Partyflock

Forumonderwerp · 923239
2420x bekeken
Waarschuw beheerder
zat net naar the box te kijken zie ik ineens deze clip voorbij komen:

een stel rappers in aussies :S

weet dat trends terugkomen na een aantal jaren maar rappers in aussies :frusty:

ps. heb niet naar de tekst van het nummer geluisterd, zou dus kunnen dat het over gabbers gaat :D

Groeten,

Roy :woep:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 10:44:
Ze horen er bij, maar voordat Gabbers er waren, HOORDE die kleding heel ergens anders bij. Het is sportkleding namelijk. Nog steeds

helemaal fout half jaren tachtig begonnen we al aussie's te dragen en toen was het woord House nog nooit gevallen.
Wat lange haren moest je hebben bij een Aussie:) dan was je pas cool.

En het was toch de rapper Scinny Scotty die de trend heeft gezet toen:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tjolle op dinsdag 16 januari 2007 om 20:54:
helemaal fout half jaren tachtig begonnen we al aussie's te dragen en toen was het woord House nog nooit gevallen.

in de jaren 70 droegen de tennissers het al hooro:)

Waarschuw beheerder
Maar toen waren de Aussies nog niet 'in de mode'

Waarschuw beheerder
Hé Samurai Pizza cats :D

Waarschuw beheerder
wie het ook draagt....het is gewoon oerlelijke kleding,dat iemand daar in durft te lopen...:S

Waarschuw beheerder
ja en hardcore is voor pubers en vind er geen ruk aan maar zit zelf wel elk weekend op een hardcore feestje, hellfish is commercieel, stond gister op de 3e plek in de download top 20 en al die commerciele void settler-niet muziekenzo ook
Waarschuw beheerder
Australian broeken zitten wel teringlekker, pas die van mij nog allemaal (zijn er maar 3, maar goed). Vroeger moest ik ze een half uur oprollen nu heb ik ze altijd aan tijdens sporten of als ik door mijn huiskamer chill.

Ben altijd gabber gebleven eigenlijk

Waarschuw beheerder
donateur
Wat lange haren moest je hebben bij een Aussie dan was je pas cool.

Voor die tijd werd het al gedragen door de 'doelgroep'(gezien door de producent) hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 18:36:
Voor die tijd werd het al gedragen door de 'doelgroep'(gezien door de producent) hoor.

ja dat begrijp ik maar de eerste sub-cultuur die hem ging dragen zonder er mee te sporten waren toch zeker de voetbal-hooligans midden jaren tachtig, denk dat het daardoor ook is overgewaaid naar de Gabber-Cult

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tjolle op donderdag 18 januari 2007 om 18:41:
ja dat begrijp ik maar de eerste sub-cultuur die hem ging dragen zonder er mee te sporten waren toch zeker de voetbal-hooligans midden jaren tachtig, denk dat het daardoor ook is overgewaaid naar de Gabber-Cult

Waarom zeg je dan 'helemaal fout'?! :/

Ik zeg alleen dat de australians niet voor Gabbers bedoelt waren, maar voor sporters. En die droegen het ook als eerste. Geen hooli's, geen gabbers, maar gewoon sporters (Y)
Waarschuw beheerder
helemaal fout

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 18:46:
Waarom zeg je dan 'helemaal fout'?!

Ze horen er bij, maar voordat Gabbers er waren, HOORDE die kleding heel ergens anders bij. Het is sportkleding namelijk.

beetje fout dan :) voor dat de gabbers het gingen dragen werd het gedragen door de hooligans, voornamelijk de Feyenoord supporters dit werd later overgenomen door de rest van geweldadig voetbalminded nederland,
Tot navolging van de meelopertjes die de holigan look hadden maar nooit naar een wedstrijd gingen de Aso-cultuur.

Ik ben er van overtuigd dat hier de gabberlook uit is ontstaan im combinatie met die wel heel vreemde muziek voor ons toen der tijd, :xtc: :bounce:

het feest kon beginnen;P

ja en in de sportwereld wordt het nog steeds gedragen maar dat doet niet ter zake dag ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van waakschaap op maandag 15 januari 2007 om 15:34:
eind jaren 80 liepen (lees: tennisten) alleen snobs in aussie's hoor. die hoorde je toch ook niet klagen.

die aussies met het ronde hangertje aan de rits :lief:

Agassi heb k dr wel eens in zien lopen.

Ik vind dat ze die maar lekker bij ut tennis hadden mogen laten. Punt 1 snap k niet wat dr vet is aan in een trainingspak rondrennen als je op de openbare weg bent (behalve joggen) punt 2 vind k het gewoon caravansmokings....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 januari 2007 om 16:59:
Volgens mij gaat het ook over hun zelf dat ze geen klasse en stijl hebben, denk dat ze ook van andere soorten muziek houden lol.
Bedoel Jeugd van tegenwoordig maakt ook rap maar gaan ook naar sensation toe

amen einde verhaal :)

Waarschuw beheerder
shit who gives a fuck dat hun in aussies lope :S laat ze lekker
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
ik vind het allemaal wel best :P

Waarschuw beheerder
Aussie dat is toch een merk van een trainings pak?? :S

Hoezo moet daar dan een link tussen worden gemaakt??

Net zoals "Lonsdale jongeren" Dat zijn ook allemaal racisten.. :S

Ooh wacht ik heb een aussie aan maar geen Nike airmax.. OOOoohh ik ben nu geen gabber.. KUT MAN!!!! En ik heb haar op mijn hoofd nu ben ik er al helemaal geen..

Tsjonge jonge!!

Hey Rooie Roy,

Ben je rood?? OOOOohhh ik heb blond haar en jij hoort niet bij mensen met blond haar!!!

Pannekoek..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 januari 2007 om 17:49:
Net zoals "Lonsdale jongeren" Dat zijn ook allemaal racisten.. :S

ja :yes: ;)