Partyflock
 
Forumonderwerp · 922281

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

April
21 Cocoon@the sand Amsterdam Niederlande
WHO
Sven Väth
WHAT
Cocoon@the sand
WHEN
April 21, 2007
WHERE
The Sand


www.cocoon.net
 
Werkzaam bij Vier
Uitspraak van chiquito op donderdag 18 januari 2007 om 15:22:
100% mee eens. Komt nog eens bij dat Roosje wel een beetje underground uitstraling heeft. Gewoon vette sfeer, goed publiek en minimale aankleding!

:jaja:
als ik het zo ff snel zit te lezen, nu ik net wakker ben vraag ik me bijna af of sommige mensen nog echt om het housen naar een feest gaan.
Als het om Sven gaat wil ik alleen heel goed geluid(langeset)!! dat zijn platen tot ZIJN RECHT komen (in HEEL de zaal dan, want zeg nu eerlijk hoe was het geluid bij Sven in de Now&Wow....?? ik vond het schandalig hoe hard, na een tijdje hoorde je de helft van zijn plaat, derest werd overtroffen door het harde).

En sfeer maak je zelf, aankleding helpt als je net binnen komt, en het gevoel krijgt ja dit word een leuke nacht.

En of het nu in the Sand, 11 of Time Warp is. hangt ervan af of Sven er zin in heeft die nacht...om te schreeuwen, om gek te dansen, koptelefoon voor zijn mond ect.

Ga aub eens echt los met z'n alleen, probeer het tenminste. en ga niet tegen je buurman zeggen, in ibiza zo, of in milaan dat, of toen daar was die zoveel vetter. Daar zit echt Niemand op te wachten(ja als Sven echt kut draait ALÁ) maak er gewoon een onvergetelijke nacht van, schreeuw spring dans Drink Neem. Maakt niet uit wat je doet maar ga los!!! maakt niet uit waar.. zijkant, midden, achteraan vooraan LOSSSSSSSSSS, praten doe je thuis maar;).

Amen. ;)






maar sven beloof ff aan mij, niet meer in N&W. want dat is zonde van je tijd:D
 
Uitspraak van Minimaliseren69 op donderdag 18 januari 2007 om 16:17:
En sfeer maak je zelf,

je maakt sfeer zelf ja, maar sfeer ligt toch wel aan de rest van het publiek hoor...
de house-sfeer ligt puur aan het publiek en de muziek(geluid)..niet aan de aankleding..


Uitspraak van Minimaliseren69 op donderdag 18 januari 2007 om 16:17:
maar sven beloof ff aan mij, niet meer in N&W. want dat is zonde van je tijd

mee eens(Y)


Uitspraak van Minimaliseren69 op donderdag 18 januari 2007 om 16:17:
LOSSSSSSSSSS

Uitspraak van Minimaliseren69 op donderdag 18 januari 2007 om 16:17:
Amen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 16:28:
sfeer ligt toch wel aan de rest van het publiek hoor...
de house-sfeer ligt puur aan het publiek en de muziek(geluid)..

helemaal mee eens
Ok, terug... :P

Techno en underground... JA!

Maar techno ontwikkelt zich ook en de platen die Sven tegenwoordig draait zijn zo melodieus dat ze gewoon niet meer bij dat industriele passen. En zo ziet dat Cocoon dat zelf ook. Neem de Cocoon website of de Cocoon Club als voorbeeld, daar is niets industrieels meer in te vinden.

Offbeat, schranz, looptechno, prima. Dat zijn stromingen die zich bij uitstek lenen voor een lekkere underground locatie. Maar downtempo en (vies woord) 'neotrance' vind ik persoonlijk niet echt meer passen bij oude fabrieken en industrieterreinen. Die tijd hebben we wel gehad.

En ik zie ook niet in hoe je dan je roots verloochent? De liefde en passie waarmee je zoiets organiseert zijn er niet minder om... :)
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 18 januari 2007 om 17:01:
Maar techno ontwikkelt zich ook en de platen die Sven tegenwoordig draait zijn zo melodieus dat ze gewoon niet meer bij dat industriele passen. En zo ziet dat Cocoon dat zelf ook. Neem de Cocoon website of de Cocoon Club als voorbeeld, daar is niets industrieels meer in te vinden

Precies! Sven Vath staat voor "sexy techno" 8) dus dat past mooi in een tent als The Sand :)
Waar is hij gebleven in de agenda van partyflock? hijs weg! potverdrie

staat nog wel op zn site!
Uitspraak van Am:D op donderdag 18 januari 2007 om 21:03:
Waar is hij gebleven in de agenda van partyflock? hijs weg! potverdrie

staat nog wel op zn site!

Als ie niet in de agenda van pf staat, betekend het niet dat het er niet meer van komt hoor...
Hij komt nu pas weer in de agenda als alles ( andere artiesten e.d) geregeld is, nu kan je verder er nog niet veel over zeggen.

ZIN!!
Uitspraak van Pimm0 op donderdag 18 januari 2007 om 21:08:
Als ie niet in de agenda van pf staat, betekend het niet dat het er niet meer van komt hoor...
Hij komt nu pas weer in de agenda als alles ( andere artiesten e.d) geregeld is, nu kan je verder er nog niet veel over zeggen.

ZIN!!

Ok prima! danke!

heb er ook teveel zin in!
Uitspraak van Minimaliseren69 op donderdag 18 januari 2007 om 16:17:
Als het om Sven gaat wil ik alleen heel goed geluid(langeset)!! dat zijn platen tot ZIJN RECHT komen (in HEEL de zaal dan, want zeg nu eerlijk hoe was het geluid bij Sven in de Now&Wow....?? ik vond het schandalig hoe hard, na een tijdje hoorde je de helft van zijn plaat, derest werd overtroffen door het harde).

En sfeer maak je zelf, aankleding helpt als je net binnen komt, en het gevoel krijgt ja dit word een leuke nacht.

En of het nu in the Sand, 11 of Time Warp is. hangt ervan af of Sven er zin in heeft die nacht...om te schreeuwen, om gek te dansen, koptelefoon voor zijn mond ect.

Ga aub eens echt los met z'n alleen, probeer het tenminste. en ga niet tegen je buurman zeggen, in ibiza zo, of in milaan dat, of toen daar was die zoveel vetter. Daar zit echt Niemand op te wachten(ja als Sven echt kut draait ALÁ) maak er gewoon een onvergetelijke nacht van, schreeuw spring dans Drink Neem. Maakt niet uit wat je doet maar ga los!!! maakt niet uit waar.. zijkant, midden, achteraan vooraan LOSSSSSSSSSS, praten doe je thuis maar.

Amen.

Uitspraak van Minimaliseren69 op donderdag 18 januari 2007 om 16:17:
net wakker

jezus michiel....wel heel erg wakker dan!
Uitspraak van chiquito op donderdag 18 januari 2007 om 21:38:
jezus michiel....wel heel erg wakker dan!

hahahaha ja best wel eigelijk:D, nu ook weer, m'n laatste nachtdienst en dan lekker 3 dagen vrij:D.


Uitspraak van Pimm0 op donderdag 18 januari 2007 om 21:08:
Als ie niet in de agenda van pf staat, betekend het niet dat het er niet meer van komt hoor...
Hij komt nu pas weer in de agenda als alles ( andere artiesten e.d) geregeld is, nu kan je verder er nog niet veel over zeggen.

normaal kijk ik altijd eerst ff op cocoonity maar volgens mij staat daar ook nog helemaal niks in de bookingslist van Sven.... over A'dam.
 
Uitspraak van Minimaliseren69 op donderdag 18 januari 2007 om 23:09:
bookingslist van Sven.... over A'dam.

wel hoor
alleen vath
rest nog niets
Artiest Unitec
De vorige twee keer ben ik echt uit mijn dak gegaan!!!

Waarschijnlijk ben ik deze keer dan ook wel weer te vinden in The Sand!! Lang leve Sven en Cocoon!! hahahaha


http://www.thesand.nl/ams/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=17&Itemid=30
Op de site van The Sand staat nog niks, zitten vast te wachten op een vergunning;).
Nope, de line-up moet nog ff rondgemaakt worden... :P
Ben erg benieuwd waarmee je ons gaat verrassen, Tjeerd.
Kan niet wachten. ;)
 
Uitspraak van acidcriminal op zaterdag 30 december 2006 om 18:05:
Cocoon

03.03.2007
Cocoon @ Rohstofflager club - Zürich

Mainfloor:
Andre Galuzzi
Guy Gerber live
Extrawelt live


Stratos Floor:
Sampayo
Manon
Beda
Jauss




Gerber (L)(L)(L)
laatste aanpassing
Djeezus, wat n lijn omhoog! Zo mag die ook naar The Sand komen hoor! hihi :bounce:
 
ben benieuwd naar de line up!
Guy Gerber nooit gehoord ,vette producties dus laat maar komen!

Maar
Uitspraak van chiquito op donderdag 1 februari 2007 om 18:24:
Steve Bug

zou ook vet zijn!
Gunstig(L) Maar dat wisten we al..
Gaat een legendarische nacht worden weer in the sand:)
eerst Time Warp:P en dan in the Sand een klein beetje over doen:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 februari 2007 om 21:36:
check: http://partyflock.nl/topic/932504

Dan denk ik dat Gerber niet op Cocoon zal staan, aangezien Tjeerdo deze feestje beide organiseert.

Maare ben nou wel benieuwd naar de uiteindelijke line-up. Vordert het een beetje Tjeerd?
Hij wordt zaterdag in Dance Department bekend gemaakt. En meteen ook dit weekend aan iedereen die zich heeft ingeschreven op www.cocoonmeetsamsterdam.nl O:)

Met die website gaan we trouwens nog veel meer doen de komende tijd. Hij wordt nu flink aangepakt...
laatste aanpassing
Sven Vath
Andre Galluzzi
Joris Voorn

Dat is hem geworden geloof ik.
 
Artiest Frank James
Galluzzi B) de man
Wat een leven heeft die Väth b) en wat een € gaat hem dat opleveren :D
Galluzzi is wel erg vet :9
maar Sven Vath :/
en deze prijs betalen voor alleen Galluzzi gaat me ook weer een beetje te ver (N)
Uitspraak van tiesniewies op zondag 25 februari 2007 om 00:03:
vorige x erg vet!

heb het 4 uur durende setje in bezit, is idd heerlijk
idd vond ik ook erg lekker toen, weinig bij vath gestaan veelste druk daaro, maar nu in sand weer t voordeel van 1 ruimte :D
Zo kom je terug van vakantie en hoor je dit super nieuws!
Artiest Powel
Idd nieuwe namen zijn altijd welkom. Maar toch Galuzzi en Joris Voorn zijn zeker niet vervelend om aan te moeten horen. En ach als Väth er dan toch is ;)
2 Jaar geleden de Cocoon zaal op I Love Techno dat was dikke shit met Galuzzi als opener. Ben nog niet in Frankfurt geweest maar dat gaat zeker nog komen.

Villalobos is mij te minimal maar deze line-up is zekers relaxed.

Hoop alleen wel dat het een lekker donkere zaal is met dikke effectverlichting.
 
Werkzaam bij Struikgewas
Uitspraak van Twenty-Eight op zaterdag 24 februari 2007 om 21:11:
Sven Vath
Andre Galluzzi
Joris Voorn

geen enkele nieuwe naam?
alleen dit?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 20:11:
alleen dit?

Niet goed genoeg?? :P

Ik vind Joris Voorn toch wel een opvallende naam voor op een Cocoon feest.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 20:11:
geen enkele nieuwe naam?
alleen dit?

Yep, alleen dit...

Wij hebben liever twee lange sets van Galluzzi en Vath en een live-act dan dat je nog weer speciaal artiesten gaat introduceren. Cocoon in The Sand is geen showcase (al is er wel veel show :P).

Andre en Sven komen veel meer tot hun recht als ze genoeg tijd hebben. Waarom zou je hun tijd dan inperken zodat dan iemand anders ook nog een setje kan draaien. Aan je agenda te zien zie je al genoeg nieuwe acts... ;)

Heb trouwens nog wel een nieuwe naam voor je... voor het eerst in Nederland en het gaat een hele grote worden. -> http://partyflock.nl/party/86117
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 20:19:
Vaht en ame voor 12 euro, reken uit je winst!

Daar gaan we ook zeker heen, Tribehouse is top! :)

Kost me trouwens wel 20 euro benzinegeld dus ik tel geen winst... O:)
laatste aanpassing
Uitspraak van unitec op vrijdag 19 januari 2007 om 09:09:
Lang leve Sven en Cocoon!! hahahaha

Helemaal mee eens! (y)
 
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 26 februari 2007 om 20:23:
voor het eerst in Nederland en het gaat een hele grote worden.

heb je het over gerber?
is al een aardige grote ;)


Uitspraak van Tjeerdo op maandag 26 februari 2007 om 20:26:
Tribehouse is top!

tenminste fatsoenlijke eisen voordat je naar binnen mag (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 20:49:
tenminste fatsoenlijke eisen voordat je naar binnen mag

een achterlijker deurbeleid dan daar heb ik nog weinig mee gemaakt....
 
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 26 februari 2007 om 20:26:
Kost me trouwens wel 20 euro benzinegeld dus ik tel geen winst...

/4 a 5... Tenzij je een dikke Amerikaan rijdt natuurlijk ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 21:03:
/4 a 5... Tenzij je een dikke Amerikaan rijdt natuurlijk

40 euro voor een tank / 2 = 20 euro. Maar als we toch gaan kniepstuiveren... ben meestal ook nog wel 10 euro kwijt aan eten en drinken onderweg... :P

Kijk, je kunt iets zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt (los van de vaste kosten waar je niet omheen kunt). Maar we moeten wel kwaliteit leveren en natuurlijk zullen er wel wat mensen het prima vinden als voor 7 euro minder ze in een kale hal staan maar dat vinden wij geen Cocoon en Cocoon zelf ook niet trouwens...

Awakenings is ook geen gewone avond, en de locatie is net zo groot... ;)

Ik ga trouwens verder niet meer in op discussies over de prijs. Is een discussie die vorige keer al gevoerd is en zonde van de energie en de voorpret... :)
 
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 26 februari 2007 om 21:12:
Ik ga trouwens verder niet meer in op discussies over de prijs

Zou ik ook zeker niet doen, genoeg mensen die het geld wel neer willen leggen.
Vette nieuwsbrief
 
Galluzzi Vath en Voorn!
Joris Voorn verassend op Cocoon maar ben zeker benieuwd naar zijn nieuwe cd!