Gaan er nog mensen naar Kos dit jaar?
Ik wel in mei naar appartementen Agela (met familie) en in augustus naar Kosta Palace (vrienden).
Heb er zin an, lekkere meloenfeestjes bij Tarzan, barstreet in en lekker weer.
Ja.. KOS!! Alleen nog ff boeken.. Kos is echt super gezellig. Vorig jaar zaten we in Hotel Astron (om de hoek bij fashion club midden in het centrum) en dat beviel me echt goed.. anders Kosta palace als dat nog vrij is, dat zit er ook zowat naast!laatste aanpassing 17 januari 2007 19:48
Ik ook niet, zit te twijfelen om naar kos te gaan. vind het wel belangrijk of je er leuk kunt stappen of niet.
is echt geen ene tering aan
jij ook niet dus waar heb je het over
kemer worden bij alanya
ja 45 km las ik net. ligt op de weg alanya naar antalya.
Ja kos is supergezellig was er vorig jaar ook in hotel kosta palace goed hotel, goede ligging.
Tip tarzan beach gezellige muziek en s avonds leuke strandfeesten !En de barstreet is s avonds natuurlijk heel gezellig
Btw, de mensen die Angela roepen, het is Agela, zonder N, schijnt ook een erg leuk comlex te zijn.
het zijn volgens mij 2 verschillende appartementen. Je hebt een angela en een agela
Kos, Kosta Palace of hotel astron! Deze hotels hebben echt een perfecte ligging, Pavlos en Jasmine ook trouwens! En inderdaad.. wij zijn zeker weer iedere dag te vinden op Tarzan Beach.. wat een mafkezen daar zeg.. Echt super gezellig. Wij gaan eind juli!
dag mensen ik werk al 4 jaar op kos en heb zat tips voor iedereen. als mensen bepaalde dingen willen weten kunnen ze dat vragen. Bij grote interesse kan er ook een vet feest georganiseerd worden. met goede house muziek. maar kos is van origine geen house eiland. veel plezier verders
dag mensen ik werk al 4 jaar op kos en heb zat tips voor iedereen. als mensen bepaalde dingen willen weten kunnen ze dat vragen. Bij grote interesse kan er ook een vet feest georganiseerd worden. met goede house muziek. maar kos is van origine geen house eiland. veel plezier verders
rondom kosstad is weinig echt zandstrand te vinden. vanaf 10 km heb je tingaki dat is goed te doen. vanaf 40 km heb je paradise beach (dit is heel aardig, vooral 's avonds) en voorbij kefalos heb je een prive strand dat is wel super.
veel plezier
dat klopt ik draaide in de jacksons op de afterparty.
maar dat is niet meer helaaas.
maar dat betekent ik jou moet kennnen?
waar werk jij dan?
afgelopen zomer was ik een beetje stand-in dj bij
cactus, saloon tex, molly's, white corner.
is wel lachen. kan alleen mijn eigen muziek niet altijd draaien.
Laat wat horen evt. of je as zomer naar kos gaat?
groeten Ralflaatste aanpassing 22 februari 2007 22:48
Iemand al in Kipriotus village geweest???
stinkt alleen als een malle daar zat er vorig jaar ook
hé trut
op de dansvloer
heupjes schudden
met die
beerput!!!
Qua bezienswaardigheden valt het echter een beetje tegen (vond ik).
met 26 man
Met 26 mensen, waaronder stuk of 10 vrouwen
nog meer mensen??
Ben benieuwd of het dan nog een beetje druk is aangezien veel mensen in juli gaan. We zien het wel!
star-beach....?
Minder kroegen
Bovenstaande strand lig je gewoon op elkaar schoot zowat.
Als je elke avond op stap zou gaan heb je het na 3 dagen wel gezien...
maar we zullen zien... wat denk je ongeveer wat de gem. leeftijd is van de vakantiegangers daar....
We worden al een dagje ouder namelijk, heb ik vorig jaar al gemerkt..
8 juli KOS!!
Ik ben net terug van mijn vakantie in Bodrum en ben een dagje naar Kos geweest. Mijn indruk van Kos-stad was niet echt positief. Beetje saai, klein, geen mooie stranden.... Dan is Bodrum toch veel leuker denk ik.
Vorig jaar zeer goed vermaakt in Kos.. veel mooie scandinavische vrouwen
Het is hier bloegverziekend heet niet normaal meer hahahahahaha
Laat je wel weten als je terug naar welke tenten we moeten gaan
Ik moet nog te lang wachten, grrrr
Zou ik doen hoor!
Jij ging pas in augustus heh?
Gelukkig laatste dagje in het regenachtige Nederland
maar wat zjin een paar leuke tenten om heen te gaan dan?
Ja ga pas 23 augustus tot en met 6 september.
Volgens mij zit ik daar zo een beetjein me eentje ofzo
ahha inderdaad voor jou wel je laatste regenachtige dagje.
Maar heb ground zero en decibel nog op de planning staan dus vermaak me nog wel effies tot de vakantie
Gewoon naar de bar-street gaan.. meeste tenten zijn daar wel gezellig
Gewoon naar de bar-street gaan.. meeste tenten zijn daar wel gezellig
Hahaha, jah je gaat wel laat
Hoezo dat zo?
Dat zijn topfeestjuhs!
Decibel maak ik ook nog gelukkig mee
We gaan vrýjdag over varen van bodrum naar kos
wij gaan 9 augustus 8 dagen.. naar hotel Atlantis. kent iemand dat? Is dat hotel een beetje leuk
Is Kos in september ook nog wat?
weet iemand die al geweest is of de kleine barstraat en heaven nog dicht zijn?
Kun je ook overvaren van Kos naar Kreta..???
Heb het erg naar me zin gehad maar aan 8 a 10 dagen heb je genoeg dan heb je het wel gezien
Net terug uit kos,jammer dat veel kroegjes ed dezelfde muziek draaien,btje te weinig afwisseling barstreet redelijk snel gezien.voor wat anders ga naar de heaven of fashion,iedereen die nog gaat veel plezier iig
Kos is egt m'n eerste vakantie geweest waar ik zo weinig heb gegeten.
Waarschijnlijk door de hitte en alcohol, maar vaak had je egt totaal geen eetlust
Wel meerdere hadden daar wel last van
Het stappen was TOP!
Ik ben iedere n8 wel gaan stappen, alleen 1 n8ie nie omdat ik toen egt helemaal oververmoeid was.
Al gauw hadden we een favoriete tent en dat is toch de Camel bar.
Een leuke Nederlandse tent met gezellig personeel.
Er wordt vanalles wel gedraaid.
Der naast zit nog een Nederlands eetcafe "De Haven"
Kan iemand mij vertellen waar discotheek Heaven ongeveer is? Weet wel een beetje de weg, maar ben daar nog niet in Heaven geweest.
denk van niet,het meeste is er dan cker wel weg dek dat het uitgaan dan al helemaal heel magertjes word..
nou ik zit er nu en dat heb ik dus ook!!! Overdag gaat nog wel, een broodje ofzo, maar s'avonds met uit eten gaan echt 0 honger! Gisteren voor t eerst een beetje trek.
Ja.. ik heb daar dus ook nooit trek.. zit ook veel sneller vol daar. Nog 5 nachtjes en dan gaan we!!!
Kan iemand mij vertellen waar discotheek Heaven ongeveer is
ik ben 11 dagen op Kos geweest en ik heb niks gezien of gehoord van die heaven club....... waar is ie vlakbij dan!??!
26 aug gaan we vliegen..ken haast nie wachten
nog meer pf-ers die daar in die periode heengaan???Zo ja, Biertjuh?
Zijn er daar nog leuke dingen die je kunt doen daar behalve het stappen?
om 05 :00 vertrekt mijn vliegtuig
Zo.. das.. eh vroeg ja.. Haha.. maar als je er dan eenmaal bent heb je nog een hele dag in Kos!!
Oehwww zo laat.. Tis hier vet maar ben echt laaat dat merk hje wel met uitgaan P
me 2 kut vlucht 4 uur vertrasging