Partyflock

Forumonderwerp · 919886
2 volgers · 8288x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00

Waarschuw beheerder
Gezien de line up en zo, een lekker feest.

Was dat ook zo?
Waarschuw beheerder
Wat een avond!

ik had er niet veel van verwacht, maar het overtrof alles!!!
Topper voor mij was Charles Siegling (L) wat n held! En die zaal was ook echt super, echt te brute lasers :kwijl:

En 2000 and One knalde ook heerlijk :cheer: alleen...

Uitspraak van Framboos op zondag 17 december 2006 om 11:19:
als je bij yellow stond je bijna niet meer kon horen wat er daar gedraaid werd omdat het geluid uit de rode zaal er boven uit schreeuwde

maar later werd dat gelukkig minder...superrelaxte sfeer ne voldoende (gratis!) toiletten, tempratuur aangenaam, ja echt beter!

Of het volgens jaar weer wordt weet ik nog niet, maar deze editie rockte in ieder geval!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Zijn er trouwens nog meer mensen voor micheldehey.nl op de foto geweest? die website is nl nie goed :/
Waarschuw beheerder
Heerlijke avond gehad, kan niet anders zeggen :)
Helden: Sandrien en Carlos Valdez, Monika Kruse, Dimi Angélis, Dave Ellesmere, Technasia, 2000 And One, Bart Skils (Y)

Maar wat viel Loco Dice me tegen zeg...heel flets..in elk nummer weer een break...jammer!

Voor de rest: yummie!
Vette lichten ook in de yellow!

Blue ben ik niet ingeweest - stonk mij er teveel naar frituur 8)

edit: Kubus was ook erg goed, maar kwam totaal niet goed uit de verf door het shitgeluid en de shitmc ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whoeiiii!!! Wat een super feest :jaja:
Echt veel beter dan verwacht, zalen lekker dicht bij elkaar, dat was echt top.

Geweldige sets gehoord, Monika Kruze, Erik E, Miss Djax, Bart Skils :respect: en de sfeer was echt super. Was ook gezellig druk, lekker de ruimte gehad om te dansen iig :)

Pet Duo helaas niet meegemaakt :(

Een minpuntje was het geluid, maar dat wisten we vantevoren. Aan de aankleding had in sommige zalen ook wel wat meer aandacht mogen worden besteed.

Al met al een top feestje gehad :cheer: :bounce:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62742, 43595}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ed:win op zondag 17 december 2006 om 11:32:
Maar wat viel Loco Dice me tegen zeg

meen je dat nou serieus..ik vond loco dice echt focking gruwelijk... louter hoogtepunten.
Waarschuw beheerder
Alleen maar in groene zaal geweest.
Helemaal top vermaakt.

Djax en Pet Duo :respect:

Lekkere trein die voorbij kwam denderen (Y)

Waarschuw beheerder
was een erg goed feest! ze hadden wat moois van de lokatie weten te maken..
goede DJ's

alleen kwam vooral voor Felix da Housecat en die viel zwaaaar tegen helaas.
Waarschuw beheerder
:respect:

Zo... Eindelijk weer eens een heeeeeeerlijke indoor-party meegemaakt!!

Wij ook alleen maar in de groene zaal geweest en het was echt (y) top: De zaal was niet te groot (dat zie je tegenwoordig nog maar weinig :/ ) & er hing een goede sfeer.. Niet lang hoeven te wachten bij de wc's en al helemaal niet bij de bar.. Lekkere temp. (eindelijk eens niet té warm) En belangrijkste: heel veel leuke mensen ontmoet & geweldige muziek!

Hoop over 1 jaar weer zo'n Innercity mee te maken :jaja:

(f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ed:win op zondag 17 december 2006 om 11:32:
Maar wat viel Loco Dice me tegen zeg...heel flets..in elk nummer weer een break...jammer!

Ik had precies hetzelfde, ik vond het erg monotoon...maar het was wel gezellig daar :D
Waarschuw beheerder
Ik weet niet wie het allemaal is opgevallen maar de was een lama aanwezig op Innercity, en hij had goed naar zin.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Meks! op zondag 17 december 2006 om 11:56:
Djax en Pet Duo :respect:

Lekkere trein die voorbij kwam denderen

en als jer dacht : ik heb gennoeg gehad...

nog een tandje erbij :D
te bruut gewoon :yes:

Uitspraak van Marco25 op zondag 17 december 2006 om 12:53:
Ik weet niet wie het allemaal is opgevallen maar de was een lama aanwezig op Innercity,

klopt
en ik maar denken, wat heeft die gozer een bekende kop :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de was een lama aanwezig op Innercity, en hij had goed naar zin.

:o wie van de lama's ????? ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond het een super feest. eerst beetje stress moest foto's maken maar kon mijn draai niet vinden. overal geweest maar heerlijk in de groene zaal staan knallen. met al die lasers dacht je bijna dat je bij awakenings was.:cheer: en ook heerlijk door gebliept en gepiept bij geel. dit feest vond ik (buiten de festivals natuurlijk) echt een die hoog in mijn top 5 staat.

en voor de mensen die door mij op de kiek zijn gezet, eff geduld mijn computer klapt er steeds uit dus moet eff iets regelen maar zodra ik ze heb zet ik hier gelijk een berichie.
Waarschuw beheerder
donateur
weet niet wie het allemaal is opgevallen maar de was een lama aanwezig op Innercity, en hij had goed naar zin.

Haha, dat had tie zkr ja 8)
Waarschuw beheerder
donateur
lasers innercity

joost van bellen

clap you're hands felix da housecat

Just can't get enough felix da housecat

lasers tijdens miss DJax
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online :-)
Zie: gallery.technolusion.com

Deel 2 met nog meer foto's zal ook zsm volgen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op zondag 17 december 2006 om 13:16:
god hoor niemand over de liveset van Marc Houle??

vet :respect:

gewoon pompend, kicker en bay of figs kwamen natuurlijk ook ff voorbij (Y)
Waarschuw beheerder
het enige, ze moeten het gewoon geen innercity meer noemen volgend jaar... trekt gewoon geen feestpubliek.

beetje tamme sfeer hing dr, maar even zo goed toch wel een leuk feestje gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
sfeer? was die er dan? 8)

leuke aankleding in Yellow & Green
Waarschuw beheerder
ook debiel:

Bij de ingang stond een kerel keihard te roepen dat er stillen rond liepen (Y) hij werd meteen door 2 stillen mee genomen achter een gordijn:D

hoop voor em dat ie niks had, zou wel heel dom zijn....
Waarschuw beheerder
Ik weet niet wie het allemaal is opgevallen maar de was een lama aanwezig op Innercity, en hij had goed naar zin.

Niet gezien! Wel Karlein, die Het Beste Idee Van Nederland presenteert :)
Waarschuw beheerder
Heel laat aangekomen door die klote file op de A1\. Kwam wat langszaam op gang maar daarna echt helemaal uit de panty gaan. helemaal door technasia en pet duo, soms wat irritante lui maar verder super sfeer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 13:26:
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online

(Y)

Bedankt voor de leuke foto!!
Waarschuw beheerder
Het was echt TOP gewoon!

Was vroeg gegaan om Mal Borrowed en Frei Bauwerker mee te maken. Draaide zo lekker die twee! Hele set gebleven, daarna nog ff Coburn - was ook wel goed te pruimen.

Daarna Monika Kruse gedaan: zoals gewoonlijk aantal hele vette tracks (stukken van de set) en aantal wat mindere stukjes. Na Monika Kruse nog heel ff bij Marc Houle gebleven - vond dat geen lekkere overgang van de meer techy Monika Kruse naar de pure minimal van Marc Houle. - beetje anticlimax. Vlak daarna ging Joost van Bellen ook draaien, dus niet zo lang daar gestaan verder.

Joost van Bellen draaide voorspelbaar, maar toch altijd wel lekker natuurlijk. Ik blijf die remix van Rage Against the Machine - Killing in the name vs Roman Flugel - Gehts noch echt SUPERvet vinden.

Na het eten terug naar Yellow voor Loco Dice, draaide een aantal ZULKE lekkere tracks (ben niet zo goed met minimal trackjes, dus geen idee hoe ze heetten ). Na Loco Dice in een ruk door 2000 and one die echt GRUWELIJK draaide. Zo lekker, niet normaal meer! Na 2000 and one dacht ik Benny Rodrigues te gaan doen, die startte ook echt UBER weer, maar daarna ging hij zo ongelofelijk zitten kutten! Zn hele set werd verneukt door dat gekut van m waar hij na 15 minuten mee begon. Vandaar dat we weer terug gegaan zijn naar yellow en daar nog het heerlijke setje van Bart Skils hebben meegenomen. Ook top!

Conclusie:

Ongelofelijk lekkere sfeer, echt zo relaxt gewoon. Eten & drinken top geregeld, aankleding was minder, maar doet me toch niet veel - gaat om de muziek. Verder alleen in Yellow (minimal) en beetje in red geweest (electro) - HEEL lekker gedraaid over het algemeen, echt flink uit mn plaat gegaan daarzo.

Toppers van de avond: Mal Borrowed & Frei Bauwerker, Joost van Bellen, 2000 and one en Bart Skils!

SUPER
Waarschuw beheerder
Mwuah! Kon er mee door.. Was gezellig met de juiste mensen maar denk dat het daar ook wel mee op hield.
Heb me plaatsje in de Green ook bijna tot niet verlaten want dat was toch wel waar het een beetje los ging.

Een ding is zeker met Pet Duo (L) ging de hele boel aardig los :cheer: inqlusief moi!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Ben wel blij om voornamelijk positieve verhalen te horen. (l) Vond het zo zonde dat Innercity zo koersloos geworden was, omdat de eerste editie mn allerallerfeest ever was en ook altijd wel zal blijven.

Ik vond het maar niks dat het zo groot werd. En moet zeggen, de line-up nu spreekt me ook niet aan, maar dat is een kwestie van smaak. Ik hou gewoon niet zo van electro en ook club hoeft geen hele nacht voor me. Ik had liever gezien dat er plaats was gebleven voor Trance maar aan de andere kant, daar is Trance Energy voor en het lijkt erop dat dat dit jaar een stuk minder cheesy gaat worden. Dus ben wel tevreden zo. Ook al is het mijn ding niet, denk wel dat IC nu een mooie mix van stijlen is geworden en ook een publiek aanspreekt dat ook wel eens een groot feest verdiend. :) Ik denk iig wel dat IC nu weer ergens voor staat en dat 't ook meer liefhebbers trekt.

En wat de sfeer betreft, waar gaat 't tegenwoordig nog wel los? Mensen zijn zo godse verwend, al trek je de vetste dingen uit de kast dan nog is het niet goed. Wat ik zelf altijd doe is vooraan gaan staan. En gewoon niet achterom kijken :D Vaak gaat 't daar gewoon lekker los en staat daar het handjevol mensen dat net als ik nog steeds niet uitgekeken is op House en wel elke week nog vol gas los wil gaan.

Misschien moeten we ons met ons allen eens gaan afvragen waar het aan ligt dat het niet meer los gaat. Aan de feesten, of aan de bezoekers zelf....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 17 december 2006 om 14:19:
Misschien moeten we ons met ons allen eens gaan afvragen waar het aan ligt dat het niet meer los gaat. Aan de feesten, of aan de bezoekers zelf....

aan de hoeveelheid feesten. Het verrassingselement is zowat helemaal uit het feesten verdwenen. Doordat je bijna wekelijks naar een zeer groot feest kunt gaan ga je steeds meer eisen aan iets stellen omdat het allemaal redelijk standaard begint te worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 17 december 2006 om 14:19:
Ben wel blij om voornamelijk positieve verhalen te horen. Vond het zo zonde dat Innercity zo koersloos geworden was, omdat de eerste editie mn allerallerfeest ever was en ook altijd wel zal blijven.

Ik vond het maar niks dat het zo groot werd. En moet zeggen, de line-up nu spreekt me ook niet aan, maar dat is een kwestie van smaak. Ik hou gewoon niet zo van electro en ook club hoeft geen hele nacht voor me. Ik had liever gezien dat er plaats was gebleven voor Trance maar aan de andere kant, daar is Trance Energy voor en het lijkt erop dat dat dit jaar een stuk minder cheesy gaat worden. Dus ben wel tevreden zo. Ook al is het mijn ding niet, denk wel dat IC nu een mooie mix van stijlen is geworden en ook een publiek aanspreekt dat ook wel eens een groot feest verdiend. Ik denk iig wel dat IC nu weer ergens voor staat en dat 't ook meer liefhebbers trekt.

En wat de sfeer betreft, waar gaat 't tegenwoordig nog wel los? Mensen zijn zo godse verwend, al trek je de vetste dingen uit de kast dan nog is het niet goed. Wat ik zelf altijd doe is vooraan gaan staan. En gewoon niet achterom kijken Vaak gaat 't daar gewoon lekker los en staat daar het handjevol mensen dat net als ik nog steeds niet uitgekeken is op House en wel elke week nog vol gas los wil gaan.

Ik ben het echt volkomen met je eens. Zowel het Innercitykoers-gedeelte als het losgaande-publiek gedeelte. Wat je zegt over de koers van Innercity vind k leuk. Het geinige is dat Innercity mij juist dit jaar pas voor het eerst trekt. Ik ben voornamelijk into minimal en electro en dat was dit jaar supergoed vertegenwoordigt natuurlijk. Eindelijk zit er idd weer een koers in. Leuk dat je positief kunt kijken naar het (nieuwe) concept van Innercity zonder dat je het JOUW ding is!
laatste aanpassing
Artiest O-laf
Waarschuw beheerder
Echt een top feestje! Erick E is een held!

Waarschuw beheerder
Kruse,technasia,djax,petduo :respect:

Groen :bounce:
Waarschuw beheerder
Technasia super techno, 2000 and one en Bart Skils ook super bezig. Toch erg goed feestje dat nieuwe concept.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn ervaring met de Rai is dat het geluid altijd nogal wat te wensen over liet.

Hoor weinig mensen hierover, mag ik daaruit opmaken dat het geluid goed was???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fakkie_X op zondag 17 december 2006 om 14:32:
k ben het echt volkomen met je eens. Zowel het Innercitykoers-gedeelte als het losgaande-publiek gedeelte. Wat je zegt over de koers van Innercity vind k leuk. Het geinige is dat Innercity mij juist dit jaar pas voor het eerst trekt. Ik ben voornamelijk into minimal en electro en dat was dit jaar supergoed vertegenwoordigt natuurlijk. Eindelijk zit er idd weer een koers in. Leuk dat je positief kunt kijken naar het (nieuwe) concept van Innercity zonder dat je het JOUW ding is!laatste aanpassing 17 december 2006 14:32

Tja, ik heb ook tot de azijnpissende garde behoord hoor :D Er was ook een tijd dat ik alles kut vond en ik ook alles maar vanuit een negatief standpunt bekeek. Maar dat is gewoon veranderd. Ik heb me beter verdiept in de zaken en heb geleerd dingen niet alleen vanuit mezelf te bekijken. Daardoor heb ik 10x meer plezier op feesten. Ik was dit jaar op de Street Parade in Zurich bijvoorbeeld. Wow echt geweldig hoe los 't ging. Maar inderdaad, hoeveel grote feesten hebben die lui? En is dat dan echt wat je nog zou willen, dat je verder maar thuiszit in 't weekend omdat er niets te doen is? 's Avonds ben ik op de Energy geweest en toen merkte ik echt hoe goed wij het hebben hier in Nederland. Hier hoef je niet door de stromende regen te lopen om van de ene zaal naar de andere te komen. Hier heb je de vetste lasershows en het beste geluid. We hebben het potdimme zo goed in dit land. (l)

En ja, er zijn veel feesten, teveel misschien, maar waar een vraag is is een aanbod. En ja, misschien zou de chocoladepasta op mn brood me nog beter smaken als er maar 1 merk zou zijn op de wereld en je kilometers om moest rijden om die in huis te halen. On the other hand, het feit dat ik dat spul op mn brood kan smeren en dan wel uit 200 verschillende soorten moet kiezen maakt echt niet dat ik denk "gatver, weer chocoladepasta". Het maakt me wel bevoorrecht. Een kindje in Afrika weet niet eens wat chocoladepasta is. En DAAR zou je van kunnen genieten. Blij zijn met wat je hebt in plaats van het altijd maar beter te willen.

Ik kan wel blijven huilen dat IC geen Trance meer heeft maar hallo zeg, ik kan ook gewoon blij zijn als ik zie dat anderen het naar hun zin hebben. En hopen dat IC juist weer op succes afstevent want het is toch een zeer bepalend feest voor de NL dancescene geweest. :)

Uitspraak van MvB op zondag 17 december 2006 om 14:23:
aan de hoeveelheid feesten. Het verrassingselement is zowat helemaal uit het feesten verdwenen. Doordat je bijna wekelijks naar een zeer groot feest kunt gaan ga je steeds meer eisen aan iets stellen omdat het allemaal redelijk standaard begint te worden

Ja zo zag ik het eerst ook maar nu dus niet meer. Effe over die chocoladepasta :P, ik eet al jaren dezelfde hoor en 't gaat me niet vervelen. Iedere keer als ik met iemand zoen vind ik dat lekker, iedere keer als ik een ritje in mn auto maak word ik daar blij van. Ik heb al 15 jaar dezelfde vrienden. Moet ik die ook maar inruilen omdat ik ze te goed ken en het niet vernieuwend meer is? Ik ben niet zo snel verwend. Ook niet op andere gebieden. Ik zie niet in waarom dat met feesten dan wel zo zou zijn. Ik geniet iedere week weer opnieuw. Ook al heb ik die lasers al 100000x gezien. Of die DJ al 10x zien draaien. Het gaat om het gevoel en als je dat niet meer hebt dan zou ik niet meer gaan. Uiteraard zoek ik ook vernieuwing in bepaalde dingen in mn leven, je verandert nu eenmaal. Maar for granted nemen wat ik allemaal heb en er niet meer tevreden mee zijn? Nee.

En DAT is een change of mind die maakt dat ik dus niet met mn armen over elkaar sta toe te kijken en alleen maar kan uitbraken hoe kut het allemaal is. Dat maakt dat ik lekker uit mn pannetje ga en het meer dan ooit naar mn zin heb op feesten. En dat na 12 jaar. :P

En nu ben ik nok uit dit topic :P Ik ben niet eens geweest op IC. Ik hoop nog meer enthousiaste reacties te lezen en hoop dat het gros gewoon een leuke nacht heeft gehad daar :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een geweldige nacht gehad! Echt super! :D Ben er volgend jaar denk ik weer bij! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op zondag 17 december 2006 om 11:08:
vervelend gebeurde het al vroeg of heeft ze nog wel het leukste een beetje mee kunnen maken ondanks dat ongevaltje?

Het was ongeveer 03:00 uur en om 08:00 ging onze trein terug weer. Dus ze moest het wel uitzitten, heel sneu aan de kant. Maar gelukkig was iedereen heel lief en hebben we nu een extra reden om volgend jaar weer te gaan :)

Waarschuw beheerder
met al die lasers dacht je bijna dat je bij awakenings was

Nou...dat nog net niet ;P

Maar vond het superrrrr, Green was top (L)

Zoveel leuke, blije mensen gezien, echt super. Hoop op volgend jaar weer zo'n lekkere line up voor de techno..pet duo!! Miss Djax ging ook lekker los, ooohh mannen vooraan wat heb ik van jullie genoten!!

En shuffelen (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martijn op zondag 17 december 2006 om 13:40:
ook debiel:

Bij de ingang stond een kerel keihard te roepen dat er stillen rond liepen hij werd meteen door 2 stillen mee genomen achter een gordijn

hoop voor em dat ie niks had, zou wel heel dom zijn....

Dat was Duncen (directeur van ID-T) heb ik gehoord. Hij was aan het protesteren tegen die stillen (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peter_730 op zondag 17 december 2006 om 15:31:
Dat was Duncen (directeur van ID-T) heb ik gehoord. Hij was aan het protesteren tegen die stillen

weet je dat zeker?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat was Duncen (directeur van ID-T) heb ik gehoord. Hij was aan het protesteren tegen die stillen

Klopt volgens mij wel ja :D Ik had het ook gehoord van een vriendin van me die zeg maar backstage was en alles.

Enniewee het viel me echt mee! Ik heb me super vermaakt had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn aangezien IC me toch wel vaak was tegen gevallen.

Ruben Nicolai :D die stond idd bij Erick E hehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zeker een geslaagd feest!
ondanks dat ik de bob was :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op zondag 17 december 2006 om 14:50:
mag ik daaruit opmaken dat het geluid goed was???

funcktion one hier en daar dus aan de spullen lag het niet. lag een beetje waar je stond maar was vele malen beter dan westergas of I love techno
Waarschuw beheerder
Was wel lachen ja.. Vond erick e echt super vet setje neerzetten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ed:win op zondag 17 december 2006 om 13:42:
Niet gezien! Wel Karlein, die Het Beste Idee Van Nederland presenteert

ook gezien, knap meisje en wat is ze klein int echt :)

verder vond ik et niet speciaal ofzo, sfeerloze bedoeling, dagjes mensen, mensen die stilstaan, goedkope slechte aankleding. slecht aangegegeven waar je je kaartje op kon halen, kanker lange rij en ook bij de bar ging het niet al te vlot. je zou hier maar 50,- voor neergelegd hebben, dan voel je je ect genaait.

pluspunten waren het geluid, vrij helder en lekker hard, technasia en djax
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Als dat zo is dan kan ik alleen maar zeggen: :respect:! Ik ben het vaak of bijna nooit eens met de hele aanpak die hij en ID-T hanteren op het gebied van dance(is deels te wijten aan persoonlijke smaak wat betreft concepten enz.), maar als er 1 was/is die altijd een uitgesproken mening had over het hele politieke beleid gericht op de scene dat hier in Nederland al jaren heerst dan is hij dat wel.

Ervan uitgaande dat hij het was: Petje af meneer Stuttenheim!!! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martijn op zondag 17 december 2006 om 13:40:
Bij de ingang stond een kerel keihard te roepen dat er stillen rond liepen hij werd meteen door 2 stillen mee genomen achter een gordijn

Ging helemaal nergens overal bij de kluisjes vol met stille (ze waren makkelijk te herkennen met hun roze polsbandjes) zag weer een hoop mensen er tussen uit gepikt worden :S

Jammer dat het niet altijd van die helden zijn.....
Waarschuw beheerder
had het niet verwacht maar heb me prima vermaakt
goede sfeer, niet te groots en top muziek

ic lijkt een goede weg ingeslagen