Partyflock

Forumonderwerp · 919736
Waarschuw beheerder
Panama* Nightclub om samen met Jimmy van M tijdens Houseplay de plaatje’s aan elkaar te draaien :bounce: :cheer: :bounce:

Heb hem afgelopen x in het paard moeten missen, deze keer echt wel van de party :yes:

Tot Dance :cheer: :cheer: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt vette shit!!! Veel beter dan in mei in het Paard!!

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 3 februari 2007 om 17:22:
ik denk dat ik op een ander feestje was want digweed en jimmy draaiden echt super.

Ik denk het niet, was echt een slappe pauper boel. Overjarige ellendig lelijke vrouwen met te brede sjaken die er stoer bij staan te staan. Te stoer om te dansen uiteraard anders gaan je sagging man tits natuurlijk hun eigen dansje doen. Te warm, te druk. Oja en Jimmy M was wel ok, digweed nee...voor mij heeft ie afgedaan. Afvoeren, als je een climax fucking 5 keer weet uit te stellen en m dan nog niet draait...

Pauper
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
over smaak valt niet te twisten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deactive op maandag 5 februari 2007 om 18:54:
Ik denk het niet, was echt een slappe pauper boel. Overjarige ellendig lelijke vrouwen met te brede sjaken die er stoer bij staan te staan. Te stoer om te dansen uiteraard anders gaan ja sagging man tits natuurlijk hun eigen dansje doen. Te warm, te druk. Oja en Jimmy M was wel ok, digweed nee...voor mij heeft ie afgedaan. Afvoeren, als je een climax fucking 5 keer weet uit te stellen en m dan nog niet draait...

Pauper

Lol.
Over smaak valt inderdaad niet te twisten, maar 99% van de progressive liefhebbers die ik ken (en dat waren er nogal wat ;)) die vonden het toch echt gaaf tot SUPERgaaf.
Je bent echt de eerste die het ruk vind.

Wat had je verwacht, meer wat electro/techhouse actige meuk??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SnuggLe op maandag 5 februari 2007 om 20:27:
Wat had je verwacht, meer wat electro/techhouse actige meuk??

Ok die zin klopt niet he, meuk in combinatie met electro en techhouse is niet de way to go ;) Maar iets harder en net iets minder breaks had wel gemogen...kijk dat je iets uitstelt ok dat kan ik snappen. Laten we het artistieke vrijheid noemen, maar m d'r vervolgens uittrekken en het zelfde geintje weer flikken. Ik had het ook moeten weten toen ik de naam van die cd hoorde, Transitions. Overgangen, en daar blijft t bij. Jammer

Uitspraak van SnuggLe op maandag 5 februari 2007 om 20:27:
Je bent echt de eerste die het ruk vind.

Nou niet echt, en ook niet op het feest hoor, was met een redelijk groepje waaronder echt hardcore progressive junkies en die vonden het ook een beetje een slappe boel. Maar goed over smaak valt dan wel niet te twisten maar ik doe het lekker toch :p

Waarschuw beheerder
Vond er ook echt niks aan hoor.
Vond het boring met een grote B.
Ik ben persoonlijk echt klaar met progressive en aanverwante DJ's.

Doe mij maar gewoon de meer uptempo dingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deactive op dinsdag 6 februari 2007 om 10:06:
Maar iets harder en net iets minder breaks had wel gemogen...kijk dat je iets uitstelt ok dat kan ik snappen. Laten we het artistieke vrijheid noemen

bettje late reactie, maar inderdaad, de stijl muziek die hij nu draaide was minder! Ennuh hij was mixtechnisch minder als in het Paard..