Partyflock

Forumonderwerp · 919856
4795x bekeken

Waarschuw beheerder
[img width=339 height=425 cacheid=0012b666000ad1e2243000751a01b2bc91]http://artfiles.art.com/images/-/Gariety/Sleepy-Time-Print-C10113048.jpeg[/img]

Wie houd er ook zo van (L)
Waarschuw beheerder
zo nestje kijken spannend hoop dat ik slaag zal fototjes plaatsen vanavond
Waarschuw beheerder
super gister wezen kijken was een nest van wel 11 pups en waren echt allemaal super mooi vader is in 2003 en 2005 mooiste bull van nl en meerdere anderen landen geworden t is een dure pup maar hopelijk wel waar voor t geld
Waarschuw beheerder
http://www.mijnalbum.nl/Foto=DTTJEDZ7
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mastruberik op vrijdag 9 februari 2007 om 23:04:
super gister wezen kijken was een nest van wel 11 pups en waren echt allemaal super mooi vader is in 2003 en 2005 mooiste bull van nl en meerdere anderen landen geworden t is een dure pup maar hopelijk wel waar voor t geld

Mag ik vragen bij welke fokker je geweest bent en wie de ouders zijn van de pups???
Waarschuw beheerder
Asteria of Domestica is de moeder en Two rivers Darwin en de fokker domestica
Waarschuw beheerder
Zien er top uit!

Goede vader idd! Wanneer krijg je je pup? Half maart ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze zijn vandaag 3 weken dus duurt nog zeker 5 wekem
n

Waarschuw beheerder
[img width=430 height=520]https://album.partyflock.nl/5539808.jpg[/img]

Ons fotomodel Lola :D
Waarschuw beheerder
Wat een knapperd!

Mooie bull

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 12:35:
Ons fotomodel Lola

Wat een schatje :D
Waarschuw beheerder
morge eindelijk weer naar de fokker dan eindelijk me pup uitzoeken en dan nog weer 3 weken wachten voor we m eindelijk krijgen
Waarschuw beheerder
Veel plezier man! Succes enne.... zoek je wel het vrolijkste pupje uit! De pup die liever stil in een hoekje blijft zitten kan nog wel eens gaan zorgen voor problemen!
Waarschuw beheerder
hij is uitgezocht
mooi bruin reutje met witte vlekken op kop en rug zondag 18 maart ophalen worde nog 3 lange weken

Waarschuw beheerder
heb er sinds vandaag 1-tje...oohw ze is zooo lief (L)
Waarschuw beheerder
[img width=414 height=386]http://www.ofdomestica.nl/custom/donny.JPG[/img]
dit is m nu 6 weken nog 2 en dan krijgen we m duurt te lang ha ha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mastruberik op woensdag 28 februari 2007 om 19:39:
dit is m nu 6 weken nog 2 en dan krijgen we m duurt te lang ha ha

Gefelicteerd alvast man. Maar je bent gewaarschuwd hoor...Bullen zijn verslavend en voor je het weet blijft het niet bij 1 :D En ik kan het weten :-)
Waarschuw beheerder
Heey ik loop stage bij een bulldog fokster. mischien kennen jullie het wel Jetdogs. Echt ze zijn zo mooi die engeltjes ik kan elke dag knuffelen en ze hebben zon mooi karakter.
Waarschuw beheerder
dit is haar website www.jetdogs.nl kun je haar puppy's zien echt mooierts :D
Waarschuw beheerder
niet echt mijn ding een brood fokker
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=456 height=304 cacheid=00026eb90005b8ade9773c5d1a01caf241]http://img.photobucket.com/albums/v689/Nathalja/digitale-fotos-1463.jpg[/img]
Betty, Billy,Molly, Bibi en Spikey (onze Bullen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _Mamsie_ op donderdag 1 maart 2007 om 13:13:
Heey ik loop stage bij een bulldog fokster. mischien kennen jullie het wel Jetdogs

Eerlijk gezegt nog nooit van Jet-Dogs gehoord.
En zo te zien fokken ze veel met meerdere rassen.
Zitten daar ook volwassen honden (ouders van de pups) en zo ja zijn de stamboomnamen van de ouders.??
Ik ken een hoop Engelse Bulldogfokkers maar JetDogs heb ik echt nog nooit van gehoord.
Wie zijn de vaders van de Engelse Bulldogpups????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nathalja(L) op zaterdag 3 maart 2007 om 11:22:
Betty, Billy,Molly, Bibi en Spikey (onze Bullen)laatste aanpassing 3 maart 2007 11:30

Wat een geweldige foto moppies :D Komen wij aan met maar 3 bullen ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mastruberik op donderdag 1 maart 2007 om 16:31:

Zeker weten. Komt het ras niet ten goede :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 11:56:

Zeker weten. Komt het ras niet ten goede

ik was ze al een paar x tegen gekomen op marktplaats altijd advertentie`s met zelfde foto`s en zo je spoort niet als je daar hond koopt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mastruberik op zaterdag 3 maart 2007 om 14:46:
ik was ze al een paar x tegen gekomen op marktplaats altijd advertentie`s met zelfde foto`s en zo je spoort niet als je daar hond koopt

Ik dus ook niet!!
Maar helaas zijn er nog steeds mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ja waarom zou je €2500 uitgeven als het ook voor €500 kan!!!
******diepe zucht*****
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mastruberik op donderdag 1 maart 2007 om 16:31:

Luister alle fokkers zijn broodfokkers... Die verdienen allemaal hun eten hiermee. Dus beetje rare opmerking. En daarbij kom kijken voor je oordeeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathalja(L) op zaterdag 3 maart 2007 om 11:30:
Eerlijk gezegt nog nooit van Jet-Dogs gehoord.
En zo te zien fokken ze veel met meerdere rassen.
Zitten daar ook volwassen honden (ouders van de pups) en zo ja zijn de stamboomnamen van de ouders.??
Ik ken een hoop Engelse Bulldogfokkers maar JetDogs heb ik echt nog nooit van gehoord.
Wie zijn de vaders van de Engelse Bulldogpups????

Ja ze fokken met meerdere rassen. Ja er zitten ouders van puppies, maar zonder stamboom, WIL NIET ZEGGEN DAT ZE SLECHT ZIJN want ze staan allemaal ook de puppies onder controle van een dierenarts. Ma ze doet ook een import die hondjes worden ook gecontroleerd op heupen en longen via röntgen de afgekeurde hondjes gaan dan weer terug na de fokker.

De engeltjes die er nu zitten zijn import en zijn van een internationaale vader met stamboom. ma de naam weet ik niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mastruberik op zaterdag 3 maart 2007 om 14:46:

Als je het over Jetdogs hebt. Luister als jij iets wilt verkopen probeer jij toch ook zoveel mogelijk reclame enz. te maken. Als je het op marktplaats zet wilt niet zeggen dat je dan slecht bent. Het ligt aan je zelf je moet gewoon goed opletten en desnoods die dierenarts bellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathalja(L) op zaterdag 3 maart 2007 om 15:15:
Ik dus ook niet!!
Maar helaas zijn er nog steeds mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ja waarom zou je €2500 uitgeven als het ook voor €500 kan!!!
******diepe zucht*****

Jetdogs verkoopt ze echt niet voor een goedkoop prijsje. Bij haar koop je gewoon de gemiddelde prijs voor een engelse een hondje. En daarbij als een hondje €500 kost wil niet zeggen dat die slecht is.. Zoals ik hiervoor al zei je moet gewoon goed opletten en op de gezondsheidverklaring en desnoods dus de dierenarts bellen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _Mamsie_ op zaterdag 3 maart 2007 om 16:37:
goed opletten en op de gezondsheidverklaring en desnoods dus de dierenarts bellen.

Ze krijgen er zeker ook een Europees paspoort bij... Luister, Jetdogs is een fabriek waar ze honden fokken zonder de regels van de rasvereniging in acht nemen. Dit is dan een broodfokker.

Een fokker die aangesloten is bij een rasvereniging fokt ook om er aan te verdienen maar daar staat wel het zuiver en gezond houden van een ras vooraan.

Jammer genoeg tuinen er teveel mensen in om niet bij een aangesloten fokker een hondje te kopen met alle gevolgen vandien.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 17:17:
goed opletten en op de gezondsheidverklaring en desnoods dus de dierenarts bellen.

Ze krijgen er zeker ook een Europees paspoort bij... Luister, Jetdogs is een fabriek waar ze honden fokken zonder de regels van de rasvereniging in acht nemen. Dit is dan een broodfokker.

Inderdaad!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Mamsie_ op zaterdag 3 maart 2007 om 16:28:
Luister alle fokkers zijn broodfokkers... Die verdienen allemaal hun eten hiermee. Dus beetje rare opmerking. En daarbij kom kijken voor je oordeeld

niet mee eens zit toch wel zeker een verschil in mensen die af en toe nestje nemen in huis of nestje daar in die schuur

Waarschuw beheerder
Had deze twee via bulldogsonline
Helaas zijn ze er niet meer...
Het zijn en blijven geweldige honden,
en als ik de tijd had zou ik er zo weer een (of twee) nemen

Waarschuw beheerder
geweldige honden ,,heb er ook 1 zou er niet meer zonder kunnen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]http://www.ofdomestica.nl/custom/Afbeelding%20031.jpg[/img]
hier t nest waar onze bull uitkomt hij zit hier rechts boven in
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mastruberik op maandag 5 maart 2007 om 19:13:

kon je wel makkelijk kiezen welke dan? zijn allemaal lief en mooi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 19:57:
kon je wel makkelijk kiezen welke dan? zijn allemaal lief en mooi

nee de eerste x dat we gingen kijken bij 3 weken waren ze allemaal al mooi
na 5 weken weer kijken en waren ze allemaal mooi en speels de fokster denkt dat deze kwa karakter (tot hoe ver ze die al hebben )t best bij ons past en hij ook speels en lief was dus daarom deze keuze duurt nog 2 weken maar de dagen kruipen voor bij erg traag
terwel al weken ze mandje bench etens bakken dergelijke al klaar staan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mastruberik op maandag 5 maart 2007 om 20:33:
terwel al weken ze mandje bench etens bakken dergelijke al klaar staan

nou zo te merken is hij van harte welkom....je zult er veel plezier van hebben ,,,heb je al een naam voor hem?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ff een vraagje toen jullie je pups kregen hebben jullie in t begin een schot in de bench gedaan dat hij niet in de hoekjes kan piesen of scheiten ?verder nog tips ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mastruberik op woensdag 7 maart 2007 om 19:03:
hebben jullie in t begin een schot in de bench gedaan

Nee hoor dat moet je ook niet doen want dan poepen en piesen ze gewoon in het droge gedeelte. Gewoon 1 deel van de bench een kleedje en de andere helft met kranten. En gewoon vaak uitlaten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mastruberik op maandag 5 maart 2007 om 19:13:

wezen winkelen? hahaha
geweldig....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 22:14:
Wie houd er ook zo van

ik, ik heb zelf ook 1, alleen kwam ik er laatst achter dat ze kanker heeft en ze is te oud om haar nog te laten opereren :(
we zullen het haar ze makkelijk mogelijk maken, zodra ze pijn krijgt moet ik een heel zwaar besluit nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 15:35:
zodra ze pijn krijgt moet ik een heel zwaar besluit nemen.

nou hoop voor jou dat je nog ff van der kan genieten..
veel sterkte ermee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mensen die twijfelen of ze een bull nemen, ik zeg jullie: nemen!! Ik heb dr ook 1 en het is me een schatje!
En ze knorren ook zo gezellig.

De mijne is een kruizing tussen een Engelse en Franse een frengelse Bulldog dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 19:22:
Mensen die twijfelen of ze een bull nemen, ik zeg jullie: nemen

een bull is niet zomaar 'n hond
En ze knorren ook zo gezellig

weet je ook waardoor dat komt?
De mijne is een kruizing tussen een Engelse en Franse een frengelse Bulldog dus

Laat een ras een ras zijn....
is de frengelse bull van een broodfokker of ongelukje...

Waarschuw beheerder
Mensen die twijfelen of ze een bull nemen, ik zeg jullie: nemen!!

jij weet echt niet waar je het over heb he????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je moet, vooral met engelse bulletjes, goed opletten waar je je hond koopt. Ik zou bijvoorbeeld NOOIT bij puppykennel een pup halen, je kan er dan op wachten dat je bull gezondheidsproblemen krijgt (of ander ras).

Ik heb mijn bulletje bij kennel la fleur vandaan (www.kennel-lafleur.nl). Superlieve mensen die supergoed voor hun beesten zijn en die er alles vanaf weten. Staan altijd voor je klaar als je vragen hebt en we gaan zo nu en dan nog eens langs met onze bull. We hebben bij de pup een FCI stamboom gekregen, er is een gedragstest gedaan met de pup en ze zijn aangesloten bij www.bulldogsonline.nl. Dit is absoluut een vertouwde organisatie.

[img width=640 height=480 cacheid=000dabf900272c9e41bdda211a01ccd47f]http://img214.imageshack.us/img214/521/s191xd7.jpg[/img]
Mijn lieverdje "Donna"
Waarschuw beheerder
Gordon heeft sinds kort ook 2 bulletjes, zijn ze niet geweldig? Ik zag het vanavond op het nieuws.

[img cacheid=000dabf700272caadc7f88421a01ccd48c]http://media.gordon.nl/images/original/viktor-en-rolf.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angel Eyes :cocktail: op vrijdag 9 maart 2007 om 02:12:
zijn ze niet geweldig?

ach wat lief maar alle bulletjes zijn toch geweldig?
laatste aanpassing