou van ?

ja er zijn meer vrouwen dan mannen die vreemdgaan maar sex is ook een onderdeel van een relatie dus verwacht je ook een normale sexleven, krijg je die niet omdat hij dan weer geen zin heeft, dan gaat ze idd vreemd maar
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 januari 2007 om 21:10:
dat is nu weer typisch iedereen over 1 kam scheren

Alsof mannen zo braaf zijn door naar hoeren te gaan als zijn vriendin/vrouw geen zin in sex hebben!
Overigens ben ik nooit vreemd gegaan. Als ik sex tekort kom, dan speel ik toch lekker met mezelf?:)
 
Uitspraak van Mohawk75 op zondag 28 januari 2007 om 21:13:
er zijn ook genoeg goede vrouwen over

idd, joehoe hier ben ikkkkk :lol: :lol: :cheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 22:15:
verwacht je ook een normale sexleven, krijg je die niet omdat hij dan weer geen zin heeft, dan gaat ze idd vreemd maar

als je niet tevreden bent in je relatie moet je dat bespreekbaar maken, en of er samen aan werken of uit elkaar gaan.

maar niet buiten de deur naaien.



Uitspraak van Fruitcake op maandag 29 januari 2007 om 21:45:
omdat de vrouw niet wil werken

en jij bent zo'n goeie vent die zich van zijn vrouw laat zeggen dat ze NIET WIL WERKEN? luie donder, daar ging ik echt niet mijn brood voor verdienen, ging ze maar lekker voor zich zelf zorgen. :bye:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 23:39:
als je niet tevreden bent in je relatie moet je dat bespreekbaar maken, en of er samen aan werken of uit elkaar gaan.

Ja ok....dat is ook wel weer zo
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Ze werken heel de week keihard, om voor de vrouw en eventuele kinderen te zorgen. eten en drinken opleiding kleren etc etc. Dit is best een goede eigenschap vind ik. Een eigenschap die maar weinig vrouwen bezitten...helaas.

Maar omdat de man zoveel werkt is hij weleens moe en heeft niet altijd zin meer om te neuqen.

Wat veel vrouwen dan doen vind ik schandalig : ze gaan dan eventjes een piemel buiten de deur halen.

Jij bent een: :looser:

Ik werk ook 40 uur per week voor eten, drinken, opleiding, kleren etc...
Deze topic vraagt om veel aandacht... Iedereen heeft daar een eigen mening over, ik moet zeggen in de wereld waarin we nu leven is het een dagritme geworden voor dat soort mensen, er zijn maar weinig mensen die nog het lef in het donder hebben om voor meer dan 100% voor zijn mannetje of vrouwtje te gaan... Dat is tegenwoordig teveel gevraagd waarschijnlijk.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 januari 2007 om 11:10:
Ze werken heel de week keihard, om voor de vrouw en eventuele kinderen te zorgen. eten en drinken opleiding kleren etc etc. Dit is best een goede eigenschap vind ik.

uit wat voor eeuw ben jij afkomstig?
jah hoeveel vrouwen WILLEN NIET werken, luie donders genoeg hoor. eigen schuld dan, gewoon die vrouw ook aant werk zetten we leven nie meer in de middeleeuwen...
lijkt me toch nog beter om door je eigen vrouw bedrogen te worden dan door een vrouw die je niet kent.
Als je betre kan krijgen. moet je het altijd doen toch :yes:
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Vrienden van het mannenras, wat vinden we hier nou van ?

Afmaken!
 
Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Veel mannen die keihard werken worden vaak bedrogen door hun vrouw / vriendin.

ook mannen die NIET keihard werken worden bedrogen door hun vrouw/vriendin


Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Ze werken heel de week keihard, om voor de vrouw en eventuele kinderen te zorgen. eten en drinken opleiding kleren etc etc. Dit is best een goede eigenschap vind ik. Een eigenschap die maar weinig vrouwen bezitten...helaas.

bullshit.. tegenwoordig werken kei veel vrouwen..
en tja.. iemand moet toch het huishouden doen.
Blijf jij maar is een dag thuis en doe de was, de strijk, kook het eten, verschoon de luiers, geef die kids te eten, hou ze goed in de gaten, poets het huis, geef de huisdieren te eten, breng de kids van en naar school...
beetje respect ofzo.. :L

Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Wat veel vrouwen dan doen vind ik schandalig : ze gaan dan eventjes een piemel buiten de deur halen.

Goh.. toevallig dat op de meeste lijsten staat dat mannen gemiddeld meer vreemdgaan dan vrouwen..


Uitspraak van Fruitcake op zondag 28 januari 2007 om 18:18:
Ik zal er van tevoren even bij vermelden dat het mij niet is overkomen

je klinkt zo gefrustreerd.. begint er wel op te lijken.
dude.. de hele wereld weet dat niet iedereen zijn vriend🇮🇳 trouw blijft.. dat is niks nieuws..
dat bestaat al lang, en geloof me, of je het leuk vindt of niet.. je kan er toch niks tegen doen.