Pfff wat een weekeind!
Vrijdag eerst lekker gehoused op de fijne geluidjes van Dhr Mils o o o wat een meester is het toch ook!! Daarna nog effe m’n fiets naar de ratte geholpen reparatie fietsen maker 65 e ;( Daarna nog effe jointje gerookt bij Jelle met Rick met op eenvolgend door de brandende zon met m’n brakke hoofd. Niet zo fijn met bed daar in tegen was voortreffelijk, Wat was ik kapot!
Na 2,5 uur slaap belt Bas me wakker met de vraag waar ik in godsnaam blijf op de after. Kon daarna direcht niet meer slapen door de kramp in m’n been en de blauweplekken op m’n reet. Dan maar m’n nest uit om naar de kapper te gaan en m’n fiets te laten fixen. Tegen 7 uur toch effe m’n bed opgezocht maar ik werd er weer binnen 10 min uitgebeld waar ik op de BBQ bleef... Dan maar weer hard aan het bier om van m’n brakheid af te komen was m’n gedachte en dat hielp aardig.
Huppa weer maar de Poema dit keer voor wat lekkkere funky techno van onze vriendelijke Italianen. Wat een fucking heerlijke avond was dat! Maar was al weer vrij snel brak dus ik dacht er wel effe tussen uit te gaan om 3 uur nau dat mocht dus niet en ik werd weer eens tegen gehouden en moest ik me weer melden op de dans vloer.
Het was alweer 6 uur en de poema ging weer zoals altijd dicht... M’n gedachte was na een jointje buiten; ik ga lekker in m’n bed liggen want ik moet zo naar het strand. Maar ik werd alweer gebeld door een andere weiter idioot genaamd Charlton of ik nog effe naar een after kwam aan de oude gracht. Daar had ik natuurlijk wel oor voor en sprong op m’n fiets. Daar eenmaal aangekomen lagen er bergen wiet op me te wachten YES! Om ongeveer 11 uur dacht ik dat ik wel weer zin had in een partij M dat had ik nog wel thuis liggen alleen was het niet van mij (bedankt bas!!

) dus ik op m’n fiets effe naar huis. Het was echt een uber vage after met vage huilende meisjes die in een keer aan kwamen waaien en met mensen uit lachen die met te veel man in een te kleine boten voorbij kwamen. Ik had de belofte gemaakt om naar het strand te gaan dus ik om 15:00 op de fiets naar het station om naar Den Haag tegaan om nog effe te chillen op het strand. Nau chillen viel wel mee was meer worstelen met Bas whehehehe.
Dan alleen terug vanuit Den Haag wat een hel was dat! Eenmaal thuis ging het licht heeel snel uit toen ik eenmaal in m'n nest lag....
Nu te verot voor woorden op m'n stage....