En het snurke dat kan ze ook als de beste
En sommige zeggen dan kan je daar van slapen als Lola zo ligt te snurken.
En het rare is als ze s'nachts niet snurkt word ik wakker en ga ik kijken wat ze aan doen is
Ja ze ligt op de kussen naast het bed
Dus dan heb je er 2 die liggen te snurken hahah
[quote element=message id=28612992]{element is niet toegankelijk}Kom ze lekker bij me in bed klim ze heel zachtjes op bed en dan kruip ze tegen je aan
Dank je die van jou is ook leuke hond maar is die nou blind aan 1 oog als ik het goed zie ?
Jah klopt inderdaad ze heeft maar 1 oogje
Maar is al zo sinds de geboorte dus eigenlijk weet ze niet anders, af en toe wil ze nog weleens tegen een paaltje aanlopen maar voor de rest heeft ze er helemaal geen last van gelukkig!
ze zijn niet erg soepeltjes ofzo en wat logger. Ze vallen sneller om
Hieronder zien jullie onze twee nieuwe kanjers.
Ja ze knorren wel, maar dat ze zich nauwelijks kunnen bewegen is grote onzin!!!
weet iemand nog goede site`s waar ik veel info kan vinden over engelse bullen die van ebcn heb ik al gelezen
maar zoek eigenlijk meer nog over opvoeden en karakter eigenschappen en zo
wat is de prijs waar ik ongeveer aan moet denken voor een reutje ?
Maar als je eenmaal aan een bul begint weet dan dat het waarschijnlijk nooit bij eentje blijft. Wij hebben er hier inmiddels ook al 4 rondrennen
stoere foto die van me broer vond water niks zijn er bullen die zwemmen en water leuk vinde ?
Hij kan lekker de hele dag rond lopen bij het paard of gaat in het stro slapen hij vind het ook leuk om op de bank een flim te kijken en als ik een keer weg ga slaapt hij ook gewoon en maakt zich er niet druk om hij weet toch wel dat de werled om hem draait
Ik hoop dat ik of mijn vriend ooit een baas krijgt die het prima vind dat de hond meegaat naar het werk. Want als ik nu een hond zou nemen zou dat betekenen dat hij/zij overdag alleen zal zijn en dat kan niet vind ik.
Het probleem is dat de meeste mensen voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Kopen een Bull bij een broodfokker en kopen daarmee 9 van de 10 keer een ongezonde doorgefokte Engelse bulldog.
Als je een gezonde bull bij een goede fokker koopt heb je een hond die gewoon rent en springt en nog adem kan halen ook!!
En het fabeltje dat Bulldoggen niet kunnen lopen is echt grote onzin!!
![[img width=480 height=640]http://img405.imageshack.us/img405/5/doogy0033xd.jpg[/img]](http://img405.imageshack.us/img405/5/doogy0033xd.jpg)
eindelijk genoeg geld gespaard nu op zoek naar een goed mooi nestje