| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 20 januari 2007 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 18:05:decoratie is voor homo's
nee helemaal rechts vooraan, kregen volgens mij paar gasten met geruite lonsdale blouse tikken.laatste aanpassing 21 januari 2007 18:54
klopt stonden wij ook naast wel jammer was net zo gezelige sfeer was aan de andere kant ook snel over vlogen paar van die kleren kasten langs ons en was over
laatste aanpassing
Normaal stoor ik mij er nooit zo erg aan. Maar waarom moet er verdomme een wandelpad achter mn reet ontstaan als er net een lekker nummertje bezig is 
Verder was het een erg toffe feest met een goeie sfeer, ondanks dat er af en toe wat ongeregelheden waren. Maar dat was redelijk gauw over door de beveiliging. Alleen gaan ze wat nonchalant om met degene die ze eruit zetten. Ze duwen met hun 2en die gast dwars door het publiek heen en iedereen wordt zo omver geduwd. Beetje jammer, maar aan een kant ook weer te begrijpen want anders schiet het ook niet op met zoveel volk
Verder was het een erg toffe feest met een goeie sfeer, ondanks dat er af en toe wat ongeregelheden waren. Maar dat was redelijk gauw over door de beveiliging. Alleen gaan ze wat nonchalant om met degene die ze eruit zetten. Ze duwen met hun 2en die gast dwars door het publiek heen en iedereen wordt zo omver geduwd. Beetje jammer, maar aan een kant ook weer te begrijpen want anders schiet het ook niet op met zoveel volk
Shadowlands Terrorists
ze waren de beste van de avond
zat net op tijd in de auto
ze waren de beste van de avond
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 21 januari 2007 om 15:24:fijn een zooitje hagel op me hoofd gekregen
zat net op tijd in de auto
Uitspraak van actief op zondag 21 januari 2007 om 19:05:Normaal stoor ik mij er nooit zo erg aan. Maar waarom moet er verdomme een wandelpad achter mn reet ontstaan als er net een lekker nummertje bezig is
Overal waar ik stond onstond een wandelpad
Neem een voorbeeld aan Pandemonium zou ik zeggen, uitverkocht maar toch genoeg ruimte. Dan maar wat minder kaarten verkopen dan de capaciteit en een maximum instellen. Zo heeft iedereen tenminste de ruimte
Uitspraak van #81 -[D.K]- op zondag 21 januari 2007 om 21:06:En toen terug door de storm naar Zaandam Cs
hoogtepunt van de hele nacht
Heb me kostelijk vermaakt buiten in de hagel
Erg gezellig gepraat en veel vrienden gezien
Helaas dat het zo vroeg was anders hadden we nog wel een leuk feesie kunnen pakken
Uitspraak van The Untalented OneHeb me kostelijk vermaakt buiten in de hagelop zondag 21 januari 2007 om 21:08:
Had het voor Mc zeker over
Hardcore + Hemkade =
Vooral de laatste uurtjes lekker hard gegaan bij Rude en Outblast
laatste aanpassing
Uitspraak van #81 -[D.K]- op zondag 21 januari 2007 om 21:06:Vond elke dj lekker draaien alleen scott brown was niet helemaal wat ik verwacht had...
Klopt, ik dacht dat ie nieuwe hardcore ging draaien
Maargoed, hij deed z`n eigen stijl
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 21:15:Klopt, ik dacht dat ie nieuwe hardcore ging draaien
Maargoed, hij deed z`n eigen stijl
en heel verrassend
Toen stond ik overigens te zeiken
Nog bij meer mensen de auto leeggeroofd toevallig??
mijn auto willen ze niet eens leegroven!
wel een beetje jammer dat de hemkade niet helemaal waterdicht was, kreeg iedere keer druppels op me kop en ik maar denken hoe kan dat nou???? nou toen ik buiten kwam wist ik het! maar was wel lachen!
Uitspraak van I Rule So Fuck You op zondag 21 januari 2007 om 21:19:wel een beetje jammer dat de hemkade niet helemaal waterdicht was, kreeg iedere keer druppels op me kop en ik maar denken hoe kan dat nou???? nou toen ik buiten kwam wist ik het!
kan ook gewoon zweet zijn hoor
Uitspraak van I Rule So Fuck You op zondag 21 januari 2007 om 21:19:kreeg iedere keer druppels op me kop en ik maar denken hoe kan dat nou????
dat is zweeet
Uitspraak van I Rule So Fuck You op zondag 21 januari 2007 om 21:19:kreeg iedere keer druppels op me kop
ja nu je het zegt! dat was bij mij ook een paar keer gebeurt, begon al aan het beursgebouw te denken
laatste aanpassing
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 21 januari 2007 om 21:17:afsluiten met geleihoofd
Toen stond ik overigens te zeiken
Zijn er trouwens livesets al te downen?
Uitspraak van #81 -[D.K]- op zondag 21 januari 2007 om 21:25:onvermijdbaar probleem
warmte of lekkend dak?
Uitspraak van I Rule So Fuck You op zondag 21 januari 2007 om 21:24:volgens mij was het geen zweet want dat heb ik nog nooit meegemaakt in de hemkade
tis altijd raak in de hemkade
Uitspraak van The Untalented OneUitspraak van Kolleop zondag 21 januari 2007 om 20:57:
op zondag 21 januari 2007 om 20:50:
jappo
predator
waren fijn ja
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 20:43:ee helemaal rechts vooraan, kregen volgens mij paar gasten met geruite lonsdale blouse tikken
En dan op het einde met ze 6en, 1 iemand pakken, de helden
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 21 januari 2007 om 22:28:En dan op het einde met ze 6en, 1 iemand pakken, de helden
Hunnie vinden dat vast vet koel met zn 6-en op 1
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 21 januari 2007 om 22:45:Huh waar?
Supporters home
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 22:57:Niks gemist dus zo te lezen.
Uitspraak van The Untalented OneNee zeker nietop zondag 21 januari 2007 om 23:00:
Had ik wel verwacht

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)
![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)