| Betreft: | evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00 |
Inderdaad, maar zaterdag heb ik genoeg mannen ontmoet die werkelijk waar VROEGEN of ze bijv. even met me mochten dansen..
Gelukkig zijn er dan nog wel goede mannen en waren ze niet allemaal vervelend!!laatste aanpassing 19 december 2006 13:27
Inderdaad, maar zaterdag heb ik genoeg mannen ontmoet die werkelijk waar VROEGEN of ze bijv. even met me mochten dansen..
Gelukkig zijn er dan nog wel goede mannen en waren ze niet allemaal vervelend!!
hingen daar alle timetable
voor 50 eu is dit feest echt aan aanfluiting
Jammer! Ik dans en praat het liefste met iedereen MITS ze aardig en niet onbeschoft zijn dus
Uitspraak van Miss Partyflockop dinsdag 19 december 2006 om 13:32:
Jammer! Ik dans en praat het liefste met iedereen MITS ze aardig en niet onbeschoft zijn dus
Nou tot die groep behoor ik gelukkig niet.
voor 50 eu is dit feest echt aan aanfluiting!
geen timetabel bij binnenkomst
nergens timetables zien hangen.
lasers, rai, nintendo wii, id&t
Vergelijk het eens met In Qontrol van afgelopen jaar. Q-dance, zelfde lokatie, dikke decors, dikke lasers, in elke zaal goed gevuld, de prijs van een kaartje € 42,75 ex en hier was ook genoeg te doen naast alleen maar feesten.
was geslaagd feestje! maar de prijs van 50.- is in vergelijking met de 50.- die je voor Mysteryland betaalt dus erg scheef. op ML krijg je toch wel even meer (en duurdere/bekendere) namen/dj's, show, aankleding, etc!
hier een kritisch interview met de productiemanager van Innercity 2006 over de (hoge) prijs, line up, etc:
Uitspraak van ILoveHardStyle op dinsdag 19 december 2006 om 12:29:
Veel irritante lui die handtastelijk waren richting meisjes....nekschot geven dat soort mensen
Nou idd dat je het zeg 2 x half aangerand daar maarja gewoon een mep geven en uitschelden en het is klaar
Ze wilden het intiem doen toch, oftewel niet teveel aankleding
Ik ga volgend jaar natuurlijk weer. maar ik ga eigenlijk naar ieder feestje
en gelukkig neem ik altijd me eigen timetable mee, wil altijd weten wie waar en wat draait.
als et naar jullie idee een KLOTE sfeer was, moeten jullie denk ik toch eerst bij jezelf kijken. want alleen jullie kunnen zich op je eigen manier vermaken. waar zijn jullie op aant wachten totdat iemand komt hier heb je een potje sfeer jullie zijn gewoon een beetje verwend
Maar ik maak me meer druk om de muziek
Yes! Kheb echt helemaal niet op de sfeer gelet! Kwas dr met een klein groepje en we hebben de hele tijd alleen maar gelachen!!! Op sfeer moet je helemaal niet wachten, je moet sfeer zelf MAKEN!!! Superveel gelachen op de bankjes voor de fruitbar en vooraan keihard losgegaan op Bart Skils tot aan het eind...
- Wouter de Moor
ik heb te weinig gezien waar dat geld in besteed zou kunnen zijn
lasers, rai, nintendo wii, id&t
hier heb je niet gelijk in. Nintendo Wii wordt gewoon door nintendo neergezet. Sterker nog ik durf zelfs te beweren dat ID&T hier geld voor krijgt!! Lang leve sponsoring zullen we maar zeggen
Uitspraak van Iris_c op dinsdag 19 december 2006 om 19:15:
Aankleding was kut, dj´s vielen tegen, Erick E was top, sfeer was matig. Nee voor mij alleen nog Innercity als ik weer op een vrijkaartje kan.
Waarom zou je, als je het toch niks aan vond?