Uitspraak van B*witched op dinsdag 23 januari 2007 om 13:57:
en daar issie weer!!
zijn der mensuh om je heen. waar jij mee omgaat. die het niet accpeteren dat je drugs gebruikt??
Vraagt zich af wat men. de topic opener nu wil bereiken met dit topic???
Je eigen gebruik goed praten ofzo???
als je in de metro zit of zo, voel je je dan aangestaard. is maar een simpel voorbeel. ik trek me er niks van aan. en julie
Vraagt zich af wat men. de topic opener nu wil bereiken met dit topic???
ik gebruik en ik kom er voor uit, is dat errug dat mogen jullie best weten en daar schaam ik me niet voor maar sommige mensen kijken anders tegen je op. bijv. als je in de metro zit of zo, voel je je dan aangestaard. is maar een simpel voorbeel. ik trek me er niks van aan. en julie
Zou je dan niet echt eens stoppen met gebruiken?
Nou top man, ga zo door .
Gebruik je elke dag dan, volgens mij wel als ik het zo lees. Zal wel pep zijn .
Je bent op de goede weg man .
geef mij een rede wrom je me 'probeert' te lullen
zijn der mensuh om je heen. waar jij mee omgaat. die het niet accpeteren dat je drugs gebruikt??
En ik heb t recht te reageren op je topic, dus als t een probleem voor je is, open er dan niet een!
Nee, ik probeer je niet uit te lullen
Ik irriteer me gewoon aan je topics, omdat t lijkt alsof je er trots op bent
Ik had idd bepaalde vrienden die dat niet accepteerden en als mn ouders het hadden geweten die ook niet.
Maar gelukkig gebruik ik die zooi niet meer
gwn lekkah snatseng die :lijng:
Aight, JWT!
ik heb 2 x gesnoven maar dat heb ik melzelf beloofd niet meer te doen, het voelt te lkkr aan, wil nie verslaafd worduh. ik weet wat het nu met me doet, en daar was ik nieuwsgierig naar,
gewoon ff serieuse vraag.. snap dat niet...
je bent nieuwsgierig... het bevalt.. maar omdat je het weet doe je het dus niet meer..
maakt gewoon echt geen sense bij mij.. serieus
waarom doen als je toch al weet dat je het niet meer wilt.
is tog alleen maar irr als je dan weet dat t relax is, maar niet meer wilt doen
wat je niet kent mis je niet ook!
maar dan wel mensen 'afzeiken' omdat ze het wel nog doen??
ik snap dat gewoon ECHT niet!!
ik heb 2 x gesnoven maar dat heb ik melzelf beloofd niet meer te doen, het voelt te lkkr aan, wil nie verslaafd worduh. ik weet wat het nu met me doet, en daar was ik nieuwsgierig naar, die 2e x was meer lkkre trek haha en toen d8 ik nee niet meer . nu rook ik alleen nog maar me blowtjuh
gewoon ff serieuse vraag.. snap dat niet...
je bent nieuwsgierig... het bevalt.. maar omdat je het weet doe je het dus niet meer..
maakt gewoon echt geen sense bij mij.. serieus
waarom doen als je toch al weet dat je het niet meer wilt.
is tog alleen maar irr als je dan weet dat t relax is, maar niet meer wilt doen
wat je niet kent mis je niet ook!
maar dan wel mensen 'afzeiken' omdat ze het wel nog doen??
ik snap dat gewoon ECHT niet!!
Net iets meer!
Z'n heerlijk gevoel dat kan zelfs mijn mams me niet verbieden!
wat snap je nou niet dan ?
me ma vind het ook nie leuk dat ik thuis voor haar neus blow. maarjah that`s me accepteer het vin ik.
ik ben volwassen oud en wijs genoeg. om te weten waar ik mee bezig ben
nja... kan niet precies uitleggen..
net als.. huis op marlbella kopen om te kijken of het er leuk is, constateren dat je het er te leuk vind.. en dus een flat in rotterdam kopen om daar te wonen, en vervolgens mensen die op vakantie gaan naar marlbella.. ja afzeiken is nie het woord..
lastig vallen
geen respect voor je ma
Beter gebruik je gewoon helemaal geen drugs
*gaat Lies ff roepen*
dan heb je eigenlijk nooit je zelf kunne zijn en lkkr gek kunne doen. dus ben ik weer gaan blowen,
niet min ouders beledigen the vanisher dat accepteer ik niet. mijn ma is 41 me pa 42 ben blij dat ze in deze tijd leven
dus hou je ff in gozer
waar??
ik heb heel veel respect voor me ma
stel je voor je word morguh dood gereden,en je bent altijd maar braaf geweest. dan heb je eigenlijk nooit je zelf kunne zijn en lkkr gek kunne doen
en dat moet jij zegguh. kom op hoor
als je jezelf niet meer kunt zijn zonder drugs
Maar ieder voor zich natuurlijk
Uitspraak van mcD-aKa-Danny op dinsdag 23 januari 2007 om 14:58:
stel je voor je word morguh dood gereden,en je bent altijd maar braaf geweest. dan heb je eigenlijk nooit je zelf kunne zijn en lkkr gek kunne doen
Nou ja wat is dit nou toch weer
Het enige wat ik af en toe doe is alcohol drinken en dan ben ik juist niet mezelf..
zolang zij derzelf nog kan zijn zonder drugs zie ik niet in waarom ze dat niet zou mogen zeggen
maar als ik geen wiet op heb, ben ik alsnog me zelf hoor
laten we het onzin noemen
maar van alcohol heb ik toch de meest onplezierige dingen meegemaakt.
zolang zij derzelf nog kan zijn zonder drugs zie ik niet in waarom ze dat niet zou mogen zeggen
valt zwaar tegen hoor als je elke dag blowt en je heb een dag niks te blowen, heb zelf ook jaar lang iedere dag geblowt 7/8 jointjes per dag. en als er een dag niks te blowen was merkte je duidelijk verschil, en ook al is iedereen anders en reageert iedereen anders, als jij elke dag een bepaalde hoeveelheid blowt en je blowt een dag niet dan is dat egt wel te merken misschien dat jij het zelf niet merkt maar geloof me andere zullen dat egt wel doen.
Dat weet je niet omdat je al drugs hebt gebruikt!
zit je nu niet gewoon te fokken dan
juist wel want dat ben ik want ik heb het al gebruikt en wil het nog steeds gebruiken dus that`s me.
juist als ik ga stoppen en het mezelf moeilijk gaat maken, omdat ik het tog wil. ben ik mezelf niet. dan zeg ik tegen me zelf nee danny die persoon wil jij niet zijn.
maar das alleen voor eigen bestwil, dat heeft niks te maken met je zelf niet zijn
ben ik nooit mezelf tegen jou geweest
Ik ga voor dat slot
Lekkere date met een stonede aaplaatste aanpassing 23 januari 2007 15:30
een stonede aaplaatste aanpassing 23 januari 2007 15:30
dat is niet jezelf zijn
dat is overal schijt aan hebben
toen ik iedere dag blowde en bijvoorbeeld ging stappe met een meisje, blowde ik wel daarna is voor die dame ook niet geweldig om met een stonede aap
rond te lopen, ze wist het uiteraard wel en het duurde ook geen 10 minuten na het afscheid voor ik een dikke blow in me mond had maar toch vind dat je wel een beetje om andere kunt denken,
tsja is misschien wel de oplossing maar daar ga ik niet aan beginnen
k ook niet ben meer als tevreden met mijn leventje vol feest, drugsgebruik, leuke vrienden enz enz. ik heb dr geen last van eigenlijk niemand als k erover nadenklaatste aanpassing 23 januari 2007 16:12
maar.. volgens mij is TO al offline
tegenwoordig is het een mode om een drug te gebruiken kijk om jee heen in de stap wereld. een lange tijd geleden werd iedereen als junk gezien als je een drug gebruikte, maar nu is dat totaal anders...
en idd niemand heb er last van ja ikzelf waarschijnlijk ooit maar heb het er voor over
volgens mij is TO al offline
tegenwoordig is het een mode om een drug te gebruiken kijk om jee heen in de stap wereld. een lange tijd geleden werd iedereen als junk gezien als je een drug gebruikte, maar nu is dat totaal anders...
idd, tegenwoordig lijkt het heel normaal om drug te gebruiken onder een groot deel van de stappers (mensen).
Helaas weten ouders en de regering niet waar ze het over hebben
Nee, klopt. Die zijn allemaal dom en hebben geen idee waarover ze praten.
en dat zou niet moeten ook !
waarom zou je je over drugs druk moeten maken dan