2366x bekeken
Urk, Urk, Urk, een meisje dat het voor geld en sieraden doet is een ... (rijmt )
augurk?
Soepjurk?
(permanent verbannen)
Wat is daar mis mee? Ik pijp mijn opa ook eens in de maand voor een volle tank benzine...
Gatver man dat is helemaal ziek!!!!!!!!!!!!
Begint met de T
Te grote jurk?
Te zure augurk?
donateur
Wat is daar mis mee? Ik pijp mijn opa ook eens in de maand voor een volle tank benzine...
whahahahaaaaaaa , toffe axie !
het is dat die van mij niet meer leven anders..
Urk, Urk, Urk, een meisje dat het voor geld en sieraden doet is een ... (rijmt )
Turk?
Helemaal niks mis mee hoor
Helemaal niks mis mee hoor zo doe je nog eens wat nuttigs voor de oudere van dagen Je bent een voorbeel voor deze maatschappij.. ga zo door jongen
thanx...zal ik je anders even het telefoonnummer van mijn opa geven?
Jij mag vast ook wel een keer
thanx...zal ik je anders even het telefoonnummer van mijn opa geven?
Goed idee!!! Pb me maar ff door... ik doe dat natuurlijk met alle liefde voor de oude man
Ben je niet bang dat als ik hem eenmaal gedaan heb dat jij ej benzine gaat verliezen,,,, uiteraard gaat hij mijn kunsten meer waarderen dan die van jou
En ik?
Doe mij z'n nummer dan ook maar, een extraatje is altijd welkom natuurlijk
Ben je niet bang dat als ik hem eenmaal gedaan heb dat jij ej benzine gaat verliezen,,,, uiteraard gaat hij mijn kunsten meer waarderen dan die van jou
Geeft niet, dan bef ik mijn oma wel voortaan...dat moet ook een beetje schoongehouden worden hè?
En ik?
Doe mij z'n nummer dan ook maar, een extraatje is altijd welkom natuurlijk
Ja hallo neem je eigen stoep
Geeft niet, dan bef ik mijn oma wel voortaan...dat moet ook een beetje schoongehouden worden hè?
Durf je dat werkelijk aan?? Kijk ik weet dat jij je opa gepijpt hebt dus de witte randjes zullen er inmiddels wel vnaf gekloven zijn maar je oma... damn
Durf je dat werkelijk aan?? Kijk ik weet dat jij je opa gepijpt hebt dus de witte randjes zullen er inmiddels wel vnaf gekloven zijn maar je oma... damn
mijn oma heeft geen witte randjes
Die zijn allang groen
Denken jullie weer alleen aan mijn opa?
Jij mag ook wel hoor, als je maar netjes geld op het nachtkastje achterlaat is het prima
Die zijn allang groen
Van de chlamidia??? jij hebt een stoute oma
Damn, mn danoontjestick komt weer naar boven door jullie
Dat is mooi!!! Dan kan je hem gewoon opnieuw naar binnen werken
Dan kan je hem gewoon opnieuw naar binnen werken
Ik deelde het eigenlijk omdat ik dacht dat een van jullie misschien interesse heeft?
Wil niet egoïstisch overkomen.
Jij mag ook wel hoor, als je maar netjes geld op het nachtkastje achterlaat is het prima
benzine ken je krijge!
Van de chlamidia??? jij hebt een stoute oma
Zeg zeg zeg...we hebben het wel over mijn oma hè?
ja ach als dat meisje het toch lekker vind om wakker te worden en wat tanden te zien drijven in een glas water
Dat is juist het toppunt van geilheid
Ik deelde het eigenlijk omdat ik dacht dat een van jullie misschien interesse heeft?
Wil niet egoïstisch overkomen.
Jij hebt je hart op de goede plaats... doe mij maar ik lust wel een hapje... zullen we delen??
zullen we delen??
Ik heb de lading al uitgesmeerd over mijn lichaam
Ik heb de lading al uitgesmeerd over mijn lichaam
Is dat een uitnodiging???
Dan gaat de zure geur verloren
Die valt vast elders in het lichaam weer te verhalen
mond staat open
En we weten allemaal dat, dat erg onbeschoft is
laatste aanpassing
beetje jammer, dan komt er lucht bij...
Dan gaat de zure geur verloren
Niemand verteld mij zoiets
*rent naar keuken, pakt zichzelf (en dat is nog best tricky) in met folie*
Problem solved?
Is dat een uitnodihing???
Wat denk jij
Die valt vast elders in het lichaam weer te verhalen
Express niet gewassen
Wat denk jij
Ik bereid me even voor... je weet wel ik trek me paashaaspak aan en ik kom eraan
Express niet gewassen
Damn girl... je weet me wel op te hitsen zo op de vrijdagavond