Partyflock

Forumonderwerp · 923382
Betreft: evenement: Tiësto in Concert, zaterdag 2 juni 2007 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik las vandaag in de geldrlander groots nieuws :D

http://www.gelderlander.nl/kunst/article979470.ece

:woep: 2 juni hou ik alvast vrij!!!!
Waarschuw beheerder
ik kijk nog wel of ik in België ga...alhoewel zn nieuwe album niet geheel mijn ding is...de 2003 editie blijft echter nog steeds mijn beste feest ooit :lief: daarna vond ik t stukken minder maar hoor goede verhalen over de België editie....eerst maar eens mensen mee krijgen...
Waarschuw beheerder
donateur
wij gaan ook naar Belgie met een leuk groepje we kennen altijd daar ff meeten als je toch zou willen en niemand mee krijg :D
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Ja het is vrijdag, dus kom maar op met die datum :p
Waarschuw beheerder
Tiësto drie keer in het Gelredome.

Na de successen van 2003 en 2004 keert Tiësto na drie jaar weer terug in het Gelredome te Arnhem. In het kader van zijn Elements of Life World Tour gaat hij drie shows geven die hun weerga niet kennen. Begeleid door diverse live-acts en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van techniek, licht en geluid zal hij drie avonden zijn publiek meenemen op een muzikale reis door de Elements of Life.

De voorverkoop van deze drie shows start op zaterdag 24 maart om 10.00 uur. De kaarten kunnen alleen worden verkregen bij ticketonline via www.ticketonline.nl of 0900-3006000 (45cpm)

Elements of LifeLocatie: Gelredome, Arnhem
Data: 31 mei, 1 juni en 2 juni 2007
Tijd: 21.00 – 06.00
Tickets: regular €60,25 - VIP arrangement* €195,25
Voorverkoop: www.ticketonline.nl
Meer info: www.tiesto.com en www.id-t.com

* Voor de 3 shows zijn VIP arrangementen te koop inclusief eten & drinken. Tiesto wil hiermee nog meer het vooruitstrevende karakter en de hoge kwailiteit van zijn shows benadrukken

Waarschuw beheerder
60 euro zeg.

Vind het wel belachelijk veel hoor maar goed, gaan doen we toch wel :D
Waarschuw beheerder
tis een hoop geld,maar wordwel weer zo n nacht vol met kippevel...verheug me er nu al stierlijk op!
Waarschuw beheerder
Echt niet normaal meer... 60 euro!!!

Maar goed ik woon op 10 min. loopafstand, dus dat wordt thuis maar flink indrinken en dan:

PARTY!!!!!!!

Dit wil ik voor geen goud missen!!!
Waarschuw beheerder
60 euro is ECHT teveel (vorige keer was het 45 toch?) en drie keer het gelredome krijgen ze niet vol denk ik... Is toch 75 duizend man!
Waarschuw beheerder
200euri vip haha
wat een geld hele avond gratis zuipen??

60 euro is ECHT teveel (vorige keer was het 45 toch?) en drie keer het gelredome krijgen ze niet vol denk ik... Is toch 75 duizend man!

Je zal nog raar gaan opkijken, wordt vast wel 1 of maybe 2 avonden net als vorige keer (met die Hi/Kpn telefoons)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
achtelijke prijs...maar ga denk ik vast wel..alhoewel..

Zo kan het ook:

Gratis naar Armin van Buuren?16-03-2007
De 300e aflevering van A State of Trance wordt op Hemelvaartsdag gevierd op een zeer speciale locatie bij Den Bosch. Ook Marco V, Menno de Jong en Rank 1 zijn erbij.

Op donderdag 17 mei tussen 15.00 en 22.00 zal Armin van Buuren de 300e uitzending van zijn populaire radioshow A State of Trance uitzenden op Slam FM vanaf de Pettelaarse Schans bij Den Bosch. Het spektakel is gratis toegankelijk, en het terrein is vooral vanaf bovenaf spectaculair te noemen.

Van Buuren, de één na populairste dj ter wereld op dit moment, staat eerder dit jaar nog op de Armada avond in de Gashouder in Amsterdam. Op zaterdag 31 maart zal hij hier samen met Ali van Deep Dish een optreden verzorgen. En maandag 30 april, Koninginnedag dus, staat hij in zijn woonplaats Leiden op de Garenmarkt. Ook dit optreden is gratis toegankelijk! Heeft de dj soms genoeg verdiend? Of wil hij met deze publieksvriendelijke acties de nummer 1 worden volgend jaar? Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!

www.armadaevents.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 16:59:
De 300e aflevering van A State of Trance wordt op Hemelvaartsdag gevierd op een zeer speciale locatie bij Den Bosch. Ook Marco V, Menno de Jong en Rank 1 zijn erbij.

Precies, en nog betere djs ook! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barry007 op vrijdag 16 maart 2007 om 16:36:
vast wel 1 of maybe 2 avonden net als vorige keer (met die Hi/Kpn telefoons)

Idd, en gezellig dat dat is! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op vrijdag 16 maart 2007 om 17:08:
Precies, en nog betere djs ook!

Zou wel loyaal van tiesto zijn als ie ook eens wat gratis voor zn fans zou doen...pff

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 17:16:
Zou wel loyaal van tiesto zijn als ie ook eens wat gratis voor zn fans zou doen...pff

Denk niet dat de kosten voor een 300ste asot in de buurt komen bij een In concert van Tiesto als je kijkt naar voorbereidingen enzo.

maar goed, 60 euro is wel duur daar niet van :)

Uitspraak van party-guru op vrijdag 16 maart 2007 om 15:34:
tis een hoop geld,maar wordwel weer zo n nacht vol met kippevel...verheug me er nu al stierlijk op!

Hier nog 1! en nu nog ff kijken welke dag...

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HoofdletterP op vrijdag 16 maart 2007 om 16:15:

Nee, vorige keer was het ver dezelfde prijs...
55,25 euro excl.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 17:16:

tic dvd release party (breda)
tiesto op de maas (rotterdam)en
tiesto op de dam (giro 555)

waren gratis en toppers

en tiesto op museumplein was ook gratis, maar daar ben ik niet geweest

maar 60.25 eurie is wel even schrikken tic is gewoon duurder als sensation
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd of die dat vol krijgt.
Waarschuw beheerder
je kan ook naar hasselt gaan scheelt je 15 euro entree. Zelfde show.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel n leuke trailer :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezeur over €60,-

Sensation zal ook rond die prijs zitten en dat is ieder jaar !

't Is bijna 3 jaar geleden sinds de laatste TIC, dus dan vind ik €60,- één keer in de 3 jaar best meevallen.

Vraagje: is het nu ook weer zo dat je als lid van het Tiesto-forum ook weer eerder kaartjes kunt kopen?
Waarschuw beheerder
Denk dat de hype nog niet over is. Vorige keer was de zaterdag ook binnen 2 tellen uitverkocht. Ik ga wel voor de zaterdagkaarten. Sfeer was toch veel beter op zaterdag. Naar horen zeggen waren er toch wel dagjesmensen op de vrijdag gekomen.

Ben heel erg benieuwd naar de show. 3 dagen een vol gelredome plus een show die toch al de hele wereld overgaat. Met zoveel geld gaat de lat echt héél hoog liggen na deze tour!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Becky Bell op vrijdag 16 maart 2007 om 22:57:
't Is bijna 3 jaar geleden sinds de laatste TIC, dus dan vind ik €60,- één keer in de 3 jaar best meevallen.

Vraagje: is het nu ook weer zo dat je als lid van het Tiesto-forum ook weer eerder kaartjes kunt kopen?

Nee, je had mee moeten doen de prijsvraag voor de kaarten van schiphol.

mailtje van id-t

Start exclusieve voorverkoop Elements of Life show.
Als die-hard fan geven we je de gelegenheid om via de link in deze mail vanaf donderdag 22 maart 10:00 uur tot zaterdag 24 maart 08:00 uur online tickets te boeken voor de Elements of Life shows.

BOEK HIER JE TICKETS

Check hieronder de spelregels:

Let op! Je kan maar 1 keer inloggen met de link, bedenk dus goed voordat je gaat boeken wat je wil.
Het maximum aantal tickets dat je mag boeken is 9 tickets per avond.
Het password wat je moet invullen bij TicketOnline is het emailadres waar deze mail naar verzonden is.
Tickets/Vip Arrangementen
Elements of Life tickets: 60,25 euro
Elements of life VIP arrangementen: 195,25 euro

* VIP arrangement

Toegang vanaf 20.00 in plaats van 21.00 uur
Onbeperkt eten en drinken tijdens het event
Persoonlijke uitnodiging inclusief speciale routebeschrijving en parkeerkaart die recht geeft op een gereserveerde plaats voor de aparte VIP entree
Een (snelle) toegang tot het stadion via een speciale VIP entree
Exclusieve garderobe
VIP ruimte met extra entertainment, verrassende acts en performances
VIP decks in het stadion
P.S. Het callcenter van TicketOnline is 7 dagen per week geopend van 10.00 uur tot 22.00 uur. De officiële start van de ticketverkoop is op zaterdag 24 maart om 10.00 uur, zowel online als via het callcentre

Waarschuw beheerder
Mmmm dus geen voorverkoop via ticketbox... Alleen online dus!?
Waarschuw beheerder
wel dik die vip maar wel duur haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qapam op zaterdag 17 maart 2007 om 00:35:

K*t!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, je had mee moeten doen de prijsvraag voor de kaarten van schiphol

ik heb het mailtje ook gekregen en heb niet meegedaan aan de prijsvraag, maar heb wel via tiesto forum kaarten besteld voor gister vandaar dat ik hem had gekregen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op zaterdag 17 maart 2007 om 14:50:
ik heb het mailtje ook gekregen

Ik ook :cheer:

Dat betekent dat wij gewoon relaxed kaarten kunnen bestellen, zonder ons druk te maken dat het systeem vastloopt en uitverkocht raakt B)

Zijn er nog mensen die echt 3x zullen gaan? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op zaterdag 17 maart 2007 om 14:56:
zijn er nog mensen die echt 3x zullen gaan?

ik iig niet, maar we zijn er iig wel 1 x keer beep ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimby op zaterdag 17 maart 2007 om 15:49:
ik iig niet, maar we zijn er iig wel 1 x keer beep

Je agenda ziet er aardig vol uit zo, Kim 8)

Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 17 maart 2007 om 18:23:
zaterdag 2 juni..

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op zaterdag 17 maart 2007 om 18:35:
Je agenda ziet er aardig vol uit zo, Kim

whaha net echt ;)
Waarschuw beheerder
Kan bijna niet wachten.
Maar de kaarten kan je dus allen maar online bestellen???
ik hoor ook gewoon dat je ze los kunt kopen??
tell me more.
Waarschuw beheerder
donateur
staat idd alleen Ticketonline bij, vreemd..
Waarschuw beheerder
Nee, je had mee moeten doen de prijsvraag voor de kaarten van schiphol

Maar ook dat is geen garantie, want mijn vriendin had mee gedaan aan die prijsvraag maar geen mailtje ontvangen om de kaarten eerder te kunnen bestellen :( Dat wordt dus wekker zetten de 24ste.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marsies op vrijdag 16 maart 2007 om 15:12:
Tiësto drie keer in het Gelredome.

Ja zou wel vet zijn ! 3x in gelredome maar noch op www/id-t.com noch op www.tiesto.com staat dat er op die data een 'tiesto in concert' is. Alleen op 19 mei in de Ethias Arena te hasselt.

Waar haal je die info vandaan ?
Waarschuw beheerder
donateur
erm, lees de nieuws-pagina van PF eens..
Waarschuw beheerder
Onbeperkt eten en drinken voor de VIP. Maar wat houdt dat eten in? Ik hoop niet alleen wat simpel fruit?
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=30378936]{element is niet toegankelijk}Ik ook

Dat betekent dat wij gewoon relaxed kaarten kunnen bestellen, zonder ons druk te maken dat het systeem vastloopt en uitverkocht raakt
quote]

nou weet ik nog niet zo als iedereen die naar secret showcase is geweest en met de prijsvraag hebben mee gedaan.
zo'n mailtje hebben gehad

grove schating ±2500 mailtjes maal Max 9 kaarten en dan nog sponsor kaarten dan is de zaterdagshow zo goed als uitverkocht. als hij officeel zaterdag in de verkoop gaat
Artiest {SHOWLIST artist 50948, 41327}
Waarschuw beheerder

ik heb meegedaan maar dat mailtje heb ik niet gehad :S
Waarschuw beheerder
ow zat in mn ongewenste mail dus heb hem wel:D
Waarschuw beheerder
verdorie.... lekker is dat dan... :( Grijpen we dus mooi mis als we dat linkje niet hebben....
Waarschuw beheerder
donateur
zal wel meevallen..
Waarschuw beheerder
hoeveel bezoekers kunnen er op een avond komen eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
in 't Gelredome passen denk ik zo'n 20/25 duizend man..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DancingDame op zondag 18 maart 2007 om 11:08:
hoeveel bezoekers kunnen er op een avond komen eigenlijk?

25000 en als ze het vol stampen 30000.
Waarschuw beheerder
Jippie :D Eindelijk is het zeker dat Tiesto in concert komt :D Ik ga er zeker heen. Vrijdag 1 juni :yes: Zaterdag de wekker zetten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 18 maart 2007 om 11:07:
zal wel meevallen..

Nou, dat weet denk ik niet. De zaterdag zal toch wel het snelst gaan in ieder geval, lijkt me.

Ik wil denk ik donderdag en zaterdag gaan. Vrijdag een dagje rust tussendoor lijkt me niet zo erg :no:

maar, nog niets besloten :no: Misschien gewoon op tijd vrij vragen bij het werk en gewoon vrijdag en zaterdag gaan... zaterdag de hele dag rustig aan... tja. mss geen slecht plan... weet gewoon niet zo goed of ik dat red :S Oh well!

Zin in in ieder geval :D :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga de zaterdag.. :)