Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
laat die moffen maar kommen
dit jaar vinden ze het te koud denk ik
laat die gasten van anderlecht maar kommen
Nou optiefen dan...
4-1
Die gelijkspeelde bij ons
mang,
Duitsland, Duitsland, Twente hoort erbij
Ze hebben hun lesje wel geleerd...Als Anderlecht nog ééns op bezoek zou komen zullen ze wel met meer moeten klaar staan
die 5e staat
fake-vaagstijler
![[img width=25 height=26]http://i18.tinypic.com/2py7txz.gif[/img]](http://i18.tinypic.com/2py7txz.gif)
Duitsland, Duitsland, Twente hoort erbij
leeftijd 18
jaarbeurs ligt daar wel een stukkie vandaan.
ik hoorde dat het om een verloren potje knikkeren ging
http://www.telegraaf.nl/binnenland/56808581/Rellen_in_centrum_Utrecht.html?p=8,1
http://www.telegraaf.nl/binnenland/56808581/Rellen_in_centrum_Utrecht.html?p=8,1
Wat wou je doen dan?
was je erbij?
leeftijd 18
Kan leuk zijn...
was echt mooi
Nog een gestompt?
Op z'n neus welteverstaan
Is een flats diarree.
Wat al is hoef je niet te bepalen.
Rechtstreeks vannuit onze hoofdstad is dit "Hart van Nederland" met Millika Peterson...
Millika: "Boer Buitendijk heeft vanochtend toen hij de varkens wilde gaan voeren de deur dicht gedaan terwijl de sleutels er nog aan de binnenkant inzaten. Hij kwam hierdoor letterlijk 'in de kou' te staan. Na enige twijfel heeft hij toch maar bij de buurman (boer Verploeg) aangebeld, waar hij door de vrouw van boer Verploeg met open armen is ontvangen. Omdat ze zo met hem te doen had, verwende ze hem met een lekker kopje verse snert. Na dit smakelijke tussendoortje weggewerkt te hebben heeft boer Buitendijk de brandweer gebeld, die zijn deur heeft geforceerd. Eind goed al goed, zullen we maar zeggen''
Dat hoeft ook niet, tietje.
Al dat tuig tegenwoordig
Flats diarree.
je moet je vreet houden enorme egelpomper
wie is nu een internetheld dan?
O jee is hij de grootste internethooligan
Hop hop riempje op je duitse *&^$^* kop!
Was weer gezellig, alleen jammer dat die moffen en tukkers weer achteruit gingen en zich gingen verschuilen achter de politie...
Het gaat tegenwoordig nergens meer over, je bent al gek als je een profiel hebt en de held uithangt zonder dat je een profielplaatje op je profiel hebt staan.
dat ook al ja, je moet tegenwoordig geregistreerd zijn op een party-site met foto en al om iets voor te stellen. Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel, of ik dan iets voorstel of niet, dat het tegenwoordig nergens meer over gaat. Grote bek boven alles.
Zo'n 18-jarig bottenpakket met een lapje vel erover die denkt dat hij de man is.
vraag me af of jij dat wel goed hebt.............
Gewoon respekt voor die confro tog.
als jij hier lekker de grote bink wil uithalen is prima
Het joekie gaat er altijd en overal voor das volgens mij belangrijker dan wat dan ook
It's the mindset that's makes the difference
he graffie nog fimpies of niet
wil het wel ff zien gozah
respect uit den haag
wie begonnen nu met flessen te gooien,
maaar wij bleven wel staan!!!!!!!!!!!
was wel een top daggie!!!
Was je erbij dan!?!?!?!
Was je erbij dan!?!?!?!
of hoor je weer mooie verhaaltjes via via!?!?!?
Als het niet klopte had ik hier niet zitten tikken want ik was iets te ver achter de duitse linies
Nou MCFA wat is daarop u antwoord?
maar om een ander,beter lezen dus.......
dus dat via via van jou valt wel mee kerel....
ik ben uit principe tegen elke vorm van wapengebruik.
Met wapens is er gewoon geen eer te behalen, zo denk ik er dan over.
Vroegen wij ons ook af.... volgens mij was iedereen druk, want het was alle hens aan dek aangezien we toch wel aardig in de minderheid waren
als je je maar vermaakt hebt he en ze hadden hulp van die witte helpies he
Opzeker dat iemand het gefilmd moet heben maar ze stonden dus ineens bij jullie in de buurt hoevel waren het er dn goos???
vind het wel minder dat die tukkers die moffen helpen
joh hadden ze de bus gemist
vervelend he
Kom je nog nar Den Haag goos over paar wekies of niet??
vind het wel minder dat die tukkers die moffen helpen
Er wordt heel wat geklaagd over justitie die alle gegevens van supporters en alles wat daarbij hoort vastlegt maar zelf leggen we wel een heel archief met gegevens aan op een nietszeggende site.
Uitspraak van -MCFA- op zondag 14 januari 2007 om 21:01:
Er wordt heel wat geklaagd over justitie die alle gegevens van supporters en alles wat daarbij hoort vastlegt maar zelf leggen we wel een heel archief met gegevens aan op een nietszeggende site.
wat is het eigenlijk geworden
persoonlijke gegevens en internet gaan niet samen, ben van de oude stempel
ik ben uit principe tegen elke vorm van wapengebruik. Ik heb in dat geval zelfs meer respect voor het nokken en wanneer mogelijk te hergroeperen dan zelf wapens te gaan gebruiken. Met wapens is er gewoon geen eer te behalen, zo denk ik er dan over.
oud worden we allemaal
veel ouderen hebben t over internet mobieltjes etc etc
maar t is gewoon automatisering
mijn visie is vroegah ...had je geen comminucatie nodig
was alles anders eigen vervoer etc etc
tegenwoordig moet t wel
en dat neemt niet weg dat je gelijk hebt met t makkelijk maken van justitie etc
maar t gaat nu zo eenmaal dezer dagen
dat mag je dan jullie nieuwe generatie eens uit gaan leggen
maar je ben ouwe stempel zeggie , in die dagen had je ook wel eens een verdwaalde prikker rondlopen toch
zoals ik al zei gaat het tegenwoordig nergens meer over, ben benieuwd waar dit gaat eindigen want het gaat volgens mij alleen maar erger worden.
helaas wel ja, toch zal ik er altijd tegen blijven want zodra je dit gaat accepteren is het hek van de dam. Voor mij is, voor het grootste gedeelte was, het gewoon vermaak.
Daar heb ik al genoeg van inmiddels
zeggeh, hoe is die confro afgelopen?
maar tegenwoordig moe je rekening houden dat je dag kan eindigen met wat staal tussen je ribben
1 keer goede aanloop nemen tegen de muur
ben nu echt me nest in
waren de batterijen leeg van de telefoontjes. Filpmjes
Vroegen wij ons ook af.... volgens mij was iedereen druk, want het was alle hens aan dek aangezien we toch wel aardig in de minderheid waren
geen messen gezien hoor
bij schalke en twente zag ik aardig wat beren
des te groter ze zijn,des te harder ze vallen "zegt ome Peter altijd"
Uitspraak van Smokers op maandag 15 januari 2007 om 13:12:
des te groter ze zijn,des te harder ze vallen "zegt ome Peter altijd"
Uiteraard, maar ik bedoel maar, waren echt geen jonge joekkies gisteren van hun, maar des te mooier was de dag
Nog een filmpje van de arrestaties. http://www.nu.tv/index.php?guid=713d54e45071b3678e845e13fecf9b93&category=
EN bij utreg liepen voornamelijk jongeren, bij schalke en twente zag ik aardig wat beren
maar ja je komt ook niet met 40 man naar utreg
Uitspraak van Gio AKA Ravehard op maandag 15 januari 2007 om 13:23:
maar ja je komt ook niet met 40 man naar utreg
ik deel die mening niet op basis van persoonlijke ervaring
maar wel kick hoor gasten
lekker die duitsers geknoert
kunnen die neuzen nog wat van leren
wneer dr zich de kans voordoet tegen een berg engelsen
.
maar wat doen hun ...........
druk maken om clubs uit de regio en een pluim in de reet bij die engelsen prikken
( ow wat zit dat petje lekker, het is echt een club die wat behaaldt heeft in zijn history )
k laat jullie wel weer met rust.
ik hou de eer aan me zelf. ( ow wat zit dat petje lekker, het is echt een club die wat behaaldt heeft in zijn history )
relluh kunnen jullie meschien. maar ik zou je drukker maken om het voetball
je kan niet zeggen dat ik niet gelijk heb. haha
recht op mekaar af hehe heerlijk en geen stap terug doen!
was zekers mooie confrontatie eindelijk eg vanouds..recht op mekaar af hehe heerlijk en geen stap terug doen!! stand your ground and fight.. dat ik dit nog op mn ouwe dag mag meemaken.. mooie dag lekker zonnetje biertje dr bij en dan ook nog moffen in je eigen stad..draus draus und schnell heheehehe
hehe nou kkmof met zn lichtkogelpistool me jas na de kk ach ja hoort erbij mensen
ik denk dat die bedoeld twee keer in de avonduurtjes op visite geweest zonder dat er iemand thuiswas of thuisgaf zeg maar
stand your ground and fight..
dat ik dit nog op mn ouwe dag mag meemaken..
de groep rechts had t ook wat zwaarder dan links had ik t id
ik weet 1 x dat wij naar jullie moesten
hehe nou kkmof met zn lichtkogelpistool me jas na de kk ach ja hoort erbij mensen
ik laat jullie wel weer met rust.
ik hou de eer aan me zelf. ( ow wat zit dat petje lekker, het is echt een club die wat behaaldt heeft in zijn history )
relluh kunnen jullie meschien. maar ik zou je drukker maken om het voetball
ze kwamen zeker met die pistolen met nitraten en vuurpijlen eruit
de groep rechts had t ook wat zwaarder dan links had ik t id
Snap dat sws niet met vuurwerk lui aanvallen is toch iets uit de oostblok landen??Hoop niet dat dat hier een gewoonte word.laatste aanpassing 15 januari 2007 19:20
Maar je zal hem maar in je oog krijgen...
Rechts vielen een aantal goede tikken ja, kon zelf nog net wegkomen toen de politie ingreep, voelde het latje van ze nog hehe.. De meeste liepen die straat in doe daar aanlag en geloof dat die allemaal gepakt zijn.
overal last dat wel
Werd gisteren gek van een niet nader genoemde Utrechter
die grote Turkse beulen
Die mongool heb zn tas en jas nog ergens in cafe laten liggen in al zn euforie
kwam die vannacht achter
Mooie is dat iedereen juist die klanten aan wil pakken en ze bijna over elkaar heen rollebollen om erbij te komen
Zei die ja hij was ze sleutels kwijt
Waren trouwens wel een hoop jassen verbrand hoorde ik
jah we hadden t wel zwaar en metertje naar voren en dan weer stilstaan etc etc, maar op t eind hadden we ze toen we tegelijk doorzetten, gelukkig wij iets slimmer met de riemen en de glazen hehehe
Prutser is het
Maar wel het goeie weekend uitgekozen om weer eens naar de grote stad te komen
grote stad zat die al
vond hijzelf ook wel geloof ik
Die wouten kwamen later nog het cafe in toen de rest al richting stadion was....
zegt die ene tegen mij
"hey je hebt een paar strepen op je rug"
ik nog kijken ook met mn bezopen harses
Als ie nou maar niet elk weekend weer langskomt
beste jongen toch
alleen erg adhd
oh hij kwam ook weer eens langs
hahaha kwam weinig zinnigs meer uit
beste jongen toch
konde wij ook maar rustig blijven zitten
Als het het resultaat heeft van gisteren, zullen we jullie niet horen klagen denk ik
met zijn halve utregse/haagse accent van hem
hij zei nog dat die nuchter was, maar ik geloofde hem niet meer toen die bij voor de 4e keer weer het verhaal over de lichtkogels vertelde
wij rechts tegen die turken en soort houthakkers hahaha
Schijtdingen, je zou hem in je oog krijgen
Schijtdingen, je zou hem in je oog krijgen Meteen einde oefening.
hij zei nog dat die nuchter was, maar ik geloofde hem niet meer toen die bij voor de 4e keer weer het verhaal over de lichtkogels vertelde
de huiseigenaar
En daar staat buiten wie ik ben en wat ik voorstel. Er wordt heel wat geklaagd over justitie die alle gegevens van supporters en alles wat daarbij hoort vastlegt maar zelf leggen we wel een heel archief met gegevens aan op een nietszeggende site.
Tuurlijk zou het weer net een stap anders zijn geweest, en waren er nog niet eens 15 ofzo hoor, maar dat doet er allemaal niet toe, was een mooie middag. Mooie actie van twente en schalke, goeie groep ondanks dat ze met zijn 2-en waren, maar ja je komt ook niet met 40 man naar utreg
hebben nog ff bij iemand thuisgezeten met hem....na 300x t zelfde verhaal te hebben gehoord over hetgeen waar we allemaal bij waren vond de huiseigenaar het wel welletjes en zijn we maar richting huis gegaan heheheh
De meeste liepen die straat in doe daar aanlag en geloof dat die allemaal gepakt zijn.