Partyflock

Forumonderwerp · 923154
Betreft: evenement: Tranceformer, zaterdag 7 april 2007 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Tranceformer Events organiseert voor de 2e maal een tranceformer. Ditmaal de Easter Party. Dit gaat plaatsvinden op 07 April 2007 in Chez Be Be in Utrecht.

De vorige editie van Tranceformer was met recht zéér geslaagd te noemen. Daarom heeft de organisatie besloten dit voort te zetten in 2007.

De line-up is als volgt:

22.00 - 23.30 Pedro Sombra
23.30 - 01.00 Mr. Marcellos
01.00 - 02.30 Small
02.30 - 04.30 Just D
04.30 - 06.00 Tensity

Stijlen: Progressive, Trance en hardtrance.

Entree: 5 euro aan de deur en 5 euro in de vvk. kaarten zijn te bestellen via www.tranceformer.nl

Voor meer info kijk op www.tranceformer.nl
laatste aanpassing

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 18:31:
dat was ik die dat zei. ik snap ook prima dat het voor heel veel mensen beter was dat hij wat rustiger draaide na de ongeloofelijke knallers die jij hebt gedraaid, maar voor mij kwam het niet goed uit. ik zat zo in dat energieke ritme dat mijn energiepijl redelijk snel richting 0 stand ging door de plaatjes die tensity draaide.

OKe, ja dat zou kunnen natuurlijk ;)

Uitspraak van Beat op dinsdag 10 april 2007 om 19:41:
Ik denk dat er best mensen waren die dat niet erg vinden. Persoonlijk sta ik dan redelijk hard te huilen ergens op straat maar smaken verschillen natuurlijk

Ik kan hardstyle op zijn tijd ook wel waarderen hoor ;) Maar als ik op een trancefeest kom, genaamd tranceformer, dan moet er geen hardstyle gedraaid gaan worden ;) Dat zou ik ook niet trekken :no:

Uitspraak van Daantje^^ op dinsdag 10 april 2007 om 19:44:
En dan Afsluiten met Fonzerelli Moonlight Party

Die draaide ik ;P
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 21:47:
Ik kan hardstyle op zijn tijd ook wel waarderen hoor ;) Maar als ik op een trancefeest kom, genaamd tranceformer, dan moet er geen hardstyle gedraaid gaan worden ;) Dat zou ik ook niet trekken :no:

Ik vond 143bpm ook al iets te veel van het goede naar mijn smaak :). Maar ik neig dan ook vooral naar de minder hardere stijlen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 21:47:
Die draaide ik

Jatkat :p

en je pikte nog wat tyd van Tensity in

Jaqeulien zy nog wat gaat ie nie nou doen :o

;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op dinsdag 10 april 2007 om 21:52:
Ik vond 143bpm ook al iets te veel van het goede

Ach ik draai verschillende stijlen, maar mijn kenmerk is idd dat ik het tempo vaak wel opschroef ja :D Er moet enige drive inzitten ;)

Uitspraak van Daantje^^ op dinsdag 10 april 2007 om 21:53:
Jatkat

en je pikte nog wat tyd van Tensity in

Jaqeulien zy nog wat gaat ie nie nou doen

Jullie moeten eens leren luisteren :P Tensity zijn tijd zat er op, we zouden gaan stoppen, totdat die barkeeper zei: Ga nog maar ff een half uurtje door :)

Maar goed, ik zat er doorheen, en met mij meerdere dus ik draaide moonlight party, en tensity de laatste. Anders waren we nog met z'n 2en verder gegaan ;)
Waarschuw beheerder
Die draaitafels die stonden er voor de show of niet? ;)
Heb voor zo ver ik weet niemand een plaat zien draaien toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 22:07:
Jullie moeten eens leren luisteren

Woef Woef :p
Uitspraak van Beat op dinsdag 10 april 2007 om 22:08:
Die draaitafels die stonden er voor de show of niet?

Klopt

net als die de2 laser hing er ook voor de Sier :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van C&G op dinsdag 10 april 2007 om 20:49:
je hebt meel hoor

Mijn dank is groot (y)

Uitspraak van Daantje^^ op dinsdag 10 april 2007 om 22:13:
net als die de2 laser hing er ook voor de Sier

Over t algemeen zijn lasers voor de sier... ;)
Maar van mij mogen ze zelfs dát geld uitsparen.

Het publiek en de muziek is meer dan genoeg om het goed "aangekleed" te krijgen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daantje^^ op dinsdag 10 april 2007 om 21:53:
Jaqeulien zy nog wat gaat ie nie nou doen

haha, maar dat was om de Fonzerelli hoor, niet om dat tijd pikken :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op dinsdag 10 april 2007 om 22:08:
Die draaitafels die stonden er voor de show of niet?

Alleen tensity draaide half met platen en half met cd's.

Uitspraak van Daantje^^ op dinsdag 10 april 2007 om 22:13:
net als die de2 laser hing er ook voor de Sier

Die hing niet voor de sier ;) En je had me om 21.45 uur mee moeten maken toen ik erachter kwam dat dat ding het niet deed.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 22:20:
En je had me om 21.45 uur mee moeten maken toen ik erachter kwam dat dat ding het niet deed.....

hihi

:@

Waarschuw beheerder
ja jij heb het wel meegemaakt ja :D :lol:
Waarschuw beheerder
Ja en we hebben ook om 6.15 meegemaakt dat hy het wel deed je bent ook zo"n meester
Die hing niet voor de sier En je had me om 21.45 uur mee moeten maken toen ik erachter kwam dat dat ding het niet deed.....

Shit hadden we dus iets eerder moeten komen

Hi Hi
;p
Artiest {SHOWLIST artist 26805, 44848}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr Marcellos op dinsdag 10 april 2007 om 21:41:
kwam ook nog iets tegen op mijn camera

En op die andere camera??? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op dinsdag 10 april 2007 om 22:28:
Ja en we hebben ook om 6.15 meegemaakt dat hy het wel deed je bent ook zo"n meester

Ook om 6.15 uur deed ie het niet daan, dat leek zo.
Waarschuw beheerder
Alleen tensity draaide half met platen en half met cd's.

De held!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 22:32:
Ook om 6.15 uur deed ie het niet daan, dat leek zo.

Oeps foutje ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op dinsdag 10 april 2007 om 22:34:
De held!

:lol:

Ach, thuis draai ik ook nog steeds met platen. Maar tegenwoordig haal ik alles bij beatport of audiojelly, dus ja, vinyl haal ik bijna niet meer.

Maar ik blijf het wel enorm leuk vinden om ermee te draaien. Echt zoveel leuker als met een cdj...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 22:38:
Ach, thuis draai ik ook nog steeds met platen. Maar tegenwoordig haal ik alles bij beatport of audiojelly, dus ja, vinyl haal ik bijna niet meer.

Maar ik blijf het wel enorm leuk vinden om ermee te draaien. Echt zoveel leuker als met een cdj...

100% zelfde verhaal hier. Tis ook ellende om met vinyl te slepen voor 1,5uur draaien :). Daarbij komt dat ik de nieuwste tunes vaak op cd heb, zeker de promo's enzo :). Ideaal die cdj's :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op dinsdag 10 april 2007 om 22:40:
Daarbij komt dat ik de nieuwste tunes vaak op cd heb, zeker de promo's enzo

ja nou precies, dat is wat ik bedoel en wat dat betreft zijn ze idd

Uitspraak van Beat op dinsdag 10 april 2007 om 22:40:
Ideaal die cdj's

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van C&G op dinsdag 10 april 2007 om 19:58:
Ilan bedankt dat je de titel ff wilde doormailen

Uitspraak van bloesem op dinsdag 10 april 2007 om 20:11:
Ilan heb je ook de track op zich in bezit???

jullie bedoelen Headstrong feat. Tiff Lacey - The Truth (David West Progressive Mix) :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op dinsdag 10 april 2007 om 16:51:
Wat ik doe??
Ik betuig respect aan Tensity, van wie ik de laatste drie kwartier niet meer gehoord heb nee. Maar dan heb ik nog altijd drie kwartier wél gehoord. Bovendien heb ik Remco al eerder zien draaien, dus ik weet echt wel wat hij kan.

Dude...

Dat je weet wat iemand kan is prima, maar het gaat over die avond. Daar heb dus maar 50% van meegemaakt. Kun je hooguit oordelen over het stuk dat je er bij was. Tja... jammer dan maar dat was ook gewoon bagger. Sorry Tensity, als je leest, maar dat vind ik.
Ik vind het ook een beetje waardeloos tegen over de andere DJ's, die beduidend beter presteerden, om Tensity dezelfde waardering te geven... Daar kan ik gewoon niet bij :no: Kun je je gaan afvragen waar men nog zijn best voor zou doen ;)

Respect betuigen kan op verschillende manieren, Marcel. Iets in de richting van: 'ik weet wat je normaliter presteert dus ik blijf je een goede DJ vinden, alleen wel jammer hoe je het er afgelopen zaterdag vanaf bracht. Volgende keer beter :D'

Beatmatchen lukte merendeel niet en ook nog eens verkeerd getimed. Over een lijn kunnen we al helemaal niet spreken. Sorry, maar dat VIND IK gewoon niet noemenswaardig.

Stukje 'gas terug nemen'. Dat waardeerde ik zelf wel :yes: Maar ik vind het gewoon jammer dat het draaien dan zo moet...

Goed, mijn mening over Tensity is ook duidelijk nu... klaar :yes: Mocht dat bij iedereen negatieve reacties oproepen, dan krijg ik het idee dat negatief commentaar hier niet welkom is wat ik zelf erg krom zou vinden.
We zijn allemaal maar mensen en iedereen mag blij reageren, maar ook niet blij reageren. Als het reeel is. Ik heb aangegeven waarom ik iets vind (wat ik zelf altijd erg belangrijk vind! Anders telt een mening m.i. niet) en dat moet ook gewoon gerespecteerd en geaccepteerd kunnen worden.

Ik blijf het wel een avond vinden dat ik niet had willen missen! :D Zoals al gezegd had het naar mijn mening een erg knusse, gezellige en leuke sfeer :D Geweldige sets en geweldige mensen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op dinsdag 10 april 2007 om 23:33:
jammer dan maar dat was ook gewoon bagger

Zwaar overdreven.
Ok, dat je iemand minder vind draaien, dat mag, en je mag ook een mening hebben over de opbouw/platenkeuze.
maar jeeee, we hebben op deze avond te maken met vrije-tijds dj's hoor!!! Dat er sommigen zijn die 1, 2, of wel meer keren voor publiek hebben gedraaid, ja, dat maakt verschil.
Tevens maakt het verschil of je voor een volle dansvloer of een leeglopende zaak staat...
Er zijn zoveel meespelende factoren!

En niet iedereen kan de beste zijn he!

:respect: voor alle 5 de dj's, blijft hier zeker wel op zijn plaats!
Artiest LarryD
Waarschuw beheerder
Volgens mij heb ik iets gemist dit weekend.... :(

Waarschuw beheerder
Dat je weet wat iemand kan is prima, maar het gaat over die avond. Daar heb dus maar 50% van meegemaakt. Kun je hooguit oordelen over het stuk dat je er bij was. Tja... jammer dan maar dat was ook gewoon bagger. Sorry Tensity, als je leest, maar dat vind ik.
Ik vind het ook een beetje waardeloos tegen over de andere DJ's, die beduidend beter presteerden, om Tensity dezelfde waardering te geven... Daar kan ik gewoon niet bij Kun je je gaan afvragen waar men nog zijn best voor zou doen

Respect betuigen kan op verschillende manieren, Marcel. Iets in de richting van: 'ik weet wat je normaliter presteert dus ik blijf je een goede DJ vinden, alleen wel jammer hoe je het er afgelopen zaterdag vanaf bracht. Volgende keer beter '

Laurens ik vind dat je nogal hard de hoek uitkomt. Tuurlijk het is jou mening, daar kan niemand wat aan veranderen, want jij beleefde dat zo, op dat moment.

Beatmatchen lukte merendeel niet en ook nog eens verkeerd getimed. Over een lijn kunnen we al helemaal niet spreken. Sorry, maar dat VIND IK gewoon niet noemenswaardig.

Het spijt mij zéér maar ik vond wel dat zijn beatmatchen grotendeels goed ging. Als je dat niet goed vond, vond je het bij small ook niet goed (die liet ook steken vallen) en ik liet zelf de 1e 15 minuten genoeg steken vallen!

Die lijn waar jij het over hebt, oke, daar zou ik een heel klein beetje bij in kunnen komen, maar ach, ik wil het graag overall zien, en dat was goed.

Goed, mijn mening over Tensity is ook duidelijk nu... klaar Mocht dat bij iedereen negatieve reacties oproepen, dan krijg ik het idee dat negatief commentaar hier niet welkom is wat ik zelf erg krom zou vinden.

Dat is altijd welkom, en ik ken remco al wat langer en ik weet ook zeker dat hij dit als "opbouwende kritiek" zal zien. Maar je komt wel erg hard over!

blijf het wel een avond vinden dat ik niet had willen missen! Zoals al gezegd had het naar mijn mening een erg knusse, gezellige en leuke sfeer Geweldige sets en geweldige mensen

En juist om dit soort waarderingen maken wij zo'n feest. En ja, tuurlijk kan het gebeuren dat de ene de dj wat minder vind dan de ander. Maar wij kunnen ook niet ruim 75 mensen (opkomst van afgelopen zaterdag) tevreden stellen, dus ja, er zullen inderdaad dj's tussen zitten die de 1 wel goed vind, en de ander niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LarryD op dinsdag 10 april 2007 om 23:46:
Volgens mij heb ik iets gemist dit weekend....

dat heb je zeker ja!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 10 april 2007 om 23:42:
:respect: voor alle 5 de dj's, blijft hier zeker wel op zijn plaats!

Dat ABSOLUUT!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LarryD op dinsdag 10 april 2007 om 23:46:
Volgens mij heb ik iets gemist dit weekend....

:yes:

Maar je krijgt vast nog wel een herkansing ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 23:48:
Laurens ik vind dat je nogal hard de hoek uitkomt.

En daarentegen heb ik wel respect voor je hoe jij op mij reageert.

Kan wel kloppen... ik verwoord ATM ook niet echt alles subtiel en volledig genuanceerd. Al heb ik ook het idee dat ik dat op dit moment ook niet beter kan doen...

Dit dankzij al de shit die er op dit moment in mijn hoofd zit... Maar, het moet geen psychologisch en diepgaande 'bespreek Laurens' zijn problemen' topic worden :)

Ik zal ook gewoon verders alle positieve waarderingen gewoon aannemen zoals ze zijn. Het blijft ieders beleving... en dat mag eigenlijk niemand ontkrachten :) Mijn mening blijft overigens wel staan.

Dus, klaar. Oke? Ook beter voor mij :) Wil graag gewoon gezellig met deze mensen (trance) feestjes delen :D En als ik nog meer ga lopen zeiken heb ik het idee dat ik hier wat 'trancemaatjes' verlies.

Uitspraak van bloesem op dinsdag 10 april 2007 om 23:42:
Zwaar overdreven.

Misschien wel, misschien niet... zo ervaarde ik het :) Fijn dat zo veel mensen het NIET zo ervaren hebben! Lijkt me een stuk leuker :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op woensdag 11 april 2007 om 00:03:
Dus, klaar. Oke? Ook beter voor mij Wil graag gewoon gezellig met deze mensen (trance) feestjes delen En als ik nog meer ga lopen zeiken heb ik het idee dat ik hier wat 'trancemaatjes' verlies.

dat moet je zeker niet doen! Want dat gebeurd niet. Liefde voor trance zal altijd blijven bestaan, dus niks wat daar tussenkomt!

Fijn dat zo veel mensen het NIET zo ervaren hebben! Lijkt me een stuk leuker

Dit vind ik dan wel weer sportief dat je dat neerzet! Hiermee trek je in ieder geval het negatieve naar jezelf toe wat betreft tensity, en geef je duidelijk aan dat dat jou mening is!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, en hiermee eindigen we de dag... ik ga lekker slapen.

We houden van trance, wat Jus al zegt, en zeker voor zulke pure liefhebbers zoals wij afgelopen zaterdag, is dat genieten geblazen. Ook al ervaar je een uurtje als wat minder goed(om wat voor reden dan ook), het algehele gevoel is gewoon super!

:knuf:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 11 april 2007 om 00:30:
het algehele gevoel is gewoon super!

:D :yes: :cheer:

:knuffel:

Slaap lekker!
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen ervaart zo'n feest anders, de één vond die goed; de ander weer die.. zolang we maar genieten.. :knuf:

Uitspraak van bloesem op woensdag 11 april 2007 om 00:30:
Zo, en hiermee eindigen we de dag... ik ga lekker slapen.

goed plan! :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 11 april 2007 om 00:55:
iedereen ervaart zo'n feest anders, de één vond die goed; de ander weer die..

Ik ben na Small weg gegaan (had de sokken een beetje vol, en niet van de muziek:P:P) maar ik blijf de avond helemaal geweldig vinden!!!!

Waneer is de volgende Editie?? Kan mischien nog net voor de tent sluit (waneer is dat eigenlijk??)

trstn!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van A3. op woensdag 11 april 2007 om 03:06:
had de sokken een beetje vol, en niet van de muziek

Hehe, ja dat idee had ik al ;)

Waneer is de volgende Editie??

Daar zijn we op dit moment nog over aan het brainstormen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nah zo te zien wel wat gemist dus.. Kon er helaas niet bij zijn dankzij een hele plotselinge verhuizing, moeheid en andere drukte.. :D

Op ASOT ben ik er wel zeker weten O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Kan mischien nog net voor de tent sluit (waneer is dat eigenlijk??)

Ja Jus, wanneer sluit BeBe eigenlijk?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 11 april 2007 om 12:17:
Ja Jus, wanneer sluit BeBe eigenlijk?

daar is nog helemaal niks zeker over, en had niet naar buiten mogen komen............
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:40:
en had niet naar buiten mogen komen............

oeps
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:44:
Uitspraak van bloesem op woensdag 11 april 2007 om 12:43:
oeps

idd

:$

Shit..... da wist ik nie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op woensdag 11 april 2007 om 13:30:
Shit..... da wist ik nie!

had ik ook niet gezegd nee, mijn fout.
Waarschuw beheerder
Dus, klaar. Oke? Ook beter voor mij :) Wil graag gewoon gezellig met deze mensen (trance) feestjes delen :D En als ik nog meer ga lopen zeiken heb ik het idee dat ik hier wat 'trancemaatjes' verlies.

Eerst tof doen en zeggen wat je er echt van vindt en dan dit. Altijd lachen met jou of niet ?
Waarschuw beheerder
Oohja, ik vind niet dat mensen zo moeten huilen als iemand zijn mening geeft. Bagger is bagger en slecht is gewoon slecht, klaar. Je kan het er mee eens zijn of niet maar laat alsjeblieft iedereen lekker zeggen wat hij/zij denkt. Dat zoetsappige gedoe hier altijd, ik snap dat niet hoor. LauWo zegt ook nog eens netjes wat hij niet goed vond, daar kan je ook niks over zeggen. Ik vond het helemaal niet zo gek, het had misschien wat netter gemogen maar het stoort mij totaal niet eigenlijk.

Het is helemaal hip om Johan Gielen een draaiende koi-karper te vinden die niet kan beatmatchen. Daarintegen mag je niet van de locale plaatjes-spinner (net als ik :9) zeggen dat hij slecht draait. Strange world.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op woensdag 11 april 2007 om 16:31:
Altijd lachen met jou of niet ?

Laten we het hopen :yes: ;)

Ik snap je wel :) Maar als je op een gegeven moment merkt dat iets niet werkt, zoek ik meer naar een gulden middenweg. Op langertermijn, i.v.m. eigenbelang (zoals altijd bij iedereen), heb ik er meer aan de boel maar gewoon een beetje te schikken...
Ook dáár mag je weer anders over denken :)

Maar... ik heb wél aangegeven dat mijn mening blijft. Dat mensen (ik zie het ook zoals jij het hierboven verwoordt) het niet echt kunnen hanteren dat iemand op een wat ongenuanceerde wijze zijn negatieve mening geeft, kan ik ook niets aan doen. Ergens vind ik dan ook dat mensen hier genuanceerd zijn / haar positieve mening moeten plaatsen... om de boel een beetje gelijk te houden.

'Ik vond die echt goed!!! :D' / 'Mijn held van de avond was ... !' mag wel, maar 'ik vond die echt bagger draaien!' / 'De loser van de avond was ... !' mag dan ineens niet.

Snap ik zelf ook niet zo...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op woensdag 11 april 2007 om 16:37:
Oohja, ik vind niet dat mensen zo moeten huilen als iemand zijn mening geeft. Bagger is bagger en slecht is gewoon slecht, klaar. Je kan het er mee eens zijn of niet maar laat alsjeblieft iedereen lekker zeggen wat hij/zij denkt. Dat zoetsappige gedoe hier altijd, ik snap dat niet hoor. LauWo zegt ook nog eens netjes wat hij niet goed vond, daar kan je ook niks over zeggen. Ik vond het helemaal niet zo gek, het had misschien wat netter gemogen maar het stoort mij totaal niet eigenlijk.

Juist, dat laatste wat je zegt, dat was het punt ;) Het had wat genuanceerder gekunt. En zoals jou dat niet stoort, zal dat andere wel storen (gelukkig maar, is ook zo vervelend als iedereen op elkaar lijkt ;))

Uitspraak van Beat op woensdag 11 april 2007 om 16:37:
Het is helemaal hip om Johan Gielen een draaiende koi-karper te vinden die niet kan beatmatchen. Daarintegen mag je niet van de locale plaatjes-spinner (net als ik ) zeggen dat hij slecht draait. Strange world

Dat mag uiteraard :) Kleine verschil in deze is dat onze "niet beatmatch kunnen mixen maar kooikarpers kweken" een paar duizend euro krijgt voor een optreden, en de bezoeker een aantal 10tjes moet betalen om hem te mogen aanschouwen ;)

En naja, lauwo, ik ga maar verder niet in op jou post, want dat slaat kant noch wal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 17:04:
Kleine verschil in deze is dat onze "niet beatmatch kunnen mixen maar kooikarpers kweken" een paar duizend euro krijgt voor een optreden, en de bezoeker een aantal 10tjes moet betalen om hem te mogen aanschouwen ;)

Dat heet bekendheid / marketing / marktwaarde / commercie / etc.
Maar ik snap wat je bedoelt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op woensdag 11 april 2007 om 17:13:
Dat heet bekendheid / marketing / marktwaarde / commercie / etc.
Maar ik snap wat je bedoelt

Fijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op woensdag 11 april 2007 om 12:43:
oeps

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:44:
idd

Uitspraak van =Peter= op woensdag 11 april 2007 om 13:30:
Shit

my bad ... :bloos: ik heb 't hier aangeslingerd

Dus ik draai het terug