| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 20 januari 2007 om 22:00 |
wat een super feessie was het!!!!
dan doe je het neit goed..
wij zijn precies tussen de buien door gegaan..
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 21 januari 2007 om 15:24:fijn een zooitje hagel op me hoofd gekregen
dan doe je het neit goed..
Uitspraak van Born Trouble op zondag 21 januari 2007 om 15:26:dan doe je het neit goed..
hoe laat?
Het geluid was nou eindelijk ook eens goed geregeld
Verder geen last van ellendige straalkachels aan het plafond, wat meteen te merken was in de tempratuur. Tuurlijk is het januari en was het niet bepaald zomer buiten, maar toch 
Ook de hele Fun vanaf het begin open vond ik een pluspunt
Meeste viel naast je
Ook de hele Fun vanaf het begin open vond ik een pluspunt
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 21 januari 2007 om 15:24:ja en fijn een zooitje hagel op me hoofd gekregen
Meeste viel naast je
heerlijk top avond gehad eerst ff moeilijkheden gehad bij de ingang vriend van me was ze kaartje vergeten ik zou ff sleutels over het hek aangeven en hupa werdt ik in me nek gepakt
door de beveiliging
later binnen compleet losgegaan, weer erg veel leuke mensen ontmoet geluid was best zalig te noemen op vergelijking van andere feesten.
hoop dat volgende week tropicaana ook weer zow relaxt wordt
hoop dat volgende week tropicaana ook weer zow relaxt wordt
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 17:31:Predator , lieve mensen , onweer en de sfeer
hey meis was toppie
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 00:43:oke, vertel me maar wat ik heb gemist
je hebt Mindcontroller gisteren gemist !
Super vetttt !
Los op prodigy
onweer was ook gruwelijk op et eind
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 21 januari 2007 om 15:24:ja en fijn een zooitje hagel op me hoofd gekregen
werd nog ff een leuk autoritje zo, na zo een geslaagd feessie
zo, bijna thuis
Uitspraak van Kelso-gekske op zondag 21 januari 2007 om 17:35:Los op prodigy
jaaaaa hoe relax was da!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 14:18:Weet iemand hoe dat eerste nummer wat Scott Brown draaide heet en van wie die is?
Genaside - Fuck You..
Over het feest: Zeer goed feestje. Alleen jammer dat in de oldschoolruimte te weinig aankleding was.
Uitspraak van THE EARLY RAVER op zondag 21 januari 2007 om 18:21:super feesie gehad van mij had het nog wel paar uutjes langer door mogen gaan
Haha Tuk! En dat uit jouw mond!!
Je bent gewoon tot het einde gebleven
Maar was idd zeeeeeer geslaagd feessie, blij dat ik toch wel ben gegaan.
Uitspraak van *Ruby*aha Tuk! En dat uit jouw mond!!Think Pink
op zondag 21 januari 2007 om 18:26:
Je bent gewoon tot het einde gebleven
Maar was idd zeeeeeer geslaagd feessie, blij dat ik toch wel ben gegaan.
ja het was een top avond ruby toch of niet
Uitspraak van THE EARLY RAVER op zondag 21 januari 2007 om 18:34:a het was een top avond ruby toch of niet
Ik weet natuurlijk nog niet hoe het loopt, maar ik zie toch wel een kleine optie in Paradox hoor!
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 18:05:decoratie is voor homo's
Ut was gewoon een kale kutruimte. Wel waren er leuke plaatjes te horen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 18:31:Alleen irritant dat er niet genoeg ruimte was om los te gaan
Klopt, maar is vaak zo bij feestjes
Uitspraak van *Ruby*Ik weet natuurlijk nog niet hoe het loopt, maar ik zie toch wel een kleine optie in Paradox hoor!Think Pink
op zondag 21 januari 2007 om 18:38:
ik ga met je mee dan hoor

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)

![[IMB]Loentjee](/images/user/180319_1722609.gif)