jouw g40 ja
Dat kunnen ze wel
btw ben jij homo? niks aanvallends hoor : maar vind jij het interessant als ik een stijve heb?
wij : sully en lully weten anders een stuk meer van scooters dan jij zo te horen!
zwaarder is beter voor de wegligging! waarom weegt een F-1 auto dan geen 3000 kilo? vertel mij dat is? waarom weegt de motor van rossi dan geen 300 kilo?
waarom gebruiken ze dingen zoals carbon
Dit is duidelijk geen bewijs,het is vrij bekend dat de persoon op de r1 niet kan rijden.Dat zie je ook.En je zit niet op je max kwa sprint als je met een wheelie bezig bent.Tijden van een r1 zijn gewoon veel beter,zelf al haal je er een seconde vanaf.
Tevens kan je die Ferrari niet vergelijken,zo bruut snel is dat model niet.Weegt veelste veel om een serieus snelle start te maken
kom dan ook met echte feiten en niet van die kansloze filmpjes,alleen op de laatste is zichbaar dat de scoot wint.
OMDAT er meer en grotere en stevigere onderdelen op zitten dan op een scooter misschien?
Waarom racen ze niet met Honda Goldwing's dan?
gaare opgevoerde kippenhokken
zelfs een raspoot zou spontaan hetero worden als tie jouw kop ziet
juist ja,je scheet je luiers nog vol jij toen ik al volop aan t rijden was op die dingen
tot op eeb bepaalde hoogte heb ik gezegd sully.ben je nu echt zo dom???
zat net ff te kijke naar jou foto's! jezus vent, nee jij trekt volle zalen!
oelewapper!
je hebt de kennis van een baby
En waarom worden de motoren nog steeds lichter dan?
maarre er staat toch egt scully!!
Sully? Ey hennep kun jij niet lezen ofzo.. je loopt zijn naam wel belachelijk te maken maarre er staat toch egt scully!!
Sjonge,jonge,jonge...........
Dat word dus gedaan, en dat heet een Aerox 100, of Runner 125 of 180 zelfs
Vraag me af wat voor hoge studie hij wel niet gedaan heeft om zichzelf sloper te mogen noemen
betrouwbaarder
volgens mij lijd jij aan een soort van hoogmoedswaanzin vriend.
val jij ff door de mand zeg hahaha.je verlult jezelf
Ben zelf 3 jaar stratenmaker geweest, dus lijdt absoluut niet aan hoogmoedswaanzin
De hoogte van jou IQ heb jij allang laten doorschemeren vriend
Waar staat dat opgevoerde scooters betrouwbaar zijn dan?
p,cies,stukken hoger als jouw iq.t lijkt wel alsof er met elke haar die er op jouw kop uitvalt er ook gelijk een paar hersencellen verdwijnen bij je
ik zie de toekomst heel somber voor je in wat dat betreft
nee,je verloochent je oude collega,s en beroep
zeker ja,vergeleken met jou en sully lijk ik wel een soort van brad pitt.sully en lully.de nieuwe peppie en kokkie .schip ahoy hahaha.
ik zal je een oelewapper om je oren verkopen pipo
das nog heel wat vergeleken bij die foetuskennis van jou de ondergrens begint ongeveer bij 115 kg geloof.snelle motorscooter.maar jij hebt ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven.waarom voeren ze bromscooters van fabriekaf niet gelijk op en laten ze m als een motor keuren??
dat zijn hele andere apparaten.groter en een stuk zwaarder.ik bedoel ze kunnen toch ook gewoon alleen een andere carburateur plaatsen,racebochie erop.dan kan je een bromscooter toch ook dik over de 100 laten lopen?? waarom doen ze dat niet fabrieksaf?? je kan t trouwens zelf wel doen bij mijn weten en dan als motor laten keuren.misschien een idee om eens met die zip te doen
En heel wat sneller dan die S2 van jou. Hoe lang zou het duren denk je? 400 meter drukken?
Ze zitten toch echt bijna aan de max hoor, met gewicht reduceren. Heb laatst nog een stukje gelezen in een motorboekje, over ik geloof de nieuwe R1. Hier ging er een paar gram af, en daar een paar gram, om tot een totaal te komen van een paar honderd gram lichter.
Wacht maar tot ze met carbonnen frame's enzo gaan komen, dan kan je pas lachen
Waarom is een rallye-auto compleet gestript, als ie met achterbank en airco en vloerbekleding toch beter door de bocht gaat?
Och, we worden persoonlijk hoor, je kan de discussie niet winnen dus Geeft ook niet hoor, daar was ik al een poosje achter
Scheelt dat jij niet in mijn toekomst kan kijken, toevallig is de arbeidsmarkt voor mijn beroepsrichting HEEL erg gunstig, zo gunstig zelfs, dat ik al meerdere malen gebeld ben door bedrijven of ik nog niet klaar ben met mn studie. Dat zal wel loslopen dus
Haha, flikker toch op man, ik heb nog altijd groot respect voor mijn oud-collega's, maar feit is dat hun IQ niet de hoogste is, anders waren ze in de eerste plaats nooit stratenmaker geworden
ik wacht met smart op je internetheld
hahahahahaha andere bougie en andere carb en dan 100!
Ik vind sprint scooter super vet
maar het is zoals Hennep zegt niet bepaald veilig op de weg
de laatste die dat tegen me zei piepte toen ik bij m voor de deur stond door de intercom ik ga de politie bellen hoor en durfde vervolgens de deur niet open te doen.weer thuisgekomen had ie vervolgens weer een grote mond tegen me op t internet
wat een brok geweld
nog zieliger dat je erop in gaat..
voorlopig staat t 10-0 voor mij
Wat is die bepaalde hoogte van gewicht dan? Ben ik wel benieuwd naar En waarom worden de motoren nog steeds lichter dan? Waarom is een rallye-auto compleet gestript, als ie met achterbank en airco en vloerbekleding toch beter door de bocht gaat?
ik had t over je iq.lezen is ook een vak
dus in jouw ogen zijn alle stratenmakers dom?? heb je dat toen ook aan hun verteld?? hoogmoed komt voor de val.
Ja? Beantwoord eerst maar eens een paar vragen van mij dan, want dat heb je nog niet gedaan
zonder
waren ze echt wel naar de HAVO gegaan
Uitspraak van berre op maandag 23 april 2007 om 21:20:
hier het filmpie van een zip v/s R1
op 100 meter
http://www.youtube.com/watch?v=H-MpOo2WBLU
Dit is duidelijk geen bewijs,het is vrij bekend dat de persoon op de r1 niet kan rijden.Dat zie je ook.En je zit niet op je max kwa sprint als je met een wheelie bezig bent.Tijden van een r1 zijn gewoon veel beter,zelf al haal je er een seconde vanaf.
Het is wel een feit dat een dikke 20+ pk op een scootie super vet is
zullen t wel domme vragen zijn geweest.
zonder?? zonder wat.
laat ik nu net HAVO hebben gedaan
Staan eronder gast
Moet somber zijn
Wat heeft dat ermee te maken, dat al mijn kameraden naar de LTS zijn gegaan?
ik bedoel te zeggen dat niet iedereen die stratenmaker,sloper,bouwvakker of timmerman is dom is
Feit is wel dat de meeste mensen die bouwvakker worden, nooit een HBO hadden kunnen afronden
hier geef ik je 100% gelijk in!
zeker,maar dat hoeft niet altijd met iq te maken te hebben.je hebt genoeg mensen die geen zin hadden in leren,een slechte jeugd gehad hebben,liever leuke dingen deden. of door andere omstandigeden misschien een lagere opleiding hebben gedaan als dat ze daadwerkelijk hadden gekund.
Ben zelf 3 jaar stratenmaker geweest
ik kom uit een bouwvakkersfamilie, uit een bouwvakkersdorpje
al mijn kameraden naar de LTS zijn gegaan
en ben weer naar school gegaan omdat ik last van mn rug kreeg
gekogt
das nog heel wat vergeleken bij die foetuskennis van jou de ondergrens begint ongeveer bij 115 kg geloof.snelle motorscooter.maar jij hebt ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven.waarom voeren ze bromscooters van fabriekaf niet gelijk op en laten ze m als een motor keuren??