Partyflock

Forumonderwerp · 925970
4 volgers · 49672x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=480 height=640 cacheid=000b1b6b002039a0a812536c1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-1.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d74e400269eb1efb229bc1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-2.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d74eb00269edcd2d2000c1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-3.jpg[/img]

Paar goeie links met reviews :

Link 1

Link 2

Dit gaat 'em zeker worden voor dit jaar :jaja:
Ingebouwde GPS, HSDPA (sneller dan UMTS), 5 mp camera..

Veel beter dan de Iphone :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 19:47:
Binnen de garantie termijn van 2 jaar zijn alle firmware updates gratis bij nokia service centers

en het leuke is, dat je na 2 jaar weer een nieuwe telefoon mag uitzoeken en dus de tijd dat jij je N95 gebruikt, de hele tijd garantie hebt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 20:58:
Ja want het is ook wel heel moeilijk om een stukje software te downloaden, en je N95 te verbinden met een usb kabel.

jij snapt m (y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 19:47:
Binnen de garantie termijn van 2 jaar zijn alle firmware updates gratis bij nokia service centers

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
waar zitten die nokia service points ook alweer?

roermond ook toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 20:58:
Ja want het is ook wel heel moeilijk om een stukje software te downloaden, en je N95 te verbinden met een usb kabel.

De update van de nokia service points zijn niet geheel gelijk aan de updates die je via de uploader zelf binnenhaalt! Wat je zelf doet wordt over je bestaande firmware geschreven, bij nokia service point gaat eerst alles eraf en krijg je daarna de nieuwe pas erop. Ik heb dat eens nagevraagt toen dat zelf updaten net mogelijk was. Of het veel scheelt, don't now, maar het is bij mij in de buurt en ze hebben altijd tijd dus ik rijd wel langs als ik weer een updateje nodig heb. Als je zelf update en het gaat fout (verbinding valt weg, batt opeens leeg, pc loopt vast etc) zit je te klooien om het weer werkend te krijgen, bij service center geef je je tel af en binnen 10 min is het voor elkaar zonder geklooi.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 18:03:
De update van de nokia service points zijn niet geheel gelijk aan de updates die je via de uploader zelf binnenhaalt! Wat je zelf doet wordt over je bestaande firmware geschreven, bij nokia service point gaat eerst alles eraf en krijg je daarna de nieuwe pas erop. Ik heb dat eens nagevraagt toen dat zelf updaten net mogelijk was. Of het veel scheelt, don't now, maar het is bij mij in de buurt en ze hebben altijd tijd dus ik rijd wel langs als ik weer een updateje nodig heb. Als je zelf update en het gaat fout (verbinding valt weg, batt opeens leeg, pc loopt vast etc) zit je te klooien om het weer werkend te krijgen, bij service center geef je je tel af en binnen 10 min is het voor elkaar zonder geklooi.

Tja, er staat met KOEIELETTERS dat je moet opletten, dan is het je eigen domme schld. En 10 min is inderdaad erg lang.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 23:32:
Tja, er staat met KOEIELETTERS dat je moet opletten

In het verkeer moet je ook opletten toch gebeuren er dagelijks ongelukken. Ik snap niet zo goed wat je met je post probeert te zeggen verder.

Waarschuw beheerder
zoek nog steeds een codec package (ac3) voor de N95, zodat je films kan kijken zonder ze om te zetten maar nog nergens gevonden.. iemand anders wel gevonden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 18:03:
verbinding valt weg, batt opeens leeg, pc loopt vast etc) zit je te klooien om het weer werkend te krijgen, bij service center geef je je tel af en binnen 10 min is het voor elkaar zonder geklooi.

nou ik heb het altijd zelf gedaan en ja der staat altijd bij zorg dat je bat vol is dus jah no problem for me :D gaat altijd goed nog nooit heb ik daar een prbleem mee gehad dus ik doe het zelf
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 10:41:
In het verkeer moet je ook opletten toch gebeuren er dagelijks ongelukken. Ik snap niet zo goed wat je met je post probeert te zeggen verder.

Klopt het verkeer en een firmware updaten is precies hetzelfde.
Waarschuw beheerder
ligt het aan mij tel of gaat die baterij kenker snel leeg???:S

Waarschuw beheerder
donateur
Gaat kenker snel leeg :P Heb altijd extra batterij bij me, want een dag vol gebruiken = leeg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mijn batterij gaat toch aardig lang mee moet ik zeggen en ik maak echt veel gebruik van mn telefoon, behalve als ik via tunin.fm muziek luister, dan is ie binnen 1,5 á 2 uur leeg
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb altijd mijn oplader bij :)

En als ik die niet mee heb, dan kan ik die toch bij vrienden opladen, aangezien die wel meestal een nokia oplader hebben.
Waarschuw beheerder
www.n95forum.nl loopt goed :D

Totaal aantal berichten 1848 | Totaal aantal onderwerpen 392 | Totaal aantal leden 585 | Ons nieuwste lid is nilsinho

haha binne een week :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gisteren mn telefoontje binnen gehad :cheer: :woop: !

Ik vind em echt fantastisch :d Wat een mooi ding en wat maakt ie mooie foto's zeg :yes: De spelletjes zijn ook cool , ben nu vaak Fifa aan t spelen, ik krijg alleen niet de Sims 2 erop :@
Verder is de Help functie ook handig, hoef je igg niet de hele gebruikershandleiding te lezen 8-)...
K snap alleen 1 ding niet : er zit een kaartje bij wat op een geheugen kaartje lijkt (staat Micro sd adapter op), maar er zit al een geheugen kaartje in.. en het kaartje wat ik er dus bij heb gekregen is veel te groot om in dat dingetje te stoppen waar het geheugen kaartje in moet..
Dus nu weet ik nog steeds niet wat ik met dat kaartje moet 8-)

Wist trouwens ook helemaal niet dat ie aan de achterkant paars was :d wel cool :D
Waarschuw beheerder
heb je niet gewoon een SD kaartje, waar een microSD in past? ;)

Waarschuw beheerder
Uhhhh zou kunnen, maar wat moet ik daarmee doen dan 8-)?

(en ja ik heb al de handleiding erbij gepakt, maar stond niets over in :vaag: )
Waarschuw beheerder
als je een cardreader hebt, zit er bijna nooit een plek voor microSD in, voor SD wel, dus je stopt die microSD in je SD en die SD kan in de cardreader, dan kan je er vanalles opzetten en afhalen zoals foto's/muziek/filmpjes etc..

maar kan ook gewoon via de usb-kabel aan je telefoon en pc :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WvVliet op zondag 3 februari 2008 om 15:05:
als je een cardreader hebt, zit er bijna nooit een plek voor microSD in, voor SD wel, dus je stopt die microSD in je SD en die SD kan in de cardreader, dan kan je er vanalles opzetten en afhalen zoals foto's/muziek/filmpjes etc..

Haha ok :p zo is ie ongeveer wel duidelijk :d thanks voor de info !

Uitspraak van WvVliet op zondag 3 februari 2008 om 15:05:
maar kan ook gewoon via de usb-kabel aan je telefoon en pc

Lijkt me toch een stuk makkelijker 8-)

Waarschuw beheerder
donateur
ik krijg alleen niet de Sims 2 erop

http://rapidshare.com/files/88967300/EA.Mobile.The.Sims.2.v1.8.13.S60v3.N95.J2ME.Retail-BiNPDA.zip.html

Probeer die versie eens.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van --=ruffryder=-- op woensdag 30 januari 2008 om 17:00:
waar zitten die nokia service points ook alweer?

roermond ook toch?

eindhoven airport ruffy.. verder je bent gewoon een klus met je gsm wil niet echt vlotten bij he :P .pm me maar eens als je hulp wilt :P
Waarschuw beheerder
Heb verdomme 22 DECEMBER de 8gb besteld bij Primafoon en ik heb 'm nog steeds niet binnen. Beetje belachelijk, niet? Ik heb nu Hi en switch naar KPN-flex. Nu wil ik die bestelling eigenijk cancellen want het duurt me gewoon echt TE lang en ik word nergens van op de hoogte gehouden, en ik vind het kleine broertje van de N95, de N82 2gb dus, veel interessanter.

Weet iemand of ik verplicht ben tot afname van de N95 8gb bij primafoon? Ik heb nl wel de bestelling op papier, maar ik heb niets getekend, dus is dit dan rechtsgeldig of kan ik zo de bestelling annuleren? (Bellen met kpn en Hi heeft trouwens geen nut,die weten geen zinnig antwoord, alleen dat ik daarvoor in de winkel zelf moet zijn).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xplicit op maandag 4 februari 2008 om 21:06:
in de winkel

ben je al langs geweest dan?
Waarschuw beheerder
Gesloten ivm carnaval :frusty:
Had dus eigenlijk de N82 online willen bestellen zodat ik 'm morgen binnen zou hebben. Maar ben bang dat de Primafoon me dan een hak zet. En ik kan daar nu gewoon niet terecht, zwaar irri.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je mag je altijd beroepen op je annuleerrecht.. een bestelling is nooit definitief, zeker niet zonder een handtekening. daarnaast kun je ook altijd aangeven dat je dat toestel liever hebt (bij ons @ BelCompany hebben we daar zelfs een Toestel Tevredenheidsgarantie voor, kostenloze service :) )
Waarschuw beheerder
Weet je dat heel zeker? Want ik ben echt bang dat ze me gaan verplichten ofzo en dat die bestelling gezien wordt als een overeenkomst en ik niet aan de juiste ontbindingsvoorwaarden voldoe :S

Kan trouwens nergens iets vinden over annuleerrecht of any kind,.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan natuurlijk niet voor de voorwaarden van Primafoon spreken, maar ik denk dat iedere servicegerichte telecomzaak je dit mag aanbieden..
Waarschuw beheerder
Nee snap ik, als ik google op primafoon kom ik uit bij KPN, en ik vind het heel lastig om daar iets zinnigs te vinden.. grrmmbl
Waarschuw beheerder
donateur
Primafoon = KPN ;)
Waarschuw beheerder
Yeah I know.. Daarom hoopte ik dat een telefoontje naar KPN me zou helpen. Van 2 nummers bij KPN kwam ik uiteindelijk terecht bij HI, waar ze me na 3 keer doorverbinden en 20 minuten wachten konden vertellen dat ik daarvoor toch echt in de winkel moet zijn :vaag:
Al met al: bagger!
Hi kon me trouwens vertellen dat HI de 8gb wel gewoon op voorraad heeft, terwijl dat nu nog mijn provider is. Dus ik heb ECHT spijt van mn bestelling bij Primafoon.

Anyway, is de N82 ook wat??? Want die vind ik eigenlijk nog interessanter dan de N95 nu :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xplicit op maandag 4 februari 2008 om 21:06:
Heb verdomme 22 DECEMBER de 8gb besteld bij Primafoon en ik heb 'm nog steeds niet binnen. Beetje belachelijk, niet? Ik heb nu Hi en switch naar KPN-flex. Nu wil ik die bestelling eigenijk cancellen want het duurt me gewoon echt TE lang en ik word nergens van op de hoogte gehouden, en ik vind het kleine broertje van de N95, de N82 2gb dus, veel interessanter.

Weet iemand of ik verplicht ben tot afname van de N95 8gb bij primafoon? Ik heb nl wel de bestelling op papier, maar ik heb niets getekend, dus is dit dan rechtsgeldig of kan ik zo de bestelling annuleren? (Bellen met kpn en Hi heeft trouwens geen nut,die weten geen zinnig antwoord, alleen dat ik daarvoor in de winkel zelf moet zijn).

De N95 8GB is schaars. Nokia levert ze montjesmatig uit bij ons (werk in primafoon). Regulier krijgen we ze niet binnen, nu alleen maar op bestelling. 'T kan zijn dat er meer mensen zijn die dat ding besteld hebben, tja, als er dan maar steeds 1 per week of 2 weken binnen komt, kan 't langer duren :)

Maar goed, je kan die bestelling gewoon annuleren, want je zit nergens aan vast.

Uitspraak van Xplicit op maandag 4 februari 2008 om 21:09:
Had dus eigenlijk de N82 online willen bestellen zodat ik 'm morgen binnen zou hebben. Maar ben bang dat de Primafoon me dan een hak zet. En ik kan daar nu gewoon niet terecht, zwaar irri.

Nee, want nogmaals, je zit niet vast aan een bestelling!

Uitspraak van Xplicit op maandag 4 februari 2008 om 21:31:
Anyway, is de N82 ook wat??? Want die vind ik eigenlijk nog interessanter dan de N95 nu

Hmmm, gister binnen gehad, ff mee gespeeld, maar vind 't persoonlijk niks. Nokia zegt dat 't de opvolger van de N95 is :S
Kleine kuttoetsjes net als een K850i..
Waarschuw beheerder
Ik vond de K850i steviger aanvoelen als de N95 moet ik eerlijk zeggen. Hij kan gewoon minder.

De N95 vond ik wel een gaaf toestel op zich. Jammer alleen dat ie z'n buitenkant niet mee heeft. Dat plastic was het toch net niet. Ze hadden hem meer op de E90 moeten laten lijken, die is van metaal...
Waarschuw beheerder
Ik vind kleine toetsen persoonlijk helemaal niet storend dus dat zou voor mij absoluut geen punt zijn om van deze keuze af te stappen. Wat ik juist een voordeel vind ten opzichte van de N95, is dat de N82 geen slide heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 5 februari 2008 om 12:07:
Maar goed, je kan die bestelling gewoon annuleren, want je zit nergens aan vast.

Maarrrr, dat annuleren kan alleen in de winkel zeker ;)
Vind dat wel een nadeel hoor :S Vooral in spoedgevallen en ik krijg niet ff vrij om naar een winkel te gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xplicit op dinsdag 5 februari 2008 om 16:12:
Maarrrr, dat annuleren kan alleen in de winkel zeker
Vind dat wel een nadeel hoor Vooral in spoedgevallen en ik krijg niet ff vrij om naar een winkel te gaan.

Klopt, moet je in de winkel doen.. Of je wacht gewoon tot ze je bellen en dan ken je gewoon zeggen dat je 'em al ergens anders heb gehaald :)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik morgen even langsga na het werk om te kijken of ze een mooie aanbieding voor de N82 hebben, anders bestel ik 'm gewoon via HI.
Waarschuw beheerder
donateur
Persoonlijk zou ik voor de N95 gaan, die N82 is nie zo..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op dinsdag 5 februari 2008 om 23:44:
Persoonlijk zou ik voor de N95 gaan, die N82 is nie zo..

Wat bedoel je daarmee? Niet zo?

Ik ben bij nokia service center geweest en heb daar uitgebreid geinformeerd naar de n95 en n82. De n82 wordt daar absoluut aangeraden boven de n95 en de n95 8gb omdat er veel minder problemen mee zijn en de functies toch grotendeels gelijk zijn ;)

Het kan zijn dat jij het over smaak voorkeur hebt natuurlijk maar gekeken naar de technische voordelen en kwaliteit ben ik het i.i.g. niet met je eens.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 00:02:
Wat bedoel je daarmee? Niet zo?

Model vind ik niet mooi ;)
We hebben 'em maandag binnen gekregen en hij valt me beetje tegen qua looks..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 00:02:
De n82 wordt daar absoluut aangeraden boven de n95 en de n95 8gb omdat er veel minder problemen mee zijn

Wat voor problemen van de N95? Enige wat ik me kan indenken is de speling (wat ik ook heb en wat ze bij 't service center vandaag niet wilde repareren, omdat dat normaal is :S )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 6 februari 2008 om 00:24:
wat ik ook heb en wat ze bij 't service center vandaag niet wilde repareren, omdat dat normaal is

hahaha vage lui :P

ik belde alle service points op in Brabant, zeide allemaal, ja we moeten em opsturen

ik ga naar Arnhem, binnen 30min was het gratis gemaakt :D

kreeg 9janu een nieuwe N95 omdat me andere niet meer kon opstarten, geen speling ;)
Waarschuw beheerder
Wat voor problemen van de N95? Enige wat ik me kan indenken is de speling (wat ik ook heb en wat ze bij 't service center vandaag niet wilde repareren, omdat dat normaal is

Dat is niet normaal. Ik had een N95 zonder enige vorm van speling.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WvVliet op woensdag 6 februari 2008 om 00:46:
hahaha vage lui

Ja idd en 't waren gvd nog wel collega's van me, was naar KPN business center gegaan :@

Uitspraak van Cmdr_Keen op woensdag 6 februari 2008 om 08:03:
Dat is niet normaal. Ik had een N95 zonder enige vorm van speling.

Die van mij had 't ook niet toen ik 'em net had..
Mja, ik stuur 'em zelf wel op..
Waarschuw beheerder
Dat kan. Ik had hem maar een maand of zo. Ik was eerder bang dat ik het plastic klepje voor de cameralens ging slopen of zo. Die zag er erg fragiel uit. Overigens is het wel 1 van de weinige toestellen die zo'n beschermklepje heeft. Erg handig als je geen krassen op je lens wil..

Overigens werkt mijn eigen toestel (E90) bijna identiek aan de N95. Zeker de moeite waard om daar ook eens naar te kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cmdr_Keen op woensdag 6 februari 2008 om 11:12:
Overigens werkt mijn eigen toestel (E90) bijna identiek aan de N95

Zit te twijfelen tussen dat toestel (merk aan me zelf dat ik op me N95 steeds meer zit te internetten en emailen) of dat ik wacht op de Iphone, just for fun :D

Hoe vevalt die E90?
Waarschuw beheerder
Erg goed! Maar ik ben sowieso een Communicatorfan. De interface is hetzelfde als de N95, alleen dan zonder spelletjes. Internet werkt precies zo, maar dan op een groot scherm. Veel beter voor 'reguliere' website, iets minder voor mobile sites.

Maar hij is veel steviger gebouwd als de N95 vind ik. Compleet uit metaal met hele zware schanieren. Moet ook wel, ik mishandel mijn toestellen regelmatig...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cmdr_Keen op woensdag 6 februari 2008 om 12:19:
Compleet uit metaal met hele zware schanieren

Ik weet 't.. Enige nadeel wat ik vind, is dat 'ie (als je 'em open klapt) af en toe 90 graden staat zeg maar..

We verkopen 'em ook, heb em alleen nog niet binnen, dus ook nog niet mee gespeeld :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wat voor problemen van de N95? Enige wat ik me kan indenken is de speling

Meeste problemen zijn te wijten aan de speling inderdaad ;) Omdat het een slider model is is dat hele schuifmechanisme gewoon veel gevoeliger. Geen afdeking van beeldscherm heeft geresulteerd in veel kapotte beeldschermen volgens die medewerker, op 1 of andere manier waren er ook op sofwarematig gebied veel problemen. Nu weet ik niet of dat eerlijk is om erbij te vermelden omdat de n82 pas later uitgekomen is en eigenlijk nog maar net draait. Maargoed ik heb het in mijn overweging meegenomen en besloten om niet voor een n95 versie te gaan.

Ik ben het wel met je eens over de looks van de n95 (8gb) tegenover de n82. Had zelf ook de n82 mooier verwacht! Door de kleine knopjes (die trouwens prima bedienen naar mijn mening) die helemaal onderin zitten oogt hij nog iets groter/logger dan hij al is. Ik had gehoopt dat de witte versie geheel wit zou zijn maar de voorkant is nog steeds metallook ook iets wat ik minder mooi vind.

*edit* Lees net dat de zwarte versie in de verkoop gaat in USA dus waarschijnlijk komt die binnenkort ook hierheen dan *edit*

[img width=500 height=540]http://www.intomobile.com/wp-content/uploads/2008/02/n82_tar.jpg[/img]

Ziet er niet verkeerd uit zo in black :)

Kreeg zojuist nog een sms van de T-mobile shop dat ze de n95 8gb voorlopig niet in hun assortiment zullen hebben :O Had gevraagt of ze me konden laten weten wanneer die kwam een paar weekjes terug. Vaag eigenlijk, zal iets met verkoop oude n95 en of matige levering door nokia te maken hebben waarschijnlijk?!
laatste aanpassing