valentijnsdag..
Uitspraak van (Cinderella). op dinsdag 23 januari 2007 om 12:53:Valentijn.
Uitspraak van Good Karma op dinsdag 23 januari 2007 om 12:51:i
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 12:54:s
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 12:54:flauwekul
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 12:54:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 23 januari 2007 om 13:00:doe er niet aan mee maar moet wel zeggen dat ik t stiekem wel leuk vind als er een kaartje op de mat ligt
stuur je adres maar in een pbtje zal wel ff kaartje sturen
Ik ga dagje shoppen en uit eten met een vriendinnetje van me
Tomatensuupke?
Uitspraak van Good Karma op dinsdag 23 januari 2007 om 12:51:weer bijna valentijnsdag!wat zijn jullie plannen?
of doen jullie er niet aan mee?
Jep na Bremen na de voetbal
Houde gij ok van un tomaotensupke?
Uitspraak van blauwvinger op dinsdag 23 januari 2007 om 13:22:zo SNEL mogelijk vergeten en overslaan.... zit midden in scheiding...
Ja dat is minder!
Nou ik zie het wel!
Het is elke dag valentijn dag!
Vind het leuker om zomaar iets liefs te krijgen dan op valetijnsdag
Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 23 januari 2007 om 13:26:Maar toch kan ik het niet laten om iets te geven
je partner verwacht wel iets natuurlijk en als je dat dan niet doet...
Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 23 januari 2007 om 13:26:Commercieel gebeuren
Maar toch kan ik het niet laten om iets te geven
Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 23 januari 2007 om 13:26:Commercieel gebeuren
Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 23 januari 2007 om 13:26:Maar toch kan ik het niet laten om iets te geven
ik ook niet, alleen wat?
Uitspraak van Caspèr du Rouge op dinsdag 23 januari 2007 om 13:27:je partner verwacht wel iets natuurlijk en als je dat dan niet doet...
Hij verwacht het niet.. Hij weet gewoon dat ie toch wel iets krijgt, ook al zeg ik van niet
ik ook niet, alleen wat?
Nou ja, geen enorm kado natuurlijk..
Gewoon iets liefs, iets kleins
Iedereen zeurt over dat het een commercieel gebeuren is maar het is toch juist leuk dat er zo'n dag is! Logisch dat bedrijven daar van profiteren zelfde als met kerst en sinterklaas dus ja.. Tis aan jezelf hoever je daarin mee gaat..
Jaja dat kan toch op elke dag..
inderdaad maar hoe vaak gebeurd dat?? Het is gewoon een dag om diegene van wie je houd het nog extra te laten weten.. niet alleen je vriendje of vriendinnetje maar ook je ouders, familie etc..
Jaja dat kan toch op elke dag..
inderdaad maar hoe vaak gebeurd dat?? Het is gewoon een dag om diegene van wie je houd het nog extra te laten weten.. niet alleen je vriendje of vriendinnetje maar ook je ouders, familie etc..