Vrouwen:
Begrijpen jullie jezelf eigenlijk wel?
een banaantje
ach, je kan het m ook niet kwalijk nemen
met zijn x aantal hersencellen heeft ie schoenen met klitteband en magtie blij zijn dat ie weet wat links en rechts is
MCPat snapt wel meer dingen niet hoor, neem het hem niet kwalijk.
voor in je aars
hahahahaahahahahahahahahahahahahahah
ohhh is dat mc pat?
Kijk er was toch iemand die het snapte..vreemd
voor in je aars
hahahahaahahahahahahahahahahahahahah
Kijk er was toch iemand die het snapte..vreemd
Nou...weltruste
Ja maar ik waarschuw de andere mensen even, toch niet koel als ze m gaan uitmaken voor dom ofzo alleen maar omdat hij een beetje minder begaafd geboren is.
Gelukkig eindelijk weer een topic met een starter die vrijwillig wil afgezeken worden
Ja maar ik waarschuw de andere mensen even, toch niet koel als ze m gaan uitmaken voor dom ofzo alleen maar omdat hij een beetje minder begaafd geboren is.
Vrouwen is een makkelijk onderwerp om gezeik mee uit te lokken
Vrouwen is een makkelijk onderwerp om gezeik mee uit te lokken
Soms..soms begrijp ik vrouwen heel goed..maar soms ook niet
in je bek
in je bek
Vrouwen: Begrijpen jullie jezelf eigenlijk wel?
Voor in bed dames, een banaantje
Hé maar MCPat je hoeft vrouwen niet te begrijpen hoor. Je moet gewoon luisteren als de begeleidsters zeggen dat je achter de pc vandaan moet en je bed in om te slapen.
Als je dat altijd doet krijg je misschien zelfs wel wat lekkers van ze, dat zou toch fijn zijn?
Hé maar MCPat je hoeft vrouwen niet te begrijpen hoor. Je moet gewoon luisteren als de begeleidsters zeggen dat je achter de pc vandaan moet en je bed in om te slapen.
Als je dat altijd doet krijg je misschien zelfs wel wat lekkers van ze, dat zou toch fijn zijn?
Uit den oude doos
Ongesteld misschien?
Of misschien verschonen ze zn luier eens voor de verandering
Ja toch erg tegenwoordig dat er voor mensen zoals MCPat zelfs geen goede hulp meer is, ik bedoel wat denken ze nou dattie inneens uit het niets vaardigheden ontwikkeld waar hij mentaal nog veel te jong voor is ofzo
Echt heel triest allemaal, maarja MCPatje slaat zich er wel doorheen toch. Ze hebben je teddybeer toch nog niet afgepakt?
Echt heel triest allemaal, maarja MCPatje slaat zich er wel doorheen toch.
Voor de overgang was ze te jong dus..chocola tekort dan?
peeps die reageren zijn officieel dom bevonden
Voor de overgang was ze te jong dus..chocola tekort dan?
Nouja waar slaat dat nou weer op. Ik vind het juist goed dat ze hem gewoon als een normaal medemens behandelen in plaats van als een klein kind. MCPatje moet toch leren dattie niet alles kan zeggen ondanks zijn mindere verstandelijke capaciteiten.
zei iemand medt het iq van een dooie goudvis
En geloof me als ik het niet doe, doet niemand het!
zeg daar zit een goede boodschap achter
Z'n verzorgsters hebben de stekker eruit getrokken.
Z'n verzorgsters hebben de stekker eruit getrokken.
<== Voor in bed dames, een banaantje
Nee, wij snappen onszelf ook niet
Kijk, dat is eerlijk
En nou
Jammer dat ik niet kan zien wat je zegt peos
Frustrerend voor je
Maar ik ben niet zo een man
ik ben niet zo een man
Wil je dat echt weten?
![[img width=425 height=301]http://www.volledigincorrect.nl/ecards/fotos/algemeen_cellentekort.jpg[/img]](http://www.volledigincorrect.nl/ecards/fotos/algemeen_cellentekort.jpg)
Zeg nou eens wat je wil
Kijk, dat is eerlijk
En nou
ons gewoon laten zeuren
Zeg nou eens wat je wil
Ik hoef niemand te snappen, zolang ze beleefd blijven...
Gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is en ons gewoon laten zeuren