Partyflock

Forumonderwerp · 925341
Waarschuw beheerder
Soms vraag ik mij wel eens af, of mensen wel weten waar ze mee bezig zijn....

Mijn vraag is, wat vinden jullie nou van zwangere vrouwen op hardcore feesten?

Ik heb bij regelmaat hoogzwangere meiden op feesten gezien, tussen de beukende menigte... dat kan toch niet goed zijn voor zo'n kind?

Volgens mij kan je best nog wel een kijkje nemen als je net zwanger bent, maar je dan wel van de rommel afblijft... maar als je al een aantal maanden bent, kan dat gewoon niet goed zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 11:46:
tja heeft moeder natuur toch iets goed gedaan
lijkt op zijn vader

Hmmz dit klinkt niet echt aardig moet ik zeggen...
(voor je zoontje bedoel ik)

Waarschuw beheerder
nouk denk als je zwanger bent en je stopt 100x zoveel stress krijgt wat ook totaal niet goed is!!heb zelf ook gerookt onder de zwangerschap!(5 a 10 sig p.d!!ben er niet trots op!! maar zelfs mijn arts zei tegen me de stress die je krijgt van t stoppen kan net zo fataal zijn als relaxedje sigaretje oproken!!dus dan denk ik als je echt aan kinderen wil beginnen dat je al moet stoppen!!respect voor de moeders die het wel kunnen als ze horen dat ze zwanger zijn maar niet iedereen is hetzelfde en ik ben blij dat k een gezond jochie op de wereld heb gezet!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 20:31:
maar zelfs mijn arts zei tegen me de stress die je krijgt van t stoppen kan net zo fataal zijn als relaxedje sigaretje oproken

Waar heeft die arts die onzin vandaan? Het is gewoon NIET waar en dat is een FEIT!

Bron: stivoro.
http://stivoro.custhelp.com/cgi-bin/stivoro.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=324&p_created=1088075465&p_sid=MAyX1XRi&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9OSw5JnBfcHJvZHM9MCZwX2NhdHM9JnBfcHY9JnBfY3Y9JnBfcGFnZT0xJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9endhbmdlcg**&p_li=&p_topview=1

Hoe slecht is stress, als gevolg van het stoppen met roken, voor het ongeboren kind?

Ik probeer te stoppen met roken omdat ik zwanger ben. Ik word er heel gestrest van. Dat is toch ook niet goed voor mijn kindje. Wat kan ik doen?

Roken in de zwangerschap is veel schadelijker, dan de stress die stoppen-met-roken met zich mee brengt. De stress van het stoppen blijft niet altijd.
We weten uit onderzoek dat vrouwen die stoppen minder stress hebben, dan vrouwen die roken. Roken zorgt voor stress. Als het nicotineniveau in het lichaam daalt, wil het lichaam nieuwe nicotine. Deze rusteloosheid of stress verdwijnt pas als je een nieuwe sigaret opsteekt. Zo ben je de hele dag door bezig met het verdrijven van de stress. Als je gestopt ben, dan heb je deze stress niet meer. De stress van het stoppen is er wel. Deze stress duurt niet lang.

Sommige vrouwen denken dat ze niet goed kunnen ontspannen als ze geen sigaret meer mogen opsteken. Gelukkig zijn er nog veel andere manieren waarop je kan ontspannen. Wat kun je doen als je last krijgt van stress:
- ga een stukje wandelen
- luister naar muziek die je mooi vind
- ga onder de douche en smeer je buik in met lekkere crème
- denk aan je baby, daar doe je het allemaal voor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Grappig dat mensen blijven beweren dat stress net zo slecht of zelfs slechter is voor jezelf en je baby terwijl overal op internet alle feiten staan dat dit onzin is! :frusty:

http://www.babyboom.nl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=9&Itemid=196

Waarschuw beheerder
Haha, hier staat zelfs een smoezen top 5, hoe triest... :x

http://www12.stivoro.nl/babyfit/babyfit-site/

Smoezen top 5

Bevallen van een lichte baby is toch veel makkelijker
Natuurlijk zijn er vrouwen die een lichte baby krijgen en een erg makkelijke bevalling hebben. Maar het is niet zo dat een bevalling van een lichte baby altijd korter duurt en minder moeite kost dan de bevalling van een zwaardere baby. Als je door het roken een lichtere baby krijgt, betekent dat eigenlijk dat je baby te weinig voeding heeft gekregen. Je baby is dan ook verzwakt en daarmee zeer kwetsbaar. De baby heeft een slechtere conditie en dat levert juist meer moeilijkheden bij de bevalling op.

Mijn buurvrouw rookt wel een pakje per dag en heeft ook twee gezonde kinderen
Er zullen altijd voorbeelden zijn van rokende moeders met gezonde kinderen. Het is van te voren niet te voorspellen bij wie het goed en bij wie het fout zal gaan. Daarnaast zijn de schadelijke gevolgen bij pasgeboren baby´s niet altijd meteen merkbaar. Problemen met de luchtwegen of een groeiachterstand kunnen ook pas later zichtbaar worden. De kans op nadelige gevolgen is bij kinderen van rokende ouders duidelijk hoger, net als de kans dat deze kinderen zelf later ook gaan roken.

De baby zit al in mijn buik, nu stoppen heeft weinig zin meer
Veel vrouwen denken dat het geen zin meer heeft om te stoppen als ze bijvoorbeeld al drie maanden zwanger zijn en al die tijd hebben gerookt. Toch heeft het wel degelijk zin, zeker als je stopt in de eerste helft van de zwangerschap. Je baby ontwikkelt zich dan qua groei hetzelfde als bij vrouwen die nooit rookten. Stoppen met roken heeft ook later in je zwangerschap nog zin. Het is altijd beter dan door blijven roken, ook voor je eigen gezondheid. Nicotine verdwijnt namelijk vrij snel uit je bloed. Daar profiteert je baby altijd van.

Van stoppen krijg ik zoveel stress en dat is voor de baby nog slechter
Roken tijdens de zwangerschap is altijd nog schadelijker dan de stress die stoppen met roken met zich meebrengt. Bovendien is de spanning bij stoppen tijdelijk. Roken zelf brengt trouwens ook stress met zich mee. Als het nicotinegehalte in je lichaam is gedaald, wil je lichaam nieuwe nicotine. Deze rusteloosheid of stress verdwijnt pas weer als je een nieuwe sigaret opsteekt. Zo ben je de hele dag bezig met het verdrijven van stress.

Ik rook al zolang, de schade is nu al aangericht
Als je stopt met roken verdwijnt de nicotine snel uit je lichaam. Je baby zal dan ook geen last meer hebben van deze giftige stof. En als je niet meer rookt, krijgen jij en je baby geen koolmonoxide meer in het bloed. Je baby heeft er dus heel snel profijt van als je stopt met roken. Stoppen is altijd beter, of je nu al een, twee of tien jaar hebt gerookt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En hoppa, weer wat bewijzen:

Nee hoor mensen, blijf je kop in het zand steken,
lekker je sigaret belangrijker blijven vinden dan je eigen baby!!! (y)

Roken tijdens de zwangerschap.
Dit zijn mogelijke gevolgen:
Voor de zwangerschap
Zwanger raken

Tijdens de zwangerschap
Hazenlip en klompvoetjes
Miskraam
Vroeggeboorte
Lager geboortegewicht

Na de zwangerschap
Wiegendood
Problemen bij borstvoeding
Slechtere algemene conditie
Informatie over meeroken
Tabaksrook
Ademhalingsstoornissen/luchtweginfecties
Kinderen met aanleg voor astma
Middenoorontsteking
Vaker naar het ziekenhuis
Huilbaby
Grotere kans dat je kind later gaat roken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben zelf net 3maandjes zwanger zieme nou niet naar n hardcore feest gaan drugs gebruiken doe ik ook niet meer maar blowen nog wel:) bijna elke dag is niks ergs aan als je maar zeker met 7maanden minder of niet meer gaat blowen anders komt je kind der wel verslaafd uit mja waarom zou je niet normaal op stap kunnen gaan als je zwanger bent?
iedereen heeft zo zn eigen mening als hoog zwangere meiden naar zon feest willen gaan moetten ze dat lekker doen of het goed is is n andere vraag mja das toch hun verandwoording :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 10:22:
En hoppa, weer wat bewijzen:

Nee hoor mensen, blijf je kop in het zand steken,
lekker je sigaret belangrijker blijven vinden dan je eigen baby!!!

Roken tijdens de zwangerschap.
Dit zijn mogelijke gevolgen:
Voor de zwangerschap
Zwanger raken

Tijdens de zwangerschap
Hazenlip en klompvoetjes
Miskraam
Vroeggeboorte
Lager geboortegewicht

Na de zwangerschap
Wiegendood
Problemen bij borstvoeding
Slechtere algemene conditie
Informatie over meeroken
Tabaksrook
Ademhalingsstoornissen/luchtweginfecties
Kinderen met aanleg voor astma
Middenoorontsteking
Vaker naar het ziekenhuis
Huilbaby
Grotere kans dat je kind later gaat roken

sorry hoor ik rook en blow bijna elke dag ben vorige week nog bij diagnostisch centrum geweest mijn kindje doet het goed het nergens geen last van alles zit derop en deraan geen groei achterstand helemaal niks! dus ik weet niet vind het maar onzin dat je niet meer mag roken der zijn mensen bij die elk weekeind kei veel drugs gebruiken en ook n gezond kind op de wereld zetten mja tis maar net hoe je derover denkt ligt tog aan jezelf je kan jezelf zo bang maken als je zelf wilt! ik niet maak me daar geen zorgen om als t n mislukkeling zou worden nou pech gehad is misschien wel hart mja wat moet je eraan doen? ken ook wel gebeuren als je helemaal niks gebruikt en je netjes aan de regels houdt sorry maar ik vind t echt onzin!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 10:35:
drugs gebruiken doe ik ook niet meer maar blowen nog wel

Ben je nou echt zo dom of doe je alsof? :loser:
Mensen als jij zouden geen kinderen mogen krijgen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 23:53:
ademen baby's tegenwoordig in de baarmoeder?

uhm tuurlijk niet maar alles wat jij eet drinkt of rookt krijg dat kind wel binnen hoe raar het ook klinkt!
Waarschuw beheerder
ben zelf net 3maandjes zwanger zieme nou niet naar n hardcore feest gaan drugs gebruiken doe ik ook niet

Wat is een Blow dan :looser:

Mijn god, wat heb ik te doen met jou kind!
Mensen als jij zouden geen kids mogen krijgen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 10:41:
maar alles wat jij eet drinkt of rookt krijg dat kind wel binnen hoe raar het ook klinkt!

en jij laat dus je kindje lekker stoned de wereld op komen!
Schaam je.........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 10:39:
sorry hoor ik rook en blow bijna elke dag ben vorige week nog bij diagnostisch centrum geweest mijn kindje doet het goed het nergens geen last van alles zit derop en deraan geen groei achterstand helemaal niks! dus ik weet niet vind het maar onzin dat je niet meer mag roken der zijn mensen bij die elk weekeind kei veel drugs gebruiken en ook n gezond kind op de wereld zetten mja tis maar net hoe je derover denkt ligt tog aan jezelf je kan jezelf zo bang maken als je zelf wilt! ik niet maak me daar geen zorgen om als t n mislukkeling zou worden nou pech gehad is misschien wel hart mja wat moet je eraan doen? ken ook wel gebeuren als je helemaal niks gebruikt en je netjes aan de regels houdt sorry maar ik vind t echt onzin!!

Profoceer jij maar lekker verder. Domme koe! :loser:

geen groei achterstand

Haha, dat kun je ook al lekker goed zien op een echo van 3 maanden.

der zijn mensen bij die elk weekeind kei veel drugs gebruiken en ook n gezond kind op de wereld zetten

Helaas wel ja, ze zouden het moeten verbieden, bah!

als t n mislukkeling zou worden nou pech gehad is misschien wel hart mja wat moet je eraan doen

Jezelf aan een hele hoge boom hangen :jaja:

Waarschuw beheerder
mislukkeling

Hier een 19 jarige.
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/17505573.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whahah sorry hoor maar ooit gehoord van dat je daarvoor n test moet doen of je kind goed groeit enzo :loser: en dan nog als ik men jointje wil roken rook ik mn jointje der zijn wel ergere mensen bij dus..!! en is niet jou probleem wat ik doe ken wel mensen die met 7maanden nog steeds elk weekeind zwaar aan de drugs zitten da vink veel erger mja dat zij ook niet mijn zorgen moetten mensen lekker zelf weten!! of jij moet je aan n wurgtuw hangen kan ook nog :lol: en dan nog wat weet jij ervan of ik me kind wil houden ofniet :loser:

Waarschuw beheerder
en wtf zet je n foto van mij en me broerke derop zet dan alleen n foto van mij alleen derop!! :dood:

Waarschuw beheerder
ojaa en sorry:lol: daarwask nog lang geen 19 whahaahahahahahaha schaap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 10:51:
ooit gehoord van dat je daarvoor n test moet doen of je kind goed groeit enzo

Wat kraam jij allemaal voor onzin uit?
Ik snap niet eens wat je hier schrijft?
Wat bedoel je? Probeer je eens uit te drukken als een volwassene :lol:

wat weet jij ervan of ik me kind wil houden ofniet

Weet ik ook niet, ik hoop dat je het niet houd eigenlijk.
Je bent er nog lang niet klaar voor met dat onverantwoorde gedrag van je.

Waarschuw beheerder
whaha vertel mijn wat week zelf ok wel je hoeft niet voor mij als moedertje te spelen wijffiej! waarom zou ik het moetten houden of waarom moet ik het weg laten halen je weet niet eens hoe i kdervoor sta kneus!! weet jij iets van mijn leven? nee GELUKKIG niet!! en jij zegd wat van mij kijk effe lekker naar jezelf om hier te proberen de slimme vrouw uit te hangen! iedereen heeft toch zn eigen mening of ligt dat ook al aan mij? nou dat denk ik niet eerlijk gezegd!

Waarschuw beheerder
oja vergeten!! uhm als je je 2de echo moet laten maken gaan ze kijken of je kind gezond is enzo ben nou 13 weekjes en t kind is nou 10 cm dus..en alles zit derop en deraan! ja misschien kan het nog wel gebeuren dat het n groei achterstand krijgt ofzo maar das toch niet jou probleem?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:01:
kijk effe lekker naar jezelf

Meisje, ik kijk met plezier naar mezelf. Ik ben inmiddels 28,
heb altijd gewerkt en zorg nu fulltime voor mijn zoontje van 8
maanden oud. Hij is heel erg gewenst en volkomen gepland. Heb alles
goed op een rij, heb een super-zwangerschap gehad, heb ALLES maar dan
ook ALLES goed op orde en ben dolgelukkig. Dus ja hoor, ik zal naar
mezelf kijken (y) Nu jij weer met je 19 jarige grote bek en je
slechte taalgebruik :loser:

iedereen heeft toch zn eigen mening of ligt dat ook al aan mij?

Nee ligt niet aan jou meisje. Maar een mening moet je ook met
gegronde argumenten kunnen onderbouwen en dat ontbreekt er bij jou
aan. Het ontbreekt je aan wel meer dan dat. :aai:

En moedertje spelen doe ik alleen over mijn zoon, geen behoefte aan
om dat over anderen te doen en in de laatste plaats over jouw
soort mensen, scumbag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 22:00:
en als de pleuris uitbreekt??

Even voor de goede orde dat is niet mijn citaat. :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 12:09:
bovendien rookte iedereen om mij heen wat het extra moeilijker maakte

Dat begrijp ik. Had ik ook op mn werk maar ik wilde gewoon
niet dat mn kind die stoffen binnenkreeg.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 10:13:
En daar heeft Es denk ik echt een punt

dank je schat (L)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 10:07:
Wat kun je doen als je last krijgt van stress:

Ik nam dan een snoepje of lollie met als gevolg
dat ik nu dikke dijen heb ;-)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 10:22:
Lager geboortegewicht

Had het kindje van mn neef. 45 cm en 2300 gr terwijl zijzelf
echt niet aan de kleine en dunne kant zijn.
Haar kindje moest prematuurkleertjes aan :-(

bijna elke dag is niks ergs aan als je maar zeker met 7maanden minder of niet meer gaat blowen anders komt je kind der wel verslaafd uit

Dit is toch niet serieus? Ik bedoel zijn er dan echt
van die domme mensen?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 10:46:
Hier een 19 jarige.

Alhoewel...

der zijn wel ergere mensen bij dus..

ken wel mensen die met 7maanden nog steeds elk weekeind zwaar aan de drugs

Oh dus jij doet het volgens jezelf nog best goed??
Wake up! :@
Waarschuw beheerder
whahah sorry hoor maar ooit gehoord van dat je daarvoor n test moet doen of je kind goed groeit enzo

Bullshit! Zo'n test bestaat niet!

en dan nog als ik men jointje wil roken rook ik mn jointje

Lekker blijven roken hoor meid! Zou gelijk een pilletje doen, eentje kan geen kwaad toch? :rot:

effe lekker naar jezelf om hier te proberen de slimme vrouw uit te hangen

Zou zeggen neem een voorbeeld aan Tess (L)

Arm kindje...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 17:21:
of andere crimineel is en geen reet om ze kind geeft. Ik ben zo stom geweest ooit eraan te beginnen, maar had ook liever anders geweest. Misschien krijgen jullie mij ernog af op deze manier. Had alleen 13 jaar eerder moeten zijn. Kan het niet meer terug halen, hoop voor nu dat ik hun ervan af kan houden. Als het allemaal zo simpel was............

Wij vonden het niet zo moeilijk hoor om te stoppen wetend dat zij in verwachting is?!?!

sorry hoor maar ik wordt vader en als mijn vriendin zich zou zou gedragen zou ik eens even een hartig woordje met haar spreken. een kindje op de wereld zetten is een hele verantwoording en geen een of ander spel. je kan toch het beste alle risico's uit sluiten? als je dat voor maar 9 maanden al niet vol kan houden hoe kun je dan de verantwoordelijkheid op je nemen voor het opvoeden van een kind?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:04:
echo

Precies ja. Heel goed meisje.
De 1e echo heet een termijnecho.
De 2e echo heet een 20 wkn echo.
En grote kans dat je kind niet alleen een groeiachterstand heeft
als jij zo doorgaat met leven. Idd niet mijn zaak maar die van
jou, de vader van het kind en je baby zelf. Doe je ding (y)

Houd je het kind? Weet je wie de vader is?

Waarschuw beheerder
ja kijk zie je daar heb je het al bij jou is alles perfect! dat was bij mij niet zo het kind was niet gepland! had geen goeie relatie das nou ok kapot enzo ja logisch dat ik der zo over denk ja ik ben 19 en ben daar niet klaar voor om me hele leven nou al voor een kind te moetten zorgen lijkt me logisch denk ik? kinderen vind ik helemaal geweldig meen ik serieus maar zelf voor een kind zorgen nee daar ben ik niet aan toe mja moet ik dan zomaar n kind weg laten halen omdat ik der nog niet klaar voor ben terwijl ik wel genoeg stuen van vrienden en familie krijg? misschien als het dadelij keenmaal in me armen ligt dat ik der kei blij mee ben..sorry maar dat kan ik nou nog niet zeggen omdat ik zelf nog niet eens weet wat ik ermee aan moet en dat mensen me gek proberen te maken mensen praten zo weet je wel als ik aankom met ik wil het houden zeggen mensen je kan het beter weg laten halen zeg ik ik wil het weg laten houden zeggen ze ja maar je kan het wel op voeden! die keuze is aan mij weet ik wel mja wat andere mensen zeggen trekt je toch wel aan weet niet hoe dat met jou is gegaan ofzo maar ben blij voor je dat het met jou wel allemaal goed is gegaan want hoe ik het nou heb is echt niet bepaald fijn ofzo!

Waarschuw beheerder
Zucht, nu snap ik je verweer...
Waarom eerst een grote bek en in de contramine en nu dit verhaal?
Meisje, ga er met een profi iemand over praten...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:14:
ja kijk zie je daar heb je het al bij jou is alles perfect!

Precies! En denk je dat dat vanzelf is gegaan? Nee!
Goed nadenken over dingen, goed plannen, geen drugs gebruiken,
je verantwoord gedragen, allemaal dingen die ik heb gedaan om zo
te kunnen leven als ik nu leef. Het leven is geen kinderspel.

dat was bij mij niet zo het kind was niet gepland! had geen goeie relatie das nou ok kapot enzo ja logisch dat ik der zo over denk ja ik ben 19 en ben daar niet klaar voor om me hele leven nou al voor een kind te moetten zorgen lijkt me logisch denk ik?

Nee niet logisch. En ook niet dat je er zo over denkt. Als je zo
volwassen bent om sex te hebben moet je ook de gevolgen inzien.
En je ernaar gedragen. Schouders eronder, kop omhoog, stoppen
met roken en alles maar dan ook alles in werking zetten om je baby
een goed leven te kunnen bieden. Dat kan ook als je 19 bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daaan op donderdag 29 november 2007 om 11:09:
! Zou gelijk een pilletje doen, eentje kan geen kwaad toch?

of :snuif: misschien ook een ideetje

dat was bij mij niet zo het kind was niet gepland! had geen goeie relatie

Was bij ons ook niet zo maar je moet omwille van je kind
je schouders eronder zetten en ervoor gaan.
Anders gewoon safe sexen.

misschien als het dadelij keenmaal in me armen ligt dat ik der kei blij mee

Maar wat als je kindje in je armen ligt en heeft
allerlei gebreken door jouw toedoen. Ik zou er niet
mee kunnen leven :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~**Es**~ op donderdag 29 november 2007 om 11:08:
dank je schat

(L)

Uitspraak van Daaan op donderdag 29 november 2007 om 11:09:
Zou zeggen neem een voorbeeld aan Tess

(L)

Hey ladies!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 12:09:
bovendien rookte iedereen om mij heen wat het extra moeilijker maakte

leuke vrienden, familie of collega's :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tuurlijk weet ik wie de vader is! ben geen sletje! maar jullie weten niks van mijn leven af toch? hoe de situatie is en hoe ik ervoor sta hoe ik erover denk! jullie doen net alsof ik zon junk ben dat ik elk weekeind zwaar aan de drugs zit man ik blow alleen ik drink nog niet eens alcohol! ga niet op stap en bovendien rook ik niet 30 jointjes op n dag hoor ik rook alleen n jointje voordat ik ga slapen nou sorry hoor is dat zo erg? nee ik heb daar geen ervaring mee! en ja ik zou wel kunnen stoppen met blowen maar als ik daar rustig van word zodat ik fatsoenlijk kan slapen en niet de hele fucking nacht wakker lig van het piekeren heb ik zo iets van die ene joint snap je! maar jullie doen allemaal net alsof ik weet ik veel wat voor iemand ben :S

Waarschuw beheerder
de vader van het kind? man hi jkijkt er niet een naar om sinds ik bij hem weg ben zit ie zwaar aan de drugs enzo heeft niet eens kontact met zn eigen familie dus laat ik daar maar niet over gaan beginnen!!

Waarschuw beheerder
Je schrijft jezelf tegen meisje.

Je schrijft nu:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:24:
ik blow alleen

Maar dit schreef je eerder:
bijna elke dag is niks ergs aan

Ook schrijf je:
nou sorry hoor is dat zo erg

En ja, dit is zeker wel erg als je zwanger bent, je schreef zelf:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 10:41:
alles wat jij eet drinkt of rookt krijg dat kind wel binnen

Weer tegenstrijdig dus... :frusty:

snap je

Nee, snap ik niet, het is slecht voor je baby, dus snap ik het niet.
Je baby is nu je 1e prio en niet jezelf.

maar jullie doen allemaal net alsof ik weet ik veel wat voor iemand ben

Nee, ook niet waar, jij profileert jezelf zo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar jullie doen allemaal net alsof ik weet ik veel wat voor iemand ben

Kind wat stel je je aan zeg .!

Had je je benen maar bij elkaar moeten houden ..De consequentie's zijn nu voor jezelf .! Je kan ook iets anders nemen voor het slechte slapen ipv een jointje .! Dr zijn genoeg medicijnen die je mag gebruiken in een zwangerschap..

Neem gewoon je verantwoording en gedraag je naar je leeftijd :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:26:
dus laat ik daar maar niet over gaan beginnen

Weet je waar je nooit aan had moeten beginnen.................

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:29:
Had je je benen maar bij elkaar moeten houden

Waarschuw beheerder
effe lekker :snuiven: nee bedankt!! heb ik ooit n keer gedaan maar hoeft voor mij niet!! ik zeg al ik rook maar 1 jointje voor het slapen gaan als jullie daar zon probleem van maken start een instantie op tegen drugsmoeders ofzo er zijn wel ergere mensen denk meer als dat je denkt! als het in me armen ligt met gebreken? ja dat zal me eigen schuld zijn zou me denk i kdan wel echt kut voelen maar dan heb ik dat aan mezelf te danken! is dan me eigen schuld misschien proberen jullieme daarvoor te waarschuwen misschien doe ik er wel wat mee maar ik weetzelf niet eens hoe ik erover moet denken dat ik zwanger ben enzo en wat ik ermee moet doen kanje je daar ook iets bij voorstellen dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:26:
man hi jkijkt er niet een naar om

Jij ook niet naar je eigen kind .!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:30:
Weet je waar je nooit aan had moeten beginnen.................

ja maar i kkan niet in de toekomst kijken

Waarschuw beheerder
en wtf laat me leven zoals ik het wi laat me der eerst maar s uit komen wat ik wil en wat i kdermee moet zal ik daar niet eerst overna gaan denken uhm...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:32:
ja dat zal me eigen schuld zijn zou me denk i kdan wel echt kut voelen maar dan heb ik dat aan mezelf te danken! is dan me eigen schuld misschien proberen jullieme daarvoor te waarschuwen misschien doe ik er wel wat mee maar ik weetzelf niet eens hoe ik erover moet denken dat ik zwanger ben enzo en wat ik ermee moet doen kanje je daar ook iets bij voorstellen dan?

Jij bent in dit geval de enige die er wat aan kan doen. Zelfs van tevoren had je anticonceptie kunnen gebruiken. Dat de vader zich niet laat zien of niks van zich laat horen is wel heel erg laag. Laat hen zien dat je er voor je kindje wil zijn en doe je uiterste best om er wat van te maken. De steun van familie heb je al, maak daar gebruik van. Niemand is perfect en meer als je best kun je niet doe, maar je kan op zijn minst het gevoel geven dat hij-zij gewenst is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 19:17:
Hmmz dit klinkt niet echt aardig moet ik zeggen...
(voor je zoontje bedoel ik)

dat hij blond haar heeft en blauwe ogen vind ik juist mooi
maar zijn vader is :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:33:
Jij ook niet naar je eigen kind

nee omdat ik geen moeder gevoelens heb weet je hoeveel mensen der zijn die er niet naar omkijken tijdens de zwangerschap? die na de bevalling nog niet eens blij zijn dat het kind er is maar n dag later wel blij zijn dat ze n kindje hebben n vriendin van mij was oo kniet blij met haar zwangerschap zij heeft haar kind de eerste 4 weken niet opgevoed omdat ze er niks van moest hebben dat kindje is nou n jaar en 2 maanden maar zij kan niet meer zonder haar dochterje zij zegd tegen mij als dat kindje er dadelijk is ben je er wel blij mee en dit en dat maar das toch ook niks als je niet tevreden bent dat je zwanger bent maar je laat het ook niet zomaar weg halen tenminste ik niet maar waarschijnlijk hebben jullie allemaal nog n vriend of vriendin weet je hoemoeilijk het is om een beslissing te maken als je er alleen voor staat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:36:
en wtf laat me leven zoals ik het wi laat me der eerst maar s uit komen wat ik wil en wat

daar is het te laat voor!
Je bent 3 maanden zwanger, je hebt dus blijkbaar de keuze gemaakt om je kindje te houden!
Iedereen weet dat roken en drugs gevaarlijk zijn voor jou als mens, laat staan voor je ongeboren kindje!
Zoek hulp, laat de mensen en de dingen die slecht voor je zijn vallen, en maak samen met je kindje wat van je leven!

Waarschuw beheerder
Wat wil je nou bereiken met je : Weet je hoeveel mensen dit en dat ?

Het gaat toch niet om die andere mensen het gaat om jou en je kindje .!!

Jij weet niet wat je zegt jij :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 10:19:
Grappig dat mensen blijven beweren dat stress net zo slecht of zelfs slechter is voor jezelf en je baby terwijl overal op internet alle feiten staan dat dit onzin is!

waarom vertellen alle artsen het dan?
beter iets roken dan te veel stress
meer maar blowen nog wel

ik rookte 1 a 2 gr per dag maar stopte meteen met blowen
hoe kom je d'r bij dat een kind pas met 7mnd verslaaft kan worden
ik heb een baby gezien die verslaaft geboren was en dat is geen pretje
het n groei achterstand krijgt ofzo maar das toch niet jou probleem?

dat word jouw kind het probleem en dus ook de jouwe
Uitspraak van ~**Es**~ op donderdag 29 november 2007 om 11:19:
Was bij ons ook niet zo maar je moet omwille van je kind
je schouders eronder zetten en ervoor gaan.
Anders gewoon safe sexen.

heb het zelfde ongeveer gehad maar ik had wel safe sex was kennelijk niet genoeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:42:
nee omdat ik geen moeder gevoelens heb weet je hoeveel mensen der zijn die er niet naar omkijken tijdens de zwangerschap? die na de bevalling nog niet eens blij zijn dat het kind er is maar n dag later wel blij zijn dat ze n kindje hebben n vriendin van mij was oo kniet blij met haar zwangerschap zij heeft haar kind de eerste 4 weken niet opgevoed omdat ze er niks van moest hebben dat kindje is nou n jaar en 2 maanden maar zij kan niet meer zonder haar dochterje zij zegd tegen mij als dat kindje er dadelijk is ben je er wel blij mee en dit en dat maar das toch ook niks als je niet tevreden bent dat je zwanger bent maar je laat het ook niet zomaar weg halen tenminste ik niet maar waarschijnlijk hebben jullie allemaal nog n vriend of vriendin weet je hoemoeilijk het is om een beslissing te maken als je er alleen voor staat?

Godsamme ben ik effe blij dat mijn moeder niet zo'n raar wijf was als jij. Blow jij je maar lekker suf, al is het maar 1 joint per dag.

TERING dat er nog zulke domme wijven als jij bestaan. Mijn God!! Je zou van je moeder een dreun voor je harses moeten krijgen!

Maar eh..... niet gaan lopen janken hier in het forum als je kindje iets aan je domme acties heeft overgehouden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oja vergeten!! uhm als je je 2de echo moet laten maken gaan ze kijken of je kind gezond is enzo ben nou 13 weekjes en t kind is nou 10 cm dus..en alles zit derop en deraan! ja misschien kan het nog wel gebeuren dat het n groei achterstand krijgt ofzo maar das toch niet jou probleem?

ik vind wel dat je dom bezig bent nee dat is idd niet titatess haar probleem en ook niet van jou maar van het kind heeeeeeeeel egoistisch bah!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:42:
waarschijnlijk hebben jullie allemaal nog n vriend of vriendin weet je hoemoeilijk het is om een beslissing te maken als je er alleen voor staat?

Ik zorg al 8 jaar alleen voor me dochters, en moet zeggen er ook een hoop voordelen aanzitten als je alleen beslissingen kan nemen en maken. Je kan toch ook wat hulp gaan zoeken, praat s met je huisarts. Zijn zat instanties voor jonge moedertjes, en dan kan je ervaringen delen, en vragen hoe andere meiden dat doen en hebben gedaan, je bent heus de enige niet. Scheelt ook een hoop gepieker, en dan kan je je blowtje misschien laten staan, want zo kom je er ook niet uit. Die moedergevoelens zijn er ECHT wel als je kindje in je handen houd. Ik heb het gevoel je boos bent op je kindje vanwege je ex, en dat is het echt niet waard. Zwanger zijn moet je van genieten, het komt best goed, als je zelf ook een beetje meewerkt en hulp zoekt.
Waarschuw beheerder
haha foutje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoe ik het nou heb is echt niet bepaald fijn ofzo!

er zijn er genoeg die het op zo'n manier moesten doen
en het ook redden
ik was dan wel veel ouder
maar er ook niet aan toe sterker nog wist zo en zo niet of ik ooit kinderen wilde
mijn leven was ook niet ingericht op kinderen
en toch moest ik het er mee doen ben er nu wel blij mee hoor
maar ji hebt nog een keuze tot abortus, adoptie of houden
ik kon al geen abortus meer plegen was al te ver in de zwangerschap
wees verstandig jij zal nu je kop er bij moeten houden
dus stop met vluchten uit de realiteit en doe er wat mee
19 of niet leeftijd is geen excuus net als alleen er voor staan of niet
stond ik ook en met jou en mij heel veel andere
zelfmedelijde helpt jou en je kind niet