Partyflock

Forumonderwerp · 926758

Waarschuw beheerder
Nog mensen hier die honk- of softballen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 6 januari 2008 om 20:50:
ik heb de 1e training vanmorgen maar geskipt

Gaat je basisplaats..... ;)

Wij beginnen gelukkig pas 13 januari :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 21:54:
Gaat je basisplaats..... ;)

Haha

Tja ze weten wat ze (niet) aan me hebben...

Als er genoeg mensen zijn en ik toch niet speel, doe ik lekker mee met mn maatjes in het 4e...

Beetje jammer, dat de helft van het bestuur van je verwacht dat je je laat opereren en alles ervoor doet om weer van waarde te kunnen zijn voor de club :rot:

Heb het een beetje gehad met dwingende gedoe en eeuwige aansporende gelul als je met een pilsje na de wedstrijd in de kantine zit..

Het is en blijft een hobby......

Speel jij nou ook 1e klasse Bazzel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 6 januari 2008 om 22:41:
Speel jij nou ook 1e klasse Bazzel?

Nee, net niet geredt in beslissingsduel. Helaas......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 20:32:
Wij hebben vorig jaar 2x van jullie eerste gewonnen. Was jij daar ook bij? Jullie krijgen nu de gebroeders Visser erbij, Barend heeft vorig seizoen nog bij ons gespeeld.

Ik honkbal niet meer;) Kutclub:) en en mijn schouder werkt niet meer naar behoren:)
En Barend bij jullie? haha is ie nog steeds een klootzak? 8)
Vroeger altijd met Kasper ,zijn broertje, gespeeld en zijn vader was trainer. Jurre was ook wel goed maar vadsig mannetje en Barend is gewoon een lul :d

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 6 januari 2008 om 20:50:
Wij speelden 2 jaar geleden nog tegen je cluppie, op een snikhete zomerdag met 30 bier in mn maag. 1e bal die ik kreeg meteen in het hek gelegd, wat was ik zuur op het 2e honk hahaha. Speelde je toen nog, Wim Zoet?

Uhm ik ben eind seizoen 2005 gestopt:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op donderdag 10 januari 2008 om 12:27:
Ik honkbal niet meer Kutclub en en mijn schouder werkt niet meer naar behoren
En Barend bij jullie? haha is ie nog steeds een klootzak?
Vroeger altijd met Kasper ,zijn broertje, gespeeld en zijn vader was trainer. Jurre was ook wel goed maar vadsig mannetje en Barend is gewoon een lul

:D De gebroeders zijn nu weer allemaal terug bij Flying Petrels.

Wel een aardige gozer, hij heeft ook bij ons in het 2e gespeeld en is daar met problemen weggegaan.

Kut van je schouder, mis je het niet een beetje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 13:54:
De gebroeders zijn nu weer allemaal terug bij Flying Petrels.

Hoorde het ja:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 13:54:
Kut van je schouder, mis je het niet een beetje?

1e jaar totaal niet, kwam ook omdat ik het helemaal gehad had met de flying petrels, maar nu kriebelt het zeker. Maar ja wil ik ooit nog gaan honkballen , moet ik zwaar gaan trainen en daar heb ik helaas geen tijd voor.
Erg jammer , aangezien ik altijd best fanatiek was en 1e klasse heb gespeeld.
Mijn debuut zelfs in promotiewedstrijd voor hoofdklasse tegen Pioniers 1

http://home.planet.nl/~lind0211/archief/2001/media2001/artikel43.html

:)
Waarschuw beheerder
Elke week met school :D
Maar dat is echt.. saaii!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 14:51:
Nee, net niet geredt in beslissingsduel. Helaas......

Dit seizoen beter he!!

Wim Zoet zal voor je duimen....

Wim Zoet.... wat een talent is er verloren gegaan in die jongen als ik die artikelen zo lees.... jammer man.....

Nogmaals.. je bent altijd welkom in het junnikenteam van DSS.. daar zit het vol met beperkte spelers...

Uitspraak van xJEANINE op zaterdag 19 januari 2008 om 22:29:

Ihihi ihih :breezer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 22 januari 2008 om 17:46:
Wim Zoet zal voor je duimen....

Wim Zoet.... wat een talent is er verloren gegaan in die jongen als ik die artikelen zo lees.... jammer man.....

Nogmaals.. je bent altijd welkom in het junnikenteam van DSS.. daar zit het vol met beperkte spelers...

:lief:

Uitspraak van xJEANINE op zaterdag 19 januari 2008 om 22:29:
Elke week met school

o ja joh?! :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De Komop Marcel man groet OBL!

Wim Zoet.. ken je deze site al? http://www.sourpatch.org/
Waarschuw beheerder
Welke teams/klasse spelen jullie dit jaar ? Wij (Panters Tiel) de volgende:

HONKBAL 5E KLASSE M
Deelnemende teams:
GHSV/Combat, Gryphons-4, Hazenkamp-3, Panters, Radboud Rangers, Starlights-2, Tilburg-2, Tilburg-3, Uden Red Sox, Vos Cardinals-2

Waarschuw beheerder
Haha dan mag je twee keer naar NIjmegen :)

Ik kom wel kijken :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van First-Base op vrijdag 25 januari 2008 om 12:20:
Radboud Rangers

Wie verzint die namen :D

Wij spelen weer 1e klasse..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 januari 2008 om 22:01:
Wie verzint die namen

Radboud = Radboud Universiteit Nijmegen

Rangers = gestolen van de Texanen.

Is een studentenclub hebben 1 honkbalteam en wat mensen die meetrainen. En speelt zijn wedstrijden bij de Hazenkamp.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 januari 2008 om 22:01:
Wij spelen weer 1e klasse..

Ik niet. Zit weer lekker elke vrijdagavond in de kroeg, zaterdag zuur in mijn bed, zaterdagavond op een party en zondag dood op de bank :)
Waarschuw beheerder
speel 4e of 5e klasse deze competitie volgens mij:P
ergens in t noorden:P

Waarschuw beheerder
donateur
Bij ons beginnen de oefenwedstrijden op 8 maart, maar ze hebben t veld half afgegraven en k vraag me af of dat op tijd klaar zal zijn.

[img width=610 height=407]http://www4.hcaw.nl/images/21879146.jpg[/img]

Vroeger hadden we nog kuilen ipv hobbels :rot:

[img width=610 height=407]http://www4.hcaw.nl/images/18262743.jpg[/img]

Met dit mooie weer van de afgelopen dagen mis k t toch wel, honkbal en :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit jaar weer tweede klasse met Schiedam.
indeling:

Amsterdam Pirates-3, Biento, Hawks, Hazenkamp, Hoofddorp Pioniers-3, MULO, Orioles, Schiedam, Spikes, Storks, TIW/Survivors, Zwijndrecht.
dus bazzel, wij gaan elkaar tegenkomen op het veld..!

morgen eerste oefenwedstrijd :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emie op zaterdag 1 maart 2008 om 20:47:
dus bazzel, wij gaan elkaar tegenkomen op het veld..!

:D komt goed!! De eerste partyflock battle 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie staat er in het slagperk, wie staat er in het slagperk, hoe heet hij ook al weer, hoe heet hij ook alweer, zijn naam is bazzel, zijn naam is bazzel en hij slaat hem elke keer en hij slaat hem elke keer:

en OBL gaat zeggen: Hee hoo come on lets go, sla die bal naar Tokyo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 maart 2008 om 15:56:
Wie staat er in het slagperk, wie staat er in het slagperk, hoe heet hij ook al weer, hoe heet hij ook alweer, zijn naam is bazzel, zijn naam is bazzel en hij slaat hem elke keer en hij slaat hem elke keer:

En van je hela hela hooolalalalala
Waarschuw beheerder
nog iemand die 4e klasse speelt in t noorden?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Kroegfilosoof :9 op maandag 10 maart 2008 om 16:04:
nog iemand die 4e klasse speelt in t noorden?

Gaat dit over Skutjesilen? Fierljeppen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 10 maart 2008 om 16:57:
Nee zo laag heb ik nooit gespeeld

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 maart 2008 om 17:56:

Dat is die klasse waar je een AVG van + .600 makkelijk moet halen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 maart 2008 om 17:56:

piele trekkn 8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 20:32:
Dat is die klasse waar je een AVG van + .600 makkelijk moet halen ;)

ur age: 27, mine 15 8) xD
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vandaag 1 oefenduel, was het vergeten :$ goed dat het afgelast is

Heb wel zin om die bal een $@%(#*(%klap te geven :woop:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij vond het vast ook niet heel vet toen hij zei: dat begin lekker.. en ik keihard zat te gniffelen met me zure hoofd, wat duidelijk hoorbaar was door de telefoon. Fuck die sportrakkers met hun standaardleven :jaja:

Waarschuw beheerder
Zo gister gewonnen van Hoofddorp Pioniers1 met 4-2 :)

Denk dat wij ook wel in de hoofdklasse meekunnen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 22:47:
Zo gister gewonnen van Hoofddorp Pioniers1 met 4-2 :)

Zozo netjes hoor!! En dat met Peter Callenbach op de heuvel bij de Pioniers?

Ik heb prima met het 2e meegedaan, keihard ingemaakt. Niet goed dat we maar 7 man hadden. Wel prima 2 ballen in het hek gelegd. Van de 4 slagbeurten elke keer de 1e bal gepakt :S

Honkbal (op zondag) :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beste Honkbalweekliefhebber,

De Week komt met ras­se schreden dichterbij. Op 4 juli om 14:00 uur zul­len we de 1e bal gaan gooien van de 24e Haarlemse ­Honkbalweek. Er is weer een hoop te melden en daar­om deze nieuwsbrief. Het belangrijkste nieuws in d­eze nieuwsbrief is eigenlijk dat het deelnemersvel­d helemaal rond is.
Lees snel verder voor de laat­ste informatie.

Verder in deze editie:
* Zesde de­elnemer bekend
* Tickets bestellen nu nog gemakkel­ijker
* Speelschema
* Van Straaten nieuwe hoofdspo­nsor

-------------------------------------------­-------------------------------------

Zesde deeln­emer bekend
Wij zijn verheugd om te kunnen melden ­dat de Nederlandse Antillen het zesde team is wat ­vanaf 4 juli in Haarlem zal meedoen aan de Week.
D­e komst markeert de zevende keer dat er een honkba­lploeg van de Nederlandse Antillen naar Haarlem ko­mt voor deelname aan het internationale invitatiet­oernooi.

In 1966 was het de nationale ploeg van C­uraçao die deelnam aan het derde toernooi, maar in­ 1968 was het nationale team van de Nederlandse An­tillen, samen met dat van Italië, de eerste buiten­landse nationale ploeg die aan het evenement deeln­am. Van de vier deelnemers eindigde de ploeg op de­ derde plaats.

Vier jaar later, in 1972, werden d­e Nederlandse Antillen winnaar van Poule B, gevolg­d door Nederland en Italië. In dit jaar, we hebben­ het dan over de zevende Honkbalweek, bestaat het ­toernooi uit twee poules. In Poule A spelen Cuba, ­Sullivans, Alaska Goldpanners en Nicaragua.

In 19­68 en 1972 beschikt de Antilliaanse ploeg over een­ flink aantal uitstekende spelers, maar is er een ­hoofdrol voor de befaamde slagman Wilfred Pietersz­. Deze slagvaardige speler neemt de ploeg aanvalle­nd op sleeptouw en zorgt voor aanvallend vuurwerk ­met een aantal stevige homeruns. Helaas overlijdt ­Pietersz op veel te jonge leeftijd bij een auto-on­geluk.

Het duurt acht jaar voordat de Antillen we­er van de partij zijn. In 1980 eindigt de ploeg op­ de vijfde en laatste plaats in een sterk deelneme­rsveld. Hierna volgen nog optredens tijdens de Hon­kbalweken van 1988 en 1994.

Nu, 14 jaar later, is­ de organisatie er wederom in geslaagd de Nederlan­dse Antillen als deelnemer vast te leggen. Afgaand­e op de voorlopige spelerslijst kan nu al worden g­esteld dat het een meer dan representatieve ploeg ­wordt met veel spelers, die internationale en prof­ervaring hebben. Sinds de jaren tachtig speelde ee­n groot aantal spelers afkomstig van Curaçao en Ar­uba op professioneel niveau. Daaronder latere tops­pelers als Hensley Meulens en Andruw Jones, die ve­le jaren in de Major League speelden. Jones komt d­it seizoen uit voor de Los Angeles Dodgers, Meulen­s was als speler van de New York Yankees de eerste­ van Curaçao afkomstige speler die de Majors berei­kte. Na hen volgden ook nog andere Antillianen en ­Arubanen die de hoogst haalbare profcompetitie ber­eikten, zoals Wladimir Balentien, Ivanon Coffie, Y­urendell de Caster, Radhames Dijkhoff, Jair Jurrje­ns, Gene Kingsale, Calvin Maduro, Diegomar Markwel­l, Ralph Milliard, Sidney Ponson en Randall Simon.­

Velen speelden de afgelopen decennia professione­el honkbal in de Minor Leagues of in de aan profcl­ubs verbonden Dominican Summer Leagues. Negen van ­deze spelers staan op de voorlopige spelerslijst v­an de Antilliaanse ploeg, die in juli richting Haa­rlem komt. Daaronder werper Lester Victoria (Minne­sota Twins), 2001 (WK Taiwan) uitkwam voor het Ned­erlands honkbalteam, en catcher Chairon Isenia (Ta­mpa Bay Devil Rays), die sinds de Spelen van 2000 ­een aantal jaren het Oranjeshirt droeg. Maar ook A­rdley Jansen, die afgelopen jaar nog speelde in de­ organisatie van de Atlanta Braves.

Deelname van ­de Nederlandse Antillen is al vele jaren een vaakg­estelde vraag van Honkbalweek-bezoekers. Het onder­streept niet alleen de binding tussen Nederland en­ de Antillen, maar ook het feit dat een Antilliaan­se deelnemer vaak voor iets extra's zorgt. Het is ­een publiekstrekker, maar ook een uiterst onvoorsp­elbare deelnemer die het vele tegenstanders meer d­an lastig kan maken. Het Antilliaanse honkbal staa­t vaak garant voor aanvallend spel met veel slagwe­rk. Door de jaren heen nam men ook regelmatig mee ­aan Wereldkampioenschappen, Pan American Games en ­Central American Games. Maar op een evenement als ­de Haarlemse Honkbalweek kan het Antilliaanse team­ pas echt tonen wat het in huis heeft. En gezien d­e voorlopige spelerslijst kan dat wel eens tot vee­l honkbalspektakel leiden. Kortom, de komst van de­ Nederlandse Antillen is niet alleen een smaakmake­r, maar maakt van de Honkbalweek opnieuw een honkb­alfeest. Zorg dat u er bij bent!
Alles over de zes­ gecontracteerde teams vind je op onze website.
We­bsite artikel >>

------------------------------­--------------------------------------------------­
Tickets bestellen nu nog gemakkelijker
Vanaf medi­a april kun jij al kaarten bestellen voor de komen­de Haarlemse Honkbalweek. Dit jaar werken wij met ­een geheel nieuw systeem. Een systeem wat het voor­ een ieder nog gemakkelijker maakt. Blijf de websi­te volgen over de ticketverkoop. Maar iedereen die­ deze nieuwsbrief ontvangst zal op de hoogte worde­n gehouden wanneer exact de ticketverkoop van star­t gaat.

----------------------------------------­----------------------------------------
Speelsche­ma
Nu alle zes de deelnemers bekend zijn kunnen we­ je ook het speelschema presenteren. Indien je hie­ronder klikt kom je uit op het speelschema voor de­ komende Week. Alleen daarbij opgemerkt dat er nog­ iets ‘kan’ veranderen qua aanvangstijd i.v.m. tel­evisie. Maar we houden je daarover op de hoogte mi­ddels deze nieuwsbrief.
Speelschema >>

---------­--------------------------------------------------­---------------------
Van Straaten nieuwe hoofdspo­nsor
Woensdagavond ondertekende Frits Mulder een c­ontract met Hans Kroes, Commercieel directeur van ­de nieuwe hoofdsponsor; Van Straaten BV uit Boesin­gheliede. Van Straaten BV is sinds 1918 een fullse­rvice producent van print- en drukwerk en leveranc­ier van innovatieve reclamedragers. Van veraf of d­ichtbij, uw boodschap moet opvallen. Overkomen. En­ blijven hangen. Waar u uw boodschap ook verkondig­t, aan een gevel of in de ruimte, in de stad of la­ngs de weg, binnen of buiten, met hun inbreng maak­t uw reclame meer indruk. Van Straaten maakt meer ­mogelijk!

Gedurende de Haarlemse Honkbalweek zal­ duidelijk te zien zijn van wie de aankleding komt­. Want Van Straaten zal zorgdragen voor een geweld­ige uitstraling op het gebied van vlaggen, banners­ en andere geweldige reclamedragers op en rond het­ Pim Mulier Stadion.
Maar niet alleen rond het Pim­ Mulier zal duidelijk te zien zijn dat de Honkbalw­eek er is. Ook aan de achterkant van hun pand komt­ vanaf 6 juni een enorm groot reclame doek. Dit do­ek is zeer goed te zien indien je op de A9 van het­ Rotterpolderplein rijd naar Badhoevedorp. Een pra­chtigere plek kunnen wij ons niet wensen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 maart 2008 om 17:36:
Zozo netjes hoor!! En dat met Peter Callenbach op de heuvel bij de Pioniers?

Nee, is die nog niet met Pensioen? WIj hadden Kops, Koks en Van Limburg. Maar verder wel alle basisspelers erin. Sloeg 2 uit 3 :)

Honkbal op zondag roeleert....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 21:42:
Nee, is die nog niet met Pensioen?

:D

Zeker netjes Bazzel!

Zondag tegen de ouwe club van Wim Zoet.. de Flying Petrols.......lekker uitzuren op het veld na Ghosttown!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 april 2008 om 05:21:
Zondag tegen de ouwe club van Wim Zoet.. de Flying Petrols

Thuis of in Purmerend?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thuis......

Hopen dat het niet doorgaat en lekker dit terror weertje blijft %)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bazzel is gewoon een echte sportman, respect

Heeft iemand hier ook een scoorders boek? Ik vind het zo zalig als iemand alles bijhoudt :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 april 2008 om 13:12:
Heeft iemand hier ook een scoorders boek? Ik vind het zo zalig als iemand alles bijhoudt

Volgens mij heb ik dat nog wel ergens, toen ik geblesseerd was, was ik altijd de score-slet :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zaterdag 5 april 2008 om 13:23:
Volgens mij heb ik dat nog wel ergens, toen ik geblesseerd was, was ik altijd de score-slet :$

Neem mee vanavond, kunnen we analyseren

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niet gezien.....

Hahah ken je dat..lekker doorhalen....en halverwege Nieuw Vennep (waar we moesten spelen) zonder benzine komen te staan :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 6 april 2008 om 18:04:
Hahah ken je dat..lekker doorhalen....en halverwege Nieuw Vennep (waar we moesten spelen) zonder benzine komen te staan

nee dat ken ik niet

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 6 april 2008 om 18:04:
Niet gezien.....

idd:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 april 2008 om 13:12:
Bazzel is gewoon een echte sportman, respect

:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mop mop mop, gas er op! Halfkaal is ideaal. Vraag maar aan Schnjoep :)

Haha werd maandag wakker met een gekneusde pols :S

De knie ligt ook alweer open, weet iemand daar een truukje voor? Ik ben nogal een slider en mn knie ligt altijd aan gort :/

Ik zoek zo'n volleybal kniebescchermer %)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 april 2008 om 13:27:
De knie ligt ook alweer open, weet iemand daar een truukje voor? Ik ben nogal een slider en mn knie ligt altijd aan gort

Je moet ook op je billen sliden. Gewoon wat meer op je linker/rechterbil leunen. Slidingsbroekie aan en je bent de koning. Maar een echte stoere boi gaat voor die headfirst jwt!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 april 2008 om 13:27:
Mop mop mop, gas er op! Halfkaal is ideaal. Vraag maar aan Schnjoep

Wil je mij er ff buiten laten gek!