Een bouwvakker, die werkzaam was bij de constructie van het nieuwe Yankee Stadium in New York, ging wel heel ver. Tijdens het storten van beton gooide hij een Red Sox-shirt met het nummer 34 van David Ortiz in de prut, zodat het voor altijd in het Yankee Stadium aanwezig zou zijn als een soort ‘vloek’ van de Red Sox.
Nu zou je natuurlijk nuchter over zo’n ludieke grap heen kunnen stappen. Maar niet de Amerikanen. Wellicht uit vrees dat de vloek echt zou werken, werd de drilboor op het betreffende stuk beton gezet. Op een diepte van zestig centimeter werd het shirt aangetroffen en verwijderd…
Wat kun je toch goed photoshoppen......
1e wedstrijd 15-1 verloren
2e wedstrijd 10-0 gewonnen
De knie ligt ook alweer open, weet iemand daar een truukje voor? Ik ben nogal een slider en mn knie ligt altijd aan gort
Kon hij dat maar, dan kon hij nu nog doen of hij zo goed was
17-5
Bonje?
Nee man. Slappe hap, TIW tegen de scheidsen. Werd er een uitgestuurd die een sliding maakt om de dubbel op te breken kwam tegen een speler van ons aan. Niets ernstigs maar daarna werden er nog 3 van TIW uitgestuurd. Scheidsen zijn echt loco aan t worden, je mag niks meer zeggen.
Bondscheidsrechters niet
Bondscheidsrechters niet
ik
Vandaag weer uitstekend weer voor bier, honkbal en vanaaf smackdown
gister ff bij HCAW - ADO geweest, ADO toch echt een maatje te klein hoor, veel fouten!! de 1e pitcher kreeg 13 honkslagen tegen en tevens 5 veldfouten en 4 punten ofzo
Smackdown is in Nijmegen toch?
zondag gaat het gebeuren bazzel..
als ik naar de ranglijst kijk zal het een leuke wedstrijd worden
welke pos. speel je?
het was een spannende wedstrijd! jammer dat we aan het kortste eind trokken door een arbitrale dwaling (2 punten op die foutball).
HCAW harde billekoek gehad las ik?
taliaanse hardcore
1e trein half 8 en een sluitingstijd van 5 uur
waar je je bijdehande smoel over houdt
Kingsale
Is toch die beer? Heeft nog in Oranje gespeeld..
Mijn held is toch wel Koffie wat een kletsen geeft die gast.......
Neptunes heeft ze allemaal weten te strikken, afgelopen wkend gingen er geloof ik in 1 wedstrijd 4 het veld uit.
Kofi Annan?
![[img width=286 height=411]http://www.mondobundesliga.com/monat/img/ivanov.jpg[/img]](http://www.mondobundesliga.com/monat/img/ivanov.jpg)
Wel frappant dat ze met zulke kanonnen 4e (?) staan met toch al redelijk wat verliespunten..
het WK van 1994