Vrouwen:
Begrijpen jullie jezelf eigenlijk wel?
een banaantje
ach, je kan het m ook niet kwalijk nemen
met zijn x aantal hersencellen heeft ie schoenen met klitteband en magtie blij zijn dat ie weet wat links en rechts is
MCPat snapt wel meer dingen niet hoor, neem het hem niet kwalijk.
voor in je aars
hahahahaahahahahahahahahahahahahahah
ohhh is dat mc pat?
Kijk er was toch iemand die het snapte..vreemd
voor in je aars
hahahahaahahahahahahahahahahahahahah
Kijk er was toch iemand die het snapte..vreemd
Nou...weltruste
Ja maar ik waarschuw de andere mensen even, toch niet koel als ze m gaan uitmaken voor dom ofzo alleen maar omdat hij een beetje minder begaafd geboren is.
Gelukkig eindelijk weer een topic met een starter die vrijwillig wil afgezeken worden
Ja maar ik waarschuw de andere mensen even, toch niet koel als ze m gaan uitmaken voor dom ofzo alleen maar omdat hij een beetje minder begaafd geboren is.
Vrouwen is een makkelijk onderwerp om gezeik mee uit te lokken
Vrouwen is een makkelijk onderwerp om gezeik mee uit te lokken
Soms..soms begrijp ik vrouwen heel goed..maar soms ook niet
in je bek
in je bek
Vrouwen: Begrijpen jullie jezelf eigenlijk wel?
Voor in bed dames, een banaantje
Soms..soms begrijp ik vrouwen heel goed..maar soms ook niet
Hé maar MCPat je hoeft vrouwen niet te begrijpen hoor. Je moet gewoon luisteren als de begeleidsters zeggen dat je achter de pc vandaan moet en je bed in om te slapen.
Als je dat altijd doet krijg je misschien zelfs wel wat lekkers van ze, dat zou toch fijn zijn?
Hé maar MCPat je hoeft vrouwen niet te begrijpen hoor. Je moet gewoon luisteren als de begeleidsters zeggen dat je achter de pc vandaan moet en je bed in om te slapen.
Als je dat altijd doet krijg je misschien zelfs wel wat lekkers van ze, dat zou toch fijn zijn?
Uit den oude doos
Ongesteld misschien?