Partyflock

Forumonderwerp · 919886
2 volgers · 8301x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00

Waarschuw beheerder
Gezien de line up en zo, een lekker feest.

Was dat ook zo?
Waarschuw beheerder
mja maar aangezien ik geen plattegrond had wist ik dus niet waar ze hingen;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Spring op dinsdag 19 december 2006 om 13:27:
Inderdaad, maar zaterdag heb ik genoeg mannen ontmoet die werkelijk waar VROEGEN of ze bijv. even met me mochten dansen..
Gelukkig zijn er dan nog wel goede mannen en waren ze niet allemaal vervelend!!laatste aanpassing 19 december 2006 13:27

Ik wilde ook wel met je dansen,maar durfde het niet te vragen hihihihihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Spring op dinsdag 19 december 2006 om 13:27:
Inderdaad, maar zaterdag heb ik genoeg mannen ontmoet die werkelijk waar VROEGEN of ze bijv. even met me mochten dansen..
Gelukkig zijn er dan nog wel goede mannen en waren ze niet allemaal vervelend!!

Nou genoeg mannen wel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 19 december 2006 om 13:28:
mja maar aangezien ik geen plattegrond had

maar die had je dus niet nodig, omdat je vanuit die ruimte de andere ruimtes in kon ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ed:win op dinsdag 19 december 2006 om 13:27:
hingen daar alle timetable

daaaaaaaaaaa maar eentje in je zak is ook handig;-)
Uitspraak van anders op dinsdag 19 december 2006 om 13:22:
voor 50 eu is dit feest echt aan aanfluiting

niet meer gaan dan, maar als ik dit vergelijk met een festival als solar kaartje was 50 voor 3 dgn ofzo!!!en dan had je ook echt wat bijzonders!maja voor mij was inner toppie, of ik nu 40 of 50 bet. boeit mij niet zo. als ik daar al op moe gaan letten kan k beter niet gaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 13:29:
Ik wilde ook wel met je dansen,maar durfde het niet te vragen hihihihihi

:roflol: Jammer! Ik dans en praat het liefste met iedereen MITS ze aardig en niet onbeschoft zijn dus ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 13:30:
daaaaaaaaaaa maar eentje in je zak is ook handig

true true :$

Waarschuw beheerder
damn ik ontdek deze nu pas.:(

Inner was zoooo vet dit jaar. joost van bellen, felix da housecat en natuurlijk benny rodrigues waren maaaaasterzzzzz

trouwens wie mij echt verrast hebben dat zijn mal borrowed en freibauwerker. super lekkkere beat voor een opening.

Ik ga volgend jaar natuurlijk weer. maar ik ga eigenlijk naar ieder feestje:P

en gelukkig neem ik altijd me eigen timetable mee, wil altijd weten wie waar en wat draait.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 13:33:
mal borrowed en freibauwerker. super lekkkere beat voor een opening.

:yes::yes::yes:
Waarschuw beheerder
weet iemand waar de livesets te vinden zijn???
Vooral die van Erick E van een feest maakte hij ervan, waar je ook keek stond iedereen uit z'n dak te gaan.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Spring op dinsdag 19 december 2006 om 13:32:
Jammer! Ik dans en praat het liefste met iedereen MITS ze aardig en niet onbeschoft zijn dus

Nou tot die groep behoor ik gelukkig niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 13:57:

(y) dan volgende keer maar een praatje komen maken! Altijd leuk om gezellige partypeepz te ontmoeten tenslotte!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 13:57:
Uitspraak van Miss Partyflock :devil: op dinsdag 19 december 2006 om 13:32:
Jammer! Ik dans en praat het liefste met iedereen MITS ze aardig en niet onbeschoft zijn dus

dus jij bent niet aardig en wél onbeschoft? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ed:win op dinsdag 19 december 2006 om 14:00:
dus jij bent niet aardig en wél onbeschoft?

:roflol: ik ging ervanuit dat hij dat niet bedoelde.. ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ed:win op dinsdag 19 december 2006 om 14:00:
dus jij bent niet aardig en wél onbeschoft?

gheheheheeheee sorry verkeerd gelezen hihihihhihi

Waarschuw beheerder
donateur
voor 50 eu is dit feest echt aan aanfluiting!

Te duur inderdaad, ik heb te weinig gezien waar dat geld in besteed zou kunnen zijn.

geen timetabel bij binnenkomst

Indd da's jammer, ik dacht thuis ook ach je krijgt er vast wel eentje, maar helaas :( Altijd handig zo'n ding in je zak, zeker als je midden in een zaal staat en even snel wilt zien wie waar bezig is.

nergens timetables zien hangen.

https://vip.partyflock.nl/photo/297016

Die hingen er wel, heb ze ook gezien, maar je moet een pittig geheugen hebben wil je dat van alle zalen, of je favo dj's kunnen onthouden. Tuurlijk kan je het oplossen door ff al die dingen foto te maken met telefoon als je die mogelijkheid hebt, of zelf even eentje uit te draaien. Aan de andere kant zoals gezegd, we hebben het over een kaartje van € 50,- dan mag je ook wel wat verwachten vind ik! Muziek was goed vond ik, kwaliteit heb ik beter meegemaakt op feesten voor minder geld en dat is jammer, zeker als je het over een bedrijf als ID&T hebt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 15:11:
ik heb te weinig gezien waar dat geld in besteed zou kunnen zijn

lasers, rai, nintendo wii, id&t

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op dinsdag 19 december 2006 om 15:22:

Vergelijk het eens met In Qontrol van afgelopen jaar. Q-dance, zelfde lokatie, dikke decors, dikke lasers, in elke zaal goed gevuld, de prijs van een kaartje € 42,75 ex en hier was ook genoeg te doen naast alleen maar feesten.

ID&T vraagt gewoon teveel voor wat ze leveren en als ik terug denk aan de belofte van Duncan om de prijzen te verlagen dan zie ik daar weinig...heel weinig van terug.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond de aankleding vooral zwaar matig. Je hebt toch zoiets als sponsors en hosts (van podia) die je daarbij kunnen helpen. Het was wel geprobeerd, zoals in de gele zaal, maar daar verneukte een bouwlamp flink de boel.....

Ik snap nog steeds niet waarom het eigenlijk niet drukker was, al die grotere feesten met meerdere zalen zijn meestal wel druk... Innercity maar mondjesmaat.

Maar verder; hulde aan 2000 and 1, wat een vette set zeg (en ook aan Felix da Hosecat, ook erg tof!):)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 15:36:
Vergelijk het eens met In Qontrol van afgelopen jaar. Q-dance, zelfde lokatie, dikke decors, dikke lasers, in elke zaal goed gevuld, de prijs van een kaartje € 42,75 ex en hier was ook genoeg te doen naast alleen maar feesten.

Ze wilden het intiem doen toch, oftewel niet teveel aankleding, het geluid viel op veel locaties tegen behalve in green!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 19 december 2006 om 16:19:
behalve in green!!!

daar was het zelfs super, tot later op de avond op onverklaarbare wijze het volume omlaag ging...

tenminste zo leek ik het te ervaren :bier:
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Waarschuw beheerder
was geslaagd feestje! maar de prijs van 50.- is in vergelijking met de 50.- die je voor Mysteryland betaalt dus erg scheef. op ML krijg je toch wel even meer (en duurdere/bekendere) namen/dj's, show, aankleding, etc!
hier een kritisch interview met de productiemanager van Innercity 2006 over de (hoge) prijs, line up, etc:

http://www.partyscene.nl/pages.php?page=274398
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlexyFrank op dinsdag 19 december 2006 om 17:28:
was geslaagd feestje! maar de prijs van 50.- is in vergelijking met de 50.- die je voor Mysteryland betaalt dus erg scheef. op ML krijg je toch wel even meer (en duurdere/bekendere) namen/dj's, show, aankleding, etc!
hier een kritisch interview met de productiemanager van Innercity 2006 over de (hoge) prijs, line up, etc:

Tsja als er meer bezoekers per zaal komen heb je veel meer omzet tegen dezelfde kosten... Op zich best logisch toch? Alleen aan de andere kant, als je de prijs verlaagt, worden er meer kaarten verkocht.
Waarschuw beheerder
Aankleding was kut, dj´s vielen tegen, Erick E was top, sfeer was matig. Nee voor mij alleen nog Innercity als ik weer op een vrijkaartje kan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 19 december 2006 om 12:32:
Uitspraak van ILoveHardStyle op dinsdag 19 december 2006 om 12:29:
Veel irritante lui die handtastelijk waren richting meisjes....nekschot geven dat soort mensen

Nou idd dat je het zeg 2 x half aangerand daar maarja gewoon een mep geven en uitschelden en het is klaar

joh dat moet toch allemaal kunnen! Zo lang je maar geen kauwgompje in je mik douwt of je portemonnee trekt op een verdachte manier ben je veilig voor de plisie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 19 december 2006 om 16:19:
Ze wilden het intiem doen toch, oftewel niet teveel aankleding

Intiem in de Rai, sorry maar die twee dingen passen niet echt bij elkaar. Een feest in meerdere zalen geven in de Rai is gewoon een massaal feest, voor dat geld hadden ze veel meer neer kunnen zetten.

Waarschuw beheerder
sorry maar ik vind dat jullie een beetje veel blijven doorzeuren over het hele feestje. Ik heb et prima naar me zin gehad. muziek was echt goed en de sfeer moet je toch zelf maken. als et naar jullie idee een KLOTE sfeer was, moeten jullie denk ik toch eerst bij jezelf kijken. want alleen jullie kunnen zich op je eigen manier vermaken. waar zijn jullie op aant wachten totdat iemand komt hier heb je een potje sfeer:s jullie zijn gewoon een beetje verwend:P
ik heb een topfeest gehad, op naar het volgende:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 13:33:
Ik ga volgend jaar natuurlijk weer. maar ik ga eigenlijk naar ieder feestje

en gelukkig neem ik altijd me eigen timetable mee, wil altijd weten wie waar en wat draait.

Het heeft 12 feesten bezocht. Ieder feestje valt wel mee dan denk k zo.

Ik ben t overigens dus wel met je eens dat het een geweldig feest was, maar ben het ook wel weer ermee eens dat je voor 50 euro meer mag verwachten qua aankleding. Maar ik maak me meer druk om de muziek dan om de aankleding en yellow was echt top, joost van Bellen ook.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Fakkie_X op dinsdag 19 december 2006 om 19:47:

scherp opgemerkt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 19:43:
als et naar jullie idee een KLOTE sfeer was, moeten jullie denk ik toch eerst bij jezelf kijken. want alleen jullie kunnen zich op je eigen manier vermaken. waar zijn jullie op aant wachten totdat iemand komt hier heb je een potje sfeer jullie zijn gewoon een beetje verwend

Yes! Kheb echt helemaal niet op de sfeer gelet! Kwas dr met een klein groepje en we hebben de hele tijd alleen maar gelachen!!! Op sfeer moet je helemaal niet wachten, je moet sfeer zelf MAKEN!!! Superveel gelachen op de bankjes voor de fruitbar en vooraan keihard losgegaan op Bart Skils tot aan het eind...

Waarschuw beheerder
Maar ik maak me meer druk om de muziek

In mijn ogen kom je toch ook voor de muziek... Ik wel in ieder geval,ik heb het reuze naar mijn zin gehad al had ik wel mijn bedenkingen van de voren.Maar het heeft me goed gedaan om toch maar te gaan kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..matjan.. op dinsdag 19 december 2006 om 19:56:
Yes! Kheb echt helemaal niet op de sfeer gelet! Kwas dr met een klein groepje en we hebben de hele tijd alleen maar gelachen!!! Op sfeer moet je helemaal niet wachten, je moet sfeer zelf MAKEN!!! Superveel gelachen op de bankjes voor de fruitbar en vooraan keihard losgegaan op Bart Skils tot aan het eind...

Hahaha, ik zag je ook al staan als reactie bij poema komende zaterdag ;) Bart Skils fan? :P Ik ben dr ook overigens ;) en vond Bart Skils ook erg goed ja.

En idd, mensen die zeuren over de sfeer dan denk k echt: maak er dan zelf wat van. Ik kom echt net afzetten van de Harder Styles feestjes - DAAR is de sfeer pas afschuwelijk. Ik ben daar helemaal klaar mee, richt me nu in het uitgaan ook alleen nog maar op electro, minimal en de wat relaxtere techno. Als ik het heb over sfeer dan heb k t over of mensen zich asociaal of prettig gedragen naar elkaar. Dat was op Innercity heel goed gewoon. Of een zaal losgaat boeit me geen ene ruk, je bent toch zelf aan t dansen? Ik heb er geen moeite mee als mensen niet willen dansen hoor...

Wat is in godesnaam het probleem??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De SFEER voor in green was erg goed :D

Vooral de laatste paar uurtjes iedereen met een smile op ze gezicht helemaal los :cheer:

Sfeer maak je zelf ;)
Waarschuw beheerder
ADHD Sessions 23 December Studio-80 Rembrandtplein (next to cafe De Kroon) Amsterdam. Price: 7.50 Euro

Lineup:
- Alex Bau
- Vincent de Wit
- Dia.chro.na
- Deimos
- Recovery Sounds
- Tim Nieburg
- Wouter de Moor

Waarschuw beheerder

ehm, ik ben pas vanaf deze zomer lid hier, niet te snel oordelen;) vriendelijke grapjas:P en volgens mij heb je niet helemaal goed mijn pagina bekeken :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 19:16:
joh dat moet toch allemaal kunnen! Zo lang je maar geen kauwgompje in je mik douwt of je portemonnee trekt op een verdachte manier ben je veilig voor de plisie

Nou echt he :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Baz Riachi op dinsdag 19 december 2006 om 22:29:
- Wouter de Moor

Das een relax'd baasje (y).

Qua draaien dan he.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris_c op dinsdag 19 december 2006 om 19:15:
Aankleding was kut, dj´s vielen tegen, Erick E was top, sfeer was matig. Nee voor mij alleen nog Innercity als ik weer op een vrijkaartje kan.

Waarom zou je, als je het toch niks aan vond? :vaag:
Waarschuw beheerder
Ik vond het n zeer relaxt feest:) Goede sets gehoord en gezellige mensen overal. Geen gekke dingen gezien verder. Ik heb het meest in de green area rondgehangen.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=417 height=33 cacheid=000d53d400264768153f583f1a01b3d0b4]http://innercity.id-t.com/2006/images/stories/design/datum-musicistheanswer.jpg[/img]

Is music the answer??

De nacht van zaterdag 16 op zondag 17 december bood de Amsterdamse RAI het decor voor Innercity.

Artiesten als Loco Dice, Erick E, Pet Duo en natuurlijk Michel de Hey hebben hun krachten op uitmuntende wijze gebundeld. Dit in combinatie met de sfeervolle entourage en intieme opzet heeft ervoor gezorgd, dat Innercity de allure heeft gekregen die wij met de muzikale koerswijziging voor ogen hadden. Maar het is uiteindelijk het uitzinnige publiek geweest dat de puntjes op de i heeft gezet.

Met een opkomst van 14.500 bezoekers kunnen we dus concluderen:

MUSIC IS THE FUCKIN’ ANSWER!!

http://id-t.com/news-subpage.php?newsid=5438
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
decor kan me gestolen worden op feesten.vermaak me net zo goed in een donker hol..als de muziek (y) is..ok ik geef toe..lazers zijn haast niet meer ondenkbaar voor de special effect.

en timetable boekje was daar toch niet nodig...in de midden zaal stond alles met grote koeien letters waar wie draaide...als ik dat zie...pik ik de beste dj's eruit en sla dat in mijn kop op...en ga zo de zalen af.

timetable boekje is alleen handig als het feest mega groot is en dat je het overzicht kwijt raakt.maar dat was net als I LOVE TECHNO heel goed ingericht (y)

weet iemand trouwens waar de foto's terug te vinden zijn van red bull? kan op hun site niks terug vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oeps 1 x is genoeg ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op dinsdag 19 december 2006 om 15:22:
ik heb te weinig gezien waar dat geld in besteed zou kunnen zijn

hier heb je niet gelijk in. Nintendo Wii wordt gewoon door nintendo neergezet. Sterker nog ik durf zelfs te beweren dat ID&T hier geld voor krijgt!! Lang leve sponsoring zullen we maar zeggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sancti op woensdag 20 december 2006 om 15:02:
hier heb je niet gelijk in. Nintendo Wii wordt gewoon door nintendo neergezet. Sterker nog ik durf zelfs te beweren dat ID&T hier geld voor krijgt!! Lang leve sponsoring zullen we maar zeggen

Net als Red Bull, Douwe Egberts etc. Levert ook flink geld op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ed:win op dinsdag 19 december 2006 om 23:54:
Uitspraak van Iris_c op dinsdag 19 december 2006 om 19:15:

Waarom zou je, als je het toch niks aan vond?

voor mijn lief Erick e natuurlijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris_c op woensdag 20 december 2006 om 15:32:
voor mijn lief Erick e natuurlijk!

En die draaide lekker!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Iris_c op woensdag 20 december 2006 om 15:32:
Erick e

draaide lekker idd.maar niet hele tijd bij geweest.was voornamelijk in de green te vinden,dat was de botste zaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 december 2006 om 17:17:
green

met Miss Djax en hele vette lichten, Michel de Heij ging er ook weer lekker in, hele aparte zaal, net of ie helemaal los stond van de rest van het feest.
Op musicincontrol staan 3 setjes, nog niet die van Erick E...
Waarschuw beheerder
Duncan was vanavond in De Wereld Draait Door en hij was behoorlijk pissed vanwege de anti-drugs-perikelen :)