Partyflock

Forumonderwerp · 919787

Waarschuw beheerder
Dit is iig de mijne :D

[img]https://album.partyflock.nl/3393133.jpg[/img]

[img]https://album.partyflock.nl/3393049.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 22:18:
Het is wel een feit dat een dikke 20+ pk op een scootie super vet is :D

En daarmee basta

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een Puch Maxi! :D

Zie maar in mijn album

Waarschuw beheerder
Scooters :rot:

Puch Maxi voor den overwinning B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 09:13:
jouw g40 ja

En heel wat sneller dan die S2 van jou.;p Hoe lang zou het duren denk je? 400 meter drukken? ;p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 09:13:
Dat kunnen ze wel

Ze zitten toch echt bijna aan de max hoor, met gewicht reduceren. Heb laatst nog een stukje gelezen in een motorboekje, over ik geloof de nieuwe R1. Hier ging er een paar gram af, en daar een paar gram, om tot een totaal te komen van een paar honderd gram lichter.
Wacht maar tot ze met carbonnen frame's enzo gaan komen, dan kan je pas lachen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op maandag 23 april 2007 om 21:57:
btw ben jij homo? niks aanvallends hoor : maar vind jij het interessant als ik een stijve heb?

venters,zelfs een raspoot zou spontaan hetero worden als tie jouw kop ziet ;)
wij : sully en lully weten anders een stuk meer van scooters dan jij zo te horen!

juist ja,je scheet je luiers nog vol jij toen ik al volop aan t rijden was op die dingen.
zwaarder is beter voor de wegligging! waarom weegt een F-1 auto dan geen 3000 kilo? vertel mij dat is? waarom weegt de motor van rossi dan geen 300 kilo?
waarom gebruiken ze dingen zoals carbon

jij hebt geen bord voor je kop maar een balk in je oog.ik heb gezegd tot op een bepaalde hoogte.goed lezen pipo :d
Dit is duidelijk geen bewijs,het is vrij bekend dat de persoon op de r1 niet kan rijden.Dat zie je ook.En je zit niet op je max kwa sprint als je met een wheelie bezig bent.Tijden van een r1 zijn gewoon veel beter,zelf al haal je er een seconde vanaf.

Tevens kan je die Ferrari niet vergelijken,zo bruut snel is dat model niet.Weegt veelste veel om een serieus snelle start te maken

juistem.mooi gesproken (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 22:55:
kom dan ook met echte feiten en niet van die kansloze filmpjes,alleen op de laatste is zichbaar dat de scoot wint.

juistem (y)
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 24 april 2007 om 08:39:
OMDAT er meer en grotere en stevigere onderdelen op zitten dan op een scooter misschien?

jiuistem,heel stuk veiliger als zo,n zipje die ik weet niet hoe hard rijdt.feit blijft wel natuurlijk dat t rijden op zowel een snelle motor als een snel zipje of anders scooter ook altijd gevaar met zich meebrengt.
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 24 april 2007 om 08:39:
Waarom racen ze niet met Honda Goldwing's dan?

tot op eeb bepaalde hoogte heb ik gezegd sully.ben je nu echt zo dom???

Uitspraak van sr-donny op dinsdag 24 april 2007 om 00:57:
gaare opgevoerde kippenhokken

ja,en vaak ook nog eens zonder kappen ook.geef mij maar een normale scooter :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 24 april 2007 om 16:32:
zelfs een raspoot zou spontaan hetero worden als tie jouw kop ziet

zat net ff te kijke naar jou foto's! jezus vent, nee jij trekt volle zalen!

juist ja,je scheet je luiers nog vol jij toen ik al volop aan t rijden was op die dingen

als je zo oud en wijs bent reageer dan ook naar je leeftijd oelewapper! ook al ben je 100, je hebt de kennis van een baby
Waarschuw beheerder
tot op eeb bepaalde hoogte heb ik gezegd sully.ben je nu echt zo dom???

:lol: Ik ben zo dom, daarom stel ik nog maar een hele domme vraag :lol: Wat is die bepaalde hoogte van gewicht dan? Ben ik wel benieuwd naar :D En waarom worden de motoren nog steeds lichter dan? Waarom is een rallye-auto compleet gestript, als ie met achterbank en airco en vloerbekleding toch beter door de bocht gaat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 24 april 2007 om 16:58:
zat net ff te kijke naar jou foto's! jezus vent, nee jij trekt volle zalen!

zeker ja,vergeleken met jou en sully lijk ik wel een soort van brad pitt.sully en lully.de nieuwe peppie en kokkie .schip ahoy hahaha.
oelewapper!

ik zal je een oelewapper om je oren verkopen pipo :d
je hebt de kennis van een baby

das nog heel wat vergeleken bij die foetuskennis van jou ;) de ondergrens begint ongeveer bij 115 kg geloof.snelle motorscooter.maar jij hebt ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven.waarom voeren ze bromscooters van fabriekaf niet gelijk op en laten ze m als een motor keuren??
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 24 april 2007 om 17:03:
En waarom worden de motoren nog steeds lichter dan?

60 kg????
Waarschuw beheerder
Sully?:S:S Ey hennep kun jij niet lezen ofzo.. je loopt zijn naam wel belachelijk te maken maarre er staat toch egt scully!!

Sjonge,jonge,jonge...........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 24 april 2007 om 17:20:
waarom voeren ze bromscooters van fabriekaf niet gelijk op en laten ze m als een motor keuren??

Dat word dus gedaan, en dat heet een Aerox 100, of Runner 125 of 180 zelfs ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jan-Willem. op dinsdag 24 april 2007 om 17:27:
maarre er staat toch egt scully!!

sully past veel beter bij m :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jan-Willem. op dinsdag 24 april 2007 om 17:27:
Sully? Ey hennep kun jij niet lezen ofzo.. je loopt zijn naam wel belachelijk te maken maarre er staat toch egt scully!!

Sjonge,jonge,jonge...........

Ach laat em toch, meneer vind zichzelf blijkbaar erg slim. Vraag me af wat voor hoge studie hij wel niet gedaan heeft om zichzelf sloper te mogen noemen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 24 april 2007 om 17:28:
Dat word dus gedaan, en dat heet een Aerox 100, of Runner 125 of 180 zelfs

:no: dat zijn hele andere apparaten.groter en een stuk zwaarder.ik bedoel ze kunnen toch ook gewoon alleen een andere carburateur plaatsen,racebochie erop.dan kan je een bromscooter toch ook dik over de 100 laten lopen?? waarom doen ze dat niet fabrieksaf?? je kan t trouwens zelf wel doen bij mijn weten en dan als motor laten keuren.misschien een idee om eens met die zip te doen :d
Waarschuw beheerder
Oke Hempie ;p In het buitenland zit er dus een ander bochie op, en geen restrictors in de vario of carb. Daar lopen ze ongeveer 70. Op deze snelheid is een scooter dus ook berekend, Runner of Zip, allemaal gelijk. Voor de Nederlandse markt moeten ze afgevoerd worden tot 40 km/h. Als je hier harder wil dan dat, moet je een motorscooter kopen. Is een stuk voordeliger en betrouwbaarder dan een scooter opvoeren en om laten keuren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 24 april 2007 om 17:30:
Vraag me af wat voor hoge studie hij wel niet gedaan heeft om zichzelf sloper te mogen noemen

heeft dat wat met de hoogte van een iq te maken dan?? dus als ik t goed begrijp is iedereen die bijv sloper is of bouwvakker of timmerman of iets dergelijks gelijk maar dom.volgens mij lijd jij aan een soort van hoogmoedswaanzin vriend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 24 april 2007 om 17:36:
betrouwbaarder

val jij ff door de mand zeg hahaha.je verlult jezelf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 24 april 2007 om 17:37:
volgens mij lijd jij aan een soort van hoogmoedswaanzin vriend.

Ben zelf 3 jaar stratenmaker geweest, dus lijdt absoluut niet aan hoogmoedswaanzin. De hoogte van jou IQ heb jij allang laten doorschemeren vriend ;)

Uitspraak van Hennep op dinsdag 24 april 2007 om 17:39:
val jij ff door de mand zeg hahaha.je verlult jezelf

Waar staat dat opgevoerde scooters betrouwbaar zijn dan? Is ook geen vereiste, ze hoeven alleen maar 150 meter heel hard af te leggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 24 april 2007 om 17:43:
Ben zelf 3 jaar stratenmaker geweest, dus lijdt absoluut niet aan hoogmoedswaanzin

nee,je verloochent je oude collega,s en beroep .
De hoogte van jou IQ heb jij allang laten doorschemeren vriend

p,cies,stukken hoger als jouw iq.t lijkt wel alsof er met elke haar die er op jouw kop uitvalt er ook gelijk een paar hersencellen verdwijnen bij je :d ik zie de toekomst heel somber voor je in wat dat betreft :yes:
Waar staat dat opgevoerde scooters betrouwbaar zijn dan?

nagemaakte
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 24 april 2007 om 17:48:
p,cies,stukken hoger als jouw iq.t lijkt wel alsof er met elke haar die er op jouw kop uitvalt er ook gelijk een paar hersencellen verdwijnen bij je

:aai: Och, we worden persoonlijk hoor, je kan de discussie niet winnen dus :D Geeft ook niet hoor, daar was ik al een poosje achter :lol:

ik zie de toekomst heel somber voor je in wat dat betreft

Scheelt dat jij niet in mijn toekomst kan kijken, toevallig is de arbeidsmarkt voor mijn beroepsrichting HEEL erg gunstig, zo gunstig zelfs, dat ik al meerdere malen gebeld ben door bedrijven of ik nog niet klaar ben met mn studie. Dat zal wel loslopen dus ;)

nee,je verloochent je oude collega,s en beroep

Haha, flikker toch op man, ik heb nog altijd groot respect voor mijn oud-collega's, maar feit is dat hun IQ niet de hoogste is, anders waren ze in de eerste plaats nooit stratenmaker geworden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeker ja,vergeleken met jou en sully lijk ik wel een soort van brad pitt.sully en lully.de nieuwe peppie en kokkie .schip ahoy hahaha.

wacht ff, dan pak ik die lach ff!!

ik zal je een oelewapper om je oren verkopen pipo

ik wacht met smart op je internetheld :)

das nog heel wat vergeleken bij die foetuskennis van jou de ondergrens begint ongeveer bij 115 kg geloof.snelle motorscooter.maar jij hebt ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven.waarom voeren ze bromscooters van fabriekaf niet gelijk op en laten ze m als een motor keuren??

omdat er toch onderscheid gemaakt moet worden tussen scooters en motoren!snap je dat zelf dan nog niet?

Uitspraak van Hennep op dinsdag 24 april 2007 om 17:33:
dat zijn hele andere apparaten.groter en een stuk zwaarder.ik bedoel ze kunnen toch ook gewoon alleen een andere carburateur plaatsen,racebochie erop.dan kan je een bromscooter toch ook dik over de 100 laten lopen?? waarom doen ze dat niet fabrieksaf?? je kan t trouwens zelf wel doen bij mijn weten en dan als motor laten keuren.misschien een idee om eens met die zip te doen

hahahahahaha andere bougie en andere carb en dan 100! dit zegt al genoeg.. je snapt er niks van! jij reed vroeger zeker ook met "snelle" rollen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 24 april 2007 om 13:42:
En heel wat sneller dan die S2 van jou. Hoe lang zou het duren denk je? 400 meter drukken?

hij heeft vakantie,als ie het doet red ie de 13,9 wel :P

Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 24 april 2007 om 13:42:
Ze zitten toch echt bijna aan de max hoor, met gewicht reduceren. Heb laatst nog een stukje gelezen in een motorboekje, over ik geloof de nieuwe R1. Hier ging er een paar gram af, en daar een paar gram, om tot een totaal te komen van een paar honderd gram lichter.
Wacht maar tot ze met carbonnen frame's enzo gaan komen, dan kan je pas lachen

precies,carbon,valt nog genoeg weg te smokkelen :9 10kg is er zo af.Maar willen ze dat ook?Lijkt me niet,Een voertuig zonder spoilers moet zeker niet te licht zijn.

Waarom is een rallye-auto compleet gestript, als ie met achterbank en airco en vloerbekleding toch beter door de bocht gaat?

Strip is al het plastic en carbon eraf

Ik vind sprint scooter super vet,maar het is zoals Hennep zegt niet bepaald veilig op de weg :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 24 april 2007 om 17:53:
Och, we worden persoonlijk hoor, je kan de discussie niet winnen dus Geeft ook niet hoor, daar was ik al een poosje achter

voorlopig staat t 10-0 voor mij :d
Scheelt dat jij niet in mijn toekomst kan kijken, toevallig is de arbeidsmarkt voor mijn beroepsrichting HEEL erg gunstig, zo gunstig zelfs, dat ik al meerdere malen gebeld ben door bedrijven of ik nog niet klaar ben met mn studie. Dat zal wel loslopen dus

ik had t over je iq.lezen is ook een vak
Haha, flikker toch op man, ik heb nog altijd groot respect voor mijn oud-collega's, maar feit is dat hun IQ niet de hoogste is, anders waren ze in de eerste plaats nooit stratenmaker geworden

dus in jouw ogen zijn alle stratenmakers dom?? heb je dat toen ook aan hun verteld?? hoogmoed komt voor de val.

Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 24 april 2007 om 17:59:
ik wacht met smart op je internetheld

de laatste die dat tegen me zei piepte toen ik bij m voor de deur stond door de intercom ik ga de politie bellen hoor en durfde vervolgens de deur niet open te doen.weer thuisgekomen had ie vervolgens weer een grote mond tegen me op t internet :d
Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 24 april 2007 om 17:59:
hahahahahaha andere bougie en andere carb en dan 100!

ik heb t woord bougie geeneens in m,n mond genomen.lezen is ook een vak.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 18:22:
Ik vind sprint scooter super vet

ik ook.rij immers zelf ook scooter.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 18:22:
maar het is zoals Hennep zegt niet bepaald veilig op de weg

p,cies en dat probeer ik hun ook duidelijk te maken.zo,n zipje is gewoon te klein en te licht voor hele hoge snelheden.maarja,er valt helaas geen normale diuscussie met ze te voeren want zij zijn de scooterexperts en motorexperts uber alles en denken dat de rest van de mensen er niks van weet.in mij dachten ze een nieuw slachtoffer te hebben gevonden om af te zeiken maar helaas,ik zeik gewoon terug want rij al bijna 17 jaar brommer en scooter dus weet ook degelijk wel waar ik over praat.nogmaals,ik weet ook niet alles maar ben zeker geen nitwit op scooter/brommer/motorgebied
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit is trouwens mijn scooter [img width=500 height=375 cacheid=000844a30027b4d7282932731a01dc24a4]http://www.mijnalbum.nl/Foto=4QZTOMM6[/img]
Waarschuw beheerder
en t voorkantje [img width=500 height=375 cacheid=000ddebe0027b4dbd5722da41a01dc24cf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VLX74QLR[/img]

Waarschuw beheerder
wat een brok geweld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 19:56:
wat een brok geweld

Echt serieus word je zo ook niet genomen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 24 april 2007 om 19:06:
de laatste die dat tegen me zei piepte toen ik bij m voor de deur stond door de intercom ik ga de politie bellen hoor en durfde vervolgens de deur niet open te doen.weer thuisgekomen had ie vervolgens weer een grote mond tegen me op t internet

nog zieliger dat je erop in gaat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 19:56:
wat een brok geweld

ach,tis al een wat ouder model hoor,althans t huidige model is nog steeds in grote lijnen t zelfde geloof behalve de kleurschakeringen dan maar hij laat me nooit in de steek.
Uitspraak van niksnada op dinsdag 24 april 2007 om 20:34:
nog zieliger dat je erop in gaat..

moest wel want was zo stom geweest om mijnheer knaken te lenen die hij maar niet terugbetaalde.heeft ie uiteindelijk wel gedaan hoor.t heeft me toen nog een waarschuwing opgeleverd hiero omdat iemand zo triest was om envelopjes te drukken.
Waarschuw beheerder
voorlopig staat t 10-0 voor mij

Ja? Beantwoord eerst maar eens een paar vragen van mij dan, want dat heb je nog niet gedaan.

Wat is die bepaalde hoogte van gewicht dan? Ben ik wel benieuwd naar En waarom worden de motoren nog steeds lichter dan? Waarom is een rallye-auto compleet gestript, als ie met achterbank en airco en vloerbekleding toch beter door de bocht gaat?

ik had t over je iq.lezen is ook een vak

Mijn reply was op dat jij zei dat je mijn toekomst zonder in zag, niet over iq, dus lees zelf ook even goed oke? ;) ;p

dus in jouw ogen zijn alle stratenmakers dom?? heb je dat toen ook aan hun verteld?? hoogmoed komt voor de val.

Gast luister eens, ik kom uit een bouwvakkersfamilie, uit een bouwvakkersdorpje, ik ben tussen die lui opgegroeid, weet dus echt wel waar ik over praat. Als al die mensen beter konden leren, waren ze echt wel naar de HAVO gegaan, ipv de LTS. Dat zijn gewoon feiten, en heeft er niks mee te maken of ik last van hoogmoed heb ofzo, gewoon FEITEN.
Waarschuw beheerder
Peugeot Speedfight 2 (blauw/geel)
[img width=640 height=480 cacheid=000ddf700027b6f6564a89af1a01dc59bf]http://img99.imageshack.us/img99/7105/img00102wb9.jpg[/img]
:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op woensdag 25 april 2007 om 08:32:
Ja? Beantwoord eerst maar eens een paar vragen van mij dan, want dat heb je nog niet gedaan

zullen t wel domme vragen zijn geweest.
zonder

zonder?? zonder wat.
waren ze echt wel naar de HAVO gegaan

laat ik nu net HAVO hebben gedaan.geeft niet hoor gozer.maakte in die tijd liever plezier en ben toen in militaire dienst gegaan en heb daarna altijd gewerkt dus met die zogenaamde feiten van jou veeg ik gewoon m,n reet af (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van berre op maandag 23 april 2007 om 21:20:
hier het filmpie van een zip v/s R1

op 100 meter

http://www.youtube.com/watch?v=H-MpOo2WBLU

Dit is duidelijk geen bewijs,het is vrij bekend dat de persoon op de r1 niet kan rijden.Dat zie je ook.En je zit niet op je max kwa sprint als je met een wheelie bezig bent.Tijden van een r1 zijn gewoon veel beter,zelf al haal je er een seconde vanaf.

Het is wel een feit dat een dikke 20+ pk op een scootie super vet is

idd, die gozer op de r1 kon er niet fatsoenlijk op rijden, lang geleden dat ik dit filmpje voor het laatst zag. die gast op die zip was van twins meen ik, weet alleen niet meer of er een 50 of een 70 onder lag??? damn man, vroeger veel tijd doorgebracht op die scooter-fora, scooterfreaks en scootertuning.net was toch altijd wel lachen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op woensdag 25 april 2007 om 17:11:
zullen t wel domme vragen zijn geweest.

Staan eronder gast :gaap:

zonder?? zonder wat.

Moet somber zijn. Klein foutje, had jij met je HAVO toch doorheen moeten kijken ;p

laat ik nu net HAVO hebben gedaan

Wat heeft dat ermee te maken, dat al mijn kameraden naar de LTS zijn gegaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op woensdag 25 april 2007 om 18:02:
Staan eronder gast

ik wil jouw gast niet zijn ;)
Moet somber zijn

joh.
Wat heeft dat ermee te maken, dat al mijn kameraden naar de LTS zijn gegaan?

ik bedoel te zeggen dat niet iedereen die stratenmaker,sloper,bouwvakker of timmerman is dom is.niet iedereen die een ingewikkelde studie volgt is slim en niet iedereen die lts doet is dom.jij generaliseert teveel en scheert mensen uit een bepaalde groep over 1 kam
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op woensdag 25 april 2007 om 18:26:
ik bedoel te zeggen dat niet iedereen die stratenmaker,sloper,bouwvakker of timmerman is dom is

Nee natuurlijk niet, dom is sowieso een verkeerde woordkeuze. Feit is wel dat de meeste mensen die bouwvakker worden, nooit een HBO hadden kunnen afronden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op woensdag 25 april 2007 om 18:46:
Feit is wel dat de meeste mensen die bouwvakker worden, nooit een HBO hadden kunnen afronden

zeker,maar dat hoeft niet altijd met iq te maken te hebben.je hebt genoeg mensen die geen zin hadden in leren,een slechte jeugd gehad hebben,liever leuke dingen deden. of door andere omstandigeden misschien een lagere opleiding hebben gedaan als dat ze daadwerkelijk hadden gekund.andersom is ook vaak t geval.ken wel een paar mensen waarvan je denkt hoe kunnen die in godsnaam zo,n studie doen.weet je dat veel mensen trouwens in een andere beroepsgroep belanden als dat ze vroeger in hun hoofd hadden of waarvoor ze geleerd hebben??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op woensdag 25 april 2007 om 19:12:
weet je dat veel mensen trouwens in een andere beroepsgroep belanden als dat ze vroeger in hun hoofd hadden of waarvoor ze geleerd hebben??

hier geef ik je 100% gelijk in! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op woensdag 25 april 2007 om 19:20:
hier geef ik je 100% gelijk in!

heb ik eens in de krant gelezen,was een studie naar gedaan.heb t onthouden want dacht toen gelijk dit gaat ook helemaal voor mij op hahaha
Waarschuw beheerder
dat gaat ook voor mij op :D

vroegaahh moest ik bijvoorbeeld niks vna handwerk ( nee niet rukken ) / techniek hebben!

nu vind ik het juist zeer interessant
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op woensdag 25 april 2007 om 19:12:
zeker,maar dat hoeft niet altijd met iq te maken te hebben.je hebt genoeg mensen die geen zin hadden in leren,een slechte jeugd gehad hebben,liever leuke dingen deden. of door andere omstandigeden misschien een lagere opleiding hebben gedaan als dat ze daadwerkelijk hadden gekund.

Ben zelf 3 jaar stratenmaker geweest

en ben weer naar school gegaan omdat ik last van mn rug kreeg. Achteraf gelukkig maar ook.

ik kom uit een bouwvakkersfamilie, uit een bouwvakkersdorpje

al mijn kameraden naar de LTS zijn gegaan

Ik heb vrienden die zeker meer hadden gekund, maar van thuis uit geen steun kregen om door te leren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op donderdag 26 april 2007 om 08:53:
en ben weer naar school gegaan omdat ik last van mn rug kreeg

voor je knieen lijkt t me ook niet echt bevorderlijk.ik ben trouwens ook niet van plan om de rest van m,n leven sloper te blijven hoor maar voorlopig bevalt t me best.
Waarschuw beheerder
net een zippert erbij gekogt
word ene leuk evo blokje onder geplant

Waarschuw beheerder
Ik heb n yamaha aerox R uit 2005:)
Waarschuw beheerder
yamaha aeroxxxx. (y)
das nog heel wat vergeleken bij die foetuskennis van jou de ondergrens begint ongeveer bij 115 kg geloof.snelle motorscooter.maar jij hebt ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven.waarom voeren ze bromscooters van fabriekaf niet gelijk op en laten ze m als een motor keuren??

eehj hennep..., dat hebben ze allang gedaan in 1980..., de mb8...,!
en gillera met zn 180 cc....., doe je huiswerk is....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op donderdag 3 mei 2007 om 18:50:
ga eerst maar weer terug naar school....of sGool

waarom moeten er altijd mensen zijn die op vanalles lopen te zijken?

wat maken die paar lettertjes nouw uit?