| Betreft: | evenement: A Nightmare Outdoor, zaterdag 15 september 2007 om 21:00 |
Kijk maar naar Thunderdome in 1999, daar hadden ze ook pas de line-up bekend gemaakt op het feest zelf. Dat is nu alweer 7,5 jaar geleden.
had op dvd gezien dat ultimate mc niet echt aansloeg op nightmare
publiek was beetje stil
Euromasters
Nightmare Outdoor
hoort
in
Hoek van Holland
dat
is
waar
maar
beter
thuisblijven..
Daardebij men moet niet zo zeuren, op Hoek van Holland mag het nu eenmaal niet meer, en als Binnenmaas zich niet zou opofferen zou er helemaal geen Nightmare Outdoor zijn, dus ook helemaal geen 'Only-Hardcore-Festival'.
Wel eens gehoord van beter iets dan niets?
En als je Binnenmaas zo ontzettend kut vind kun je maar beter thuis blijven dan bederf je voor mij iig de pret niet met die chagrijnige koppen en dat eeuwige gezeur, want met elk feest is tegenwoordig wel iets mis.
Gewoon lekker feesten en je smoel houden!
Kijk dat is pas een opmerking waar veel mensen op hadden gewacht!
Tuurlijk is er niks mis met de Binnenmaas, maar toch blijft Hoek van Holland strand nog zo speciaal voor vele mensen als het daar niet mag dan houdt het op en dan zoekt de organisatie naar een alternatieve locatie. Niet zeuren, wees blij dat er weer een Nightmare Outdoor komt. We hebben ook heel veel te zeggen en te klagen over onze feesten.
Kijk eens naar andere landen waar er minder feesten gegeven worden, zij kunnen minder naar feesten en als ze af en toe naar een feest in Nederland gaan dan zeggen ze altijd dat Nederland meestal de beste feesten geeft. Probeer daar eens bij stil te staan hoe goed wij het hier hebben! Of probeer je feest frequentie wat te minderen dan blijft het nog wat specialer! Tenminste dat doe ik nu, ik merk de laatste tijd wel dat ik behoorlijk kritisch ben geworden naar welke feesten ik nog heen ga!
Daardebij men moet niet zo zeuren, op Hoek van Holland mag het nu eenmaal niet meer, en als Binnenmaas zich niet zou opofferen zou er helemaal geen Nightmare Outdoor zijn, dus ook helemaal geen 'Only-Hardcore-Festival'.
Wel eens gehoord van beter iets dan niets?
Tegenwoordig is t in juli kutweer en september krijg je laatste jaren een hittegolf dus zal wel meevallen
Tegenwoordig is t in juli kutweer en september krijg je laatste jaren een hittegolfdus zal wel meevallen
zal die duitser wel begrijpen
ehe ik ga me niet aanpassen aan andere talen tis een Nederlandse site dus ga geen engels duits of weet ik veel wat lullen
bussloo!!!
NIX KAN HIER AAN TIPPE!!!!!!! 2005 @hoek van holland
zijn toch echt betere strand feestjes geweest (mysteryland maasvlakte)
en wat betreft nightmare', de beste waren vroagah in de energiehal !!!
zijn toch echt betere strand feestjes geweest (mysteryland maasvlakte)
we hebbe het over 100% HARDCORE!!! geen tiesto muziek!
a, maja tegenwoordig moet je het met nu doen
en we hebbe t over OUTDOOR!!!
ik ga ook alleen maar voor Rob zn tent (oldschool gangsters)
ken wel merken dat je er totaal geen verstand van heb
stond een tent buiten
T gaat hier over nightmare en niet over mysteryland! waar vergelijk jij hardcore feesten mee???
NIX KAN HIER AAN TIPPE!!!!!!! 2005 @hoek van holland
nightmare oudoor 2005 28 mei in de hoek. zal nooit vergeten worden
precies je betaalt genoeg geld dus mag je best een voorkeur hebben voor een andere locatie
jij moet beter leren lezen man!! T gaat hier over nightmare en niet over mysteryland! waar vergelijk jij hardcore feesten mee???
Vroegah is niet meer, we moeten verder, vroegah krijg je niet meer terug hoe graag je dat ook wilt
Ehm die Mysteryland in 94 was hardcore..