Partyflock

Forumonderwerp · 922842
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben op zich een grote fan van Lebbis, maar meestal zie je wel dat ie iets speelt als ie kwaad is. Wat het natuurlijk niet minder briljant maakt. Maar dit is volgens mij zonder enige humor bedoeld (voor het grootste deel). Kijk, luister en zie maar of je het er mee eens bent, ik vind dat iemand die zoiets op deze manier in een oudejaarsconference zegt, een standbeeld moet krijgen op het fucking Binnenhof.

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 17:44:
speeld het puur op de man of in dit geval vrouw, sorry maar vond het ook niet echt grappig. kunnen ze nog wat leren van echte cabaretiers. die zeiken mensen op een leuke manier af. niet met alleen grof taalgebruik.

Zoals Hans Teeuwen dat doet bedoel je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 18:06:
Zoals Hans Teeuwen dat doet bedoel je?

Theo Maassen, Guzman, Freek de Jonge, Youp van het Hek.

grof maar toch anders...

Waarschuw beheerder
donateur
Owjah, want Freek de Jonge zou zoiets nooit zeggen natuurlijk, hahahahahahaha
Ik weet nog wel wat hij allemaal heeft gezegd over Verdonk en Wilders en die was wat kleurrijker dan dit van Lebbis.

Maar goed, het gaat natuurlijk om de kern van de zaak, om de inhoud en niet zozeer om de franje en die vond ik goed :)

Waarschuw beheerder
ja mensen uitschelden en vernederen is blijkbaar grappig.
ik vond lebbis en jansen niks, erg flauwe humor. als je die al grappig vindt moet je bv die nieuwe show van theo maassen wel helemaal de bom vinden lol. die is echt duizend keer beter.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 20:16:
ja mensen uitschelden en vernederen is blijkbaar grappig.

dat van Lebbis past niet je straatje.. snap ik :)
Maar er zijn veel meer cabaretiers (o.a. Freek de Jonge, Youp van 't Hek) die humor ten koste van anderen hebben.

Waarschuw beheerder
humor ten koste van anderen is ok. bij de voorbeelden die je noemt zit er altijd wel een humoristisch ondertoontje in. dit is gewoon huilen als n klein kind die geen lolly krijgt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 13:47:
2) Politici moeten zich niet verschuilen achter woorden zoals "regels zijn regels" maar zeggen "Ja, ik ben het ermee eens" of "Nee, ik ben het er niet mee eens".

Daar ben ik het wel mee eens, maar voor je het weet worden ze dan weer beschuldigt van hypocrisie, op het moment dat ze zich niet 100% aan de regels van hun eigen beleid/partij houden...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 17:44:
speeld het puur op de man of in dit geval vrouw, sorry maar vond het ook niet echt grappig. kunnen ze nog wat leren van echte cabaretiers. die zeiken mensen op een leuke manier af. niet met alleen grof taalgebruik

Cabaret hoeft niet alleen grappig te zijn. Omdat Teeuwen bvb alles met flauwekul brengt, wil nog niet zeggen dat anderen daar niet gewoon keihard de waarheid mogen zeggen. Ik vind het heel knap dat iedereen die hier op reageert en het er niet mee eens is, niet op de inhoud ingaat. Ze vinden hem allemaal overdreven en blablabla. Maar wat hij zegt is gewoon waar, net als het gedeelte (dat hier helaas niet bij zat) van Jansen over hoe ze die mensen van de Schipholbrand hebben behandeld. Ze hebben ze in hetzelfde fucking gebouw opgesloten als waar de brand al een paar uur aan de gang was, en dan beweert Verdonk dat er ADEQUAAT gehandeld is? Dat dit in Amerika zou gebeuren, ja dat kan ik me nog voorstellen. Maar dat dit in Nederland gebeurt, waar we met zn allen nog behoorlijk weten hoe mensen in 40-45 behandeld zijn, nee daar snap ik weinig van. Tuurlijk zullen er mensen zijn die om de totaal verkeerde reden hier zitten, die mogen ze van mij meteen mn landje uit trappen. Maar dat mogen ze ook met opruiende imams doen die hier wel legaal zijn. Of met gereformeerde idioten die beweren dat inentingen niet nodig zijn, en zo virussen kunnen verspreiden. En die mensen mogen blijven, die laten we vrij rondhuppelen. Maar iemand die letterlijk wordt vermoord als ie in zn eigen land aanwezig is en die hier 'illegaal' is, behandelen we als een misdadiger. Puur omdat wij toevallig hier geboren zijn en de mazzel hebben dat we hier in principe alles mogen zeggen. Dat is toch gek?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 11 januari 2007 om 16:47:
Maar iemand die letterlijk wordt vermoord als ie in zn eigen land aanwezig is en die hier 'illegaal' is, behandelen we als een misdadiger. Puur omdat wij toevallig hier geboren zijn en de mazzel hebben dat we hier in principe alles mogen zeggen. Dat is toch gek?

Daar ben ik het helemaal mee eens! Wel zeg ik dat Verdonk gewoon haar werk doet. Wat ze doet, doet ze met verve. Dat zie ik nu op deze ministerspost waar ze zit ook. Het positieve van Verdonk vind ik dat ze onze oogje-dichtknijpcultuur wil doorbreken. Dat haar uitzettingsmaatregelen mij veel te ver gaan staat hier wat mij betreft los van.
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is dat stukje dat ik bedoelde van Jansen over de Schipholbrand:

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 12 januari 2007 om 22:08:
Dit is dat stukje dat ik bedoelde van Jansen over de Schipholbrand:

Tja,Dolf Jansen,die Man heeft wel gelijk,vind ik!

Maar goed,meestal gaat eigenbelang voor,laten we daar maar gewoon flink aan vasthouden,daar worden wij 1 stuk gelukkiger van,of misschien wel niet,maar dat zal ooit je omgeving je wel vertellen......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat er iemand gelukkiger wordt als er onschuldige mensen doodgaan :nee: Verkrachters, moordenaars en dat soort types mogen van mij zo snel mogelijk hemelen, hoef ik geen belasting te betalen om ze gevangen te houden. Maar als er mensen doodgaan die als enige 'misdaad' hebben dat ze hier illegaal zijn... ik word er niet vrolijk van.
Waarschuw beheerder
Idd ja, niks links gelul FEITEN :yes: en dit was echt uit de grond van ze hart :respect: