super gister wezen kijken was een nest van wel 11 pups en waren echt allemaal super mooi vader is in 2003 en 2005 mooiste bull van nl en meerdere anderen landen geworden t is een dure pup maar hopelijk wel waar voor t geld
dit is m nu 6 weken nog 2 en dan krijgen we m duurt te lang ha ha
Heey ik loop stage bij een bulldog fokster. mischien kennen jullie het wel Jetdogs
niet echt mijn ding een brood fokker
ik was ze al een paar x tegen gekomen op marktplaats altijd advertentie`s met zelfde foto`s en zo je spoort niet als je daar hond koopt
niet echt mijn ding een brood fokker
Eerlijk gezegt nog nooit van Jet-Dogs gehoord.
En zo te zien fokken ze veel met meerdere rassen.
Zitten daar ook volwassen honden (ouders van de pups) en zo ja zijn de stamboomnamen van de ouders.??
Ik ken een hoop Engelse Bulldogfokkers maar JetDogs heb ik echt nog nooit van gehoord.
Wie zijn de vaders van de Engelse Bulldogpups????
ik was ze al een paar x tegen gekomen op marktplaats altijd advertentie`s met zelfde foto`s en zo je spoort niet als je daar hond koopt
Ik dus ook niet!!
Maar helaas zijn er nog steeds mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ja waarom zou je €2500 uitgeven als het ook voor €500 kan!!!
******diepe zucht*****
goed opletten en op de gezondsheidverklaring en desnoods dus de dierenarts bellen.
goed opletten en op de gezondsheidverklaring en desnoods dus de dierenarts bellen.
Ze krijgen er zeker ook een Europees paspoort bij... Luister, Jetdogs is een fabriek waar ze honden fokken zonder de regels van de rasvereniging in acht nemen. Dit is dan een broodfokker.
Luister alle fokkers zijn broodfokkers... Die verdienen allemaal hun eten hiermee. Dus beetje rare opmerking. En daarbij kom kijken voor je oordeeld
hier t nest waar onze bull uitkomt hij zit hier rechts boven in
kon je wel makkelijk kiezen welke dan? zijn allemaal lief en mooi
terwel al weken ze mandje bench etens bakken dergelijke al klaar staan
hebben jullie in t begin een schot in de bench gedaan
hier t nest waar onze bull uitkomt hij zit hier rechts boven in
Wie houd er ook zo van
Mensen die twijfelen of ze een bull nemen, ik zeg jullie: nemen
En ze knorren ook zo gezellig
De mijne is een kruizing tussen een Engelse en Franse een frengelse Bulldog dus
zijn ze niet geweldig?