Uitspraak van Good Karma op dinsdag 23 januari 2007 om 12:51:of doen jullie er niet aan mee?
We zouden er niet aan doen... Komt mn vriend vanavond bij me, kreeg ik zomaar een pakket van Lancome Hypnose (parfum & bodylotion) zonder dat ik er iets van wist!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 23:01:zonder dat ik er iets van wist!
dat is meestal de bedoeling he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 23:03:dat is meestal de bedoeling he
Ja oké maar had hem alleen maar een kaartje gestuurd omdat we niet aan cadeautjes zouden doen
laatste aanpassing
Fuck valentijn!
Uitspraak van Good Karma op dinsdag 23 januari 2007 om 12:51:weer bijna valentijnsdag!wat zijn jullie plannen?
Fuck valentijn!
je was me voor
commerciele tering zooi dat door de winkeliers in het leven is geroepen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 00:16:volgend jaar spoelen we deze dag gewoon door de wc regelrecht
dan blijf ik gewoon in mn bed
en word ik de dag erna wel weer wakker
was voor dit jaar ook het plan
hehehe, tja, voor mij was dat ook het plan, nadeel van nog een baan hebben.
Moeten we toch maar zorgen dat onze eigen bedrijven het volgend jaar beter doen, eigen baas zijn.....andere verplichten te werken!
"Wat?? Je wilt vrij? Omdat je met met vriendin iets leuks wil doen?? whahahahaha! No way, ik blijf in mijn bed liggen op die *piep* dag, dus jij gaat maar werken. Pech voor je vriendin"
Moeten we toch maar zorgen dat onze eigen bedrijven het volgend jaar beter doen, eigen baas zijn.....andere verplichten te werken!
"Wat?? Je wilt vrij? Omdat je met met vriendin iets leuks wil doen?? whahahahaha! No way, ik blijf in mijn bed liggen op die *piep* dag, dus jij gaat maar werken. Pech voor je vriendin"
laatste aanpassing
was het niet van plan, maar het toch
'gezondigd'. Tja krijg je als je iemand iets
beloofd
'gezondigd'. Tja krijg je als je iemand iets
beloofd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 00:21:hehehe, tja, voor mij was dat ook het plan, nadeel van nog een baan hebben.
ja vind ik ook
daarom
volgende jaar gewoon de 14-2 uit de maand halen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 00:25:volgende jaar gewoon de 14-2 uit de maand halen
Nieuwe politieke partij!
Ipv. verplichte vrije dagen, willen wij 1 kolosale verplichte werkdag, 24 uur.....
Slechts 1 dag in het jaar dat iedereen, maar dan ook iedereen gewoon 24 uur moet werken...... 14 februari
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 00:35:14-2....landelijke rouwdag
nah dat nou ook weer niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 00:38:nah dat nou ook weer niet
jawel......en degene die ook maar verliefd of vrolijk doet, krijgt een boete van 200 euro per keer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 00:40:jawel......en degene die ook maar verliefd of vrolijk doet, krijgt een boete van 200 euro per keer
dat laatste kan ik me wel in vinden
http://www.dumpert.nl/mediabase/10170/bd6a7233/
ach ach ach wat kan valentijn toch hard aankomen
"binnenkort echt samen" hahahahahaha
ach ach ach wat kan valentijn toch hard aankomen
"binnenkort echt samen" hahahahahaha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 00:16:volgend jaar spoelen we deze dag gewoon door de wc regelrecht
mee eens
Uitspraak van Nasty_Angel op donderdag 15 februari 2007 om 12:12:haha ja maar dit was dan weer 1 van de mindere woensdagen
wil je erover praten?
Uitspraak van Nasty_Angel op donderdag 15 februari 2007 om 12:16:hahah nee snik
mag best hoor...
kom maar even op schoot en vertel het maar aan Ome Conza
laatste aanpassing
Stelt toch geen barst voor Valentijnsdag, overgewaaid uit Amerika bah
Uitspraak van Mystic_Dumm¥ op donderdag 15 februari 2007 om 15:49:veel op me flock
Geloof niet dat t er toe doet hoeveel je er krijgt maar meer van wie je ze krijgt
Uitspraak van CjurLjuntje op donderdag 15 februari 2007 om 18:01:Geloof niet dat t er toe doet hoeveel je er krijgt maar meer van wie je ze krijgt
Zou ik ook zeggen als ik er maar twee had.
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 15 februari 2007 om 19:02:Zou ik ook zeggen als ik er maar twee had.
Voorspelbare opmerking
Misschien moeilijk te begrijpen voor je: maar ik heb liever één hartje van m'n vriend dan 200 van wie dan ook
Wie weet leer je dat ooit nog es