Partyflock

Forumonderwerp · 922710
5 volgers · 68151x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Zag zostraks dat ze al massaal bezig zijn extra gebied voor het feest van het jaar extra droog te leggen, 8).

[img width=445 height=318]http://members.lycos.nl/evisindustry/ratborg/droog.JPG[/img]

Anyway, best zin in! :cheer:

Datum is inmiddels bekend, 16-06-2007

Defqon.1 Festival
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
ik heb gelukkig ook me eigen kaartje, maar moet wel mijn vriendjes zometeen gaan teleurstellen als het een beetje tegen zit.....

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van You-p? op maandag 16 april 2007 om 12:31:
Maar iemand enig idee hoelang het duurde voor die kaartjes uitverkocht waren?

Iedereen zegt na anderhalf uur, maar daar is niks van waar.
Ik heb al veel gelezen op het forum dat mensen om 10 uur en zelfs nog om half 12 kaarten besteld hebben.
Terwijl overal stond dat het uitverkocht was.
Er klopte helemaal niks van :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen hou ticket online in de gaten er staat nu tickets defqon! now or soon hoopen dat we nu wel eens op tijd bij zijn

Waarschuw beheerder
dat zal sowieso pas morgen zijn, aangezien mensen tot morgen de tijd hebben om kaarten te bestellen.

en denk dat Q dit ook wel zal aangeven op hun site.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 12:47:
dat zal sowieso pas morgen zijn, aangezien mensen tot morgen de tijd hebben om kaarten te bestellen.

en denk dat Q dit ook wel zal aangeven op hun site.

Dat is van de wanbetalingen, niet doorgekomen/fout verwerkte bestellingen worden er meteen weer terug op gegooid.

Ik weet alleen niet hoe het zit met dubbele bestellingen die geannuleerd worden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 10:07:
wij konden nog kaarten krjgen via www.ticket2.nl ... voor €60.-

Misschien een tip... weet niet hoe het nu zit op die site..

Iz 95,- per stuk en worden met de minute hoger... :S Plus et iz n lege BV... Hoop gebakken lucht met n rekeningnr bestaant uit: 0000.00.000 (hmmmmz.....:$)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 11:47:
Prijs komt volgens mij op hetzelfde neer hoor..

ik bedoelde meer voor de ticketbox je moet voor elke winkel een aantal extra medewerkers gaan betalen :P dus jah...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 16 april 2007 om 13:27:
ik bedoelde meer voor de ticketbox je moet voor elke winkel een aantal extra medewerkers gaan betalen dus jah...

Geen idee, ik ga zo Ticketbox en Ticketservice nog lastig vallen voor andere kaarten (voor andere evenementen dan Defqon dus) :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D!3G@$T op maandag 16 april 2007 om 13:15:
Iz 95,- per stuk en worden met de minute hoger

zag het net :s belachelijk toch!!
Als er mensen zijn die kaarten verkopen, uit limburg zijn, beetje mensenlijk zijn en dus geen belachelijke prijzen vragen, aub melden bij mij ;)

Waarschuw beheerder
Pfieuw was gelukkig op tijd! En heb de kaartjes kunnen bestellen! Voor diegene die ze niet hebben.. veel sterkte met het nog proberen te regelen van kaarten..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van the replicator op maandag 16 april 2007 om 12:46:
er staat nu tickets defqon! now or soon

Dat staat er al sinds zaterdag (F)

Waarschuw beheerder
Nou, ik was er zaterdag vrij snel doorheen, kaarten besteld:cheer:
Vraag me alleen af of ik ze ook daadwerkelijk krijg, van al die verhalen word je niet vrolijk. De dame bij Tcicketonline vertelde me trouwens dat het twee weken duurt voordat je de kaarten hebt, dus duimen maar...
Waarschuw beheerder
Vind het jammer voor de mensen die geen kaarten hebben... Moet toch wel een soort van manier bedenken waardoor men eerlijk zijn kaarten kan bestelle... Vind dat iemand die vaak bij ticketonline Q feesten besteld (ik heb tot nu toe altijd ticketonline gehad) dat juist die mensen een betere kans moeten krijgen dan mensen die nooit kaarten hebben besteld...
Waarschuw beheerder
ow wist ik niet. ma ja als nog maar in het oog houden zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 16 april 2007 om 13:39:
Vind het jammer voor de mensen die geen kaarten hebben... Moet toch wel een soort van manier bedenken waardoor men eerlijk zijn kaarten kan bestelle... Vind dat iemand die vaak bij ticketonline Q feesten besteld (ik heb tot nu toe altijd ticketonline gehad) dat juist die mensen een betere kans moeten krijgen dan mensen die nooit kaarten hebben besteld...

Dat kan toch nooit kerel...Das ook weer discriminatie, gewoon lekker in de winkel verkopen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deviate op maandag 16 april 2007 om 13:43:
Dat kan toch nooit kerel...Das ook weer discriminatie, gewoon lekker in de winkel verkopen!

hoezo de echte diehard feestbeesten hebben meer recht op tickets dan mensen die ze alleen voor de handel kopen... Dus zo filter je al een hoop mensen uit... En als je dan niet zo veel naar feesten gaat ken je genoeg mensen die wel vaker gaan die voor jou met voorrang dus een kaartje willen kopen...
Maarjah dat gaat toch niet lukke want Q en ticketonline zijn al binne en ze geven toch niets om wie de kaartjes koopt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 16 april 2007 om 13:46:
hoezo de echte diehard feestbeesten hebben meer recht op tickets dan mensen die ze alleen voor de handel kopen... Dus zo filter je al een hoop mensen uit... En als je dan niet zo veel naar feesten gaat ken je genoeg mensen die wel vaker gaan die voor jou met voorrang dus een kaartje willen kopen...
Maarjah dat gaat toch niet lukke want Q en ticketonline zijn al binne en ze geven toch niets om wie de kaartjes koopt...

ja oke maar er zijn nu al genoeg handelaren die dus al vaak bij ticketonline hebben besteld, dus krijgen die met jouw regeling ook nog eens extra voorrang :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 16 april 2007 om 13:46:
hoezo de echte diehard feestbeesten hebben meer recht op tickets dan mensen die ze alleen voor de handel kopen... Dus zo filter je al een hoop mensen uit...

En als je je kaarten normaliter niet via TicketOnline besteld.. :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deviate op maandag 16 april 2007 om 13:49:
ja oke maar er zijn nu al genoeg handelaren die dus al vaak bij ticketonline hebben besteld, dus krijgen die met jouw regeling ook nog eens extra voorrang

jah dat klopt eigenlijk wel weer... Maarjah tis gewoon echt stom je krijgt gewoon geen eerlijke kans...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 13:52:
En als je je kaarten normaliter niet via TicketOnline besteld..

dan moet je dat maar gaan doen :P maar werkt eigenlijk niet neej maarjah er moet toch wel een oplossing voor zijn eigenlijk... gewoon op naam met ID check of zo :P gheghe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 16 april 2007 om 13:54:
maarjah er moet toch wel een oplossing voor zijn eigenlijk

Beste oplossing is een andere muziekstijl/feest zo verschrikkelijk hypen dat iedereen daarnaar toe wil gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vague op maandag 16 april 2007 om 12:31:
Een manier om woekerhandelaren enigsinds tegen te gaan terwijl je "echte" feestgangers beloond zou zijn om exclusieve verkoop te regelen op Q-dance feesten.

Bij DefQon zou het dan zo zijn dat je op InQontrol kaartje kunt halen en ze pas de dag ERNA via internet te koop zijn.

Nog een voordeel dan is Inqontrol ook in een keer uitverkcht ha ha. Je zal maar je kaartje verliezen daar !!
Is een leuk idee maar in de praktijk natuurlijk onuitvoerbaar !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 12:03:
Wat een aanfluiting zeg deze verkoop. Dit hadden ze natuurlijk aan kunnen zien komen. Wat al eerder gezegd werd; "met ieder populair feest ligt heel Ticketonline op zijn gat". Daar speel je dan toch op in als organisatie zijnde? Ook ik heb me zaterdag vanaf voor zessen RSI zitten klikken op de site maar zoals velen hier: zonder resultaat. En dan de vele advertenties welke een uur later op MP te vinden zijn! Nu maar hopen op een eventuele 2e verkoopronde of misschien bekenden welke nog een kaartje over hebben.

Dan regel je het toch volgende keer zelf? En wat had Ticketonline dan moeten doen? Voor een feest als Defqon duizenden euro's investeren in een paar nieuwe servers? Waarom zouden ze? Ze verkopen ze toch wel; t interesseert hun echt niet of jij nou wel of geen kaarten hebt! En Ticketonline heeft juist een beter systeem dan welk ander online-verkooppunt ook. Ze zorgen er namelijk voor dat er; zeg als voorbeeld; 100 mensen tegelijk een transactie kunnen doen en dus ingelogd zijn. De rest van de 29.900 mensen die proberen in te loggen kunnen dat niet; om die 100 mensen de tijd en de kans te geven dat er besteld kan worden (een soort beschermde ruimte) Als er transacties zijn afgemaakt; kunnen er volgende mensen op. Wat gebeurt er nu als ticketonline iedereen keer op keer laat inloggen? Juist ja; dan loopt de hele site plat met als gevolg dat uiteindelijk helemaal niemand een kaartje heeft! Dus Ticketonline heeft hier wel over nagedacht en het blijft gewoon een feit dat als er meer afnemers zijn dan wat er aangeboden wordt; dan blijven er mensen de pineut. Lullig maar waar. Hoe had jij willen zien dat Ticketonline het dan had gedaan? Denk niet dat er veel meer van te maken is nl:)

Vat t niet verkeerd op; vind het lullig voor je dat je geen kaartjes hebt hoor; maar stel nou dat jij wel kaartjes had gehad; dan had er iemand anders zo gereageerd! :)
Waarschuw beheerder
Ik ben egt zwaar boos en verdrietig!
Ben nog nooit naar defqon gweest, maar die stond wel duidelijk bovenaan mijn verlanglijstje..
Ik zat rond 6 uur in de trein.. 10 uur snel kaartje bestelle.. Ja tuurlijk, alles weg :S
En vervolges staan er (om 2200 dus al!) Fucking 100e kaartjes op marktplaats! Ik was zoooooo kwaad.. Ook nogges dat het niet zomaar een 10tje duurder is maar cker wel 30.. Achja ook al was het zo had ik never nooit no way bestalt van zulke achterbakse mense.. Kom op mense wtf bezielt jullie..
Nja iedreen die dat heeft gedaan is dus een grote teringlijer en diegene die toch een kaartje hebben.. Veel plezier :)
Zo dat moest ik ff kwijt..
Owja ook zoiets.. Andere tickets sites, die waarschijnlijk toch wel een groot aantal tickets tot beschikking zouden hebben (?) verkopen ze tot zelfs wel 110 euri.. DAt dat gwoon mag is ZIEK!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady Fiesta op maandag 16 april 2007 om 14:00:
Owja ook zoiets.. Andere tickets sites, die waarschijnlijk toch wel een groot aantal tickets tot beschikking zouden hebben (?) verkopen ze tot zelfs wel 110 euri.. DAt dat gwoon mag is ZIEK!

Maak daar maar 155 van inmiddels :)

De grote vraag is echter hoe deze sites aan die aantallen tickets zijn gekomen... let wel, nog geen uur nadat t uitverkocht was biedden meerdere sites deze kaarten al aan. en nog steeds... dus of niemand koopt ze of ze hebben er vet veel..

Er stinkt iets hier :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady Fiesta op maandag 16 april 2007 om 14:00:
DAt dat gwoon mag is ZIEK

soort van diefstal vind ik... mensen proberen je gewoon af te zette!!!

Waarschuw beheerder
heb gelukkig me kaartje plus bevestigingsmail binnen gehad volgend jaar maar een defqon voor 50.000 mensen organiseren..:D:D
Waarschuw beheerder
30004 · bezoekers (herkomst)

Wel gezellig al :P

Waarschuw beheerder
pfff net op tijd mn kaartjes
wat een achterlijk gedoe ticketonline (N)
en die stakkers op marktplaats :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 14:34:
en die stakkers op marktplaats

Zeker! dood aan hun 8)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 962, 2566}
Artiest Kronox
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SanZ op maandag 16 april 2007 om 13:59:
Lullig maar waar. Hoe had jij willen zien dat Ticketonline het dan had gedaan? Denk niet dat er veel meer van te maken is nl

Het is een combinatie van manier waarop Q-dance ervoor kiest zijn klanten te bedienen.
Wat netjes was geweest is een gedeelte via internet aan te bieden en een gedeelte via de voorverkoopadressen.
Niet iedereen beschikt over interet (tegenwoordig niet veel mensen meer maar goed) + niet iedereen is op die tijd kan thuis of elder achter de pc zitten maar misschien wel in de stad om een kaartje ik noem maar iets.

Maar goed het moet niet kunnen dat er bedrijven zijn die al kaartjes in de verkoop hebben (in grote getalle) terwijl je eigenlijk maar 4 kaartjes per adres kan kopen. Natuurlijk is het systeem niet waterdicht maar juist door dit gedoe spelen ze de zwarte kaarthandel (en dus ook nepkaartjes in de hand).
Men weet al geruime tijd dat het huidige systeem niet werkt dus moet men er iets op verzinnen. Net als dat bij de WK kaartjes het geval is etc....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kronox op maandag 16 april 2007 om 14:41:
Het is een combinatie van manier waarop Q-dance ervoor kiest zijn klanten te bedienen.
Wat netjes was geweest is een gedeelte via internet aan te bieden en een gedeelte via de voorverkoopadressen.
Niet iedereen beschikt over interet (tegenwoordig niet veel mensen meer maar goed) + niet iedereen is op die tijd kan thuis of elder achter de pc zitten maar misschien wel in de stad om een kaartje ik noem maar iets.

Maar goed het moet niet kunnen dat er bedrijven zijn die al kaartjes in de verkoop hebben (in grote getalle) terwijl je eigenlijk maar 4 kaartjes per adres kan kopen. Natuurlijk is het systeem niet waterdicht maar juist door dit gedoe spelen ze de zwarte kaarthandel (en dus ook nepkaartjes in de hand).
Men weet al geruime tijd dat het huidige systeem niet werkt dus moet men er iets op verzinnen. Net als dat bij de WK kaartjes het geval is etc....

Amen. :P
Waarschuw beheerder
en wat nog het lulligste is dat mensen het gewoon grappig vinden dat ze kaarten in de verkoop doen tegen een veel te hoog bedrag en dat gewoon der bij zettuh op marktplaats ohw kan der echt boos om worden !!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 09:57:
Je weet het ook al zeker op het moment dat het geld is afgeschreven! Dan kan je er ook vanuit gaan dat je kaarten hebt.

nietes... bij ons is dat ook gebeurd we moeten maar afwachte

Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 16 april 2007 om 10:50:
of met een aantal afspreke om langs z'n gast te gaan met een paar honkbal knuppels en dat hij zijn kaartje maar normaal moet verkopen of we gaan z'n gezicht verbouwen

ik doe mee :cheer: :cheer: :cheer:
ik wil niet zeuren maar ik baal er echt ontzettend van...

Waarschuw beheerder
echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan!! beetje jammer, we zouden sinds tijden weer eens met een grote groep gaan, maar dat loopt weer lekker in het water! gelukkig heb ik wel een kaartje kunnen bemachtigen, maar als ik de berichten hier zo lees hoop ik dat dit allemaal goed is gegaan!! ben pas gerust als die kaarten op de mat vallen!! dan kan ik pas echt naar defqon toe leven.
Heel jammer van al die mensen die over de ruggen van andere willen profiteren! kan ik me echt kwaad om maken! We zouden het massaal moeten boycotten. Dan moeten ze in juni hun prijzen wel omlaag gooien, anders raken ze ze helemaal niet meer kwijt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blue Eyed Brunette op maandag 16 april 2007 om 15:00:
Hiero, en vrienden van me die geen kaartje meer hebbe kenne kijgen helpen ook wel

gheghe :P van de ene kant wel echt een actie om dat te doen :P maarjah je zal maar eens de verkeerde treffen die gewoon met een proppeschieter op je af komt :P gheghe

Waarschuw beheerder
ik heb geen goed woord over voor ticketbox wat een slechte organisatie zeg... ik heb niet eens de kans gehad te bestellen kwam niet verder als dat vervelende site overbezet k*t verhaal ..

dit jaar dus waarschijnlijk geen defqon voor mij en 15 andere uit de groep.. ben er bijna nog elk jaar geweest maar nu dankzij ticketbox dus niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I Rule So Fuck You op maandag 16 april 2007 om 14:54:
Je weet het ook al zeker op het moment dat het geld is afgeschreven! Dan kan je er ook vanuit gaan dat je kaarten hebt.

nietes... bij ons is dat ook gebeurd we moeten maar afwachte

Dit klopt idd, geld afschrijven zijn ze zeer snel mee, bevestigen dat je daadwerkelijk kaarten hebt is weer een ander verhaal. Maargoed, worst case scenario's zijn er zat terug te vinden in de verschillende threads dus ik zal er verder niet op ingaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 15:04:
ticketbox

Logisch dat je daar geen kaarten kon krijgen, werden alleen via TicketOnline verkocht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 16 april 2007 om 14:58:
nog meer mensen zijn al met 5en

waar spreken we af en wanneer.. misschien dat ik nog wel wat mensen mee kan krijgen.

jerry kannetje benzine mee, aansteker mee steek dat hele ticketonline gebouw in de hens!

ben serieus pissed off, ik hoorde trouwens nog dat dat betalings programma ideal eruit heeft gelegen.. als dat zo is steek ik dat hoofdkantoor ook in de hens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op maandag 16 april 2007 om 15:01:
gheghe van de ene kant wel echt een actie om dat te doen maarjah je zal maar eens de verkeerde treffen die gewoon met een proppeschieter op je af komt gheghe

dan moet je zorgen dat jij ook een blaffer bij je heb ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I Rule So Fuck You op maandag 16 april 2007 om 15:08:
jerry kannetje benzine mee, aansteker mee steek dat hele ticketonline gebouw in de hens!

ben serieus pissed off, ik hoorde trouwens nog dat dat betalings programma ideal eruit heeft gelegen.. als dat zo is steek ik dat hoofdkantoor ook in de hens.

Wacht je even totdat ze mijn kaartje wel opgestuurd hebben, lieve schat?

Ideal heeft er niet uitgelegen, alleen bij de Postbank lag ie eruit, maar tis elk weekend wel raak met de Postbank.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 15:09:
Ideal heeft er niet uitgelegen, alleen bij de Postbank lag ie eruit, maar tis elk weekend wel raak met de Postbank.

Ik heb zonder problemen betaald met Ideal via de Postbank om 18:02.

Maarja toen liep de website van TicketOnline vast :D

Geen idee of het goed gegaan is dus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 15:09:
Wacht je even totdat ze mijn kaartje wel opgestuurd hebben, lieve schat?

ok is goed. :D

Waarschuw beheerder
ja ticketonline bedoel ik ... foutje toch hehe.... Maar het plan op marktplaats te boycotten lijkt me een prima idee..... vorig jaar stonden er touwns legio gasten te smeken of je hun kaatje niet wou kopen.. die zouden toen ook na ze dachten veel geld gaan verdienen met verkoop van kaarten op marktplaats.. hopelijk is dat dit jaar weer het geval .. kunne we mischien toch nog naar binnen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 15:22:
vorig jaar stonden er touwns legio gasten te smeken of je hun kaatje niet wou kopen

Gewoon normale prijs in dr handen duwen ;)