Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 september 2007 om 12:00:
mijn punt is vooral dat de doorsnee gebruiker helemaal geen gebruik maakt van de functies die allemaal mogelijk zijn (ik ook niet met mijn n73). en wat betreft die 5 MP: zie bar weinig verschil met 3,2.. pixels zeggen ook niet veel, aangezien nokia er toch een enorme compressie op loslaat. maar goed: have fun met de n95
zou btw ook niet weten wat ik met 12 GB op me foon moet, maar dat is per persoon ook verschillend..
Nou dan zou ik maar eens een bril kopen aangezien de N95 toch echt wel duidelijk betere pics maakt dan de 3.2-foons... JKij hebt natuurlijk ook zelf nog geen 5MP foto gemaakt denk ik zo af te lezen uit je reactie?
Naja in ieder geval denk ik gezien dat je veel mensen ziet met mp3 speler en bijv. ook genoeg mensen die met foto's maken bezig zijn en graag kwaliteisfoto's maken denk ik dat je toch een redelijke markt hebt voor deze telefoon. En geef nu toe, eindelijk is het moment gekomen waarop een mobieltje alles kan, net zoveel zowat als een pc maart dan iets minder krachtig...
Bovendien is de telefoon zowizo niet duur.. Als je alle losse apparaten moet kopen wat de N95 aankan ben je toch geheid een flinke pak duiten meer kwijt.
Dus aantrekkelijk zou t toch wel zijn om een heleboel mensen (lees: vooral jongeren) te verleiden tot deze telefoon.
Let maar op, veel mensen waarvan je t niet dacht zijn al om, deze telefoon gaat beter verkopen dan jij nu denkt hoor...
Yep, heb je idd gelijk in. Maar weer gezien t feit dat er veel animo is voor mp3 denk ik dat veel jongeren er blij mee zullen zijn want je kan er dan niet alleen veel mp3 maar ook wordt t dan interessant om mp4 erop te zetten en erop film te kijken.
Je kan er zoveel mee joh, meer dan de meeste mensen weten. Je moest eens weten...