k ben het echt volkomen met je eens. Zowel het Innercitykoers-gedeelte als het losgaande-publiek gedeelte. Wat je zegt over de koers van Innercity vind k leuk. Het geinige is dat Innercity mij juist dit jaar pas voor het eerst trekt. Ik ben voornamelijk into minimal en electro en dat was dit jaar supergoed vertegenwoordigt natuurlijk. Eindelijk zit er idd weer een koers in. Leuk dat je positief kunt kijken naar het (nieuwe) concept van Innercity zonder dat je het JOUW ding is!laatste aanpassing 17 december 2006 14:32
Tja, ik heb ook tot de azijnpissende garde behoord hoor

Er was ook een tijd dat ik alles kut vond en ik ook alles maar vanuit een negatief standpunt bekeek. Maar dat is gewoon veranderd. Ik heb me beter verdiept in de zaken en heb geleerd dingen niet alleen vanuit mezelf te bekijken. Daardoor heb ik 10x meer plezier op feesten. Ik was dit jaar op de Street Parade in Zurich bijvoorbeeld. Wow echt geweldig hoe los 't ging. Maar inderdaad, hoeveel grote feesten hebben die lui? En is dat dan echt wat je nog zou willen, dat je verder maar thuiszit in 't weekend omdat er niets te doen is? 's Avonds ben ik op de Energy geweest en toen merkte ik echt hoe goed wij het hebben hier in Nederland. Hier hoef je niet door de stromende regen te lopen om van de ene zaal naar de andere te komen. Hier heb je de vetste lasershows en het beste geluid. We hebben het potdimme zo goed in dit land.
En ja, er zijn veel feesten, teveel misschien, maar waar een vraag is is een aanbod. En ja, misschien zou de chocoladepasta op mn brood me nog beter smaken als er maar 1 merk zou zijn op de wereld en je kilometers om moest rijden om die in huis te halen. On the other hand, het feit dat ik dat spul op mn brood kan smeren en dan wel uit 200 verschillende soorten moet kiezen maakt echt niet dat ik denk "gatver, weer chocoladepasta". Het maakt me wel bevoorrecht. Een kindje in Afrika weet niet eens wat chocoladepasta is. En DAAR zou je van kunnen genieten. Blij zijn met wat je hebt in plaats van het altijd maar beter te willen.
Ik kan wel blijven huilen dat IC geen Trance meer heeft maar hallo zeg, ik kan ook gewoon blij zijn als ik zie dat anderen het naar hun zin hebben. En hopen dat IC juist weer op succes afstevent want het is toch een zeer bepalend feest voor de NL dancescene geweest.
aan de hoeveelheid feesten. Het verrassingselement is zowat helemaal uit het feesten verdwenen. Doordat je bijna wekelijks naar een zeer groot feest kunt gaan ga je steeds meer eisen aan iets stellen omdat het allemaal redelijk standaard begint te worden
Ja zo zag ik het eerst ook maar nu dus niet meer. Effe over die chocoladepasta

, ik eet al jaren dezelfde hoor en 't gaat me niet vervelen. Iedere keer als ik met iemand zoen vind ik dat lekker, iedere keer als ik een ritje in mn auto maak word ik daar blij van. Ik heb al 15 jaar dezelfde vrienden. Moet ik die ook maar inruilen omdat ik ze te goed ken en het niet vernieuwend meer is? Ik ben niet zo snel verwend. Ook niet op andere gebieden. Ik zie niet in waarom dat met feesten dan wel zo zou zijn. Ik geniet iedere week weer opnieuw. Ook al heb ik die lasers al 100000x gezien. Of die DJ al 10x zien draaien. Het gaat om het gevoel en als je dat niet meer hebt dan zou ik niet meer gaan. Uiteraard zoek ik ook vernieuwing in bepaalde dingen in mn leven, je verandert nu eenmaal. Maar for granted nemen wat ik allemaal heb en er niet meer tevreden mee zijn? Nee.
En DAT is een change of mind die maakt dat ik dus niet met mn armen over elkaar sta toe te kijken en alleen maar kan uitbraken hoe kut het allemaal is. Dat maakt dat ik lekker uit mn pannetje ga en het meer dan ooit naar mn zin heb op feesten. En dat na 12 jaar.
En nu ben ik nok uit dit topic

Ik ben niet eens geweest op IC. Ik hoop nog meer enthousiaste reacties te lezen en hoop dat het gros gewoon een leuke nacht heeft gehad daar