Partyflock

Forumonderwerp · 925970
4 volgers · 49785x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=480 height=640 cacheid=000b1b6b002039a0a812536c1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-1.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d74e400269eb1efb229bc1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-2.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d74eb00269edcd2d2000c1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-3.jpg[/img]

Paar goeie links met reviews :

Link 1

Link 2

Dit gaat 'em zeker worden voor dit jaar :jaja:
Ingebouwde GPS, HSDPA (sneller dan UMTS), 5 mp camera..

Veel beter dan de Iphone :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 januari 2008 om 23:13:
Heb je dan wel garantie hier? En zitten er dan geen verdere nadelen aan? Taal anders, geluid van camera wat niet uit gezet kan worden i.v.m. regelgeving daaro etc etc, zulk soort dingen?

Gewoon Nokia garantie...
Taal was engels en thais, maar ik heb er inmiddels gewoon NL op gezet.
Software is dan ook exact hetzelfde als de NL n95, en dus de functies ook.
Enige waar j het aan ziet zijn de thaise tekens op de toetsen, die er op staan naast de gewone abc...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bram op woensdag 16 januari 2008 om 17:38:
Enige waar j het aan ziet zijn de thaise tekens op de toetsen, die er op staan naast de gewone abc...

Yep.. Heb ook wat mensen in de zaak gehad, die wel 'es een toestel in japan gehaald hadden, zie je 't ook op de toetsen..

Waarschuw beheerder

Haha handig voor als je dronken ofzo bent, dan kan je al helemaal niet meer sms-en :rot: 8-) hihi

Nou ik vind het niet goedkoop wat je ervoor hebt betaald 8-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 17:43:
dan kan je al helemaal niet meer sms-en

Ja, maar des te leuker is 't als je ze de volgende dag terug leest :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 16:49:
Bij 2 jaar abbonement zou dit betekenen dat je de telefoon hebt voor circa 360,- En dan ook nog simlock vrij en non branded. Ik denk niet dat dat mogelijk ik eigenlijk. Denk dat er nog ergens een internet onbeperkt abbo bij zit of iets

Nouja je mag wel even bij me langskomen hoor. :) Ik heb zelf die berekening dus ook gemaakt, en daarom is dit een perfect abbonementje want ik zit zelf bij Hi maar met zo'n prijs mag t-mobile elke maand zo'n 10 euro afschrijven. En nee onbeperkt i-net zit er niet bij.

Nou ik heb em besteld via Hi Gewoon contract verlengt, want mn contract duurde tot Februari..
Maar omdat ik al Hi klant ben , heb ik dus flinke korting gekregen.
Heb dus een abbo genomen voor 20 euro, met Hi eindeloos online erbij voor 9,95 € per maand .. de eerste 6 maanden betaal ik 10 euro (inclusief dat internet)..en ik moet nog 20 euro bijbetalen..
Nou ik vind het wel een goede prijs zo . Heb ook een headset erbij, en persoonlijk vind ik de Hi shop wel iets officieler en meer betrouwbaar dan zo'n site als gsmweb, 2call of belnu (waar je overigens geen headset erbij krijgt en slechte recensies over zijn)

Is inderdaad vrij opmerkelijk aangezien Hi normaal vrij kut is met verlengen en hun aanbiedingen, want ik heb ook gekeken met Hi verlengen en toen moest ik zo'n 300 euro bijbetalen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
KnuffolMutz, was dit niet iets voor jou :

[img width=480 height=268 cacheid=000ee9cc002a422530d7b4811a0222c7ef]http://www.cookin.nl/photos/blingNokia.jpg[/img]

Of zo iets:

[img width=350 height=263 cacheid=000ee9d1002a422c64003a001a0222c7ef]http://www.intomobile.com/wp-content/uploads/2007/07/n95.jpg[/img]

:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon Nokia garantie...
Taal was engels en thais, maar ik heb er inmiddels gewoon NL op gezet.
Software is dan ook exact hetzelfde als de NL n95, en dus de functies ook.

Da's wel de moeite dan dus! Is die taal zo om te zetten dan? Ik las op tweakers verhalen over misschien geen garantie etc, maargoed jouw verhaal klinkt beter :D Van die tekens had ik indd ook al gelezen op Tweakers, maar dat maakt geen drol uit natuurlijk. Las het meer dat mensen hem online bestelden en dan via ebay. Scheelt en geld en je hebt hem al voordat hij hier leverbaar is. Ik ben misschien te ouderwets dat ik hem toch liever in een winkel hier in nl haal :O

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 17:49:
Ik heb zelf die berekening dus ook gemaakt, en daarom is dit een perfect abbonementje want ik zit zelf bij Hi maar met zo'n prijs mag t-mobile elke maand zo'n 10 euro afschrijven. En nee onbeperkt i-net zit er niet bij.

Dan heb je geen verkeerde deal gesloten! Waar heb je hem vandaan ben? Het klinkt onwaarschijnlijk omdat je nu minder betaald in totaal dan het toestel kost maargoed het zou kunnen natuurlijk.

Net even naar belcompany geweest om die n82 eens te bekijken denk dat ik die toch daar ga halen. Iemand nog een aanrader kwa provider, want als ik overstap krijg ik wel acties daar en anders bij t-mobile niet dus ik denk dat ik ga switchen.
Waarschuw beheerder
donateur
wat bel je ongeveer?

Nokia N82 icm Vodafone 27,50 (200 min/SMS) 2jr + Zorgeloos Mobiel Internet is €19,99. daarbij 8 maanden 50% korting op je abo :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 18:20:
Dan heb je geen verkeerde deal gesloten! Waar heb je hem vandaan ben? Het klinkt onwaarschijnlijk omdat je nu minder betaald in totaal dan het toestel kost maargoed het zou kunnen natuurlijk.

GSM Web

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 16 januari 2008 om 18:34:
wat bel je ongeveer?

Ik bel over de 400 minuten nu met +/- 50 smsjes per maand (heb maar 50 bundel dus let er erg op, anders zou ik meer smsen denk ik)

Uitspraak van Cicatrix op woensdag 16 januari 2008 om 18:34:
Nokia N82 icm Vodafone 27,50 (200 min/SMS) 2jr + Zorgeloos Mobiel Internet is €19,99. daarbij 8 maanden 50% korting op je abo

Ik wil een 1 jaar abbonement omdat ik dan volgend jaar weer kan kiezen wat ik wil en vrijheid heb. Meestal neem ik dan weer 1 jaar sim only om de kosten wat te drukken. Ik wil ook absoluut geen mobiel internet abbonement erbij, ik gebruik dat niet nl.

Tnx voor het meedenken i.i.g! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
bij een Vodafone €50 (450 min./SMS) 1jr. kost de N82 nog €239,99.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zonde om geen internet erbij te nemen.. Als je bv navigatie van nokia gebruikt, verbruikt ie ook data en die 10 eurie heb je er zo uit :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 16 januari 2008 om 19:24:
bij een Vodafone €50 (450 min./SMS) 1jr. kost de N82 nog €239,99.

Klopt bij verlenging van mijn t-mobile (500min dan) was hij ook nog €229,-. Alleen zei die vrouw ook al, vaak kan je als je naar een andere provider overstapt een korting krijgen van bijv 1e 3 maanden 50% korting op abbo wat je bij t-mobile verlenging niet krijgt. En dat is dan je winst. Ik kwam vanuit me werk om even voor 6 binnen en hun moesten dan ook bijna sluiten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 19:32:
1e 3 maanden 50% korting op abbo

dat zit er ook bij, ja :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 16 januari 2008 om 19:29:
zonde om geen internet erbij te nemen.. Als je bv navigatie van nokia gebruikt, verbruikt ie ook data en die 10 eurie heb je er zo uit

Route 66 is toch echt gratis en die werkt met de ingebouwde GPS van de N95.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 16 januari 2008 om 19:29:
Als je bv navigatie van nokia gebruikt, verbruikt ie ook data en die 10 eurie heb je er zo uit

Is wel zo, maar die navigatie ga ik niet gebruiken ;) En ik gebruik sowieso niks van internet op mijn telefoon. Ja thuis met wifi omdat dat er opzit, maar met een telefoon intenetten is mij net even te gek.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 19:54:
Route 66 is toch echt gratis en die werkt met de ingebouwde GPS van de N95.

Indd, die ga ik gebruiken dan of Tom Tom (heb nog een losse gps ontvanger die ik kan gebruiken totdat Tom Tom een patch heeft gemaakt, al las ik dat dat nog wel even kan duren)
Tom Tom gebruikte ik op mijn n70 ookal en dat werkt super. Vind ik Route66 niks dan pak ik die losse muis er wel bij zolang.

Uitspraak van Cicatrix op woensdag 16 januari 2008 om 19:34:
dat zit er ook bij, ja

Da's mooi! En hoe zit het met nummerbehoud dan? Betaal je daar nog wat voor als je overstapt? Zit even te zoeken maar een VF abbo van € 50,- euro + zo'n blox voor 2 euro per maand is voor mij denk ik voldoende als ik het uitreken. Zal er ongetwijfeld een keertje overheen gaan maar dat houdt je altijd wel denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nummerbehoud kost niks.. Alleen rekening houden met 3mnd opzegtermijn..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op woensdag 16 januari 2008 om 20:29:
nummerbehoud kost niks.. Alleen rekening houden met 3mnd opzegtermijn..

Tnx, aankomende zaterdag is het exact drie maanden voordat mijn abbo afloopt. Ik ga alles nog eens goed overwegen en maak dan een keuze. Tnx voor jullie input zover!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 20:13:
hoe zit het met nummerbehoud dan? Betaal je daar nog wat voor als je overstapt?

is geheel kosteloos. enige kleine nadeel is dat je bij Vodafone nog niet direct de telefoon meekrijgt, omdat zij geen tijdelijk nummer geven en dus het toestel pas vrijgeven als het nummerbehoud is goedgekeurd (duurt in de regel paar werkdaagjes). voordeel is wel dat Vodafone je T-Mobile contract opzegt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zolang je maar geen tel krijgt met die lelijke logo's en aparte firmware.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Net trouwens rotateme geinstalleerd, voor de mensen die niet weten wat het is hier een kort filmpje. En mensen die nog software zoeken, stuur maar een PM ik heb bijna alles wel maakt niet uit betaald of freeware.

{argument 'id' ontbreekt}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 00:07:
Zolang je maar geen tel krijgt met die lelijke logo's en aparte firmware.

Die krijg je volgens mij alleen maar bij de Vodafone en T-Mobile shops :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 16 januari 2008 om 17:45:
Ja, maar des te leuker is 't als je ze de volgende dag terug leest

8-) Haha inderdaad. "wtf heb ik nou weer gestuurd"?! :roflol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 17:49:
Is inderdaad vrij opmerkelijk aangezien Hi normaal vrij kut is met verlengen en hun aanbiedingen, want ik heb ook gekeken met Hi verlengen en toen moest ik zo'n 300 euro bijbetalen

Ja maar jij bent geen Hi klant, en ik wel :9

Uitspraak van Richard op woensdag 16 januari 2008 om 17:50:
KnuffolMutz, was dit niet iets voor jou :

Wahahaha nee man :lol: dat ziet er echt lelijk uit..

Alhoewel ..als ie een keer uit komt in het roze, is dat natuurlijk wel leuk :9

Hmmm balen.. kreeg dus net een e-mail dat ze em niet op voorraad hadden en ik dus nog even moet wachten :nocheer:..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 11:01:
Haha inderdaad. "wtf heb ik nou weer gestuurd"?!

Pcies :D "Ben ik dat geweest" :lol:

Wahahaha nee man dat ziet er echt lelijk uit..

Whehehe.. Is toch écht iets voor vrouwen :P

Alhoewel ..als ie een keer uit komt in het roze, is dat natuurlijk wel leuk

Op ebay ken je covers kopen, "orgineel" nokia, in 't roze ;)

Hmmm balen.. kreeg dus net een e-mail dat ze em niet op voorraad hadden en ik dus nog even moet wachten

Waar heb je 'em besteld dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 17 januari 2008 om 11:12:
Waar heb je 'em besteld dan?

Via Hi online :) Hebben ze em bij Primafoon niet op voorraad O:)? of moet je dan ook even wachten totdat je em krijgt ? 8-)

Whehehe.. Is toch écht iets voor vrouwen

Haha, ja maar ik ben niet zo merkgeil dat ik een telefoon van Louis Vuiton wil :lol: anders had ik wel de LG Prada .. (meest irritante foon van 2007 :rot: ) :lol:
Op ebay ken je covers kopen, "orgineel" nokia, in 't roze

Oeh, dat klikt wel leuk :9, nou ik kijk wel wanneer ik em binnen heb :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar jij bent geen Hi klant, en ik wel

Wat is een hi klant dan?

Die krijg je volgens mij alleen maar bij de Vodafone en T-Mobile shops

Ja bij de shops wel als je via iemand anders bestelt online meestal niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 13:19:
Hebben ze em bij Primafoon niet op voorraad ? of moet je dan ook even wachten totdat je em krijgt ?

De N95 8gb is vrij schaars, we krijgen 'em steeds per 1 binnen.. Heb er gister 1 verkocht, denk da'k 'em maandag weer heb :P
En nee, dan krijg je 'em gelijk mee 8)

anders had ik wel de LG Prada ..

Prada :rot: Wat een gaar toestel is dat :lol:
Nah, eigelijk alles waar LG op staat :D

Oeh, dat klikt wel leuk , nou ik kijk wel wanneer ik em binnen heb

Whehe, kom je 'em bij mij ophalen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 14:05:
Wat is een hi klant dan?

Dat ik dus al via Hi een abbonement heb en daarom korting krijg..
Trouwens , zoveel korting krijg ik nou ook weer niet. De NokiaN95 is 50 euro met 2 jarig abbonement van 25 euro , en met 40 euro zelfs gratis (ik wil een 20 euro abbo dus betaal er 20 euro bij)
- is dus wel met Hi eindeloos online erbij voor 9,95 per maand -

:)

Uitspraak van Richard op donderdag 17 januari 2008 om 14:23:
De N95 8gb is vrij schaars, we krijgen 'em steeds per 1 binnen.. Heb er gister 1 verkocht, denk da'k 'em maandag weer heb
En nee, dan krijg je 'em gelijk mee

Haha ja maar ik doel ook niet op die 8gb.. ik vind 3gb wel genoeg denk ik :p

Nou ja , ik wacht het wel via internet af. Heb geen zin om naar de stad te fietsen 8-)

Prada Wat een gaar toestel is dat
Nah, eigelijk alles waar LG op staat

Haha ja je kunt er niet eens mee typen.. kut touchscreens
Hehe, ik heb overigens de LG Chocolate al anderhalf jaar :x... sstt..
Hoog tijd voor een nieuwe dus :p

Whehe, kom je 'em bij mij ophalen

Haha nou wie weet :p Utrecht is alleen beetje ver :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 14:40:
Dat ik dus al via Hi een abbonement heb en daarom korting krijg..
Trouwens , zoveel korting krijg ik nou ook weer niet. De NokiaN95 is 50 euro met 2 jarig abbonement van 25 euro , en met 40 euro zelfs gratis (ik wil een 20 euro abbo dus betaal er 20 euro bij)
- is dus wel met Hi eindeloos online erbij voor 9,95 per maand -

Ja maar ik heb een abbo van 30 euro in de maand zonder internet, en zit dus ook bij Hi en ik moest als ik de N95 wouw iets van 300 euro bijbetalen.
Waarschuw beheerder
binnekort kan je tog nog alleen maar abbo voor 1 jaar nemen hoorde ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 14:58:
Ja maar ik heb een abbo van 30 euro in de maand zonder internet, en zit dus ook bij Hi en ik moest als ik de N95 wouw iets van 300 euro bijbetalen.

Ooh das wel raar... ben je wel al ingelogd op de site ?

Ik zie er geen 300 euro bij staan hoor :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Naja was ook al een half jaar geleden geloof ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja maar ik doel ook niet op die 8gb.. ik vind 3gb wel genoeg denk ik

Heb je de gewone zilvere besteld? Want die gaan wij niet meer binnenkrijgen. Daar is de 8gb voor in de plaats gekomen :P

Haha ja je kunt er niet eens mee typen.. kut touchscreens

Idd.. Touchscreen zuigt (behalve de Iphone O:) )

Hehe, ik heb overigens de LG Chocolate al anderhalf jaar ... sstt..

hahahaha... Chocolate, die is helemaal bagger :P

Hoog tijd voor een nieuwe dus

Snap ik :9

Haha nou wie weet Utrecht is alleen beetje ver

Valt reuze mee vanaf Zaandam :9

Uitspraak van - Jordy o7o op donderdag 17 januari 2008 om 16:15:
binnekort kan je tog nog alleen maar abbo voor 1 jaar nemen hoorde ik

:S Weet niet wie je dat verteld heeft, maar die moet maar weer de fabeltjeskrant gaan lezen :lol:

Dit zijn de prijzen bij ons in de winkel inc met Hi (8gb versie):

Met 2-jrs/Hi euro 100, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 19,95 16,76
Met 2-jrs/Hi euro 100, met Hi Eindeloos Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 0,00 0,00
Met 2-jrs/Hi euro 100, met Hi Regelmatig Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 0,00 0,00
Met 2-jrs/Hi euro 15, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 469,95 394,92
Met 2-jrs/Hi euro 15, met Hi Eindeloos Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 409,95 344,50
Met 2-jrs/Hi euro 15, met Hi Regelmatig Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 449,95 378,11
Met 2-jrs/Hi euro 150, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 0,00 0,00
Met 2-jrs/Hi euro 150, met Hi Eindeloos Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 0,00 0,00
Met 2-jrs/Hi euro 150, met Hi Regelmatig Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 0,00 0,00
Met 2-jrs/Hi euro 20, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 289,95 243,66
Met 2-jrs/Hi euro 20, met Hi Eindeloos Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 229,95 193,24
Met 2-jrs/Hi euro 20, met Hi Regelmatig Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 269,95 226,85
Met 2-jrs/Hi euro 25, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 209,95 176,43
Met 2-jrs/Hi euro 25, met Hi Eindeloos Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 149,95 126,01
Met 2-jrs/Hi euro 25, met Hi Regelmatig Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 189,95 159,62
Met 2-jrs/Hi euro 30, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 179,95 151,22
Met 2-jrs/Hi euro 30, met Hi Eindeloos Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 119,95 100,80
Met 2-jrs/Hi euro 30, met Hi Regelmatig Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 159,95 134,41
Met 2-jrs/Hi euro 40, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 159,95 134,41
Met 2-jrs/Hi euro 40, met Hi Eindeloos Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 99,95 83,99
Met 2-jrs/Hi euro 40, met Hi Regelmatig Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 139,95 117,61
Met 2-jrs/Hi euro 50, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 119,95 100,80
Met 2-jrs/Hi euro 50, met Hi Eindeloos Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 59,95 50,38
Met 2-jrs/Hi euro 50, met Hi Regelmatig Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 99,95 83,99
Met 2-jrs/Hi euro 80, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 69,95 58,78
Met 2-jrs/Hi euro 80, met Hi Eindeloos Online, Koop Eenmalig/(Basis)prijs 9,95 8,36

Dit is dus met een nieuw abonnement, geen verlenging, dan is 'ie duurder..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 16:52:
Naja was ook al een half jaar geleden geloof ik.

Haha ja das wat anders :p toen was ie idd veeel duurder :O

Uitspraak van Richard op donderdag 17 januari 2008 om 16:59:
Heb je de gewone zilvere besteld? Want die gaan wij niet meer binnenkrijgen. Daar is de 8gb voor in de plaats gekomen

Oohw :| dus als ik em heb besteld via Hi, hebben ze em daar waarschijnlijk niet meer ??
Das klote :|

Idd.. Touchscreen zuigt (behalve de Iphone )

Je moet er mee om leren gaan :yes: je krijgt geen pijn in je vingers als je superveel sms-t.. maar als ik buiten ben en ik heb handschoenen aan, kan ik niks met mn telefoon :@ das super lastig ! haha

hahahaha... Chocolate, die is helemaal bagger

Haha, nou bedankt heh :[

Valt reuze mee vanaf Zaandam

:lol: haha, .. nou ik wil eerst mn telefoon hebben :D!

Dit zijn de prijzen bij ons in de winkel inc met Hi (8gb versie):

Dat vind ik veel te duur :|
Waarschuw beheerder
donateur
die Armani-telefoon van Samsung is opzich wel :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 17:35:
Oohw dus als ik em heb besteld via Hi, hebben ze em daar waarschijnlijk niet meer ??
Das klote

Dat weet ik niet, ik weet alleen dat 'ie bij Primafoon is uitgefasseerd, dus je heb best kans dat die bij Hi.nl ook niet meer binnenkomt, want centrale magazijn is op :)
Dan toch de 8gb? :D

Je moet er mee om leren gaan je krijgt geen pijn in je vingers als je superveel sms-t.. maar als ik buiten ben en ik heb handschoenen aan, kan ik niks met mn telefoon das super lastig ! haha

Is ook wel zo.. Heb een Qtek gehad, was ook touchscreen, maar 't voordeel bij dat toestel was ook voorzien van een qwerty toetsenbord :P

Haha, nou bedankt heh

:hug: (maar stiekem heb ik wel gelijk 8) )

haha, .. nou ik wil eerst mn telefoon hebben !

Ja, maar die krijg je bij mij in de winkel :lol:

Dat vind ik veel te duur

Tja, winkel prijzen en internetprijzen zijn niet te vergelijken..
Internet komt er geen verkopertje aan te pas etc..

Uitspraak van Cicatrix op donderdag 17 januari 2008 om 21:59:
die Armani-telefoon van Samsung is opzich wel

*uch uch uch* :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 18 januari 2008 om 09:11:
Dat weet ik niet, ik weet alleen dat 'ie bij Primafoon is uitgefasseerd, dus je heb best kans dat die bij Hi.nl ook niet meer binnenkomt, want centrale magazijn is op

Ah klote man :| Nou ik ga van de week wel ff langs Primafoon en kijk wel.. of anders bestook ik de klantenservice van Hi wel (6)
Dan toch de 8gb?

Hmm.. die vind ik nog te duur :(
Heb een Qtek gehad, was ook touchscreen, maar 't voordeel bij dat toestel was ook voorzien van een qwerty toetsenbord

Haha je die toetsenbordjes zijn wel handig :) Nou ja , ik vind mijn telefoon wel goed typen hoor, alleen de rest van het touchscreen is soms erg onhandig (vooral als je je foon in je zak hebt zitten en je muziek aan het luisteren bent, druk je er per ongeluk op en hoort iedereen je muziek :rot: )
(maar stiekem heb ik wel gelijk )

Hihi... hm nou ja misschien een beetje dan O:) :knuffel: ;)
Ja, maar die krijg je bij mij in de winkel

Haha, nou ik ga toch maar eerst even naar de dichtsbijzijnde :9
Tja, winkel prijzen en internetprijzen zijn niet te vergelijken..
Internet komt er geen verkopertje aan te pas etc..

Ooh dus misschien als ik goed met de verkoper flirt krijg ik em gratis O:)?

Uitspraak van Cicatrix op donderdag 17 januari 2008 om 21:59:
die Armani-telefoon van Samsung is opzich wel

Nooit gezien :| foto :p?
Artiest Regnum
Waarschuw beheerder
donateur
Gister Nokia weer opgehaald van Nokia Service punt hier in Arnhem

Afgelopen zaterdag gaf ik mijn collega ff mijn toesten (onder het mom van 'ff kijken')

Vervolgens zit hij in de mp3's te bladeren, speelt een nummertje af (geluid stond op 20 of 30%) en hoe vroeg hoe hij harder moest. Ik zei tegen hem, dat knopje op de zijkant. Vervolgens gaat het gesprek verder onder het genot van een biertje.

Halve minuut later krijg ik me telefoon terug en mijn collega zegt tegen mij dat hij het volume écht niet harder heeft gekregen... wat blijkt...

Het hele knopje verneukt %$@*&1$!

Hij had hem zover in de telefoon gedrukt dat hij geen grip meer had, kon ik mijn N95 wegbrengen :(

Gelukkig onder garantie verholpen (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RegnuM op vrijdag 18 januari 2008 om 22:49:
Hij had hem zover in de telefoon gedrukt dat hij geen grip meer had, kon ik mijn N95 wegbrengen

:vaag: ook dit heb ik gehad met de N95 zal em binnekort ook maar eens wegbrengen want hier heb ik niks meer aan :no:
Waarschuw beheerder
ik had ook wel verwacht dat je graties muziek kon downloaden maar t is me nog niet gelukt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 januari 2008 om 18:07:
Nou ik ga van de week wel ff langs Primafoon en kijk wel.. of anders bestook ik de klantenservice van Hi wel

Misschien dat ze 'em in Zaandam nog wel hebben (denk 't niet O:) ) en anders idd gewoon bellen :P

Hmm.. die vind ik nog te duur

Volgens mij net zo duur als de gewone heur :)

(vooral als je je foon in je zak hebt zitten en je muziek aan het luisteren bent, druk je er per ongeluk op en hoort iedereen je muziek )

Whehehe.. Lekker voor in de trein ofzo :lol:

Hihi... hm nou ja misschien een beetje dan

Nee, gewoon helemaal :P We hebben ze hier echt veel terug gehad voor reparatie :D

Haha, nou ik ga toch maar eerst even naar de dichtsbijzijnde

Ja, maar die hebben ze niet 8)

Ooh dus misschien als ik goed met de verkoper flirt krijg ik em gratis

Mwoa, ligt eraan O:) 8)

Heb iemand btw de 8GB thema op zn gewone N95? Die zwarte is wel mooi :jaja: Ken 'em alleen nergens vinden :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zaterdag 19 januari 2008 om 09:13:
Heb iemand btw de 8GB thema op zn gewone N95? Die zwarte is wel mooi Ken 'em alleen nergens vinden

http://www.zedge.net/themes/207335/n95-8gb-01-theme/ ?

Waarschuw beheerder
Metal Nokia N95 Faceplate Housing Back Cover Full Black gekocht

lekker in het zwart
Waarschuw beheerder
donateur
die is een stukje groter..
Waarschuw beheerder
donateur
mijn n95 maakt geen verbinding meer met de pc via de datakabel :S

iemand een oplossing hiervoor?:)
Waarschuw beheerder
donateur
PC Suite al opnieuw geïnstalleerd?
Waarschuw beheerder
donateur
ja, en hij doet t inmiddels weer :D thanx ;)