Partyflock

Forumonderwerp · 927424

Insiders hebben Het Parool laten weten dat Edgar Davids mogelijk nog vrijdag zijn handtekening zet onder een contract bij Ajax. De middenvelder komt dan over van Tottenham Hotspur, waar hij niet meer op een basisplaats kan rekenen.
Davids zelf zou er inmiddels al uit zijn met Ajax, dat nog met Tottenham onderhandelt over de transfersom. Dit lijkt geen problemen op te leveren wat zou betekenen dat de Pittbull gaat tekenen bij zijn jeugdliefde.

Henk ten Cate liet al in een eerder stadium weten zo snel mogelijk een verdedigende middenvelder aan zijn selectie te willen toevoegen. Davids zou precies in de profielschets van de coach passen. De advocaat van Davids, Robert Geerlings, wil de berichtgeving over een terugkeer niet ontkennen.

In Amsterdam ligt er een contract voor anderhalf seizoen klaar voor de oud-international, die de laatste weken ook in onderhandeling was met het Amerikaanse Dallas. Zijn voorkeur gaat echter uit naar een terugkeer bij Ajax

Zou toch hartstikke mooi zijn!!!

Wat vinden jullie?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 23:20:
weer zo'n idioot van verre weg die ajax support

trieste aanhang, zal het altijd blijven

kansloos figuur
welkom thuis meikje
:respect:

wil-lems wat n fucking geinige avatar heb jij 8) :roflol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 23:20:
weer zo'n idioot van verre weg die ajax support

trieste aanhang, zal het altijd blijven

Weer zo'n groningenkneus. Maak jij je maar druk om je eigen jongens die AFC Ajax toch wel stiekem heel tof vinden...hahaha :D

groningen also famous for not travelling

Krijgen zelfs heerenveen en twente-uit niet vol. Lachertje van het noorden. :jaja:
Uitspraak van schooier op vrijdag 26 januari 2007 om 23:07:
wat een gruwelijke foto

jari forever

:D

Schuiver in de korte hoek. Wamberto maakte die andere goal. Werd uiteindelijk 1-2 voor Ajax. :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 02:49:
lijkt op iemand met downsyndroom

laatste aanpassing
over downsyndroom gesproken

:lol:
laatste aanpassing door een beheerder

:aai:

Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 27 januari 2007 om 17:10:
over downsyndroom gesproken

Lekker makkelijk he. Zeker te zwak om met mensen te spotten die wel voor zichzelf op kunnen komen...
laatste aanpassing

Uitspraak van wil-lems op zaterdag 27 januari 2007 om 12:08:
welkom thuis meikje

Meikje is nooit weg geweest, maar toch bedankt...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 02:49:
lijkt op iemand met downsyndroom

acnee heb je, acja kan je krijgen

:bye:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 17:41:
Lekker makkelijk he. Zeker te zwak om met mensen te spotten die wel voor zichzelf op kunnen komen..

dit is een verwijzing naar klas jan huntelaar sgatje, ben jij dan echt zo dom :S

..zou mooi zijn!
laatste aanpassing

idd die lijkt er veel meer op :lol:

Uitspraak van Johan says: op zaterdag 27 januari 2007 om 18:31:
rufftryder

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:31:
die lijkt er veel meer op

laatste aanpassing
ben ik blij dat ik ruffryder heet... O:) zou me al bijna aangesproken voelen :)

:D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 17:42:
Meikje is nooit weg geweest, maar toch bedankt...

t voelde alsof je er ff tussenuit was geknepen sneaky. Doet me deugd je weer terug te zien.
Spurs wil meebetalen aan loon Davids bij Ajax

www.voetbalonline.nl, 27 januari 2007 20:29 - De terugkeer van Edgar Davids naar Ajax lijkt werkelijkheid te worden. De linksbenige middenvelder heeft een overeenkomst over een contract van anderhalf jaar bereikt met de Amsterdamse club. Alleen Tottenham Hotspur, de huidige werkgever van de 34-jarige oud-international, kan een overgang nog dwarsbomen. Daar lijkt de zaak echter niet op te gaan stranden, omdat de Engelsen Davids blijkbaar zo graag kwijt willen dat ze bereid zijn mee te betalen aan diens loon. 75.000 euro per week lijkt dan ook veel te gortig voor Ajax. Davids bekeek dit seizoen de meeste wedstrijden van zijn club vanaf de tribune.
Met de komst van Davids gaat een grote wens van Henk ten Cate in vervulling. De trainer van Ajax is al meer dan een half jaar op zoek naar een ervaren middenvelder. Ten Cate werkte in het seizoen 2003/2004 bij Barcelona met Davids. De coach acht Davids in de huidige vorm nog steeds een aanwinst voor Ajax.
De Amsterdamse club versterkte zich in de winterstop ook al met Leonardo. Ajax begaf zich weer op de transfermarkt nadat Werder Bremen deze week bereid was een transfersom van ruim 2,5 miljoen euro te betalen voor de Zweedse aanvaller Markus Rosenberg.
De kans bestaat dat Ajax de komende week nog afscheid van meer spelers moet nemen. Zdenek Grygera (Juventus) en Mauro Rosales (River Plate) staan in de belangstelling van buitenlandse clubs. Ook Olaf Lindenbergh wil Ajax graag verlaten.

b)
ik vraag me af of met de terugkeer van oud ajax spelers, het huidige ajax de verwachtingen van onder anderen
het publiek kan waarmaken, en echt potten kan breken internationaal gezien.

75000 per week vind ik wel wat achterlijk veel voor davids hoor :S
Hij is niet meer de speler van 5 jaar geleden :Vaag:
Uitspraak van dj bassie op zaterdag 27 januari 2007 om 20:41:
ik vraag me af of met de terugkeer van oud ajax spelers, het huidige ajax de verwachtingen van onder anderen
het publiek kan waarmaken, en echt potten kan breken internationaal gezien.

denk dat iedereen zich dat afvraagt :yes:
maar davids is wel een hele goede zet:yes:
Uitspraak van -*-S-*-NaNu-*- op zaterdag 27 januari 2007 om 20:35:
De coach acht Davids in de huidige vorm nog steeds een aanwinst voor Ajax.

Om dit stukje moet je toch gewoon lachen. Bij de spurs niet bank waardig, bij Ajax een aanwist voor het middenveld ;) Ik had gedacht dat Ajax er vanuit ging dat Davids weer een stuk beter kon worden, maar ze zijn al tevreden met hoe hij nu is ;)

Naja, moet ook niet teveel lachen, ik bedoel, Kluivert kan het ook met gemak aan, dan zal Davids het ook nog wel een paar wedstrijden kunnen.
Werkzaam bij Partyflock
nooit te vroeg lachen toch? :O

eerst zien, dan oordelen ;)

Uitspraak van Damien op zaterdag 27 januari 2007 om 23:11:
Om dit stukje moet je toch gewoon lachen

Lach maar... (y)
Het liefst net zo hard als om Stam.

Dat Jol hem niet goed genoeg vond voor de Spurs betekent niet meteen dat Davids geen aanwinst kan zijn.

Pas oordelen als je hem hebt zien voetballen.
Uitspraak van **Tim** op zaterdag 27 januari 2007 om 23:20:
eerst zien, dan oordelen ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 23:37:

zeg ik :[ :9

is nogal lastig, hij is nl tribuneklant :lol:

'Na tien jaar is Edgar Davids terug bij Ajax'

28/1/2007 11:11

Edgar Davids is tien jaar na zijn vertrek naar AC Milan terug bij Ajax. De Amsterdamse club is akkoord met Tottenham Hotspur en neemt de verdedigende middenvelder transfervrij over van de Engelse club, meldt het ANP.
Ajax was enkele dagen terug al tot overeenstemming gekomen met Davids over een contract tot de zomer van 2008. Het enige obstakel is nog de medische keuring, die in de komende dagen zal plaatshebben.

The Spurs hoefden geen transfersom te ontvangen voor de 34-jarige speler, omdat Davids met een flink salaris op de loonlijst stond en toch zelden in actie kwam voor de ploeg van coach Martin Jol. In de competitie voetbalde hij dit seizoen negen keer mee, veelal als invaller. Zijn laatste competitieoptreden dateert van 19 november.

Ajax kan in het toernooi om de UEFA Cup niet beschikken over Davids, omdat de 74-voudig international met Tottenham deze jaargang al twintig minuten in actie kwam in dezelfde competitie.

:woep: :respect:
Het liefst net zo hard als om Stam.

Stam had ik in de zomer liever naar PSV zien gaan, alhoewel ik de huidige verdediging liever zie aangezien ze nog toekomst hebben.

Maar tussen Stam en Davids zit een groot verschil. Stam komt van een goed elftal waar hij in de basis stond, davids van een minder elftal waar hij op de tribune zat.

Ik begrijp dat jullie blij zijn met Davids, maar de enige reden dat hij gehaald wordt is zijn geschiedenis met Ajax. Als hij niet bij Ajax had gespeeld, was hij nu ook niet aangetrokken als versterking.

En nog transfervrij naar Ajax ook (Y)
Ze zullen ze loon wel a 75.000 per week betalen :D
zwaaar relaxed:D
Uitspraak van Busty. op zondag 28 januari 2007 om 13:36:
zwaaar relaxed:D

Hij gaat naar de joden hoor, niet naar Heerenveen :/
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 januari 2007 om 11:39:
'Na tien jaar is Edgar Davids terug bij Ajax'

Uitspraak van knetterwaus 010 op zondag 28 januari 2007 om 13:38:
Hij gaat naar de joden hoor, niet naar Heerenveen :/

wat ijl jij nou:/

Uitspraak van Damien op zondag 28 januari 2007 om 13:02:
Ze zullen ze loon wel a 75.000 per week betalen

Spurs betalen daar ook een gedeelte van B)
Joden onder elkaar jwt :lol:
Uitspraak van Damien op zondag 28 januari 2007 om 12:06:
enige reden dat hij gehaald wordt is zijn geschiedenis met Ajax. Als hij niet bij Ajax had gespeeld, was hij nu ook niet aangetrokken als versterking.

als hij niet bij ajax had gespeeld was hij nooit zo ver gekomen als nu :)

als.. lets go davidsssssss
laatste aanpassing