Partyflock

Forumonderwerp · 926758

Waarschuw beheerder
Nog mensen hier die honk- of softballen?
Waarschuw beheerder
2 jaar gestopt nu

Mis het toch nog steeds wel heel erg eigenlijk!

Toch wel zonde, als ik dan om me heen hoor waar een paar jongens nu zitten waar ik mee samen heb gespeelt in nederlandse selecties!

Waarschuw beheerder
donateur
Een bouwvakker, die werkzaam was bij de constructie van het nieuwe Yankee Stadium in New York, ging wel heel ver. Tijdens het storten van beton gooide hij een Red Sox-shirt met het nummer 34 van David Ortiz in de prut, zodat het voor altijd in het Yankee Stadium aanwezig zou zijn als een soort ‘vloek’ van de Red Sox.

Nu zou je natuurlijk nuchter over zo’n ludieke grap heen kunnen stappen. Maar niet de Amerikanen. Wellicht uit vrees dat de vloek echt zou werken, werd de drilboor op het betreffende stuk beton gezet. Op een diepte van zestig centimeter werd het shirt aangetroffen en verwijderd…

:roflol::lol::roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op vrijdag 11 april 2008 om 19:46:
:lief:

Wat kun je toch goed photoshoppen......

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 09:36:
Een bouwvakker, die werkzaam was bij de constructie van het nieuwe Yankee Stadium in New York, ging wel heel ver. Tijdens het storten van beton gooide hij een Red Sox-shirt met het nummer 34 van David Ortiz in de prut, zodat het voor altijd in het Yankee Stadium aanwezig zou zijn als een soort ‘vloek’ van de Red Sox.

Nu zou je natuurlijk nuchter over zo’n ludieke grap heen kunnen stappen. Maar niet de Amerikanen. Wellicht uit vrees dat de vloek echt zou werken, werd de drilboor op het betreffende stuk beton gezet. Op een diepte van zestig centimeter werd het shirt aangetroffen en verwijderd…

:roflol::lol::roflol:

Haha ik zag het ja..

Bijna net zo hilarisch als onze resultaten..

1e wedstrijd 15-1 verloren
2e wedstrijd 10-0 gewonnen
%)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 22 april 2008 om 13:45:

Kon hij dat maar, dan kon hij nu nog doen of hij zo goed was 8)

1e wedstrijd 15-1 verloren
2e wedstrijd 10-0 gewonnen

:lol:

In de hoofdklasse gaat het er ook zo aan toe :/
Pioneers zaterdag met 17-5 ofzo gewonnen :roflol:
Mah die hebben dan ook een HCAWer als hoofdcoach :x:9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 april 2008 om 13:27:
De knie ligt ook alweer open, weet iemand daar een truukje voor? Ik ben nogal een slider en mn knie ligt altijd aan gort :/

Goed dat ik een kniebandage van HANSAPLAST heb gekocht. Prima dingen!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 16:01:
Kon hij dat maar, dan kon hij nu nog doen of hij zo goed was 8)

Idd zijn hoofd op Peter Callenbach plakken en dan meteen een beetje stoer doen met zijn mat..... typisch Wim Zoet..

17-5

:/

Kinheim 2- RCH 2 28-0 :lol:
Waarschuw beheerder

Kon hij dat maar, dan kon hij nu nog doen of hij zo goed was

:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://break.com/index/umpire-knocked-out-by-90-mph-fastball.html

Waarschuw beheerder
Die heb koppien....

Was wel lekker mijn 1e wedstrijd in de competitie te spelen :)

Vorige week tegen TIW wedstrijd gestaakt :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 09:53:
orige week tegen TIW wedstrijd gestaakt :)

Bonje?

Gewonnen Bazzel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 april 2008 om 15:53:
Bonje?

Nee man. Slappe hap, TIW tegen de scheidsen. Werd er een uitgestuurd die een sliding maakt om de dubbel op te breken kwam tegen een speler van ons aan. Niets ernstigs maar daarna werden er nog 3 van TIW uitgestuurd. Scheidsen zijn echt loco aan t worden, je mag niks meer zeggen.

We stonden met 5-3 voor....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2008 om 17:18:
Nee man. Slappe hap, TIW tegen de scheidsen. Werd er een uitgestuurd die een sliding maakt om de dubbel op te breken kwam tegen een speler van ons aan. Niets ernstigs maar daarna werden er nog 3 van TIW uitgestuurd. Scheidsen zijn echt loco aan t worden, je mag niks meer zeggen.

Haha tja het blijven toch vrijwilligers (lees: voornamelijk alcholistische alleenstaande mannen met een snor) die graag overkomen alsof ze zelfverzekerd staan..

Ik heb de hoop opgegeven.. zeker bij jodenclubs als TYBB en Hoofddorp Pioniers

Ik verlies liever dan dat er vals gespeeld wordt :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 29 april 2008 om 20:35:
Bondscheidsrechters niet

Idd, wie van jullie speelde nou 1e klasse??
Of was dat helemaal niemand hier :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DSS 1 speelt 1e klasse...

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 29 april 2008 om 20:35:
Bondscheidsrechters niet:)

Dan is het wel kwalijk ja...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op vrijdag 2 mei 2008 om 14:15:
ik

Mijn geheugen laat me echt in de steek, want k dacht dat jij een blessure kreeg voor je 1e klasse ging spelen :$
Waarschuw beheerder
Nee die kreeg ik in de 1e klasse 8)

Zelfs promotie wedstrijden voor hoofdklasse gespeeld
http://home.planet.nl/~lind0211/archief/2001/media2001/artikel43.html :rot:

Vooral het eerste stuk is het lezen waard 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Verdurmen begon als startende werper, hield het drieenhalve inningen vol en kreeg geen punt tegen. ,,Hij kreeg van het publiek zelfs applaus", wist Dimmendaal.

:respect:

Vandaag weer uitstekend weer voor bier, honkbal en vanaaf smackdown B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik speelde vorig seizoen 1e klasse, maar door mn blessure is daar weinig van gekomen... dit seizoen lekker in de 3e of 4e klasse 8)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2008 om 11:45:
Vandaag weer uitstekend weer voor bier, honkbal en vanaaf smackdown

Wel he :D zo effe BBQen hier....
Smackdown is in Nijmegen toch? :/

Honkbalweek is ook weer bijna :D passe par tout is 90 zag ik!

Lekker pep snuiven achter de tribunes met Wim Zoet :woop:

Waarschuw beheerder
gister ff bij HCAW - ADO geweest, ADO toch echt een maatje te klein hoor, veel fouten!! de 1e pitcher kreeg 13 honkslagen tegen en tevens 5 veldfouten en 4 punten ofzo :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 4 mei 2008 om 11:42:
gister ff bij HCAW - ADO geweest, ADO toch echt een maatje te klein hoor, veel fouten!! de 1e pitcher kreeg 13 honkslagen tegen en tevens 5 veldfouten en 4 punten ofzo

Dan heb je dus ook gezien dat die veldscheids 2 grove fouten maakte. In voordeel van HCAW, dat dan weer wel, maar ADO had meer kansen gehad als die poppetjes niet uit waren gegaan.

Maar het was goed toeven, m'n broer op het veld ernaast kampioen geworden, ideaal :jaja:

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 mei 2008 om 15:03:
Smackdown is in Nijmegen toch?

Jups, was lachen :D
Waarschuw beheerder
zondag gaat het gebeuren bazzel..
als ik naar de ranglijst kijk zal het een leuke wedstrijd worden :yes:

welke pos. speel je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emie op maandag 5 mei 2008 om 14:52:
zondag gaat het gebeuren bazzel..
als ik naar de ranglijst kijk zal het een leuke wedstrijd worden

welke pos. speel je?

:) Als het goed is 1e honk ;)

Denk het ook wel. Is dat veld bij jullie al wat dieper geworden of wordt het weer een homerunderby?

Wat is jouw pos?
Waarschuw beheerder
het veld is niet dieper geworden maar er staat een hek van 10 meter hoog omheen nu, dus het is wat moeilijker nu als (ik geloof) 2/3 jaar geleden..

normaal gesproken outfield re/li maakt niet uit. ik speel alleen zondag niet, overbelaste arm. weekje rust :S

maar ben er zeker bij :)

Waarschuw beheerder
wat zijn dat trouwens voor tijden 12.30?????

Weet je hoevroeg ik nu m'n nest uit moet op zondag......beetje jammer :)
Waarschuw beheerder
wat zijn dat trouwens voor tijden 12.30?????

ik snap dat ook niet helemaal. Wij moesten vorige week ook zo vroeg in helmond zijn, dus ik ken het ;)

Welk veld hebben jullie het over dan?

Schiedam veld :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het was een spannende wedstrijd! jammer dat we aan het kortste eind trokken door een arbitrale dwaling (2 punten op die foutball).
scheidsrechters maakten aan allebei de kanten fouten, maar dit was wel een dure!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe lang is dat veld van Schiedam?

Pim Mulier is en blijft toch een heerlijke thuisbasis, ondanks het vrij ruime veld..

HCAW harde billekoek gehad las ik?

:respect: voor je forumplaatje Wim :respect:
Heb je dat promo interview met Angerfist al gezien? :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 mei 2008 om 17:10:
:respect: voor je forumplaatje Wim :respect:

Dat meen je helemaal niet lamlul:)
Angerfist staat alleen maar in de line-up als Publiekstrekker;) En stiekem ben ik hun grootste fan natuurlijk :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Noize Suppressor, Art of Fighters en Tommyknocker zijn ook echt goden inderdaad...keer op Hellbound gehoord... wat een ellende :D
Waarschuw beheerder
Smaken verschillen;) Ben geen grote fan van mainstream, waar wat zij produceren kan ik nog enigszins waarderen. Bovendien is italiaanse hardcore erg populair laatste tijd, wat dus meer bezoekers oplevert:)

Liever geven wij andere feesten zoals deze https://partyflock.nl/party/76873:Project_domination en https://partyflock.nl/party/87398:Project_Domination maar te weinig publiek daarvoor hier. Wat mede komt door de dramatische ov-verbinding. 1e trein half 8 en een sluitingstijd van 5 uur:s
Maar als het meezit organiseren we binnenkort weer wat, waar je je bijdehande smoel over houdt :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emie op maandag 12 mei 2008 om 10:51:
het was een spannende wedstrijd! jammer dat we aan het kortste eind trokken door een arbitrale dwaling (2 punten op die foutball).

Nou sorry maar die bal was echt binnen de lijnen. :)

Maar idd een spannende pot had wat ons betreft niet zo spannend moeten worden. ;)

Irritante coach trouwens lopen zeiken over een wissel.....beetje jammer van hem!

Maar goed volgende keer bij ons, nieuwe ronden nieuwe kansen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 mei 2008 om 17:10:
HCAW harde billekoek gehad las ik?

Hou maar op, wat een drama!! :nocheer:

Kingsale (of hoe je dat ook schrijft) werd eruit gestuurd, omdat hij met zijn knuppel gooide toen hij uit ging met 3 slag.. Dat terwijl ze met 0-9 voor stonden in de 4e inning. Echt zielig, maar dikke lol dus bij ons op de tribune :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 12 mei 2008 om 22:03:
taliaanse hardcore

:dood:

1e trein half 8 en een sluitingstijd van 5 uur:s

Daar heb ik een BOB voor ;)

waar je je bijdehande smoel over houdt :lief:

Ik wacht al 2 dagen op je PB :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 16:35:
Kingsale

Is toch die beer? Heeft nog in Oranje gespeeld..

Mijn held is toch wel Koffie :D wat een kletsen geeft die gast.......

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 mei 2008 om 20:49:
Is toch die beer? Heeft nog in Oranje gespeeld..

Mijn held is toch wel Koffie wat een kletsen geeft die gast.......

Idd :D Neptunes heeft ze allemaal weten te strikken, afgelopen wkend gingen er geloof ik in 1 wedstrijd 4 het veld uit. :( Maar goed, a.s. wkend RCH, weer een paar punten hoop ik :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 mei 2008 om 21:31:
Neptunes heeft ze allemaal weten te strikken, afgelopen wkend gingen er geloof ik in 1 wedstrijd 4 het veld uit.

Haha tja het blijven risicojongens....

Wel frappant dat ze met zulke kanonnen 4e (?) staan met toch al redelijk wat verliespunten..

RCH.. vreemdelingenploeg met teveel jeugd.. wel logisch op zich..maar daar moet je gewoon punten pakken ja. Moet goedkomen toch :)

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op donderdag 15 mei 2008 om 09:31:
Kofi Annan?

Trifon Ivanon Koffie (y)

[img width=286 height=411]http://www.mondobundesliga.com/monat/img/ivanov.jpg[/img]

Heeft op het WK van 1994 in Amerika nog een prijs gewonnen voor het meest sluike kapsel....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 15 mei 2008 om 13:46:
Wel frappant dat ze met zulke kanonnen 4e (?) staan met toch al redelijk wat verliespunten..

Veldfouten hè... je kan Markwell wel op de heuvel hebben, maar als je niet op je team kan rekenen...:)

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 15 mei 2008 om 13:46:
het WK van 1994

Toen k nog rood-wit-blauwe veters kreeg bij de supermarkt :rot:
Waarschuw beheerder
Een gezellige middag in dat paupere schijthoofddorp :D
Waarschuw beheerder
Ik doelde meer op dit ;)

Kinheim en Pioniers op de vuist

De honkbalwedstrijd in de hoofdklasse tussen Hoofddorp Pioniers en landskampioen Kinheim is zondag bij een stand van 5-5 in de zesde inning gestaakt. Aanleiding was een massale vechtpartij op het veld tussen beide selecties.

In een sportief duel brak Kinheim-speler Koolen op het tweede honk een dubbelspel op en blesseerde daarbij tegenstander Gario. De voorlopige diagnose luidt een gebroken knieschijf. Volgens Koolen was de sliding correct en raakte hij Gario met zijn knie, maar Pioniers beweert foto’s te hebben met de afdruk van de spikes in de knie.

In de gelijkmakende slagbeurt probeerde De Graaf van Pioniers ook het tweede honk te bereiken, met volgens Koolen twee gestrekte benen vooruit. Daarna liepen de dugouts leeg voor een massale knokpartij. Vorig jaar waren er ook al ongeregeldheden bij Hoofddorp in de wedstrijd tegen Amsterdam. Daarna sprak de strafcommissie van de bond langdurige schorsingen uit van een tiental betrokken spelers en coaches.

Pikant is dat Pioniers en Kinheim elkaar dinsdag opnieuw ontmoeten in een inhaalduel van zaterdag.

Waarschuw beheerder
Pim Mulier stadion, Haarlem :)

Waarschuw beheerder
donateur
Mogen ze al spelen dan?? Moeten ze niet eerst op donderdag kijken wie er geschorst wordt etc etc?!?!
Nou euh, k houd t wel in de gaten, want het zou best gunstig zijn als goede spelers van de beste clubs geschorst worden :9