Partyflock

Forumonderwerp · 919526
Waarschuw beheerder
Lijkt me zo onhandig, ik zou zn tassie overal vergeten. Kunnen dames niet gewoon een spullen in een broekzak doen, mobiel, geld en sleutels passen daar makkelijk in hoor !!!

Dus waarom nouy die tasjes???????? :D :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Met stappen bijna nooit een tasje bij, nergens voor nodig.

Maar normaal altijd. Een paar make-up spullen, haarborstel, deo, agenda, pennen, telefoon en headset voor mp3, portomonee, etc etc dat past echt niet in m'n zakken...

Waarschuw beheerder
Superhandig :D. Behalve met stappen :yes:..Maar normaal altijd, en hoevaak hoor ik dan niet..

''Mogen mijn spullen in jouw tasje :P ''

:lol:.

Waarschuw beheerder
de vrouw en haar tas als ze gaat stappen Tzop
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik haat tasjes...zeker tijdens het uitgaan,ik prop alles in mijn broekzak of in die van mijn vriend :[
maar ik neem echt geen tasjes mee met uitgaan.
Ik heb natuurlijk wel een tas..bijvoorbeeld om mee te nemen naar mijn werk omdat mijn eten er in zit enzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bartblij op vrijdag 15 december 2006 om 10:41:
Dus waarom nouy die tasjes????????

Tampons, vriend...Tampons!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 14:01:
en mn chemische zooi

en dat chemisch lab neemt geen plaats in wil je zeggen :p

Uitspraak van *Ien op vrijdag 15 december 2006 om 19:34:
Tampons, vriend...Tampons!

stouw je je vriend bij je tampons in je tasje ? :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op vrijdag 15 december 2006 om 19:42:
en dat chemisch lab neemt geen plaats in wil je zeggen

meestal wel omdat ik ook altijd alles voor mn zussies mee naar binnen mot nemen :/
Waarschuw beheerder

Omdat vrouwen veelal strakke broeken dragen. Het ziet er zo knullig uit als je als vrouw heel je broek volstouwt met alles wat een vrouw meeneemt met bijv. uitgaan. Waar moet je je mobiel, geld, eventuele make-up kwijt? Begrijp me niet verkeerd, het liefst laat ik ook mn tas thuis, zeker met uitgaan. Dan neem ik gewoon vaak mn mobiel niet mee, en beperk me tot briefgeld. Maar soms is het noodzakelijk. Ook in het geval van rokjes of broeken zonder zakken.. Ja of je moet iemand hebben waarbij je al je spullen kwijt kan. Alleen daar is het nadeel van dat als je aan het eind van de avond vergeet je spullen weer terug te vragen, en je gaat niet met diegene mee naar huis, dat je minstens voor een dag die 'ingeleverde' spullen kwijt ben :P
Waarschuw beheerder
donateur
het is altijd het prangende dilemma hé :

de sexy uitdagende clubkut look : met strake sexy broek, en topje dat er mooi op past, met die leuke laarsjes en een tasje.
of de ik ga voor comfort way : broek vol met broekzakken, en opbergvakjes, waar helaas geen laarsjes bij passen en ook niet elk topje, maar wel ten alletijde alle spullen onder handbereik. :s
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook alles maar in een tas gedumpt tegenwoordig. Ben al 3 x mijn rijbewijs kwijt geweest, paspoort en voorheen id-kaart. Bankpasjes etc.

Nu dump ik alles bij elkaar en tegenwoordig nooit meer wat kwijt :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op vrijdag 15 december 2006 om 19:42:
stouw je je vriend bij je tampons in je tasje ?

gheghe...

dus dat is de reden dat ik geen vriend heb...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 16:24:
Superhandig :D. Behalve met stappen :yes:..Maar normaal altijd, en hoevaak hoor ik dan niet..

''Mogen mijn spullen in jouw tasje :P ''

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ien op zaterdag 16 december 2006 om 11:34:
dus dat is de reden dat ik geen vriend heb...

je neemt teveel tampons mee O:)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook echt nooit tasjes bij..:/
ik kan dr echt niet mee lopen :$

Ik dou alles in mijn jas of broek..
en wat niet past, past niet:P
Waarschuw beheerder
Kunnen dames niet gewoon een spullen in een broekzak doen, mobiel, geld en sleutels passen daar makkelijk in hoor !!!

uhmm dat gaat beetje moeilijk heb een aardige sleutelbos dan heb ik nog me mobiel, geld/pinpas, pakje sigaretten aansteker enz enz mee en staat een beetje stom als je dat allemaal in je broekzakken moet stoppen vooral met een strakke broek.

naar feestjes en uitgaan vind ik tasjes alleen maar vervelend en mezelf kennende als ik dan niet helmaal nuchter meer ben laat ik um toch wel ergens liggen.

dus als ik dan echt teveel meegenomen heb dump ik het gewoon bij vrienden ook erg handig :P

Waarschuw beheerder
broeken zijn vaak te strak om al die spullen in kwijt te kunnen :P (niet bij mij maar bij me vriendinnen dan, snap niet dat ze het chill vinden zitten maja ander verhaal)

maar neem alleen geld en telefoon mee bij het uitgaan kan ik gwn in me broekzak kwijt
en bij rokjes heb je geen broekzak

raak of de tas kwijt of ik erger me dood aan dat ding
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 13:10:
maar het ziet er gewoon vreemd uit als je strakke kleding draagt en er een grote bobbel uitsteekt.

Vreemd? :| het zou vreemd zijn als dat niet het geval was...:p:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Voor al hun make-up shit enzo

Waarschuw beheerder
donateur
man k heb zoveel zooit altijd mee dat ga ik echt niet in me zakken proppen 8) heb vaak niet eens zakken in me broeken:S
Tassen rulen:cheer: daarom heb k dr ook zoveel O:)
Waarschuw beheerder
mijn tas:

[img width=461 height=308 cacheid=000d507800263e58798c9ba41a01b2d3c1]http://img366.imageshack.us/img366/9319/13231iw3.png[/img]

mijn telefoon,
mijn andere telefoon [dat ronde bruine ding]
mp3speler, kan ik echt niet zonder,
mijn Chanel mascara,
sigaretten, hier leeg do..
sleutels en meer sleutels,
mijn portomonee's,
de Hello Kitty spiegel
&
Het tetris spel, [stel je zit vast in een lift ofzo..]
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
al die dingen kunne makkelijk in jezak maar goed :)
Waarschuw beheerder
nou ligt eraan waar ik heen gaat
al ga ik naar feest dan gaat er echt geen tas mee
zit dan te veel in de weg
als ik gewoon naar de kroeg gaat ofzo
dan gaat soms een tas mee (alleen als ik me camera mee neem)
anders gaat alles in me zakken

Waarschuw beheerder
makkelijk om al die troep in op te bergen
Waarschuw beheerder
Omdat t hartstikke makkelijk is..En niet al me meeneem spullen in me zakken passen!

Waarschuw beheerder
Dus waarom nouy die tasjes

omdat ik teveel bij me heb om in mijn broekzak te kunnen duwen..en niet altijd heb ik iets aan waar zakken in zitten..dus ja..een tas biedt dan uitkomst :)
Waarschuw beheerder
en we gaan het ook nog uitleggen ook :D

gewoon omdat we het leuk vinden :P O:)

Waarschuw beheerder
Vind het leuk en handig... Maar op een feest heb ik nooit een tasje bij. Dan prop ik zoveel mogelijk in mn broekzakken.
Waarschuw beheerder
donateur
oftewel mannen zouden ook een hand tasje dragen ,right erg gay :looser:

Waarschuw beheerder
tis ok lastig.. alleen waar laat je je rommel:P
Waarschuw beheerder
donateur
broekzak,jaszak?:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -*-_-Curiosity op vrijdag 15 december 2006 om 23:50:
Omdat vrouwen veelal strakke broeken dragen. Het ziet er zo knullig uit als je als vrouw heel je broek volstouwt met alles wat een vrouw meeneemt met bijv. uitgaan.

precies helemaal mee eens, dan lijkt het net of je een dikke bobbel hebt:) haha en dat ziet er ook niet uit.
Waarschuw beheerder
donateur
omdat het gewoon een dikke gewoonte is :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb mijn tas nooit bij, bij het uitgaan, anders wel altijd :)
Waarschuw beheerder
ik had eerst ook nooit een tasje bij vond ik maar irritant zo over mijn schouder, ding zou er de hele tijd afvallen dacht ik..
maar mn broekzakken zaten wel altijd overvol afgelaaien.. en alles wat erin zat was geplet..

nu heb ik wel een tasje bij.. ik vergeet hem nooit (snel afkloppen anders gebeurt het dalijk)
heb er nooit last van als die over me schouder hangt..
veel makkelijker, je spullen worden niet geplet.. je kan dingetjes voor de zekerheid meenemen.. medicijnen enzo..

en geloof mij.. je vriend profiteert er echt wel van mee hoor..

''schat doe even mijn sleutels in je tasje..! schat kunnen mijn peuken er ook nog bij..? en mijn autoradio? ''
Waarschuw beheerder
Lijkt me zo onhandig, ik zou zn tassie overal vergeten. Kunnen dames niet gewoon een spullen in een broekzak doen, mobiel, geld en sleutels passen daar makkelijk in hoor !!!

+luchtje, make up, eventueel sigaretten, tampons etc. Past niet in een broekzak en al helemaal niet met een rokje.

Waarschuw beheerder
Heb altijd tasjes bij me :cheeR: i (L) tasjes :D Heb ze in alle soorten en maten, maar heb wel maar 2 uitgaans tasjes :p
In mn tasje zit alles. Van de gewone dingen van sigaretten , een telefoon en een portemonnee met geld en bankpas, en natuurlijk ook make-up, aanstekers en labello's. Maar neem ook altijd paracetemols mee, een pen, een notitieboekje, mn portemonnee die veels te vol zit en iets te eten of drinken :D
Vind tasjes gewoon erg handig en heb niet altijd broek of jas zakken, waar de dingen overigens altijd uit kunnen vallen.
Met het uitgaan heb ik ook veels te veel bij me, maar vind het toch wel wat makkelijker dan door alles in mijn vriend zijn broekzakken te proppen. Hoef je tenminste ook heel de tijd te vragen "mag ik dit of dat en hoeft mijn vriend ook niet een minuut lang in zijn broekzakken te graaien totdat ie mijn lippenstift eindelijk gevonden heeft 8-)
In mn laarsen doen kan ook nog een optie zijn, maar een pakje sigaretten , muntjes en sleutels passen niet echt in een laars :p.

Waarschuw beheerder
om de mannen van zich af te slaan natuurlijk :frusty: ;)

Waarschuw beheerder
Poehh dat heb ik wel nodig.

Ik heb een grote portomonee. (ik zou een kleine kunnen kopen maar dat vind ik saai :P)
Mijn make up tas neem ik mee.. parfum.
Sleutels, Kauwgom poehh noem maar om erg handig gewoon ik kan alles meenemen :D

Waarschuw beheerder
niet alle vrouwen over 1 kam scheren he B)
Waarschuw beheerder
donateur
broekzak doen

Broekzak?
[img width=400 height=553]http://i17.tinypic.com/495sknk.jpg[/img]
Daarom dragen veel vrouwen tasjes en ik hoop van harte dat ze dat vooral BLIJVEN doen. (l)
Waarschuw beheerder
om ook alle spullen van mijn mannelijke medestappers meetedragen :D

als wederdienst dragen die dan op feestjes mijn spullen weer bij zich, zodat ik het niet kwijt raak :)

mooie deal :)
Waarschuw beheerder
tasjes op feesten! ANTI!!!!

duurt n uur voordat ze die tasjes gechecked hebben grrrrr!!
Waarschuw beheerder
donateur
heb maar 1 tas gewoon een schouder ding maar dan klein handig voor me brood en drinken portomonee en dingen past allemaal niet in me zakken :9
Waarschuw beheerder

Heel simpel....om de spullen van hun vriend mee te zeulen (althans, bij ons wel) :p

Waarschuw beheerder
handig, een gewoonte, en kan dienen als een erg doeltreffend middel om vervelende gasten van je te weren!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P@S op woensdag 20 december 2006 om 19:34:
Heel simpel....om de spullen van hun vriend mee te zeulen (althans, bij ons wel)

:roflol:
same here :lol:
"mag dit even bij jou in de tas?"
maar een eigen tas kopen, ho maar :[ :lol:

ach, ik heb ook teveel spullen mee om in mn (jas)zakken te proppen... dat ziet er zo raar uit ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kunnen dames niet gewoon een spullen in een broekzak doen, mobiel, geld en sleutels passen daar makkelijk in hoor !!!

heb te veel bij me ,past niet in me broekzak:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb geen tas bij me met stappen, mijn huissleutel, sigaretten, geld en aansteker passen wel in mijn broekzak..

make-up mee? neuhh heb ik niet nodig, heb daar zo'n hekel aan, ga je naar de toilet, kun je je handen amper wassen omdat er zoveel meiden staan te poeieren voor de spiegel!!

Je valt toch wel door de mand als je er niet uitziet.. heb je geen make-up voor nodig, als je een klein beetje subtiel gebruikt hoef je dat niet 30 keer per avond te controleren..
Waarschuw beheerder
volgens mij zijn de mannen alleen maar jaloers.............dat zij geen tas hebben, maar hun broekzakken vol moeten proppen :P