| Betreft: | evenement: Extrema NYE, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Mijn kommentaar was niet bedoeld om af te geven op 'nuchtere' mensen hoor, hehe, ben zelf ook niet altijd van de kaart En heb ook wel vrienden die nooit wat gebruiken, moet iedereen lekker zelf weten. Maar op het sfeertje in die Sneakerz zaal, waar drugs gewoon niet in thuis paste en je mensen afkeurend zag kijken naar mensen die WEL wat gebruikt hebben... Laat iedereen toch gewoon lekker doen wat ie zelf wil en of dat nou met of zonder drugs is, als je lekker uit je dak gaat en er een feest van maakt is het goed, that's what it's all about Maar die mensen in de sneakerz zaal hadden dat niet echt begrepen en het leek meer op een begravenis dan op een feest daar
Maar aan de andere kant maar goed dat al die figuren in die ene zaal opeengehoopt waren, konden ze in ieder geval niet de sfeer te verpesten in de andere zalen laatste aanpassing 1 januari 2007 22:50
Dus denk of beter na of bouw lekker je eigen feestje en fukk de mensjes die het dansen, springen, fluiten en schreeuwen nniet hebbe geleerd of zich ervoor schamen uit hun dakkie te gaan
Een zaal die helemaal vlak gaat, een moment waarop iedereen elkaar lijkt te begrijpen. Om maar in pf-termen te blijven, daar zit voor mij het verschil tussen een goed en geweldig feest. Dit was dus ook precies wat ik miste op extrema.
De hey int midden van zn set wel met die rmx van wat was het? oude plaat van Coming Soon? iig oude EC records. handjes in de lucht en fluit moment! \o/![]()
Michel de Hey @ Extrema NYE (Eindhoven) 31-12-2006
En toch kun je dat ook in een klein groepje hebben...
Iemand trouwens de eerste plaat van Darko??
after in de rechter
Uitspraak van Martyro op dinsdag 2 januari 2007 om 03:06:
De hey int midden van zn set wel met die rmx van wat was het? oude plaat van Coming Soon? iig oude EC records. handjes in de lucht en fluit moment! \o/
Uitspraak van Funk you!! op dinsdag 2 januari 2007 om 13:48:
Michel de Hey @ Extrema NYE (Eindhoven) 31-12-2006
hij zit erin! op 22 min !
welke is dat ook alweer?
Waar de f*ck was die sfeer???
lekker arrogante mensen bij Sneakerz wat eem kijkpublliek eh...
Alleen Industry en extremamusic waren wel ok, maar ook niet erg denderend. Had er veeel meer van verwacht... en dan die danseressen in die industry zaal sorr y hoor maar dat past echt niet bij techno... en al die rukkers dan met de telefoon beetje vooraan dringen om foto te maken sorry hoor maar waar gaat dat feest dan om? ga dan naar een hoerenclub
Josh Wink @ Extrema NYE (Eindhoven) 31-12-2006
Jammer dat het maar 40 minuten is, maar wel de 2 hoogtepunten uit zijn set in deze 40 minuten... Zijn eigen Higher State Of Consciousness en Catwash - Believe in me (weet iemand welke remix dit is?)
en als we t dan toch over sfeer hebben, die was op de after in de rechter te vinden. Bij elke nieuwe plaat rockte heel de tent weer
... toen ging dat zo op feesten, OOK (misschien zelfs JUIST) op extrema.
gewoon wel goed was, alleen vond ik 't gewoon jammer om te zien wat zich in de Sneakerz zaal afspeelde... Er hoort verschil te zijn tussen een feest en een standaard zaterdagavond
geloof je hier nu echt in! alsof vroeger alles beter was, komop, weet niet wie je voor de gek wil houden! Ben afgelopen tijd op genoeg feesten geweest waar alleen maar lachende mensen rondliepen die helemaal uit een dak gingen op elke plaat die de dj voorschotelde! Tis net naar welke feesten je gaat
waarom hoort hier een verschil tussen te zijn?
Er hoort verschil te zijn tussen een feest en een standaard zaterdagavond in bijvoorbeeld de Matrixx en dat verschil was nu echt HELEMAAL weg, ik had echt het idee dat ik in de Matrixx rondliep, in die Sneakerz zaal.
was dat die kerel dit ook op en rond het djpodium stond van de Sneakerszaal bij Fedde le Grand en Erick E???
Er hoort verschil te zijn tussen een feest en een standaard zaterdagavond in bijvoorbeeld de Matrixx en dat verschil was nu echt HELEMAAL weg, ik had echt het idee dat ik in de Matrixx rondliep, in die Sneakerz zaal
de mensen die t hardste zeiken over de sfeer zijn vaak degene die t 'hardste' stilstaan!
omdat ik denk dat die in veel gevallen wel klopt!
ben sims draaide erotic discourse!
geloof inderdaad in josh wink zijn set
maar het is een plaat die eerder door Wink gedraaid zou worden