Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
-Een nummer met de tekst: 'Pump up the stereo, I don't know much but this I Know.'
-En een andere dan de switch remix van Def. Inc. - Waking the Dread
Iemand?
Of gewoon netjes kopen op www.beatport.com
-Een nummer met de tekst: 'Pump up the stereo, I don't know much but this I Know.'
waarom zou ik iets kopen als ik een download programma heb ga geen geld uitgeven als het niet nodig is natuurlijk
waarom zou ik iets kopen als ik een download programma heb
Brick n Lace - Never Never (Switch Remix)
Switch heeft bijna altijd vette remixes! Soms niet echt dj vriendelijk
Nummer van Bart B. More - So it goes (org.mix) staat bij mij hoog in het lijstje!
Is er behalve beatport.com en djdownload.com niets anders waar je de beste en nieuwste clubtracks kunt downloaden?!
mag die hierbij???
Ben nu in Budapest voor een halfjaar dus ik ga eens checken of hier op house-gebied nog wat te beleven valt.
Zowiezo naar Paul van Dyk 15-9 hier (niet dat dat in het vakje "house" thuishoort maar dan nog), wordt meesterlijk. Hoop dat hij ongeveer zelfde setje draait als op dance valley dit jaar, dat was iig flinke space-bedoeling
in welke tent draait hij dan? ik ben zelf deze zomer paar dagen in budapest geweest. leuke stad maar qua utigaan vond ik het tegenvallen..