Partyflock
 
Forumonderwerp · 924429
169x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een onzin is dat toch zeg.... Zijn er echt mensen die er in geloven?
Ik vind dat ze die blauwe heks moeten opsluiten voor oplichting en iedereen die naar die bijeenkomsten gaat een gratis dwangbuisje (Y)


toedeloe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 januari 2007 om 13:37:
toedeloe


verbannen.


:D
 
Waarschuw beheerder
jij bent verbannen hihihi /poke
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 januari 2007 om 13:37:
die blauwe heks moeten opsluiten voor oplichting en iedereen die naar die bijeenkomsten gaat een gratis dwangbuisje


Ach laat die grote blauwe placebo lekker (Y) zijn die mensjes ook weer blij zonder dwangbuis.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op donderdag 11 januari 2007 om 13:40:
Ach laat die grote blauwe placebo lekker zijn die mensjes ook weer blij zonder dwangbuis


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op donderdag 11 januari 2007 om 13:43:
Simsalabim.


Ik denk dat jij een punt hebt hier (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zegt ze nou echt "up your's" ? :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op donderdag 11 januari 2007 om 13:43:
Simsalabim.


:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IESJE!!! op donderdag 11 januari 2007 om 13:47:
Zegt ze nou echt "up your's" ?


:nee:

Kijk naar die handbeweging, das duidelijk een 'foghedaboudit' B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 11 januari 2007 om 13:44:
Ik denk dat jij een punt hebt hier


Nog niet 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op donderdag 11 januari 2007 om 13:50:
Kijk naar die handbeweging, das duidelijk een 'foghedaboudit'


Ik denk toch echt 'up your's' kijk maar eens naar de uitdrukking op haar gezicht :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 januari 2007 om 13:37:
Zijn er echt mensen die er in geloven?


Ik denk Silvia Millecam ( hoe je dat ook typt ) wel.. :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 januari 2007 om 13:37:
Wat een onzin is dat toch zeg.... Zijn er echt mensen die er in geloven?
Ik vind dat ze die blauwe heks moeten opsluiten voor oplichting en iedereen die naar die bijeenkomsten gaat een gratis dwangbuisje


toedeloe


je bent toch verbannen?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op donderdag 11 januari 2007 om 14:09:
je bent toch verbannen?!


Vlak na het openen van dit topic ja:cry:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IESJE!!! op donderdag 11 januari 2007 om 13:59:
Ik denk toch echt 'up your's' kijk maar eens naar de uitdrukking op haar gezicht


Volgens mij zegt ze gewoon "two fingerz".
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 januari 2007 om 13:37:
Ik vind dat ze die blauwe heks moeten opsluiten voor oplichting en iedereen die naar die bijeenkomsten gaat een gratis dwangbuisje


idd keihard aanpakken die oplichtster
Waarschuw beheerder
Bij haar hangt er crépepapier aan de muur. Dat zei een meneer tegen mij die bij haar is geweest.