Ik ben net terug van mijn vakantie in Bodrum en ben een dagje naar Kos geweest. Mijn indruk van Kos-stad was niet echt positief. Beetje saai, klein, geen mooie stranden.... Dan is Bodrum toch veel leuker denk ik.
Ga denk toch maar me vakantie annuleren dan denk ik
Vorig jaar zeer goed vermaakt in Kos.. veel mooie scandinavische vrouwen
daarvoor gaan we natuurlijk he!!
zat vorig jaar in chersonisos en daar liepen ook aardig wat scandinavische vrouwtjes rond.
maar wat zjin een paar leuke tenten om heen te gaan dan?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 12:40:Het is hier bloegverziekend heet niet normaal meer hahahahahaha
Hahaha, jah hittegolf heh?
Maar staat er nog wel wat wind om het nog een btje vol te houden?
Of lig je alleen maar in de zee?
Hoest daar verder?
Is het al een btje druk in de staptenten?
Ik moe nog 6 dagen w88!!
4 augustus met me vriendin
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 18:30:Kosta Palace!!!!!!! Zijn er mensen die daar al eens zijn geweest??
Jep! Ben in kosta palace geweest! betere accomodatie kun je niet hebben! echt helemaal super! netjes, verzorgd en ideaal gelegen!
Nog 1 dag!!!
15 juli tot 29/30 juli 
Uitspraak van Party Mich27 op woensdag 4 juli 2007 om 09:41:Laat je wel weten als je terug naar welke tenten we moeten gaan
Ik moet nog te lang wachten, grrrr
Zou ik doen hoor!
Jij ging pas in augustus heh?
Gelukkig laatste dagje in het regenachtige Nederland
Zou ik doen hoor!
Jij ging pas in augustus heh?
Gelukkig laatste dagje in het regenachtige Nederland
Ja ga pas 23 augustus tot en met 6 september.
Volgens mij zit ik daar zo een beetjein me eentje ofzo
ahha inderdaad voor jou wel je laatste regenachtige dagje.
Maar heb ground zero en decibel nog op de planning staan dus vermaak me nog wel effies tot de vakantie
Uitspraak van Party Mich27 op vrijdag 29 juni 2007 om 16:27:maar wat zjin een paar leuke tenten om heen te gaan dan?
Gewoon naar de bar-street gaan.. meeste tenten zijn daar wel gezellig
Uitspraak van Party Mich27 op woensdag 4 juli 2007 om 12:48:Ja ga pas 23 augustus tot en met 6 september.
Volgens mij zit ik daar zo een beetjein me eentje ofzo
Hahaha, jah je gaat wel laat
Hoezo dat zo?
Uitspraak van Party Mich27 op woensdag 4 juli 2007 om 12:48:ahha inderdaad voor jou wel je laatste regenachtige dagje.
Maar heb ground zero en decibel nog op de planning staan dus vermaak me nog wel effies tot de vakantie
Dat zijn topfeestjuhs!
Decibel maak ik ook nog gelukkig mee
Jah, daar speelt het allemaal heh
Dan ga ik daar zeker eens kijken
Hahaha, jah je gaat wel laat
Hoezo dat zo?
Vrienden van mij werken allemaal bij hetzelfde bedrijf en die konden pas laat vrij krijgen helaas
Dat zijn topfeestjuhs!
Decibel maak ik ook nog gelukkig mee
De line-up voor decibel is te goed, dus mooi nog een feestje pakken voordat ik vertrek naar KOS
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op dinsdag 19 juni 2007 om 12:38:We gaan vrýjdag over varen van bodrum naar kos
Kun je ook overvaren van Kos naar Kreta..???
Uitspraak van actief op woensdag 18 juli 2007 om 12:49:ik ga 15 augustus
Cool! Welk hotel/appartement zit je?
Uitspraak van actief op donderdag 12 juli 2007 om 18:10:wij gaan 9 augustus 8 dagen.. naar hotel Atlantis. kent iemand dat? Is dat hotel een beetje leuk
viel best wel tegen heb ik van mensen die er zaten gehoort,geen water uit de kraan drinken en low budget food en drinks.
Is Kos in september ook nog wat?
denk van niet,het meeste is er dan cker wel weg dek dat het uitgaan dan al helemaal heel magertjes word..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 11:51:weet iemand die al geweest is of de kleine barstraat en heaven nog dicht zijn?
is allemaal open,heaven is trouwens een leuke club
Kun je ook overvaren van Kos naar Kreta..???
nee is te ver uit elkaar,tenzij je een eigen speedboot hebt.
Uitspraak vanHeb het erg naar me zin gehad maar aan 8 a 10 dagen heb je genoeg dan heb je het wel gezienLady Chrissie
op vrijdag 20 juli 2007 om 13:39:
klopt idd,uitgaan veel hetzelfde dus 10 dagen is ruim voldoende
Net terug uit kos,jammer dat veel kroegjes ed dezelfde muziek draaien,btje te weinig afwisseling barstreet redelijk snel gezien.voor wat anders ga naar de heaven of fashion,iedereen die nog gaat veel plezier iig
Uitspraak van Op zon en feestdagen op zondag 22 juli 2007 om 17:39:Net terug uit kos,jammer dat veel kroegjes ed dezelfde muziek draaien,btje te weinig afwisseling barstreet redelijk snel gezien.voor wat anders ga naar de heaven of fashion,iedereen die nog gaat veel plezier iig
Jaaa!! I love the Fashion!! daar is 10 dagen voor mij echt niet genoeg hoor
laatste aanpassing