Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 17:44:
speeld het puur op de man of in dit geval vrouw, sorry maar vond het ook niet echt grappig. kunnen ze nog wat leren van echte cabaretiers. die zeiken mensen op een leuke manier af. niet met alleen grof taalgebruik
Cabaret hoeft niet alleen grappig te zijn. Omdat Teeuwen bvb alles met flauwekul brengt, wil nog niet zeggen dat anderen daar niet gewoon keihard de waarheid mogen zeggen. Ik vind het heel knap dat iedereen die hier op reageert en het er niet mee eens is, niet op de inhoud ingaat. Ze vinden hem allemaal overdreven en blablabla. Maar wat hij zegt is gewoon waar, net als het gedeelte (dat hier helaas niet bij zat) van Jansen over hoe ze die mensen van de Schipholbrand hebben behandeld. Ze hebben ze in hetzelfde fucking gebouw opgesloten als waar de brand al een paar uur aan de gang was, en dan beweert Verdonk dat er ADEQUAAT gehandeld is? Dat dit in Amerika zou gebeuren, ja dat kan ik me nog voorstellen. Maar dat dit in Nederland gebeurt, waar we met zn allen nog behoorlijk weten hoe mensen in 40-45 behandeld zijn, nee daar snap ik weinig van. Tuurlijk zullen er mensen zijn die om de totaal verkeerde reden hier zitten, die mogen ze van mij meteen mn landje uit trappen. Maar dat mogen ze ook met opruiende imams doen die hier wel legaal zijn. Of met gereformeerde idioten die beweren dat inentingen niet nodig zijn, en zo virussen kunnen verspreiden. En die mensen mogen blijven, die laten we vrij rondhuppelen. Maar iemand die letterlijk wordt vermoord als ie in zn eigen land aanwezig is en die hier 'illegaal' is, behandelen we als een misdadiger. Puur omdat wij toevallig hier geboren zijn en de mazzel hebben dat we hier in principe alles mogen zeggen. Dat is toch gek?