ey klerelijer, ik ben jou nu dus echt meer dan zat! je praat als een ****, je bent een ****... tyf is op naar je focking hok! je doet wel zo achterlijk stoer over internet!!
flikker gewoon op vent, je snapt zoiezo helemaal niks van ook maar iets
ey klerelijer, ik ben jou nu dus echt meer dan zat! je praat als een ****, je bent een ****... tyf is op naar je focking hok! je doet wel zo achterlijk stoer over internet!!
flikker gewoon op vent, je snapt zoiezo helemaal niks van ook maar ietslaatste aanpassing 6 mei 2007 19:05
ja met jou en je debiele taalgebruik! ga eerst maar is naar school toe!
oelewapper
wat een zinloze actie
ik ben geflitst buite de benouwde kom met 43 met een correctie van 3 km en wat krijg ik een boete van 0 pleuro omdat 43 min 3 40 is en dat mag je rijdenflits dan vanaf 50 ofzo of ga spelen
wat een zinloze actie
ik ben geflitst buite de benouwde kom met 43 met een correctie van 3 km en wat krijg ik een boete van 0 pleuro omdat 43 min 3 40 is en dat mag je rijdenflits dan vanaf 50 ofzo of ga spelen
Dus jij hebt gewoon liever een bekeuring, dan dat je gered wordt door de correctie?
filmpie is nog geen week oud en de andere eigenaaar van skr is al berooft triest
ze waren eerilijk todat hij werd verkoch en 3 dagen later was het raak.
MAARSSEN – Op dinsdag 8 mei werd een 18-jarige jongeman uit Maarssen van zijn via internet te koop aangeboden motorscooter beroofd.
De Maarssenaar had de motorscooter op Marktplaats.nl te koop aangeboden. Een belangstellende belde hem op en maakte een afspraak voor dinsdagochtend op het Reigerskamp. De ‘koper’ kwam samen met een andere persoon. Plotseling werd de Maarssenaar door het maatje weggetrokken. De ‘koper’ sprong op de motorscooter en zijn maatje achterop, waarna het tweetal ervandoor ging. De gestolen motorscooter is van het merk Piaggio, type Skipper 125 cc en blauw van kleur. Het slachtoffer deed aangifte van de diefstal met geweldpleging
opvoeren is problemen of nie je mot alles aan passe voor 70cc.
je ken niet aleen snele shit er over zetten.als je orgineel rij en je wil 70cc en je heele scooter loop na de kk met opvoeren.dan moet je alles aan passen.dar kost knaken haha bij scootter shit
opvoeren is problemen of nie je mot alles aan passe voor 70cc.
je ken niet aleen snele shit er over zetten.als je orgineel rij en je wil 70cc en je heele scooter loop na de kk met opvoeren.dan moet je alles aan passen.dar kost knaken haha bij scootter shit
Scooter is een tijd geleden in beslag genomen, voordat hij door de gehaktmolen ging nog snel leeggetrokken, het staat hier dus voor Jan Lul, als je interesse hebt, stuur maar een pb
- Olietank origineel
- 2x zijspiegels
- 2x handvatten zwart/zilver
- 2x achterlichtsegmenten met zilver plasticglas
- 1x Malossi carterkap+ kickstart [url](http://www.speed-parts.nl/images/tnt/deks_carb_mina.jpg dit model, andere uitvoering[/url])
- 1x4 standaard knipperlichtset, oranje
- 1x Polini v-snaar
- 1x 17,5 Dell'Orto carburateur (met sproeier, zonder kabels,draadjes)
- 1x Polini vario
- 1x Polini cilinderkop voor een 70cc
- Hele doos rollertjes (stuk of 30) bougies, trekveertjes, schroeven, spuitbussen en andere onderdelen
- 1x Beschermhoes (zit een scheur in de afgetaped is, nieuwprijs 60eu)
- 1x verhogingsblokje
Het is allemaal gebruikt, maar handig om te hebben.
vandaag even een Malossi Multivar gehaald, m'n oude vario was na 38000 km wel een keer aan vervanging toe, dus ook vrolijk even 4.5 gram rollen erbij gehaald, dat had ie met die 'oude' vario ook, maar jemig wat een overtoeren met die multivar he
zaterdag maar eens even weer naar dijkman, en dan maar eens kijken naar 5.0 of 5.5, denk dat het dan een stuk beter wordt.
Is er hier toevallig ook iemand die ervaring heeft met zo'n Malossi Torquedriver? had ergens gelezen dat die multivar daar op afgestemd is en dat ie dan geen dip meer heeft tijdens het optrekken als ie goed is afgesteld
zover mijn kenis gaat, kan je het een soort budget-overrange noemen. haalt grootendeels je dip weg omdat er geen knik in de spiebaan zit
correct me if im wrong
laatste aanpassing
die overrange was toch meer voor een wat hogere top vanwege die grotere diameter?
ik rij ook alweer 3 jaar op mijn Speedfight rond...te lui en geen geld voor rijbewijs dusja...
zit ondertussen wel weer origineel spatbord op vanwege die kutwouten met hun onnodige boetes iedere keer
het kutding wil niet echt wat weergeven
boete vanwege je spatbord?
heb d'r ook geen spatbord op achter, maar nog nooit gedoe om gehad (m'n kentekenplaat hangt nu aan die bevestigingspunten, die gebruik ik min of meer als spatbord nu)
heb deze uitlaat van de week besteld bij opvoeren.nl
Ben zoooooo benieuwt
Heb vanmiddag grootste deel van alle stikkers van de sr afgehaald, ziet er nu iig wel stoerder uit
wat voor model Yasuni is dat?
heb er zelf sinds een week een Yasuni Z onder zitten, klinkt wel leuk en trekt ook mooi snel op nu
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2007 om 21:27: