| Betreft: | evenement: Ghosttown 2007, zaterdag 2 juni 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Early + Amsterdam studio's = Nog beter!!
Early + Amsterdam studio's
Lijkt me best eens leuk om heen te gaan![]()
Nog nooit geweest, maar eens moet de eerste keer zijn!
Nee joh, vorige ghosttown (2006) draaide hij zwaar oke
Dreamteam in vechtsebanen zal ook zalig zijn
Misschien leuk Early Hardcore mixje trouwens voor de liefhebbers: https://partyflock.nl/topic/923919
Misschien leuk Early Hardcore mixje trouwens voor de liefhebbers: https://partyflock.nl/topic/923919
Spammert!!
Misschien een goede tip voor D2E, maak geen line-up vooraf bekend maar pas op het feest zelf!
Dan blijft het nog extra spannend en zo zullen toch de echte liefhebbers van dit feest komen!
ben een keer bij ghosttown geweest toen het in nieuwegein was denk dit keer ook wel aanwezig
Dat mocht geeneens Ghosttown genoemd worden, kut lokatie en kut nazi volk met WP kettingen wat niet op Ghosttown thuishoort, sowieso hoort dat volk niet op feesten thuis
Uitspraak van LLke op dinsdag 23 januari 2007 om 12:27:
Oeh hier moet ik toch ook een keer heen.
Schandalig genoeg nog nooit op Ghosttown óf in de Vechtsebanen geweest!
Schaam je
Hehehehe, nee gewoon komen dik gezellige sfeer en mooi early hardcore pompen
Als Partyraiser en The Viper daar samen een early hardcore battle doen dan ben ik zeker weer aanwezig! Hun set op Nightmare was echt van top klasse, veel heerlijke early hardcore nummers gehoord die je haast niet tot zelden hoort op feesten
Uitspraak van [ N-tec ] op zondag 28 januari 2007 om 18:58:
idd...geen betere sfeer te vinden..
Ohhh jawel hoor
Hopelijk kom je niet alleen kijken maar ook draaien
Jaarbeurs.. ? het is in de Vechtsebanen hoor
Dat mocht geeneens Ghosttown genoemd worden, kut lokatie en kut nazi volk met WP kettingen wat niet op Ghosttown thuishoort, sowieso hoort dat volk niet op feesten thuis
Uitspraak van LLke op dinsdag 23 januari 2007 om 12:27:
Oeh hier moet ik toch ook een keer heen.
Schandalig genoeg nog nooit op Ghosttown óf in de Vechtsebanen geweest!
Schaam je
Hehehehe, nee gewoon komen dik gezellige sfeer en mooi early hardcore pompen
idd...geen betere sfeer te vinden..beste muziek en n ultiem vette lokatie,,GhostTown
net naar d2e gemaild maar dat duurt nog wel ff voordat de line-up er is
Hoi Jeroen,
Nog een paar weken geduld.
Ik begrijp dat je nieuwsgierig bent, maar we kunnen nog niets zeggen.
Met vriendelijke groet,
Alex de Ras
Dance 2 Eden
k heb een fimpje ge(z)ien en die mensen die daar staan stonden allemaal te hakkhuh!!!!!!!!!!!!!!!!
k heb een fimpje gesien en die mensen die daar staan stonden allemaal te hakkhuh!!!!!!!!!!!!!!!!
k heb een fimpje gesien en die mensen die daar staan stonden allemaal te hakkhuh!!!!!!!!!!!!!!!!
Pandemonium bijv
Jullie zijn er blijkbaar nog nooit geweest
Jullie zijn er blijkbaar nog nooit geweest
podium in het midden was op Eden Rave goed feesie ook wel maar ghosttown blijft de beste GT Here I Come
weleens van sarcasme gehoord jongens
belachelijk VETTE Baqo`s schenken
Rijden er dit jaar nog pendelbussen?
Ken beter gewoon lijnbus op de terugweg nemen, die pendelbussen komen 9 van de 10 keer niet eens opdagen
Voor belachelijk vette prijzen zoals altijd in de Vechtsebanen
Ken beter gewoon lijnbus op de terugweg nemen, die pendelbussen komen 9 van de 10 keer niet eens opdagen
Dan ga je toch niet Ik vind het allemaal wel mee vallen hoor..
Wat vervelend nou om daar rekening mee te moeten houden.. pfff..
Maak ik zelf wel uit
Dus jij vind rond de 10 euro voor een bekertje baco bijv meevallen?
Ja als ik bijv op zondagmiddag nog naar de voetbal moet is t wel fijn dat je op tijd thuis bent he
Ken beter gewoon lijnbus op de terugweg nemen,
Thijs gaan we ff potje hakken dacht ik zo
Kaartjuhs besteld..
Ben te herkennen aan mijn kale kop, nikes en natuurlijk een trainingspak
maar dat spreekt voorzich.
Tip spring en zwaai dan vind ik je sneller, spandoek d'r bij met mijn naam er op, kan nie stuk.
Panic, Delirium, Omar Santana en Predator die moet afsluiten
Toen kwamen er echt lekkere platen voorbij
Uitspraak van Jappie.NL op zondag 20 mei 2007 om 13:15:
belachelijk VETTE Baqo`s schenken
Voor belachelijk vette prijzen zoals altijd in de Vechtsebanen
Uitspraak van Lazarus. op maandag 21 mei 2007 om 09:08:
Rijden er dit jaar nog pendelbussen?
Toen kwamen er echt lekkere platen voorbij
Zn eigen remix van Scrumbleheads - How It Sounds
Had van mij helemaal niet op de line up hoeven staan eigenlijk, draait nog steeds elkeer dezelfde kutsetjes
Terwijl die t wel kan..
ja die is wel vet, ook nog Step The Fuc Back geloof ik en vitamin oh, you shall die ?? ook nog..
Afsluiten met Artcore
Afsluiten met Artcore
Uitspraak van C@rolien! op maandag 28 mei 2007 om 22:30:
ik wil ook, moet werken
gewoon ziekmelden joh
Beste wordt tot het laatst bewaard
Ga gewoon een Artattack krijgen denk ik
the future
20.000 hc members
Ik verwacht weer een standaard setje van m met platen die die altijd draait
door de Vechtsebanen horen dreunen
Uitspraak van DieHakker op dinsdag 29 mei 2007 om 22:04:
Ik verwacht weer een standaard setje van m met platen die die altijd draait
Ja zal vast wel, maar stiekem hoop ik op platen die weinig gedraaid worden uit de artcore stal.
Predator: exclusive gangsta set
Wel apart dat Mouth of madness op ghosttown en raveworld alle 2 de avond presenteerd?
Boeie
Kan er niet wakker van liggen als een MC niet komt, irriteer me er toch alleen maar aan
Kan er niet wakker van liggen als een MC niet komt, irriteer me er toch alleen maar aan
Misschien zijn er mensen die het wel iets kan boeien.
De enige MC die ik kan waarderen...is MC drokz. Fantastische stem. En vaak gewoon ordinair Nederlands geschreeuw!
is MC drokz. Fantastische stem
Drokz is juist de enige echt goeie MC
GHOSTTOWN 1997
GHOSTTOWN 1997
GHOSTTOWN 1997
wordt weer avondje gezelligheid traditie vechtsebane in ere houden
Voorverkoop: € 25,-
van mij mogen buzz fuzz, dano, rob, paul en gizmo thuis blijven.. altijd hetzelfde liedje bij d2e. doe mij maar:
leviathan
panic
pavo vs dana
predator
promo
Zodra ik morgen de eerste stap in de vechtbanen zet....stroom ik vol van geluk!!!
alleen 5 euro parkeren helaas
dus nog 30 euro en als je ze bij de ticketbox koop alsnog 33,50 in totaal.
Op veel plaatsen moet je 10 euro betalen voor parkeren, parkeerkosten heb je idd alijd!Dus gewoon niet zeuren!!
Toch wel in de breedte van de zaal... ??
Toch wel in de breedte van de zaal... ??
wordt weer avondje gezelligheid traditie vechtsebane in ere houden
Kan je ook gewoon vlakbij zetten betaal je niks voordat je de parkeergarage ingaat in die straat zijn genoeg parkerplaatsen voorde zeikerds onder ons
Uitspraak van Gabba Cultureop zaterdag 2 juni 2007 om 16:32:
kun je deze keer ook weer gewoon eten kopen daar?
In de Vechtsebanen altijd
Maar rijden der nou pendelbussen naar de Vechtsebanen? Want in 't nieuwsbericht staat alleen stukje over pendelbussen voor de terugweg sochtends