Partyflock

Forumonderwerp · 922710
5 volgers · 68150x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Zag zostraks dat ze al massaal bezig zijn extra gebied voor het feest van het jaar extra droog te leggen, 8).

[img width=445 height=318]http://members.lycos.nl/evisindustry/ratborg/droog.JPG[/img]

Anyway, best zin in! :cheer:

Datum is inmiddels bekend, 16-06-2007

Defqon.1 Festival
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sancti op maandag 16 april 2007 om 13:59:
Uitspraak van Vague op maandag 16 april 2007 om 12:31:
Een manier om woekerhandelaren enigsinds tegen te gaan terwijl je "echte" feestgangers beloond zou zijn om exclusieve verkoop te regelen op Q-dance feesten.

Bij DefQon zou het dan zo zijn dat je op InQontrol kaartje kunt halen en ze pas de dag ERNA via internet te koop zijn.

Nog een voordeel dan is Inqontrol ook in een keer uitverkcht ha ha. Je zal maar je kaartje verliezen daar !!
Is een leuk idee maar in de praktijk natuurlijk onuitvoerbaar !

Gewoon 30.000 kaartjes uitprinten, speciale area die daarna weer dicht gaat, zorgen dat alle pindinge het doen en je bent een heel eind.
Waarschuw beheerder
Jongens, ik heb net gebeld naar ticketonline....
wat een naar mens kreeg ik aan de lijn. maar goed ik moet nu de betalingsgegevens faxen:S en het klant nummer. tegelijk heeft die jongen gebeld die de kaarten voor ons had besteld en daar zeggen ze tegen dat de bestelling gewoon is geannuleerd! ik snap het allemaal niet en word er erg moedeloos van.

Maar er is nog een btje hoop want ze gaan nu uitzoeken wie er allemaal teveel kaarten hebben besteld en wie er niet hebben betaald dit duurt 2 a drie weken en dan komt er op de site te staan wanneer en hoelaat er weer nieuwe kaarten beschikbaar zijn.
Als ik dit allemaal zo heb gelezen bij wie het allemaal is fout gegaan schat ik dat er ongeveer zn 10.000 kaarten weer in de verkoop gaan (nou ja mis een btje overdreven:P) maar goed we houden dus hoop... Keep the spirit alive!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I Rule So Fuck You op maandag 16 april 2007 om 15:50:
Jongens, ik heb net gebeld naar ticketonline....
wat een naar mens kreeg ik aan de lijn. maar goed ik moet nu de betalingsgegevens faxen en het klant nummer. tegelijk heeft die jongen gebeld die de kaarten voor ons had besteld en daar zeggen ze tegen dat de bestelling gewoon is geannuleerd! ik snap het allemaal niet en word er erg moedeloos van.

Ja erg he, ze snappen het zelf niet daar!

Toen ik belde zei die vrouw overigens dat de kaartjes mondjesmaat terug in de verkoop zullen gaan, dan weer es 3, dan weer 5 enz enz.. maar jij hoorde dus iets anders haha ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I Rule So Fuck You op maandag 16 april 2007 om 15:50:
ze gaan nu uitzoeken wie er allemaal teveel kaarten hebben besteld en wie er niet hebben betaald dit duurt 2 a 3 weken en dan komt er op de site te staan wanneer en hoelaat er weer nieuwe kaarten beschikbaar zijn.

ja dit zei ze dus....

Uitspraak van Deviate op maandag 16 april 2007 om 15:59:
dan weer es 3, dan weer 5 enz enz..

oooh wat is het nou..!!!!!!!!!! nou ja ik hou iig weer goed de site in de gaten.. en dan zullen we zien!
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SanZ op maandag 16 april 2007 om 13:59:
Vat t niet verkeerd op; vind het lullig voor je dat je geen kaartjes hebt hoor; maar stel nou dat jij wel kaartjes had gehad; dan had er iemand anders zo gereageerd!

Nope want vorig jaar ook geweest, maar wel via de 2e handse weg een kaartje gekocht (75 euro).(me salaris was een dag te laat:S, zal je dan net hebben:O) Maarja dit jaar zou een maat van me bestellen omdat ik naar inqontrol was!, dus tja dna voel je je best kut als je terug komt.... Maarja dan maar weer de 2ehandse weg als het moet:(

Maar vindt het idd belachelijk dat de mensen die kaarten hebben gekocht er ook vaak niet eens naar toe gaan maar gewoon doodleuk er mee in de handel gaan:S en die site's die ze massaal verkopen? hoe kan dat?
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa als nog los los los los!!!! LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!
Waarschuw beheerder
op het q dance forum staan een paar reacties van mensen die opgebeld hebben en die schrijven dat er veel fout is gegaan met de site en dat ze nu alles aan het controleren zijn op huis adres en rekening nummers mensen met te veel kaarten worden waarschijnlijk geannuleerd op die 4 kaarten na dan die je mag hebben dus wie weet is der nog hoop voor de mensen die geen kaarten hebben
Uitspraak van eve1ien86 op maandag 16 april 2007 om 16:16:
op het q dance forum staan een paar reacties van mensen die opgebeld hebben en die schrijven dat er veel fout is gegaan met de site en dat ze nu alles aan het controleren zijn op huis adres en rekening nummers mensen met te veel kaarten worden waarschijnlijk geannuleerd op die 4 kaarten na dan die je mag hebben dus wie weet is der nog hoop voor de mensen die geen kaarten hebben

idd en dat zullen er veel zijn denk ik!
Waarschuw beheerder
heb ticket online gebeld,
mijn aanmelding s door gekomen krijg me kaartjes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wanderer op maandag 16 april 2007 om 16:29:
heb ticket online gebeld,
mijn aanmelding s door gekomen krijg me kaartjes

ja goed nieuws hou je maar voor jezelf ja

:P

Waarschuw beheerder
Ik heb vanochtend nog kaarten kunnen bestellen via ticket2.nl. Maar kon niet betalen en ze waren ook niet tel bereikbaar!? :S Zojuist hebben ze mij terug gebeld naar aanleiding van mijn mail. Vanochtend stonden de kaarten TK voor 60 euro. Na half 12 waren de kaarten 95 euro!! Zojuist hebben ze mij verteld dat alle bestellingen voor half 12 zijn vervallen en dat die n nieuwe order moeten plaatsen met als prijs dus 95 euro per kaartje!!!! :@ Het zijn echt n stelletje oplichters en iedereen zou ook hun moeten boycotten!! Het is wel n geregistreerd bedrijf bij de KVK, maar heb te horen gekregen van id&t dat hun niet bekend zijn en dat hun ook geen kaartjes in bezit zouden hebben!!? Heel strange allemaal..!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lees nu ook op andere forums dat mensen vanochtend nog een beperkt aantal kaarten konden kopen op ticketonline snap der echt geen fuck meer van!!!!!!!!
Uitspraak van eve1ien86 op maandag 16 april 2007 om 16:41:
lees nu ook op andere forums dat mensen vanochtend nog een beperkt aantal kaarten konden kopen op ticketonline snap der echt geen fuck meer van!!!!!!!!

idd kon ik vanohctend namelijk niet:s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 16:33:
Ik heb vanochtend nog kaarten kunnen bestellen via ticket2.nl. Maar kon niet betalen en ze waren ook niet tel bereikbaar!?

Check:
Is Ticket2 betrouwbaar??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deviate op maandag 16 april 2007 om 16:31:
ja goed nieuws hou je maar voor jezelf ja

ik deel graag goed nieuws met andere:) :P :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigf00t op maandag 16 april 2007 om 16:45:
Check:
Is Ticket2 betrouwbaar??

Nee ik denk t persoonlijk niet!! Zijn n stelletje oplichters gewoon!! :@ Denk dat je nog beter af bent als je op marktplaats koopt! Daar staan ze ook voor 70-80 euro!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 16:48:
Nee ik denk t persoonlijk niet!! Zie mn voorgaande bericht..!! Zijn n stelletje oplichters gewoon!! Denk dat je nog beter af bent als je op marktplaats koopt! Daar staan ze ook voor 70-80 euro!!

Je moet ff op die link klikken ;)

Is een heel topic over Ticket2.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 15:22:
vorig jaar stonden er touwns legio gasten te smeken of je hun kaatje niet wou kopen.. die zouden toen ook na ze dachten veel geld gaan verdienen met verkoop van kaarten op marktplaats.. hopelijk is dat dit jaar weer het geval .. kunne we mischien toch nog naar binnen...

Is altijd zo ;)
Er blijven altijd wel mensen met kaartjes zitten.
Vriend van me is gewoon naar Defqon gegaan, zonder kaartje, en heeft er daar een voor 30 euro gekocht.
Dan moeten ze er vanaf :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 17:44:
Is altijd zo
Er blijven altijd wel mensen met kaartjes zitten.
Vriend van me is gewoon naar Defqon gegaan, zonder kaartje, en heeft er daar een voor 30 euro gekocht.
Dan moeten ze er vanaf

Toch zou ik dat risico niet willen lopen ik bedoel ik moet vanaf nijmegen komen en als je daar dan geen kaartje kan krijgen zuigt dat toch behoorlijk! Van mij mag het zo zijn dat ze het kaartje niet eens verkocht krijgen!

Daarnaast is de markt gewoon te goed en groot in nederland waardoor je dit soort dingen krijgt dat massaal mensen kaartjes bestellen en ze verkopen via internet. ik denk ook niet dat het tegen te houden is.
Waarschuw beheerder
het is te bizar voor woorden gewoon ik heb wel twee kaartjes kunnen regelen na uurtje pagina vernieuwen blijven drukken. heb er ook maar 2 nodig dus sociaal.

Nou was ik afgelopen zaterdag bij in qontrol en zie ik daar voor de ingang een handelaar. een beetje dikke jongen rond de 25 jaar met kort bruin krullend haar. Hem zie ik nu al 4 jaar lang bij elk feest/festival staan met zijn bloedkop zijn kaarten te verkopen. Ik haat hem.. zeker omdat ik gewoon weet dat hij wel tig kaarten voor defqon gekocht heeft. volgende keer krijgt ie van mij een stomp op zijn hoofd.. zal wel defqon worden> wie herkent hem ook en doet mee???

verder vindt ik het sneu voor alle mensen die geen kaarten hebben kunnen kopen, ?(waaronder mijn partygroep) snif..snif... volgend jaar beter

ik zie jullie op defqon (of ervoor :)
Waarschuw beheerder
weet iemand misschien van wie en wat de anthem is van defqon 2007?? zou het fijn vinden dat te weten;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 15:09:
Ideal heeft er niet uitgelegen, alleen bij de Postbank lag ie eruit, maar tis elk weekend wel raak met de Postbank.

Geen probleme mee gehad om half 7.. en nog ff achterna gebeld en is allemaal goed gekomen (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zero-Cool op maandag 16 april 2007 om 18:12:
weet iemand misschien van wie en wat de anthem is van defqon 2007?? zou het fijn vinden dat te weten

Is zaterdag gedraaid op In Qontrol. Geloof dat Isaac 'm draaide. Klonk wel aardig, echt een nummer wat bij Defqon past. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op maandag 16 april 2007 om 18:24:
Is zaterdag gedraaid op In Qontrol. Geloof dat Isaac 'm draaide. Klonk wel aardig, echt een nummer wat bij Defqon past.

ja lijkt me vrij logisch:)
maar je hebt er geen titel van natuurlijk :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zero-Cool op maandag 16 april 2007 om 18:12:
weet iemand misschien van wie en wat de anthem is van defqon 2007?? zou het fijn vinden dat te weten

volgens mij van brennan heart of zo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I Rule So Fuck You op maandag 16 april 2007 om 15:08:
waar spreken we af en wanneer.. misschien dat ik nog wel wat mensen mee kan krijgen.

jerry kannetje benzine mee, aansteker mee steek dat hele ticketonline gebouw in de hens!

het ging mij meer om de mensen die ze voor veel verkochte :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Max K op maandag 16 april 2007 om 18:12:
wie herkent hem ook en doet mee???

Ik doe ook mee! en dan jatten we die kaartjes van hem af, gebruiken we er 1 voor onzelf en de rest geven we gratis en voor niets weg aan al die zielige mensen zoals ik die door een stomme fout van ticketonline dus geen kaartje hebben weten te krijgen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 16 april 2007 om 18:42:
het ging mij meer om de mensen die ze voor veel verkochte

ooohh maar dan doen we dat eerst met de honkbal knuppels!
en dan....
Waarschuw beheerder
hebben mensen al hun kaarten binnen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cor.S op maandag 16 april 2007 om 18:56:

yes, (E-kaarten) diezelfde zaterdag nacht al.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cor.S op maandag 16 april 2007 om 18:56:

heb ze al binnen e-tickets.

Waarschuw beheerder
ik ook:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Engelsman op maandag 16 april 2007 om 19:07:
yes, (E-kaarten) diezelfde zaterdag nacht al.

dus alleen e-tickets zijn er... de rest moet allemaal nog komen zeker..
Waarschuw beheerder
donateur
Heb gewone kaarten besteld maar nog niet binnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cor.S op maandag 16 april 2007 om 19:31:
dus alleen e-tickets zijn er... de rest moet allemaal nog komen zeker..

Had ik ook maar direct E-tickets genomen!!

Stel je nou es voor dat je een broer of zus hebt, en jullie bestellen allebei apart, ander rekeningnummer.. maar uiteraard hetzelfde huisnummer (en je komt boven de 4 kaarten uit) gaan ze die dan annuleren :S?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 20:14:
tel je nou es voor dat je een broer of zus hebt, en jullie bestellen allebei apart, ander rekeningnummer.. maar uiteraard hetzelfde

euhm ja denk het wel...maar jah.. moet je ff naar ze bellen want het is best vaag allemaal

ik heb dus 4 kaarten besteld.. op mijn adres.. omdat ik er niet op kwam... en een vriend van me heeft besteld op zijn adres.. maar wel via dezelfde banknr...

ik heb gebelt naar ticketonline.nl en ik zei het zo.. toen zei ze : je hebt betaald alles is goed.. je tickets komen eraan.. ff wachten want moet nog lay out gemaakt worden ofzo en dan komen ze eraan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 15:09:
Ideal heeft er niet uitgelegen, alleen bij de Postbank lag ie eruit, maar tis elk weekend wel raak met de Postbank.

Nee hoor, prima gelukt met de postbank :yes:

In de nacht van 15-04 en 16-04 zijn geen boekingen mogelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 20:20:
Nee hoor, prima gelukt met de postbank

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op maandag 16 april 2007 om 19:34:
Heb gewone kaarten besteld maar nog niet binnen.

duurt nog wel ff :P een weekje
Waarschuw beheerder
uitverkocht.,, wel kk zuur. ik heb kaarte maar meer dan de helft van vrienden die ook heen wouden hebben dus geen kaarten.. egt balen:(! snap egt niet dat t binnen 2 uur was uitverkocht en dat die site van ticketonline zo na de kk was.. beter volgend jaar een betere server neerzetten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -TVB- op maandag 16 april 2007 om 20:45:
snap egt niet dat t binnen 2 uur was uitverkocht en dat die site van ticketonline zo na de kk was.. beter volgend jaar een betere server neerzetten!

dat krijg je al er 150.000 mensen naar defqon willen en er 32000 kaarten available zijn. vraag overstijgt aanbod. En met goede servers had het binnen 10 minuten uitverkocht geweest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 20:52:
snap egt niet dat t binnen 2 uur was uitverkocht en dat die site van ticketonline zo na de kk was.. beter volgend jaar een betere server neerzetten!

Is niet waar, ik heb 's avonds om half 11 nog 3 kaarten weten te bemachtigen!!!

Er werd overal gezegd dat het al uitverkocht was, maar dat was niet zo...Je moest gewoon blijven proberen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 20:52:
En met goede servers had het binnen 10 minuten uitverkocht geweest

gelukkig voor mij van niet:P.. ging pas om kwart voor 7 bestelle... kwam er gelukkig na 5minuten al op:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 20:14:
Stel je nou es voor dat je een broer of zus hebt, en jullie bestellen allebei apart, ander rekeningnummer.. maar uiteraard hetzelfde huisnummer (en je komt boven de 4 kaarten uit) gaan ze die dan annuleren ?

Nee tuurlijk niet!! Jullie hebben toch allebei andere gegevens waarvoor je staat ingelogd!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [P] a o l o op maandag 16 april 2007 om 20:59:
gelukkig voor mij van niet.. ging pas om kwart voor 7 bestelle... kwam er gelukkig na 5minuten al op

Dan heb jij echt ontzettend veel mazzel gehad!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bertje Z. op maandag 16 april 2007 om 21:01:
Dan heb jij echt ontzettend veel mazzel gehad!!

:jaja: maar wat heb k zitte stresse.. en zitte springe toen ik er TOCH door was zo snel.. dacht echt.. ow fuck, ze zijn al weg....:O
Waarschuw beheerder
E-tickets al binnen (Y):D