Mijn tik is als ik bijvoorbeeld gewoon rustig een filmpje zit te kijken ofzo ik automatisch a la Al Bundy mn hand in mn broek steek bij mn joekeloekus....heerlijke gewoonte
shake hands???
Mijn tik is als ik bijvoorbeeld gewoon rustig een filmpje zit te kijken ofzo ik automatisch a la Al Bundy mn hand in mn broek steek bij mn joekeloekus....heerlijke gewoonte, de rest die ik de hand schud waardeert het minder...maar ja wat niet weet wat niet deert he!...& U>>>>>
Mijn tik is
Pulken aan mijn nagels!
ik heb een lichtelijke vorm van smetvrees
Wiebellen met me been
20x in me kijken tas of alles er wel in zit
20x in me kijken tas of alles er wel in zit
als ik weg ga, tig keer controleren of ik mijn telefoon, sleutels en portemonnee wel heb.
ik zit altijd op de binnekant van me lip te bijten
altijd met me voeten te wiebelen
aan mijn nagels/vel eromheen pulken
m'n tas volproppen met allerlei onzin die ik alleen hypothetisch gezien eventueel misschien toevallig nodig zou kunnen hebben
Moet ik me hier iets enorms bij voorstellen?
als ik weg ga, tig keer controleren of ik mijn telefoon, sleutels en portemonnee wel heb.
constant aan mijn haar zitten.
aan mijn nagels/vel eromheen pulken (moet ik echt es mee stoppen)
elke avond je voornemen op tijd op te staan, en het elke ochtend weer niet doen (me bedje ligt veel te lekker smorgens)
Mijn tik is dat ik elke keer dat ik in bad ga ik steeds weer de achter kant van de Shampoo flessen moet lezen
Ik kan nu van vrijwel ieder merk opnoemen wat die doen met je haar en lichaam!
Als ik me onzeker voel hang ik altijd mijn piemel uit de broek
Verder moet ik met mijn rechste voet beginnen met traplopen..oftewel oneven treden met rechts en even treden met links....t voelt gewoon niet goed als ik t anders doe
mm is dat een tik? ik heb da ook.. nu k er over na denk maar volgens mij.. kweenie of da een tik is, want k sta er eigenlijk nooit bij stil.. misschien omda t je voorkeursbeen is ?
Tik: woorden achterstevoren zeggen zonder er bij na te hoeven denken...mn pa heeft me maar eens n keer meegenomen naar de super en zijn de gekste producten afgegaan
Verder moet ik met mijn rechste voet beginnen met traplopen..oftewel oneven treden met rechts en even treden met links....t voelt gewoon niet goed als ik t anders doe
Als ik een glas pak spoel ik m standaard eerst onder de kraan af
Altijd voor ik de deur uit ga nog even kijken of me haar nog goed zit
tandenborstel nat maken tandpasta erop en dan nog een keer natmaken
heb er nog eentje..wc-papier moet altijd zo opgehangen zijn dat het losse gedeelte erover heen hangt en niet tegen de muur..ik verander dit dus ook bij andere mensen in huis als ik daar naar t toilet ga..
als ik een glas pak, even er in blazen
ik wacht net zolang tot me wekker op een even getal staat hahahaha
wekker controleren
nagelbijten,
trillen met mn been
heb er nog eentje..wc-papier moet altijd zo opgehangen zijn dat het losse gedeelte erover heen hangt en niet tegen de muur..ik verander dit dus ook bij andere mensen in huis als ik daar naar t toilet ga..
- tandenborstel natmaken, tandpasta erop, tandenborstel weer natmaken
- tandenborstel natmaken, tandpasta erop, tandenborstel weer natmaken
als ik voor het stoplicht sta met de auto dan zet ik em minimaal 3x terug in de 1 zodat ik zeker weet dat die er ook in staat
tandenborstel nat maken tandpasta erop en dan nog een keer natmaken
Altijd voor ik de deur uit ga nog even kijken of me haar nog goed zit
tig keer kijken of ik mijn telefoon en portemonee niet vergeten
m’n eten prakken (nog steeds ja) en dat moet ook echt haha