Partyflock

Forumonderwerp · 922563
Artiest Magic-D
Waarschuw beheerder
donateur
Smijt m dr uit:)

Waarschuw beheerder
Na de tegenvaller van 2005 zag het ernaar uit dat ik niet zou gaan.

Maar goed iedereen van onze bende ging dus ik maar ook.
Lekker F.I.P genomen zodat als het weer té druk werd we effe weg konden glippen.

Nou de Sneakerszaal, lekkere muziek maar het sfeertje? Ietsjes minder vond ik. Veel mensen die je aankijken van wat :vaag: je m. Bemoei je met je eigen zaken!!

Industry was zeeeeker lekker, iedereen gewoon lekker los zonder op iedereen te letten wat die uitspookt!! Echte partygangers kwam ik hier tegen! Ben Sims & Wink :respect:

Al met al RELAXTE party.

maarja, iedereen nog de beste wensen!!
Waarschuw beheerder
Jongens en meiden, dat geneuzel over sfeer en alles, laat et gaan. als je naar Extrema, een groot feest in nota bene Eindhoven (toch niet house-town number 1;)) dan hoef je dat niet te verwachten, en al helemaal niet met een sneakerz-zaal derbij....
Dus denk of beter na of bouw lekker je eigen feestje en fukk de mensjes die het dansen, springen, fluiten en schreeuwen nniet hebbe geleerd of zich ervoor schamen uit hun dakkie te gaan ;)

Het was top! De extrema-zaal was echt zo te gek; het geluid en de dj's waren gewoon helemaal into a party!! Tnx Remy!

houdoe
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Waarschuw beheerder
Vond het zeer goed!! :)
Sommige dingen wat minder geregeld, maar ben toch echt wel los gegaan tijdens Wink en Sims! :D

Iemand trouwens de eerste plaat van Darko??

Waarschuw beheerder
indeling e.d. stuk beter dan vorig jaar, maar wat een kutsfeertje zeg.. vond het feestje maar tegenvallen (n)
Waarschuw beheerder
Gewoon springen en gek doen! :yes:
Seksie dansje ertussendoor en hoppakee! :cheer:

Waarschuw beheerder
Was een mooi feestje!
laatste aanpassing
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
prima feestje hoor!

12u moment viel n btje tegen, de klok op het scherm was aan het aftellen, maar volgens de mc was het al nieuwjaar haha

extremamusic was een heel fijn zaaltje, niet zo warm als industry en er werd erg lekker gedraaid. Nuno dos Santos, Joris Voorn :respect:

marco bailey ook goede afsluiter, alhoewel het van mij een tikkeltje harder had gemogen

supergezellig gehad, maar toch miste ik echt wat lasers!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op maandag 1 januari 2007 om 22:42:
Mijn kommentaar was niet bedoeld om af te geven op 'nuchtere' mensen hoor, hehe, ben zelf ook niet altijd van de kaart En heb ook wel vrienden die nooit wat gebruiken, moet iedereen lekker zelf weten. Maar op het sfeertje in die Sneakerz zaal, waar drugs gewoon niet in thuis paste en je mensen afkeurend zag kijken naar mensen die WEL wat gebruikt hebben... Laat iedereen toch gewoon lekker doen wat ie zelf wil en of dat nou met of zonder drugs is, als je lekker uit je dak gaat en er een feest van maakt is het goed, that's what it's all about Maar die mensen in de sneakerz zaal hadden dat niet echt begrepen en het leek meer op een begravenis dan op een feest daar

Maar aan de andere kant maar goed dat al die figuren in die ene zaal opeengehoopt waren, konden ze in ieder geval niet de sfeer te verpesten in de andere zalen laatste aanpassing 1 januari 2007 22:50

ik heb niemand afkeurend zien kijken hoor. je ziet wel wat je wil zien he.
Artiest {SHOWLIST artist 48485, 45607}
Waarschuw beheerder
Weet iemand welke plaat joris voorn en edwin oosterwal draaiden als laatste plaat

Hele trippy rustige vage plaat! Superdik

Waarschuw beheerder
heb me meer dan uitstekend vermaakt. Over de sfeer heb ik ook echt geen klachten, zeker niet als ik het vergelijk met nye vorig jaar. De sneakerz zaal heb ik verder vermeden om redenen die hierboven al zijn genoemd.
heb een prima avond/ochtend gehad(y)

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Syce houst van jou op dinsdag 2 januari 2007 om 15:53:
Dus denk of beter na of bouw lekker je eigen feestje en fukk de mensjes die het dansen, springen, fluiten en schreeuwen nniet hebbe geleerd of zich ervoor schamen uit hun dakkie te gaan

Vind dat deze uitspraak inmiddels wel tot cliche benoemd mag worden. Heb afgelopen zondag ook geen enkel moment stil gestaan, heb staan springen, schreeuwen, fluiten, heb gigantisch veel lol gehad met vrienden en goede bekenden, etc etc.... In muziek vind ik euforie terug, dj`s bouwen op naar qlimaxen waarbij je totaal uit je dak gaat. Wat is er nou mooier dan dit te delen vrienden, goede bekenden en misschien nog wel belangrijker; onbekenden. Een zaal die helemaal vlak gaat, een moment waarop iedereen elkaar lijkt te begrijpen. Om maar in pf-termen te blijven, daar zit voor mij het verschil tussen een goed en geweldig feest. Dit was dus ook precies wat ik miste op extrema.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op dinsdag 2 januari 2007 om 19:19:
12u moment viel n btje tegen, de klok op het scherm was aan het aftellen, maar volgens de mc was het al nieuwjaar haha

Haha dat viel mij ook op....was wel grappig ja haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 21:32:
Een zaal die helemaal vlak gaat, een moment waarop iedereen elkaar lijkt te begrijpen. Om maar in pf-termen te blijven, daar zit voor mij het verschil tussen een goed en geweldig feest. Dit was dus ook precies wat ik miste op extrema.

En toch kun je dat ook in een klein groepje hebben... Bij bepaalde platen gingen ik en mijn vrienden totaal los en begrepen we elkaar precies als we elkaar aankeken. Ik ben namelijk van mening dat je het feest nagenoeg altijd zelf maakt, daarom staan er ook maar weinig feestjes in mijn archief die met minder dan goed beoordeeld zijn. Als ik het naar mijn zin heb dan ga ik gewoon los, ongeacht wat een ander naast mij vind of doet.

Uiteraard ben ik wel van mening dat als een hele zaal met je compleet loos gaat dat een schitterend gezicht en gevoel is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Martyro op dinsdag 2 januari 2007 om 03:06:
De hey int midden van zn set wel met die rmx van wat was het? oude plaat van Coming Soon? iig oude EC records. handjes in de lucht en fluit moment! \o/ (l) :D

Uitspraak van Funk you!! op dinsdag 2 januari 2007 om 13:48:
Michel de Hey @ Extrema NYE (Eindhoven) 31-12-2006

hij zit erin! :D op 22 min ! :cheer:
welke is dat ook alweer?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 2 januari 2007 om 22:57:
En toch kun je dat ook in een klein groepje hebben...

Zoals ik al zei, dat heb ik zondag ook wel gehad. Dit heb ik trouwens elk feest wel. Ik vind de sfeer op een feest gewoon erg belangrijk, op muziek na de belangrijkste reden waarvoor ik naar een feest ga..

Waarschuw beheerder
Extrema was gewoon weer een ubergoed feestje... en als we t dan toch over sfeer hebben, die was op de after in de rechter te vinden. Bij elke nieuwe plaat rockte heel de tent weer :woepwoep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pipo op dinsdag 2 januari 2007 om 16:23:
Iemand trouwens de eerste plaat van Darko??

maar ff pbtje sturen naar m frank ;)

heb echt een top feestje gehad..heerlijke sfeer op extremamusic...Rejected en Darko..heerlijk!! weet je wat mij ook erg opvalt altijd he..de mensen die t hardste zeiken over de sfeer zijn vaak degene die t 'hardste' stilstaan! Dus mensen..kijk vooral eerst naar jezelf!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 23:47:
after in de rechter

Euh.... er zou toch geen after zijn, mensen met e-ticket zouden er for free heen mogen, maar ging niet door dus nu krijgen ze kaarten voor de opening vd Rembrandt... dat is mij verteld iig!
Niet dat ik nog energie had voor een after hoor.... Toen de lichten bij Extrema aan gingen, gingen ze bij mij zo'n beetje uit ;)

Damn.. we zijn door e-flirt.com op de foto gezet, bestaat die hele page niet :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Martyro op dinsdag 2 januari 2007 om 23:08:
Uitspraak van Martyro op dinsdag 2 januari 2007 om 03:06:
De hey int midden van zn set wel met die rmx van wat was het? oude plaat van Coming Soon? iig oude EC records. handjes in de lucht en fluit moment! \o/

Michel de Hey @ Extrema NYE (Eindhoven) 31-12-2006

hij zit erin! op 22 min !
welke is dat ook alweer?

found it
edit van De Hey vs Grooveyard - Compound :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 januari 2007 om 18:18:
gewoon goed feesje! hulde aan de industry zaal..josh wink

ckrs gelijk man, maar het was ckrs zo relax in de Extrema Music. Daar was de afsluiting geweldig!!!
Waarschuw beheerder
Het was echt Genieten! :D Super feestje !
Waarschuw beheerder
ik wil de foto's zien die gemaakt zijn door pf, wat duurd dat toch altijd lang voordat die foto's er zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 00:02:
weet je wat mij ook erg opvalt altijd he..de mensen die t hardste zeiken over de sfeer zijn vaak degene die t 'hardste' stilstaan! Dus mensen..kijk vooral eerst naar jezelf!!

Wat een opmerking--> :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 januari 2007 om 11:20:
Waar de f*ck was die sfeer???

lekker arrogante mensen bij Sneakerz wat eem kijkpublliek eh...
Alleen Industry en extremamusic waren wel ok, maar ook niet erg denderend. Had er veeel meer van verwacht... en dan die danseressen in die industry zaal sorr y hoor maar dat past echt niet bij techno... en al die rukkers dan met de telefoon beetje vooraan dringen om foto te maken sorry hoor maar waar gaat dat feest dan om? ga dan naar een hoerenclub

mensen zoals jou zouden ze nooit binnen moeten laten op feesten zoals dit , de sfeer wordt er zeker niet beter op..(N)

zeurpiet :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peerski4u op woensdag 3 januari 2007 om 11:36:
ik wil de foto's zien die gemaakt zijn door pf, wat duurd dat toch altijd lang voordat die foto's er zijn

was dat die kerel dit ook op en rond het djpodium stond van de Sneakerszaal bij Fedde le Grand en Erick E???

Waarschuw beheerder
Weet iemand de laatste track van De Hey?

Waarschuw beheerder
Josh Wink @ Extrema NYE (Eindhoven) 31-12-2006

Jammer dat het maar 40 minuten is, maar wel de 2 hoogtepunten uit zijn set in deze 40 minuten... Zijn eigen Higher State Of Consciousness en Catwash - Believe in me (weet iemand welke remix dit is?)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joel* op woensdag 3 januari 2007 om 11:50:
Wat een opmerking-->

ja inderdaad. ben ik het ook helemaal mee eens. de sfeer maak je zelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 13:19:
Weet iemand de laatste track van De Hey?

ben ik ook naarstig naar op zoek :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 13:20:
Jammer dat het maar 40 minuten is, maar wel de 2 hoogtepunten uit zijn set in deze 40 minuten... Zijn eigen Higher State Of Consciousness en Catwash - Believe in me (weet iemand welke remix dit is?)

ja en wie draaide nou Erotic Discourse?? Was dat ook Josh Wink of al Marco Bailey...?? Weet ut niet meer :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Supervet was Extrema:D Ik ben heel de nacht in de Sneakerz tent geweest:d was super:D :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 14:28:
en wie draaide nou Erotic Discourse

Heb hem niet gehoord (of vergeten) maar het is een plaat die eerder door Wink gedraaid zou worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 14:58:
en wie draaide nou Erotic Discourse

heb wel gehoord, en geloof inderdaad in josh wink zijn set :respect:
Waarschuw beheerder
maar ff pbtje sturen naar m frank

Ookal gedaan, en meteen antwoord gekregen! :D

Wij gaan altijd los is het niet Paulus! :D
Waarschuw beheerder
ben sims draaide erotic discourse!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 23:47:
en als we t dan toch over sfeer hebben, die was op de after in de rechter te vinden. Bij elke nieuwe plaat rockte heel de tent weer

Kijk, zo hoort het (Y)

De sfeer was ook wel ok bij Extrema hoor, alleen niet in die Sneakerz zaal. En wat een onzin dat mensen die de sfeer niet super vinden op een bepaald feest dat die zelf zouden stilstaan, ik maak altijd wel m'n eigen feestje met m'n vrienden, ook al staat de hele zaal stil, ik zorg altijd wel dat ik mezelf vermaak :) Maar ik ben gewoon gewend dat je op een feest alleen maar lachende en vrolijke mensen om je heen ziet, mensen die uit hun dak gaan van euforie, dat als mensen elkaar aanstoten ze vriendelijk 'sorry' zeggen, praatjes met elkaar maken etc, dat soort dingen, dat noem ik sfeer. Vroegah... toen ging dat zo op feesten, OOK (misschien zelfs JUIST) op extrema. Maar ach, dingen veranderen nou eenmaal en daar is toch niks aan te doen en het is ook juist positief dat de sfeer in de andere zalen gewoon wel goed was, alleen vond ik 't gewoon jammer om te zien wat zich in de Sneakerz zaal afspeelde... Er hoort verschil te zijn tussen een feest en een standaard zaterdagavond in bijvoorbeeld de Matrixx en dat verschil was nu echt HELEMAAL weg, ik had echt het idee dat ik in de Matrixx rondliep, in die Sneakerz zaal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op woensdag 3 januari 2007 om 17:36:
... toen ging dat zo op feesten, OOK (misschien zelfs JUIST) op extrema.

geloof je hier nu echt in! alsof vroeger alles beter was, komop, weet niet wie je voor de gek wil houden! Ben afgelopen tijd op genoeg feesten geweest waar alleen maar lachende mensen rondliepen die helemaal uit een dak gingen op elke plaat die de dj voorschotelde! Tis net naar welke feesten je gaat!

gewoon wel goed was, alleen vond ik 't gewoon jammer om te zien wat zich in de Sneakerz zaal afspeelde... Er hoort verschil te zijn tussen een feest en een standaard zaterdagavond

waarom hoort hier een verschil tussen te zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 18:14:
geloof je hier nu echt in! alsof vroeger alles beter was, komop, weet niet wie je voor de gek wil houden! Ben afgelopen tijd op genoeg feesten geweest waar alleen maar lachende mensen rondliepen die helemaal uit een dak gingen op elke plaat die de dj voorschotelde! Tis net naar welke feesten je gaat

Ik hoorde van de week nog een DJ die het goed wist te verwoorden, die was vorig jaar voor het eerst naar een feest in het voormalig oostblok geweest, ik geloof ook in Bulgarije. Die zei "wat je daar ziet, is niet normaal, allemaal vrolijke, gek uitgedoste mensen, met pruiken op, gekke kleding aan, die HELEMAAL uit hun dak gaan." Toen dacht ik, ja maar zo was het hier 'vroegah' ook :) Kijk anders bijvoorbeeld eens hier naar, een clip die iemand toevallig in het vorige Extrema topic poste, een stukje Josh Wink in Bulgarije, dat gaat er toch wel iets anders aan toe dan het hier op Extrema aan toe ging, of vind je zelf van niet ?

http://www.youtube.com/watch?v=kyRIhJSi1qY&eurl=

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 18:14:
waarom hoort hier een verschil tussen te zijn?

Tja, dat zegt al weer genoeg. Waarom zou je dan nog ooit naar een feest gaan als je gewoon elke zaterdagavond hetzelfde kan beleven in een willekeurige club in NL ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er hoort verschil te zijn tussen een feest en een standaard zaterdagavond in bijvoorbeeld de Matrixx en dat verschil was nu echt HELEMAAL weg, ik had echt het idee dat ik in de Matrixx rondliep, in die Sneakerz zaal.

haha typisch sfeertje idd in de matrixx....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris_c op woensdag 3 januari 2007 om 12:50:
was dat die kerel dit ook op en rond het djpodium stond van de Sneakerszaal bij Fedde le Grand en Erick E???

Ja dat was die, een goeie vent. Ik heb in een deuk gelegen van hem, met het maken van die foto. Ik ben benieuwd wat die er van gemaakt heeft.

En ik snap echt niet dat er mensen zijn die het sfeertje niet geweldig vonden ik heb me in al de zalen goed vermaakt, zelf bij de wc was het een gezellige boel.
Maar ja ik vermaak me overal, en om je te ergeren aan mensen die niet willen dansen, daar heb ik geen zin in als ik op een party ben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er hoort verschil te zijn tussen een feest en een standaard zaterdagavond in bijvoorbeeld de Matrixx en dat verschil was nu echt HELEMAAL weg, ik had echt het idee dat ik in de Matrixx rondliep, in die Sneakerz zaal

Dat gevoel had ik inderdaad ook!(was ook ongeveer zo'n zelfde hok :x)
Maar dat zal niet voor iedereen gelden...

En toch vond ik deze opmerking goed:

de mensen die t hardste zeiken over de sfeer zijn vaak degene die t 'hardste' stilstaan!

omdat ik denk dat die in veel gevallen wel klopt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Joel* op woensdag 3 januari 2007 om 18:36:
omdat ik denk dat die in veel gevallen wel klopt!

Misschien zal 't in veel gevallen opgaan, ik ken de mensen in dit topic met kommentaar niet, alleen Luc, en die heb ik de hele avond los zien gaan, dus vooralsnog kan ik die 'regel' niet bevestigen :)

Maar je moet hier ook niet van een mug een olifant maken: zoals ik al zei, op de sneakerz zaal na was de sfeer prima, Extrema had de boel goed voor elkaar en ik heb me prima vermaakt (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en er zijn al fotos op de extrema site http://www.extrema.nl/?module=event&id=31&t=pictures
daar staan er al een stel
groeten van peerski
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op dinsdag 2 januari 2007 om 19:19:
extremamusic was een heel fijn zaaltje, niet zo warm als industry en er werd erg lekker gedraaid. Nuno dos Santos, Joris Voorn :respect:

>> Super geslaagde party!
Waarschuw beheerder
op ieder feestje is er wel wat op mysteryland weerkaatste de bass op frequence stond de muziek te zacht daar is dit daar is dat drugs word overal gebruikt ,,,, bij overtreft elk feestje t andere en weet je waarom omdat ik me altijd amuseer extrema was gewoon een meesterlijk feestje beter kun je t jaar niet beginnen T LIGT TENSLOTTE AAN JE ZELF !!!!!! ZATERDAG SNEAKERZ DE RECHTER HEEEEEEEEERLIJK
Waarschuw beheerder
vond het een leuk feestje, maar vorig jaar was toch ietsjes beter! volgend jaar iig gaan Extrema meer voor mij!
Waarschuw beheerder
alles was gewoon leuk niks te klagen gehad!

beter als vorig jaar nu hadden ze tenminste heel de avond bier...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funkfreakaaah op woensdag 3 januari 2007 om 17:07:
ben sims draaide erotic discourse!

ben sims stond niet in Industry
Maar kan toeval zijn

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 16:57:
geloof inderdaad in josh wink zijn set

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 14:58:
maar het is een plaat die eerder door Wink gedraaid zou worden

zal Wink dan wel geweest zijn ja... Tis onze lievelingsplaat, Benny draait hem ook vaak. Op ons feestje van afgelopen vrijdag zelfs nog 10 minuten lang op ons verzoek :-D Kicke plaat blijft het toch

Weet 1 van jullie dan heel misschien toevallig ook welke plaat Michel de Hey draaide waarop Wink overnam? Ook echt een vette track maar niemand die ik erover spreek kent um (maar weten wel meteen welke ik bedoel, niet echt een de Hey plaat)