Partyflock
 
Forumonderwerp · 921878
­ Nederland
Na Salou, Kreta en Cyprus gaan wij nu naar RHODOS.
Ga je er ook heen of ben je er ooit eens geweest, wat zijn de aanraders en wat was gewoon helemaal ruk!
Was geen moer aan, ik zou gewoon ergens anders heen gaan.
ga eens ergens heen waar weinig mensen heen zijn geweest (y)
naar Mekka gaan lijkt me wel stoer.
Dat was heeeel relaxt . Goeie tenten en Star Beach is gewoon te vet. Is er ook nog iemand positief over RHODOS haha
 
Uitspraak van The Flying Gentleman op donderdag 28 december 2006 om 19:39:
Ga je er ook heen of ben je er ooit eens geweest, wat zijn de aanraders en wat was gewoon helemaal ruk!

Weer zo'n kansloze tiener vakantieoord. Als je echt op vakantie wilt gaan, ga dan naar Hedonism Resorts: http://www.superclubs.com/brand_hedonism/
Uitspraak van The Flying Gentleman op donderdag 28 december 2006 om 19:39:
wat zijn de aanraders en wat was gewoon helemaal ruk!

Een dagje duiken met DiveMed. Zeker de moeite waard! (Y) Helemaal als je nog nooit gedoken hebt.
Je bent de hele dag onder zeil, gaat met de boot naar n baai waar word aangemeerd en dan ga je in groepjes duiken. Ongeveer 9 a 10 meter diep, je blijft ruim 25 minuten onder water, erg gaaf!
Na je duik kun je kiezen voor nog n duik 's middags maar dan moet je bij betalen. Dit hoef je ook pas te beslissen na je eerste duik.
En de rest van de dag kun je lekker snorkelen (hun hebben alle materiaal) en zonnen. Je kan er lekkere broodjes aan boord kopen en drinken en t personeel komt uit alle landen, inclusief nederland.
Op bepaalde dagen rijden ze met n gratis bus en kun je waar dan ook op t eiland opgepikt worden en word je aan t einde weer gratis terug gebracht.
En de prijs viel ook echt reuze mee! Geloof dat we 50 euro per persoon kwijt waren voor de hele dag!

Verder vond ik Rhodos niet zo geweldig. Vond het niet zo'n mooi eiland.
Je kan er nog wel lekker goedkoop en gezellig eten maar 1 tip: bestel alleen griekse dingen en geen T-Bone ofzo want zodra t niet typisch grieks is is t niet te vreten!

Als je wilt stappen moet je ook wel echt in de hoofdstad zitten. Anders is t ook niet zo veel aan!

Have fun! ;)
Vond 't echt wel leuk... Gewoon super gezellig daar!!!


ligt ook aan de mensen met wie je bent denk ik ;)

(K)
Komende zomer lekker een weekje naar Rhodos.

Als er nog plaats is in het hotel wat we hebben gekozen, komen we terecht in het plaatsje Faliraki en anders in Ixia! Wordt de eerste of tweede week van Augustus!
ben er nog nooit geweest maar het lijkt mij iig een leuk eiland
echt een eiland om samen met je vriend/in te gaan
ikzelf hou niet van stapvakanties dat doe ik in NL wel
dus wij zijn van plan om dr heen te gaan
sowieso vind ik zelf griekenland echt heel mooi en mooie zee :yes:
 
Ben 15 daagjes naar Rhodos-stad geweest! was leuk hoor, maar na 15 dagen had ik het wel gezien! :p

Als je er bent is het leuk om naar Lindos te gaan, en volgens mijn vriend was die vlindervallei ook erg leuk, maarja toen was ik ziek, dus dat heb ik zelf niet gezien!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 01:00:
die vlindervallei ook erg leuk

Niet echt bijzonder hoor! Leuk om even door heen te wandelen maar de 5 euro entree was t niet waard.

Vond ik............
Welk hotel/appartement raden jullie aan en via welke organisatie hebben jullie geboekt?
Vandaag geboekt voor een vakantie naar Rhodos. 5 augustus 2007 heen en 8 dagen later weer terug vanaf Rotterdam. Hotel dat ik geboekt heb is Faliraki Beach in Faliraki.

Faliraki is zo ongeveer de 2de of 3de toeristenstad van Rhodos op een kleine 13 kilometer van Rhodos-stad (waar ik minimaal 1 keer naar toe wil).


Hotel Faliraki Beach lijkt me wel een aanrader als ik het zo zie. Beoordelingen op www.vakantiereiswijzer.nl zijn goed en verblijf onder All-Inclusive voor een goede prijs!

Verder worden op internet ook aangeraden:
- belevedre beach in rhodos-stad
- oceanis in ixia
- syrene in ixia
- (en ver gewoon ff recenties en gidsen bekijken)!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Lauwtjuh op donderdag 4 januari 2007 om 14:28:
Niet echt bijzonder hoor! Leuk om even door heen te wandelen maar de 5 euro entree was t niet waard.

haha jah ik weet te zelf ook niet heb het gehoord van mijn vriend omdat die wel met de excrusie meeging, mdat het al betaald was enzo! Alleen de zieke kreeg een deel van het geld terug en aangezien ik op dat moment alleen maar wilde slapen is hij zelftoch maar wel mee gegaan! :P
Thanks, Jeroen-!
Ik ga nog es ff goed rondkijken.. Ik wil wel naar Rhodos-stad gaan.. We gaan in de bouwvak, dus helaas hoge prijzen :(
Ik weet ook nog niet via welke site ik ga boeken.. Bizz-travel, Neckermann, geen idee..
Beetje zoeken loont de moeite. Over algemeen verschillen de prijzen tussen Neckermann, Holland International en Arke elkaar niet veel, Oad is meestal iets duurder.

Meeste hotels zijn in de bouwvak duurder idd. Laatste week juli is de duurste op Rhodos. Eerste en tweede week van augustus wordt het minder!


Let er wel op dat de westkant van het eiland vaker kiezelstranden heeft + sterke stroming in de zee. Oost-kant heeft weer meer zandstranden en rustiger water!
Uitspraak van Jeroen- op vrijdag 5 januari 2007 om 11:23:
Over algemeen verschillen de prijzen tussen Neckermann, Holland International en Arke elkaar niet veel

ummmmm, Holland International en Arke is eigenlijk ook eigenlijk 1 pot nat, je kan namelijk op de site van arke ook de reis aanklikken als je voor Holland International wil boeken...!

Heb vanmorgen zojuist geboekt naar Faliraki :d
heb er nu al zin in, ook al moet ik nog 9 maanden wachten :(
Uitspraak van Jeroen- op donderdag 4 januari 2007 om 22:35:
Verder worden op internet ook aangeraden:
- belevedre beach in rhodos-stad
- oceanis in ixia
- syrene in ixia
- (en ver gewoon ff recenties en gidsen bekijken)!

ik ga naar Calypso beach, krijgt op vakantiereiswijzer een 9.1!!! :d ook "ALL-Inclusive"
Ik heb nog eens goed rondgekeken en 12 dagen hotel Majestic in Rhodos-stad via Sunweb was het goedkoopst (15 t/m 26 juli), dus ik heb maar meteen geboekt :D
 
Geen kut aan!!

Stranden zijn bagger...
Uitspraak van Annelies(L) op vrijdag 5 januari 2007 om 14:25:
Ik heb nog eens goed rondgekeken en 12 dagen hotel Majestic in Rhodos-stad via Sunweb was het goedkoopst (15 t/m 26 juli), dus ik heb maar meteen geboekt

damn, ben ik blij dat ik niet in het hoogseizoen ga, ik betaal dan wel 200 euro meer, maar het is 3 dagen langer en ik mag van 10:00 tot 02:00 elke dag drinken wat ik wil (incusief cocktails en sterke drank) 8)
laatste aanpassing
Uitspraak van >>Simtec<< op vrijdag 5 januari 2007 om 14:22:
Calypso beach

Ha buurman haha! Hotel zit volgens mij naast de mijne :X
Wij zijn er al een aantal keer geweest en ik vind het nog steeds een super lekker vakantieplekkie..

Het oude centrum van Rhodos-stad is gezellig en doet echt nog een beetje grieks aan (ondanks de toeristen winkeltjes)
De stranden zijn van grind maar omdat het er best hard kan waaien is het wel lekker en wordt je niet gelijk gezandstraald..

Faliraki zijn we ook wel eens wezen kijken maar vond ik zwaar kut door al die engelsen die niks anders te doen hebben als :bier: zuipen en een grote bek opzetten..

Ik zelf vind het dus cker wel een aanrader als je er ff tussenuit wil om te relaxen, lekker uiteten wil gaan en een terrasje wil pakken..Maar wil je ook op vakantie los gaan dan zit je daar verkeerd want met DJ Yiannis kom je niet veel verder dan de syrtaki:woep:
Uitspraak van >>Simtec<< op vrijdag 5 januari 2007 om 14:32:
damn, ben ik blij dat ik niet in het hoogseizoen ga, ik betaal dan wel 200 euro meer, maar het is 3 dagen langer en ik mag van 10:00 tot 02:00 elke dag drinken wat ik wil (incusief cocktails en sterke drank)

Tsja, mijn vriend werkt in de bouw, dus er zit voor ons niks anders op.. Het wordt voor ons geen zuipvakantie, dus hoef geen all inclusive..
Wat ik nu heb gevonden, is nog een van de goedkoopste.
Uitspraak van Annelies(L) op vrijdag 5 januari 2007 om 15:26:
Tsja, mijn vriend werkt in de bouw, dus er zit voor ons niks anders op..

In de bouw gaan is juist beter (vind ik). Je hoort regelmatig dat medewerkers van een hotel je gewoon "wegkijken" als je in het naseizoen komt. De meeste die in een hotel werken zijn namelijk seizoenswerkers en hebben eind september een half jaar vakantie!!
laatste aanpassing
Ja, ik vind dat er ook zeker voordelen zijn om in die periode te gaan. Als het te rustig is, dan is voor mij de vakantiesfeer er een beetje af.. Het moet gezellig druk zijn, maar het moet op het strand ook weer geen 'hutje-mutje' zijn.. Maar ik begreep dat dat in Rhodos heel erg meevalt.
laatste aanpassing
Uitspraak van Annelies(L) op vrijdag 5 januari 2007 om 15:26:
Het wordt voor ons geen zuipvakantie, dus hoef geen all inclusive..

voor ons wordt het ook geen zuip vakantie, ik ga ook met me vriendin samen, maar vondt het wel erg makkelijk dat je wel kan drinken wat je wil en waarneer je wil...


Uitspraak van Jeroen- op vrijdag 5 januari 2007 om 18:41:
de bouw gaan is juist beter (vind ik).

ben aantal keren in de bouwvak geweest en aantal keren vlak erna, maar moet zeggen ga toch liever erna, stranden zijn tenminste iets minder druk, de reis kost een stuk minder en ik hoef geen temperaturen van 35 a 40 graden, heb het liever rond de 25 a 30 :)
Uitspraak van >>Simtec<< op vrijdag 5 januari 2007 om 20:10:
voor ons wordt het ook geen zuip vakantie, ik ga ook met me vriendin samen, maar vondt het wel erg makkelijk dat je wel kan drinken wat je wil en waarneer je wil...

Dat is inderdaad ook handig, maar ik ga dit jaar voor het eerst logies en ontbijt proberen haha..

Ieder zijn eigen smaak natuurlijk ;)
Al jaren favoriet bezoeker van Rhodos...

Blijft mooi, enige lokale kennisen opgedaan zodat je rhodos echt leert kennen. btje verder kijken dan een glasje bier. :)
Rhodos is rlx.
 
kijk ook s na gran canaria als je n stap vakantie wil hebben(y)
na llorett , kreta , kusadasi , albufeira nu misschien ook naar rhodos maar wij twijfelen nog met zen allen
 
Ik ga 22 juli voor 8 dagen met mn vriend naar Rhodos.
In dit hotel all-in: http://www.dandreamare.com/

Heb er heel veel zin in :woop:
 
Sow dat ziet er netjes uit!

Ja :D hopen dat het in het echt niet tegenvalt.

Trouwens voor dat je boekt zou ik echt even goed rondkijken. Wij hebben namelijk bij Marysol geboekt en voor precies hetzelfde betaal je bij Neckerman 120 euro pp meer.
Uitspraak van inactief op zondag 7 januari 2007 om 19:58:
Trouwens voor dat je boekt zou ik echt even goed rondkijken. Wij hebben namelijk bij Marysol geboekt en voor precies hetzelfde betaal je bij Neckerman 120 euro pp meer.

Uitspraak van Jeroen- op vrijdag 5 januari 2007 om 11:23:
Beetje zoeken loont de moeite. Over algemeen verschillen de prijzen tussen Neckermann, Holland International en Arke elkaar niet veel, Oad is meestal iets duurder.

I know ;)
Rhodos is een mooi eiland maar als je voor de zuip-knal vakantie wil gaan zou ik toch ergens anders heen gaan.
Dive-med is zeker een aanrader heb ik ook gedaan en verder het griekse eten is gewoon zwaar goeie (Y)
Uitspraak van P-A-C op zondag 7 januari 2007 om 23:03:
Rhodos is een mooi eiland maar als je voor de zuip-knal vakantie wil gaan zou ik toch ergens anders heen gaan.

die heb ik in het verleden in salou enzo wel genoeg gehad, nu maar een een rustigere vakantie samen met me vriendin :d
Komt er dus op neer dat Rhodos meer een vakantie is met je geliefde dan een vakantie met een grote groep die zich willen bezatten twee weken lang?!?!
Volgens mij kan je jezelf op elke plaats bezatten. Net wat je zoekt.. Als jij ervoor kiest om elke avond te gaan stappen in een discotheek of kroeg, dan is het aan jou!

Maar je hebt gelijk als je vind dat Chersonnissos en Salou meer zuipvakanties zijn!
Je kan je zekerz overal bezatten... maar heb het indd meer over het niveau Chersonnissos... ;)

Maar ja we zien wel.. we zijn met een grote groep die het overal naar zijn zin heeft... dus moet goed komen...

zolang er maar vrouwen, drank en zon is.. ;D
Idd wij gaan 26 juli t/m 9 augustus met een groep en wij maken er zelf wel een feest van!
feest moet je inderdaad zelf maken, en met een beetje :bier: en een gezellige groep vrienden heb je al snel een hoop lol :d
 
Ik ga er niet heen voor het feesten dat kan thuis ook wel.
Gewoon heerlijk een weekje relaxen :lief:
kon het zelf niet beter zeggen miss psycho :D
 
van de zomer naar Rhodos geweest...duidelijke zuipvakantie! zaten in jongeren hotel, all inclusive..iedereen zat! uitgaan erg leuk, tja top hor Rhodos :D
Uitspraak van The Flying Gentleman op maandag 8 januari 2007 om 12:12:
Idd wij gaan 26 juli t/m 9 augustus met een groep en wij maken er zelf wel een feest van!

Dan is de kans groot dat we samen een biertje drinken daaro want wij gaan precies de zelfde als jij gaat... enne weet je wat het mooie is.. 2 dagen daarna gelijk los op de FFWD! yeahhhhhhhhhh!! :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 16:41:
van de zomer naar Rhodos geweest...duidelijke zuipvakantie! zaten in jongeren hotel, all inclusive..iedereen zat! uitgaan erg leuk, tja top hor Rhodos

Kijk dat zijn de goeie berichten!! :D
Dan is de kans groot dat we samen een biertje drinken daaro want wij gaan precies de zelfde als jij gaat... enne weet je wat het mooie is.. 2 dagen daarna gelijk los op de FFWD! yeahhhhhhhhhh!!

Idd Idd de kans is dan idd groot om een pintje samen te drinken!!