Ach laat die grote blauwe placebo lekker zijn die mensjes ook weer blij zonder dwangbuis
Kijk naar die handbeweging, das duidelijk een 'foghedaboudit'
Ik denk toch echt 'up your's' kijk maar eens naar de uitdrukking op haar gezicht
Wat een onzin is dat toch zeg.... Zijn er echt mensen die er in geloven?
Ik vind dat ze die blauwe heks moeten opsluiten voor oplichting en iedereen die naar die bijeenkomsten gaat een gratis dwangbuisje
toedeloe
je bent toch verbannen?!
je bent toch verbannen?!
Vlak na het openen van dit topic ja








![[img width=400 height=280]http://www.stelling.nl/simpos/jomandatiel.jpg[/img]](http://www.stelling.nl/simpos/jomandatiel.jpg)




